دیالوگ ماندگار۱

من:*یه آهنگ میفرستم برا هیونگ* بای

هیونگ: خدافظ *یه آهنگ میفرسته*

من: توهم همینطور

هیونگ: شماهم خسته نباشین

من: مچکرم سلامت باشین

هیونگ: مرسی سلام میرسونن

من: نه بابا خواهش میکنم

هیونگ: دم در بده تورو خدا بفرمایین

من: نوش جونتون

 

"دوازدهم دسامبر ۲۰۲۰"

 

+ اگه بخواین عکسو ربط بدین به من و هیونگ...اون مو بلونده هیونگهD: سویشرت و سنجاق سر... و اون یکی هم منمD: دستاش و دستنبدش...!

  • Baby Blue
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۱۹:۴۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اوممم D"

:]
راستی چرا نیستی:/
حس میکنم رفتی به ابعاد دیگه"-"

زیادی رابطه شما کیوت و قشنگه:")
ای کاش یه همچین دوستی داشتم توی واقعیت..

مچکرم:")
قراره داشته باشی:)
فقط عجله نکن که یوقت به آدمای اشتباهی اعتماد نکنی*-*
فعلا از خودت لذت ببر و باهاش حال کن^-^\
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۱۹:۴۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چه حسای قوی داری 

میدونم:/
خب...سخنی نداری؟
که به کدامین بعد پناه برده بودی؟:D

عح این عکسه D:

یوح^-^
دارم یکی دیگم مینویسم..منتظر باش:دی

خدا رحم کنه....

واقعنم._.
دارم دنبال یچیز آبرومند میگردم"-" XD
هرچند دیگه چیزی برا از دست دادن نداریمXD

هعی خدا xD

 

*وقتی دوتا بچ میخوان خاطره تعریف کنن*

پوففف


*وقتی سه تا بچ اکیپ میشن*
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۱۹:۵۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

من زمینه ای به جز درس ندارم -_-

T-T
این حرفارو میگی میخوام گریه کنمT-T
همیشه فکر میکردم دانشگاه که برم راحت میشT-T
هرچند همین که استرس کنکور نیست خودش خیلیه:"

جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۰ آرتـــ ـــمیس

واییی ، چه باحالین شماها!D:

هییی،مرسیD;
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۷ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

بعد کنکور خیلی چیزا بهتر میشه ~

البته..
وگرنه این زندگی دیگه کردن ندارهT.T

XD

من عاشق دیوونه بازیام 

هیونگ دوستته؟

XD
آره...هیونگ دوست صمیمیم تو واقعیته...هم هیونگ هم بوو(مائو)

دوستای جونین جاویدان....

 

مچکرم *-*

عه هر جفتشون تو بیانم هستن؟

چقد خوب

آرهD:

عه من... 

عاه قلبم

*اشک*

من واقعا واقعا عاشق این عکسمTT

خیلی شبیهه خدایی

باید آرمان اون سنجاق سرامو دوباره زنده کنم...

آهنگ play رو هم گوش دادم *^^*\

 

 

 

پ. ن) اصن میدونی چیه؟کنار اسمم مینویسم هیونگ '-' 

یااااا هیونگگگگT------T
همین کارو بکنT----T
ایول*-*

ج.پ.ن) حتما بنویس'-'

آقا عجب دوستای کیوت و باحالی هستین شما =")))

*میرود در دیوار همچین پستی را به عنوان نیازمندی ها ثبت کند*

مچکرم=))
*نمیداند لبخند بزند یا دلداری دهد*

ما هم دقیقا همینیم XD 

خوبه

منم دلم چنین دوستی میخواد *-* 

جدی انگار شما سه تا داخل انیمه زندگی میکنین !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan