غمگین ترین چیز تو دنیا..؟

 

امروز صبح یکی استوری گذاشته بود"به نظرتون غمگین ترین چیز تو دنیا چیه؟"

و خب...حقیقتا با دیدن جوابا منقلب شدم=")

بعضیاشون واقعا قشنگ و غم انگیز بودن:

🦋صدای مامانم

🦋حس کنی یه نفر دیگه خیلی وقته مثل قبل نیس

🦋نگاه

🦋مرگ

🦋مهم نبودن

🦋مداد رنگی سفید="")))

🦋جنگل تو زمستون

🦋بوی عطر تلخ

🦋آهنگایی که وقتی تو یه اتفاق بودی گوش میدادی رو دوباره گوش بدی

🦋خودم

🦋کتابای قدیمی

🦋نوشته هام

🦋گذر زمان

🦋تاریخ

🦋تنهایی

🦋قبر خونوادم

🦋چهره ناامید آدما

🦋اینکه هرروز داریم پیرتر و پیرتر میشیم

🦋نرسیدن به هدف

🦋صدای نهنگ

🦋بوی خاص خونه مامان بزرگم که دیگه نیس

🦋دوست دارم هایی که نمیشنون..

🦋جمله Can you hold me

🦋وقتی یکی از همه آدمای اطرافش به تو پناه میاره و تو بغلت گریه میکنه..

🦋ماه:)

🦋رنگ آبی💙

 

 

نمیدونم فقط من اینطوریم یا نه ولی..به نظرم چیزای غم انگیزم قشنگی های خاص خودشونو دارن✨

درضمن..خواستم بگم که

کسی نمیدونه زندگیا چطور تقسیم شدن...

کسی نمیدونه زندگی در ازای چیزی که به بقیه داده چه چیزی رو گرفته...

 

+کدومش از همه غمگین تر بود؟ بنظر خودم رنگ آبی ،ماه و مداد رنگی سفید:)

+بنظرتون غمگین ترین چیز تو دنیا چیه:))؟

+چه حسی پیدا کردین بعد خوندنش؟..

 

 

 

 

  • Baby Blue

بنظرم قبر خانواده صد در صد باید از بقیه جدا باشه..حتی نمیخوام تصورش کنم. این مورد به پای بقیه نمیرسه( البته نه برای همه)

 

اونو میذارم کنار

وقتی دیگه چیزی مثل قبل نیست

و وقتی فرد خاصی همه چیز رو فراموش میکنه

وقتی برای بعضی چیزا دیر میشه

وقتی صبح بعد از یه عالمه گریه از خواب بلند میشی

وقتی کاری از دستت برنمیاد

بعضی چیزا بخاطر غمشون قشنگن چون باعث میشن عمیق تر فک کنی

صدای یه نهنگ...وقتی تنهایی از دل اقیانوس صداشو میشنوی یه چیزی وجودتو فرامیگیره

اما باعث میشه احساس زنده بودن کنی

وقتی تنهایی...در واقع تنها نیستی.. وقتی که تنهایی تو با خودت بیشتر آشنا میشی و با خودت دوست میشی.. چون فقط خودتی و خودت و یه درون پر از چیزهای کشف نشده و احساسات و هیجانات و تفکراتی که ثانیه به ثانیه تغییر میکنن

جنگلی که برف اونو پوشونده... دیگه خبری از گل و گیاه نیست... شاید وقتی از نزدیک اون جنگلو ببینی یه لحظه سرما و تنهایی و زوزه باد کل وجودتو فرا بگیره اما بعدش متوجه میشی که باز بهاری خواهد بود...

میفهمی که فقط خودت نیستی... از دنیا جدا نیستی... دنیا هم روز به روز مودش عوض میشه:>

وقتی یه فیلم غم انگیز رو میبینی.. شاید گریه کنی اما یه احساس جدید زیر تمام اون اشک ها پنهان شده...

در واقع همه این غم های کوچولو باعث میشن ما ما بشیم...بتونیم انسان باشیم

این عالی بود="))

Can you hold me =")

In your arms =""))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan