یوح

از اتفاقایی که این اواخر افتاده میشه به این اشاره کرد که موهامو رنگ کردم. میخواستم قهوه ای روشنتری بشه ولی رفتم و روشنترین قهوه ای با روشنترین دودی رو برداشتم گذاشتم رو سرم. و آره...تعجب کردم که بدون دکلره تا این حددد روشن شده. عام..شبیه موهای اسهالی مائو شده..فقط روشنترشو درنظر بگیرین...نوک موهامم مشکی موند..خلاصه که خوب شد راضی ام/^-^\
بعدش تو کتابخونه یه دختری منو وارد یه اکیپی کرد...و دقیقا چند روز بعد ملحق شدنم یه تتو آرتیست پیدا کردیم! (درواقع همون دختره تو کتابخونه پیداش کرد) و بله...من اولین کسی شدم که رفتم تتو زدم:)
رو تیغه ساعدم زدم...گل وحشی به زبون چینی سنتی...شکوفه وحشی هم ترجمه میشه..آره خلاصه خیلی قشنگه...الان خیلی احساس جذابیت میکنمXD
بعدشم که مائو رو بردم رفت رو دستش زد...ها ها
و دیگه...
آها! تازگیا با حالت موهام اوکی شدم و دیگه سشوار نمیکشم...
+ چند تن از دوستان اشاره کردن که اصلا شبیه ایرانی ها نیستم و شبیه فرانسویام..هق
++ همین دیروزم یکی یه دختر خیلی جذاب فرستاد گروه گفت چقد شبیه منه...و بقیه هم تایید کردن...خلاصه که کم کم دارم خودشیفته میشم/"-"\
+++ یه تتوی قرمز چینی واس دستم پیدا کردم...رسما روش کراش زدم.‌..اگه بعد کنکور نمیرم اونو هم‌ میزنم...(وقتی دوستت تتو آرتیست از آب در میاد!)

++++ لعنتیا من نمیدونستم فصل سه اتک دو پارت داره"-" هفته پیش فهمیدم که پارت دوش رو که جذابترین پارتش بود رو ندیدم...نشستم اونم دیدم و تموم کردم...

+++++ درحال دیدن کیدرامای tomorrow و انیمه violet evergarden هم هستم...البته احتمالا این هفته نبینم...

 

 

 

یه هفته به کنکور مونده...

  • Baby Blue

_یک هفته مونده به کنکور..

suicide or escape ??

No
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۱۷:۲۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

منم تازگی تومارو تموم کردمTT

 

+باید سیوتو به وایلدفلاور تغییر بدم؟:>

کثافت سریال خیلی قشنگیه:)

+ هرجور راحتی:)) قشنگه

اون دوستان که بهت گفتن شبیه فرانسوی‌هایی، خیلی حق فرمودند~~

+ وای تومارووووㅠㅠ امروز چند تا قسمتشو میبینمㅠㅠ خیلی خوشگل و قشنگه.

+ کنکور شخمیییی :-:

اوکی...به کیدوی خودشیفته سلام کنید^-^\\\\
+ دقیقا دقیقاTT
+ کنچانا:)
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۱۷:۴۰ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

خیلییییییییی:")))))

تو ام ریونگو رو با جونوونگ شیپ میکنی؟-

ساکتXD
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۱۷:۴۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

انجمن گی شیپران توماروفن، قسمت دوازدهمxD

وای اصلا...
خیلی شیپنننننننXD TT

شنیدم شما تو جونوونگ و ریونگ شیپر کلاب تشریف داری.XD وای شمشممشمشمس

من رئیس اون کلابم...
امری دارین؟
XD

جوننن رئیس کلابم که هستیییXD چه جورمم مثمثمثم

بلههههه
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۲۲:۰۲ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

اتاکو ها یه هفته مونده به کنکور: عه یه عالمه انیمه دارم بشینم ببینم

ساکت شوXD
اون پارت اتکو تو دو روز تموم کردم XDDDDD
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۲۲:۰۲ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

فرانسویا >>> ولی به من وایب این بچه خفنای ژاپنیو میدی که کار با همه سلاحیو بلدنو اگه عصبی شن دنیارو نابود میکنن:دیی

وای...
خودمم همچین وایبی از خودم میگیرم'-'
ولی خب الان که موهامو روشن کردم و صافش نمیکنم گویا وایب فرانسویا رو میدم...
+‌ بذار اشاره کنم که قراره برم رزمی کار کنم...و شاید بعدا کار با یه سلاحیو یاد گرفتم:)
++ تو نشونه گیری (آره فقط یبار با این تفنگای گنده امتحانش کردم) گویا استعداد دارم
شنبه ۴ تیر ۰۱ , ۲۲:۰۳ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

و زیادی شبیه شخصیتای انیمه ای یی  ㅜㅜ

گریه کردن تا حد مرگ*

+ اینستا داری؟"-"
سه شنبه ۷ تیر ۰۱ , ۱۹:۴۵ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

اینستا؟ نه بابا کیه که اجازشو داشته باشه *قهقه تلخ *

ولی دارم فکر میکنم یه بند مافیایی راه میندازی اگه بری کلاس ایر اندازیو اینا .. بعد بیا خودمون کراش بزنیم روت *لبخند های موزیانه*

ای بابا..
ممکنه XD
عاو....*قهوه خوردن*

چند هفته بعد کنکور، چطوری؟

نمیدونم حالم چطوره...

بدون.

الان یه نفطه ای از زندگیم وایستادم که نه نسبت به چیزایی که قبلا داشتم احساس مالکیت میکنم...نه از داشته های آیندم مطمئنم..

چه سرعتی. •~•

خب این حس بی‌تعلقی زیادم بد نیست.

کیدوی یوزپلنگ!
آره...اصلا بد نیس حقیقتش:)
میدونی داشتم چندتا از پستای خودمو میخوندم...و اینطوری بودم که "چقدددد بچه بودم!"
انگار مال پنج شیش سال پیش بودن...
و الان...به وضوح دارم حس میکنم که وارد دوره جدیدی از زندگی شدم...
+ تتو زدم فهمیدی؟ :))

به این دقت نکردی که ساعت کامنتم به طرز زیبایی رند شد.

وای دقیییقا. من که اصلا نمی‌تونستم تحمل‌شون کنم، بیش‌ترشون رو پیش‌نویس کردم که ملت نبینته‌شون. :/

امیدوارم این دوره‌ی جدید زندگی‌ت، خیلی زیباتر و قشنگ‌تر و شادتر از زندگی قبلی‌ت باشه! (=

+ندینیهعبتنثنبپپبخمی نههههه! ببینم!

:)))))))))

هلووووووو

آقا من برگشتم، شاید یادت نیاد منو.. ولی قبلن وبلاگ داشتم

اسمش univers بود

اما خب: من سحرم، ۱۷ سالمه

از آشنایی مجدد خوشبختم و امید وارم این بنده حقیر رو به دوستی بپذیری

فکر کنم دارم زیادی دیر میبینم:)
سلام سحر~~
دست دوستی*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan