سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب هجدهم!

سی شب چالش ژورنال نوشتن!

شب هجدهم: شب دوم این هفته از چالش استرس، درمورد بخش های مختلف بدنتون بنویسین. کدوم رو دوست دارین و چرا دوس دارین؟ کدوم رو دوس ندارین و چرا دوس ندارین؟ 

این میتونه یکی از طولانی ترین پستام باشه"-"

از لحاظ ظاهری من خیلی آدم با نواقصی هستم..تنها شانسی که درمورد ظاهرم داشتم این بوده که چاق نیستم و چاق نمیشم...با اینکه خیلی خیلی زیاد میخورم'-'

بزارین از بالا به پایین بگمXD

از موهام شروع میکنم...خب...من موهای خشکی دارم...خیلیا فک میکنن که موهام زبره ولی درواقع خشکن...و با اینکه حالت موهام موج داره ولی هیچوقت خوب نمیمونن و من معمولا سشوار میکشم که یکم شبیه انسان ها بشم:] تقریبا از دوم دبستان همش موهامو اتو میکشیدم ولی بعدش اتومو خراب شد و دیگه با سشوار صافش کردم...

همیشه فکر میکردم و فکر میکنم که حالت واقعی موهام خیلی مزخرفن...در حدی که مثلا هیونگ و بوو که منو از هفتم میشناسن و این همه هم باهم باشگاه و کتابخونه و خونه هم رفتیم، هیچوقت حالت واقعی موهامو ندیده بودن...بوو(مائو"-") که هنوزم ندیده..ولی هیونگ(هانائه"-") یبار تو کتابخونه دید و گفت من آدم پستیم که موهامو صاف میکنم@-@ و کلا یکی از دلایلی که موهامو کوتاه کردم همین خشک بودنشون بود چون میخواستم زیاد دیده نشن(اولین باره داره به این اعتراف میکنم"-") 

+یبار باید به بوو هم نشون بدم:/

 

میرسیم به صورتم'-'

اشک در چشمانش حلقه میزند*

فکر کنم مزخرفترین بخش ظاهرم همین باشه...

درواقع من پوست خیلی مزخرفی دارم..نه تنها صورتم بلکه دست و پاهامم پوست خوبی ندارن(حالا کم کم میرسیم'-'\ ) من خیلی جوش میزنم...جوشای ریز که جاشون نمیره(که عده ای هم فکر میکردن کک و مکه:/)...و همین یه عامل کافیه که کل چهره ام بسی فاکیده شده باشه-_-

از اجزای صورتمم چیزی نیس که زیبا باشه'-' و قیافم جوریه که آرایشم بهم نمیاد...

خب بسی افسرده گشتم دیگه نمیخوام راجب صورتم حرف بزنم...

 

بعد صورت میرسیم به گردن که توضیح خاصی نداره'-'\

آها! یچیز خوب!!

من ترقوه های برجسته ای دارم (خدایا شکر بالاخره یچیزی یافتم) و خیلی میدوستمشون*-* مخصوصا وقتی تیشرت میپوشم و میزنن بیرونD:

و یچیز خوب دیگهXD

من شکم تخت و اندکی هم ورزیده دارم...و ماهیچه های شکمم تقریبا معلومن"v"

 

و اما دستهام

دستامو درکل دوس دارم چون سفیدن و همینطور یبار یکی گف که دستات شبیه دستای شوگاست :" > 

عام...بازوم نواحی بالاهاش همیشه جوشای ریز میزنه که خیلی رومخمن...از بچگی همینطور بودم...ولی از آرنج به پایینو دوی دارم چون از اونجایی که رنگ پریده ام، رد رگام دیده میشه••

و پاهامم دون دونین"-" نمیدونم میفهمین منظورمو یا نه ولی اگه نمیفهمین پس خوش به حالتون این نشون میده که شما دون دون نیستین:>

اها یچیز دیگه راجب پاهام...با اینکه من کلا آدم لاغریم ولی پاهام تپلن"-" ( تورو خدا شانسو دارین؟:///) جیمینو دیدین؟ اونم ریزه میزه و لاغره ولی پاهاش تپله...تقریبا اونطوری..و بگذریم که پاهای اون ورزیده ان نه تپل"-"\

از جیمین گفتم یاد یچیز دیگه افتادم...صورتمم لاغر نیس'-'

 

درکل اینکه من اصلا راجع به چهره ام اعتماد به نفس ندارم...و خیلی وقتا تو مکان های عمومی با ماسک ظاهر شدم درصورتی که اصلا مریض نبودم و فقط میخواستم کسی منو نبینه...خودم مشکلی با خودم ندارما ولی خب دوس ندارم کسی قیافه مو ببینه...

 

+ فکر کنین همچین قیافه مزخرفی داشته باشین و کراشتون عکستونو ببینه و بگه که شما خوشگلین'-'

به سلیقه کراشتون شک میکنین یا به تفکرات خودتون'-'؟

 

میتونستم خیلی جزئی تر بنویسم ولی دیگه اون موقع مجله میشد"-"

+ برای اولین بار از ابزاری به اسم "ادامه مطلب" بهره جستم'-'

+آستارا بودین تاحالا؟

+حس میکنم عکس پست اصلا به وب نمیاد...*به دنبال عکس میگردد*

+بدرود"-"\

 

 

 

 

 

 

  • Baby Blue

منم از قیافه ی خودم راضی نیستم :|

وایییییییی منم خیلی میخورم ولی چاق نمیشم :////

 

برو قدر موهات رو بدون ! [ یک عدد مو بسیاااااار لخت و عاشق موی حالت دار ]

 

نمی‌دونم چرا ، کلا دختر ها از قیافه‌شون مینالن ! •-•

ولی خب میدونی...من واقعا به زیبایی درون اعتقاد دارم ...‌‌‌‌ من که ندیدمت ولی مطمئنم خوشگلی ، حتی اگه از لحاظ ظاهری خوب نباشی ( که هستی ) از نظر درون و باطنی که خوشگلی =))))

ولی من تورو دختر زیبایی تصور میکنم•~•
اصلا نمیتونم فکرشو بکنم که از قیافه خودت ناراضی ای

موهات لخته؟T-T
خیلی لخته؟ T--------T
اگه موی حالت دار دوس داری حاضدم باهات عوض کنم! '^'

آره تقریبا...البته بنظرم جامعه و اطرافیان هم خیلی رو اینجور طرز تفکر اثر میذارن..
منم بهش اعتقاد دارم:)
مچسی =) ♡

منم همین نظر رو راجع به تو دارم ! تو نظرم از این دختر قد بلندای جذابی @-@

ولی هستم :/

 

زیاااااادی لخته ! بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی ....

بیااااا ! همش مال تو ^-^

 

آره آره ! یه دختره تو مدرسمون بود که خییییلی خوشگل بود ! افتضاح خوشگل بود ، چشماش هم سبز بود ... ولی خب اصلا اخلاق نداشت :/ وحشی بود :| برا همین هیچکی ازش خوشش نمیومد !

T-T
چرا همه فک میکنن من قد بلندمT-------T
حتی میگن استایلمم به قدبلندا میخورهT^^^^T
ولی زیادی قدکوتاه و میکروسکوپیم=^=


زیادی لخت که خیلیییییی قشنگههههه!!! چطور دلت میاد بدیشون به من؟؟؟؟*^^^^^*
* درکمال خودخواهی همه موهارا میگیرد*

وای یاد یکی افتادم:>
آره از اینا دیدم...

+کنجکاو شدم ببینمت...تلگرام یا واتساپ داری••؟

عه قد کوتاهی ؟ اینم خوبه که ، از این تو بغل جاشو ها D:

 

خودت چجور دلت میاد از موهات دل بکنی ؟ عکس بچگی مو ندیدی ؟

آره ریا نشه خیلی بغلی ام=^= 

نه ندیدم عکس بچگیاتو@-@
درضمن من میخوام استلای الانو ببینم=^=

منم اصلا از قیافه راضی نیستم :| 

و با اینکه کم می خورم نسبتا چاقم :| البته چاق درست نیست لاغرم ولی خب نسبت به قبل ....:| 

وای کمک و مک *-* من همیشه دوست داشتم جوشای ریز بزنم ولی خب صورتم رو هزاران جوش بزرگ فرا گرفتن ://

موهای من بسیااااار لخته D: تو فامیل به لخت بودن معروفم‌ D: ولی منم موی حالت دار دوست دارم^^

نظرت چیه تو لاغر شدنت رو بدی منم موهام رو ؟"-" 

 

@استلا 

وای دقیقا! ما هم یه دختر چشم سبز تو مدرسمون داشتیم ...انقدر خوشگل بود! ولی خیلییی وحشی بود :/ ممکن بود برا یه موضوع مسخره یهو بپره سمتت و کتکت بزنه :/ که باید بگم اون موقع منم کتکش می زدم :دی 

چقد از قیافه ناراضی هس اینجا@-@
خوبه دیگه رو فرمی..
کک و مک منم دوس دارم ولی خب ندارم"^"
آره قبولهD:
*تبادل*

جالبه...ماهم یه دختر چشم سبز اینطوری داشتیم"-"

+حالا که نگا می کنم چقدر حرف زدم‌ :/ 

ولی من خوشحال شدم*-----*

ایناهاش

استلای الان هم همین شکلیه ، فقط یه کوچولو تغییر کرده :/

+ واتساپ دارم ، مشکلی هم ندارم ولی مطمئنا خانواده مشکل دارن •-• دو سال دیگه راحت میشم :/ ایشالا....

اه نمیارهههههههههه-_______-
+خب پس ینی من نمیتونم استلارو ببین الان؟T T
ایشالا...

@ آرتمیس

اینم همین جوری بود :/ چنگ مینداخت مثل چی ://// یه دفعه مقنعه ی یکی از بچه ها رو پاره کرد ×___×


وااااوووو"---"
نه چشم سبز ما خوب بود باز"-"

@استلا 

(چشمانش درشت میشود) 

این اتفاق رو همون دختر چشم سبز با کمی تفاوت دوست من کرد :/ یه سطل بزرگ رنگ گواش رو مقنعه دوستم خالی کرد ، بعد دوستم گریه کرد ، بعد منم رفتم کتکش زدم ...خیلی هم خوش گذشت :دی 

ایول بهت آرتمیسXD
دمت گرم XDDD

اینو کپی کن

http://s14.picofile.com/file/8410187900/20081031041.jpg

 

@ آرتمیس

واااییییی بیچاره ://////// یاد اون روز افتادم که کیک رو تو کله‌م کوبوندن @-@

ای کاش منم بودم میزدمش ( یک عدد عاشق دعوا )

وای بلوند*------*
چه موهای خوشرنگ و خوش حالتی^~^
موهای منم قبل از اینکه کوتاه کنم همون مدلی بودن ولی یکم کوتاه تر...الان دیگه کوتاهِ کوتاه کردم:)

@آرتمیس 
اگه من و استلا بودیم قطعا طرف تاحالا جسد میشد XD
تازه من خیلی بد میزنم..نگاه به جثه میکروسکوپیم نکنین•~•
( و او بسیار عاشق دعوا بود:))

وای دوتای دیگه عاشق دعوا XD 

بسی خرسند گشتم از آشنایی باهاتون XD 

بله بله ماهم همینطورXD
 مائو هم بدجور دعواییهXD 
@مائو  دلم برا دعواهات تنگ شد"^"

منم پسرونه زده بودم الان بلند شده تقریبا @-@

 

دقیقا D:

ایول منمD:
دقیقا مال منم بلند شدن..
خب لازم شد ببینمت...یه جایی یه عکسی بفرست ببینم*^*
البته اگه مشکلی نداریا"-"\

عکس از الانم ؟ بیخی بابا ، همون تصور گوگولی رو ازم داشته باش D:

ای باباT T
خب من میخوام ببینمت"^"

شاید بعدا برات فرستادم D:

من منتظر خواهم ماندT-T

به عنوان کسی که تمام مراحل زندگیش مسخره شده بابت صورتش، بدنش و هیکلش و مدت طولانی از خودش و جنسیتی که همه انکارش می کردن، متنفر شده، عمیقا میگم مردمو بگیر به کونت:))

.

همیشه اعتماد به نفس آدمو میکشن لعنتیا. من یه بار شانسم رید یکی از آشغالهای مدرسه رو تو سرعین دیدم، فرداش تو مدرسه بهم گفت ترجیح میدم با لباس ببینمت:| ریدم به ترجیحش:| فکر کرده کیه:| 

.

می دونی من تا قبل ازینکه برم مدرسه فکر نمی کردم مشکلی داشته باشم، حقیقت هم همین بود، ولی تو جامعه پره از آدمای مسموم و احمق. اونها هستن که اشتباه می کنن نه ما. 

 

پ.ن: اکیپ شما کلا بغلی تشریف داره:دی 

یجورایی من برعکسم...همیشه ازم تعریف شده...و همیشه هم فکر کردم دارن دروغ میگن...یا مثلا اینطوری میگن که ناراحت نشم...

وا:/ عوضی بیشعور...خب برمیگشتی میگفتی من اصلا ترجیح نمیدم تورو ببینم!! :||

ج.پ.ن: یاح...مچکرمXD
پ.ن: تو پست چند ابعاد اونورتر که راحب جهان های موازیه اسن توروهم نوشتم..دیدی اونوD:  ؟

رفتم خوندمش:) ممنون:) 

خواهش...
اگه میدونستم کی هستی بیشتر درموردت مینوشتم:"")

من یک عدد از اون آدم هایی هستم که هوا میخوره چاق میشه-______-آخه چرا نتیمتنتسدی
من تقریبا چهرمو دوست دارم:)))مخصوصا موهامو و لبامو:))
البته من پوست تقریبا لک داره و یکمم کک و مک و خیلی هم جالب نیست به هر حال ولی من چهرمو دوست دارم:)من چشمای بزرگ مشکی دارم با موهای مشکی موج دار و یه صورت تقریبا گندمی با لک و کک مک و یه بینی کوچولو موچولو که یکم انحنا داره(خیلی باهاش مشکل دارم-_____-)و از یه سری چیزهای ظاهریم مثل یکم فقط یکم چاق بودنم(فقط در حد یکم چاقم سیئمکنئنب در حد یه شکم بیریخت:|)و خوب من به خاطر ظاهرم مسخره شدم و هم تحسین"-"مثلا قبلا که یکم چاق تر بودم خیلی به خاطرش مسخره میشدم اعم از خانواده تا دوستان._.تازه یبار یکی از بچه ها بهم گفت دماغ عقابی-__-به خاطر یکم انحنا بینیم:|ولی از یه طرف خیلی به خاطر چشمای درشتم گفتن چقدر چشمات خوشگلن..کلا متفاوتن آدما..قبلا از اینکه مسخرم کنم خیلی بدم میومد..مثلا یه مدت به خاطر حرف اون کسی که بهم گفته بود دماغ عقابی روی بینیم خیلی حساس بودم ولی الان نه:)))و البته برام مهم نیست اصلا!

واااو زیبا بنظر میرسی*~*
میدونی چیه من وضعیت من دقیقا برعکسه
ینی همه ازم تعریف میکنن
بعد من خودم مشکل دارم'-'

دقیقا منم اینطوریم که بقیه ازم تعریف میکنن ولی خب خودم .. :/

هوممم•-•

وای :/ منم همینجوریم •-• همه می گن چه خوشگلی بعد خودم که به آینه نگا می کنم می گم خدایا این دیگه کیه XD هی..اعتماد به کف ....

دقیقااااا:/

@ آرتمیس

بعد به اون طرف یه جوری نگاه تاسف بار میندازیم که خجالت بکشه D:

اتفاقا طرف یجوری نگا میکنه که وتف چه مرگته این حرفارو میزنیXD
درواقع اون به من نگاه تاسف بار میندازه@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan