یه پسر کیوت و درب و داغون کن"-"

 

من یه دوستی دارم.. سودا..از ششم باهم دوستیم...و این سودا،یه داداش داره..که فوق العاده شلوغه"-" شلوغ میگمااا"-" ینی وقتی آمادگی بود من دیده بودمش..کل مدرسه رو به خاک و خون میکشیدXD

امروز داشتم با سودا حرف میزدم و گف که پای داداشش شکسته..حالا چرا؟چون پاشو کوبیده به دیوار:| بله...پاشو کوبیده به دیوار بعدم پاش شکسته الان تو گچه:]

و جالبه بدونین این پسر الان شیشمهXDDD

یبارم گویا با پاش زده شیشه رو شکونده...بعد خورده شیشه پاشو بریده"-" و تاندونش پاره شده"-" و عمل کردن"---"

تازه یبارم وقتی بچه بوده از چهارپایه افتاده دستش شکسته گچ گرفتن..

بعد از بس این کوچولو بود"-"

گچه رو دستش سنگینی میکرد بخاطر همین همش میخورده زمینXDDDDDD

هی خدا...

این بچه خیلی کیوته..

 

دلم براش تنگ شده*^*

 

پ.ن:امروز امتحان زیست داشتم...معلم سوالو فرستاد پی وی و منم گزینه رو فرستادم..بعد توضیح خواست...

من تو گروه چت:بچه ها برا این توضیح بگین

هیونگ:خب ژنوتیپشونو بنویس بعد بگو همچین چیزی ممکن نیست

من:.....

من:ژنوتیپ چیه........

بوو:گاد

هیونگ:خدافظ بچه ها روز خوبی داشته باشین💙

...فکنم هیونگ سکته کرد"-"

 

بماند که همون یه سوالم اشتباه جواب داده بودمXDDDD

ولی خب رفتم پی ویش و گفتم نظرم عوض شد'-'\

و از بس گشادیم میومد

همون عکس از توضیحی که بوو برام فرستاده بودو شر کردم پی ویش'-'

خوشحالم که معلم جدیده و دست خطمو نمیشناسه/"-"\

پ.ن:بازم بخاطر سردرد تا صبح بیدار بودم.........

 

  • Baby Blue

دل اجی بچه هم واس تو و دیونه بازیامون تنگ شده (:)

منم همینطور...
دیوونه بازیامون=")
دفتر رفتنامونXD
نوشته های تو کتابامون T-T
عاح...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan