سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب بیست و دوم!

باورم نمیشه مجبور شدم نگارش رو تقلب کنم:/

چقد روزا طولانی شدن...یا شایدم چون دو روزه به بهونه ترم کار خاصی نمیکنم اینطوری شدم...به هر حال..

 

چالش سی شب ژورنال نوشتن!

شب بیست و دوم: هرچقدم که باورش سخت باشه، همه ما یه استعداد خاص داریم. استعداد تو چیه؟ برای اینکه این استعداد رو توسعه بدی چیکار میکنی؟ اگه کاری انجام نمیدی، نظرت چیه همین امشب براش یه برنامه بریزی..؟!

ببینید'-'

من تو خیلی چیزا خوبم و مهارت دارم"-" (عینک دودیمو بیارین...) تقریبا به غیر از آشپزی تو همه چی خوبم"-"\ ولی فکر نکنم بشه اسمشونو استعداد گذاشت...ینی فعلا نتونستم اون استعداد خاص رو شناسایی کنم...ولی یه چندتا از چیزایی که توشون خوبم رو میگم^-^

از استعداد های معنویم میشه به این اشاره کرد که استعداد خاصی تو لج کردن دارم"-"من آدم خییللییییی لجبازیم! خیلی خیلی لجباز! شاید حتی نتونین فکرشم بکنین!! خیلی یه دنده و لجبازم...و قابلیت اینو دارم چنان رو اعصاب برم که حتی صمیمی ترین دوستمم منو به مدت یک هفته بلاک کنه*-*

تو دوچرخه سواری و هدف گیری هم خوبم:)

تو شیمی هم خوبم@-@

و اینکه آها! به نظرم تو یادگیری زبان هم خوبم...نمیدونم شاید بخاطر این باشه که خیلی عاشق زبانم:)

*به یاد سری کتاب های solutions می افتد و بغض میکند*

عاممم...

به طور کلی بخوام بگم، تو یادگیری سریع استعداد دارم..مطمئن نیستم ولی حین نوشتن این متن به ذهنم رسید...

 

+بوو گفته بود استعداد فوق العاده ای تو دلداری دادن و حال خوب کردن دارم=)

+ و هیونگ هم گفته بود تو ذوق کردن و ذوقاندن استعداد دارم" v "

+وایییی فهمیدین هیونگمم وب زد؟*----------------------------*

 

+ ای دوستانم"-"\

آیا شما استعدادی در من سراغ دارید؟

اگه آره بهم بگین*^*

 

 

  • Baby Blue

دومین نفر ! باورم نمیشه کیدو ... منم نگارش رو پارسال تقلب کردم ! تازه حضوری بودیم D:

 

تو که کلا استعدادی دختر =")

اووو ایول بزن قدش *-*_|
نه من تو حضوری کم پیش میاد تقلب کنم=^=

و دوباره هارت کیدو بروکیده میشود:') 
بوست دارم استلا*^*
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۲۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

سولوشنز..

هیچ وقت افتخار خوندنشونو پیدا نکردم حقیقتا..

ولی دارم آخرین کتاب سامیتو میخونم:" ...

خیلی قراره دلتنگش شم

تاپ ناچ

تاپ ناچ ک هیچی...

مورد علاقه ترینمه! * اگه چنین کلمه ای وجود داشته باشه البته*

سری های سولوشنز خیلی برام خاص بودن:)
حتی الانم با اینکه نمیخونمشون ولی همشونو گذاشتم رو میزم:")
اره خیلی:) یجوری که حتی باورش نمیکنی*-*
منم تاپ ناچ نخوندم....
*اگه وجود نداشتم حالا وجود داره^-^*

منم درسهای مزخرف رو تقلب می کنم :|

بهترین کارو میکنی"-"_|
درود برتو"-"\

@ یومیکو

عاشق لباسای عکس پروفایلتم ×_____×

خیلی سافتن:)
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۳۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

@استلا

اه خودمم دلباخته ی سافتیش شدم تو نگاه اول:"""

من برعکس ولی.... حس میکنم روز ها خیلی دارن تند میگذرن"-"

 

+وای شت... منم حس میکنم تو یادگیری یه زبان جدید استعداد دارم... هق*~

 

+جریان بلاک... فک نمیکردم بهش اشاره کنی XDDDDDD

نه دو روزه برام خیلی کند شدن"-" حس عجیبیه...

+ فکر کنم چون دوزبانه ایم! (داریم همچین چیزی؟:/) اینطوری ایم...ولی درکل خیلی خوبههه*-*

+ فکر نکن پودرتو عوض کن
هوم کر
نهایت پاکیزگی
ایح=^=

من نیز در چیز خاصی استعداد ندارم"-"گاهی از اینکه زیادی معمولیم حرصم میگیره:|

من درنظر بقیه خیلی انسان بااستعدادی ام...ولی خب امشب که خواستم به این سوال جواب بدم دیدم چیز خاصی پیدا نمیکنم...
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۳۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

+ چقدر خوب که ۲۲ شب مداوم نوشتی!

داره به ۳۰ میرسه.. 

+ نه راستش دو روزو حال نداشتم بنویسم این ور اونور شد"-"
ناگووووووT^T

@ یومیکو

باید بگم برا تولدم از اینا بخرن :/

تو چرا برا همه کامنت میذاری اونوقت کامنت های خودتو جواب نمیدی XD

احمقه بخاطر همین..

راست میگی میتونه تاثیر دوزبانه بودن باشه..... انی وی^^

 

@استلا

آی ساغول دخترم... چقدر خوب گفتی... 

منم تو خودم استعدادی نمی بینم :/ ولی چرا بقیه میبینن ؟ :|||

احتمالا ما اعتماد به کف داریم ._.

@ مگلونیا

ترکی ؟ XD

چرا چند تا اسم داری ؟ من هر دفعه بین چند راهی گیر میکنم که چی صدات کنم "-"

بوو صداش کن*^*
من بهش بوو میگم*~*

عه بهش نگو احمق :||||||

 

چرا انقدر فک میزنم امشب :/

چون دختر خوبیه گفتم احمق"-"
نگران نباش دوستیم^-^\

ادامه بده منم حرف زدنم اومده"^"
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۴۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

سلام چطوریییی

یه سوال 

نگو که همه اهنگای مایکل جکسونم شخم زدی ")

سلام خوبمممم تو چی
هام
نه نمیگم...کلا آهنگاشو فکر کنم نشنیدم
پ.ن:خدایا شکر قراره آهنگ جدید بشنوم...
پ.ن۲: واییییی یه آهنگی هس خیلی خوبه
اسمش outlaws of love ئه
حرف نداره
قطعا خوشت میاد:)

@استلا 

آرهههه ترکم XD

 

خودمم نمیدونم چیشد که اینقدر اسم ناک شدم"-"

اکثرا همون مائو میگن بهم، تو هرجور راحت تری صدام کن XD

+مگلونیا اولین اسم مجازیم تو وب بود.... بعدا چون دیدم طولانیه تبدیلش کردم به مائوxD

عه نمیدونست...

منم نیومده خیلی اسم ناک شدم"-" 
بیبی بلو، کیدو، لایت بلو، دارک چاکلت..."-"

من تنها استعدادی که در حال حاضر دارم آشپزی کردنه=)همین امشب آشپزی کردم اتفاقا..ولی خوب به نظرم استعداد خاصی نمیخواد آشپزی و غذا و کیک و شیرینی پختن:/ولی مامانم میگه اتفاقا خیلی خاصه._.البته فک کنم به خاطر دل خوشیم میگه وگرنه من هیچ استعدادی ندارم"-"و برعکس شماها که میگین بقیه شما رو با استعداد میبینن هیچ کس تا حالا به من با استعداد نگفته:/فقططططططط یبار دوستم بهم گفت توی دلداری دادن استعداد داریD:

ببین درسته که شاید ازنظر خودت آشپزی استعداد نباشه ولی واقعا هس...
منو ببین...گفتم تو یادگیری سریع استعداد دارم ولی اصلاااا نمیتونم آشپزی کنم...درحدی که حتی نمیتونم تخم مرغ آبپز کنمT-T
برو قدر این استعدادتو بدون که میتونی کلییی غذای خوشمزه برا خودت درس کنی'^'♡
خب من الان بهت میگم که تو دختر با استعدادی هستی:)
آشپزی خیلی استعداد میخواد واقعا..
و وقتی یه دوست بهت میگه تو دلداری دادن استعداد داری ینی واقعا داری! چون دوستا معمولا از این حرفا نمیزنن"-"

+ اون پست "چند ابعاد اونور تر" م رو خوندی؟ اونجا اولش تو رو مشغول پیتزا پختن کرده بودم ولی نمیدونم چرا بعدا عوضش کردم:")
کاش میذاشتم همونطور بمونه...
+عه الان که رفتم ببینم دیدم تو داشتی کیک میپختی*----* خوبه خوشحال شدم..
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۵۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خب خب گوش ندیا 

میذارم تو وبم 

میترکونم :D

 

حمله به سمت خروج آو عشق :D

باشه نمیرم سمتشون
*از کنجکاوی جان میدهد*

خروج آو عشق چیه پسر"-"
قانون شکن های عشق"-"\
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۲:۵۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چیز چی 

د ویکند ؟ گوش دادی ؟

 

شوخیدم :D

استاربوی و سکرتز رو شنیدم ازشون...ولی خیلی خوبن لنتیاT^T وقت شد بازم میرم سمتشون...

خدایا شکر"-"
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۲۳:۰۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

همین دو تا ؟ 

بقیشو میذارم تو وبم 

آره متاسفانه...
او ایول پس*-*

یا علی 0-0 چت بدون من ؟D: 

 

منم احساس میکنم استعداد دارم ولی نمی دونم چی ...یعنی استعداد دارم ولی ندارم! یعنی نمی دونم تو چه چیزایی استعداد دارم..:/ یعنی دارم ولی ندارم.

 

#کامنتی که خود نویسنده هم نمی داند مقصودش چیست :/ 

ارتمیس نبودی"^"

"-"

#"-"

سولوشنز؟

شوخی میکنی؟

ینی یه نفر غیر از منم توی دنیا هست که سولوشنز خونده باشه؟!

(وی انقدر از هرکسی پرسیده هیچکس حتی اسم سولوشنز را هم نشنیده، عقده ای شده است)

 

والا من چیز زیادی ازت نمیدونم فعلا ...

ولی تا اینجا که پی بردم، توی شیرین بودن خیلی استعداد داری :))

هققققق
هم من هم دوستم سولوشنز خوندیمTT

مچکرم=)
چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۰۲:۰۲ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

کامنتامو جواب دادم "----" 

نمیدونم دیگه...

خسته ک باشم اون میشم...

"-"\

@ موچی

پس من هر دفعه بهت میگم با استعداد کشکم ؟ :/


@ یومیکو 

جواب منو ندادی هنوز •-•

 

@ مگلونیا

من مگلونیا رو خیلی دوست دارم ! چطور این اسمای خفن به ذهنتون میرسه ؟ XD

راستی منم ترکم ! یه جورایی @-@

 

شما ها همتون تو یه شهرید ؟ D:

قطعا اعتماد به کف داریم :/

@ موچی
جوابگو باش"-"

@یاح (چرا همش دارم به جای مگلونیا جواب میدم...؟؟)
اوووو ایول خوشحال اولدوم*-*

من و مگلونیا تو یه شهریمD:
اصلا شکی درش نیس ._.

خب پس حدسم درست بود ! چطوری با یومیکو دوستید اونوقت ؟ •~•

نمیدونم یهو تو اینستا پرید دایرکتم دوست شدیمXD
درواقع چون یومیکو دوست مگلونیا بود
و منم دوست مگلونیا
پس من و یومیکو هم دوست شدیم•-•

آهان اونوقت مگلونیا و یومیکو چطور دوست شدن ؟ XD

اونو دیگه دقیق نمیدونم...
ولی فکر کنم تو میهن بلاگ‌..
بذار بیان خودشون جواب بدن..

چقدر دارم فوضولی میکنم :/

ولی احساس میکنم دوستیشون بیشتر از دوستی وبلاگیه ها ...

بعید میدونم دیگه اینجا رو ببینن D:

نه بابا عب نداره"-"
آره اون که قطعا...بدجور باهم دوستن 
شاید یومیکو به مگلونیا نزدیکتر از من باشه
که البته خدا نکنه وگرنه هردوشونو به قتل میرسونم"-"
میخوای بهشون پیام بدم ببینن'-'؟

وی یک عدد عاشق دعواست ... -_______-

نمیدونم •~•

میفهممت"-"
یه لحظه صب کن دارم با بوو حرف میزنم الان بهش میگم
چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۱۳:۴۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

@استلا

داستان آشنایی من و آوا (مگلونیایی که گفتی) داستانیست بس قدیمی و دراز...

من فک کنم از اسرا عم قدیمی ترم "^" ...

درسته حتی از منم قدیمی تری
پس فاک یو=^=
چهارشنبه ۳ دی ۹۹ , ۱۳:۵۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

استلا

عاشق دعوایی؟ ریلی؟

من شاید بزن بزن و معرکه گیری بعضی وقتا بدم نیاد ببینم ولی دعوای لفظی یکی از مزخرف ترین چیزاییه ک میشه تحمل کرد:///// ...دوتا آدم ک دارن همدیگه رو خراب میکنن و همیشه یکیشون کله شق تر و نفهم تر از اون یکیه

کجاش قشنگه بعد؟

نه اون دعوا نکنه
دعوایی که برا دفاع باشه قشنگه ولی*-*
درسته...من استلا نیستم...

@ یومیکو

( کامنت منو ندیدی ؟ :/ )

که اینطور ... *-*

وای آره اینجوری منم خیلی بدم میاد :/

ولی دعوا های تو مدرسه خیلی با حال بودن خدایی ! دخترا که فقط همو چنگ و چیلی میکنن ، پسرا هم که دعواشون دیدنیه XD

@استلا 

آقا بزارید منم این وسط یه فضولی کنم "-" بلو کیه ؟ •-• 

 

@یومیکو

دعوا کردن یکی از مشخصات اصلی بنده اس :/ مشکل اینکه که خودمم نمی دونم چرا دعوا دوست دارم XD ولی حال میده دیگه...کتک زدن یه نفر ...یه سیلی محکم تو گوش دوست صمیمیت....@_@ 

با بلو کاری نداشته باشین'-'
باید مگلونیا بیاد جواب میده من پاسخگو نیستمXD

باهات موافقم آرتمیس*----*
+ اون کسی که چالش ژورنالو تو تلگرام میذاره هم اسمش آرتمیسه!!
تویی:)؟

آهان خب ...بهش بگو بیاد جواب بده XD من بسی پیگیرم D: 

 

+چه عجیب!!

نه بابا من اصلا تلگرام ندارم"-"

تو وب کلی بلو هس ولی هیچ کدوم از اونا *بلو*یی که ما منظورمونه نیس...
پس بگه هم نمیشناسیش...ولی خب تا این حد بدون که بلو دختریه که بوو روش کراش داره/"-"\

@مگلونیا
خودت تو وبت اشاره کرده بودی پس مهم نیس که منم بگم نه"-"؟

+اره منم شاخ دراوردم!!
گاد"-"

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan