امیدوارم...

امیدوارم آدمای زیادی رو از دست بدی؛ چون تا آسیب نبینی یاد نمیگیری که خوب و بدو از هم تشخیص بدی...

امیدوارم دیگران ضربه های بدی بهت بزنن؛ چون فقط وقتی ارزش اطرافیانت رو درک میکنی که از دستشون بدی...

امیدوارم حرفا و انتقادات زیادی بشنوی؛ چون تا اونارو نشنوی نمیفهمی که چقد متفاوتی و راهت درسته...

امیدوارم نقص های زیادی داشته باشی؛ چون فقط در این صورته که میتونی از خودت آدم بهتری بسازی...

امیدوارم دچار سردرگمی های آزاردهنده شی؛ چون تا سردرگم نشی مسیر جدید رو پیدا نمیکنی...

امیدوارم رویاهات اونقدر بزرگ باشن که بیشتر از حد توانت باشن؛ چون همین رویاهاست که از تو یه اسطوره میسازه...

امیدوارم ناامیدی های دردناکی به سراغت بیاد؛ چون تا طعم ناامیدی رو نچشی امید رو حس نمیکنی...

امیدوارم شکست بخوری؛ چون فقط شکسته که به آدما صبر و تحملو یاد میده...

میدونی...

من امیدوارم که سقوط کنی؛ چون تا وقتی زمین نخوری پرواز کردنو یاد نمیگیری...

شاید بنظر مسخره بیاد ولی بیشتر وقتا باید بهترین چیزا رو از دل بدترین اتفاقات بیرون کشید...

( کپی شده از پیج اینستاگرام darkboyzmood.ir )

 

خورشید دوباره طلوع خواهد کرد...

و ما دوباره تلاش میکنیم:)

  • Baby Blue

:{ چه حرفایی!!T..T

همینجوری"-"
حرفی دارین بزنین/"-"\

واسه همین حرف هاته که همیشه دلم میخواد باهات دوست باشم...ولی روم نمیشه و خجالت میکشم...چون میگم در حد تو نیستم...جزو محدود آدمایی هستی که بالاتر از خودم میبینمشون...

....
کی هستی بهم بگو...
شاید دوست خوبی برات بشم:>

حس می کنم اسمارتیزی>..<

 

0-0 حرفا نیزه هایی هستن که از هر سمت تو هم رفته 😁

*^*
صب کن"-"
این جملت ایهام داشت"-"
اگه منظورت این بود که حس میکنی اسمارتیز هستم...باید بگم‌ مچکرمTT این لقب شدیدا به دلم نشسته:"
و اگه این بود که چیز خاصی احساس میکنی...چی احساس میکنی؟ منظورت چیه؟"-"
( اصلا من کیم؟"-") 

اینم ممکنه:)
ولی نمیخوام باورش کنم؛)

حرفاش ...حرفایی که حتی مال تو نیست و اینجان... خراش دهنده روح :) شایدم من اینطور حس می کنم^^

 

بلو بلو مگه دوست نداشتی اسمارتیز صدات تونم^ة^!؟؟

 

خوب احساس خفگی می کنم این متنو می خونم برای همین..:) نتونستم دیگه جملاتو بخونم^^دو خظ اولش هم برام کافی بود^^

یهویی...اصلا نمیخواستم پستش کنم...درواقع مغزم هیچ دخالتی تو اینکار نداشت! فقط انگشتام بودن که تایپ میکردن:)

چرااااا *----*

میفهمم حستو...برا کسی که بار اول میخونتش خیلی دردناکه :")

بدون هیچ سخنی پیوند میکند!

بوس پس ملاجت^-^\

^^

پس اسمارتیزی دیگهه-0-!!

 

:{ نه خیلی بد تر از اولین بار خوندنه وقتی برای بار بعدی می خونی...انگار می خواد خفت کنه

اوهوم^-^

عاااا آره...(:

کیدو بیان خیلی سوت کور شده ㅠㅠ

هیچ کس نیست =/

من بنوا اینجا مثل روح می چرخم با گوشی @،@

#اینم حرف و سخن :دی

:))))))))
نمیدونم چی بگم!
تموم میشه...!
بالاخره درس داریم...

من فعلا تو زندگی نباتیمم ایشالا ریست بشم میرم سر درسام -_-

خیلی خسته کننده شده فکر میکردم تو تعطیلا خیلیا که نمیومدن بیشتر بیان ..مثلا استلا...=/

 

وایXD
منم میخوام برم!@-@

خدایااا فکر کن پیر بشیم و بلاگر باشیم..خوبیش اینه دیگه درس نداریم =ا پوففف...

حداقل ۲۴/۷ دیگه فیس تو فیس ... در آغوش مخملی بیانیم ="/

سه ماه...
این سه ماه لعنتیو تموم کنم...

قبل از اینکه برام همچین دعایی بکنی، پیش پیش درحال تجربه همین چیزامXD 

هومممم راس میگی ولی نمیدونم، وسطش تایم استراحتی چیزی نداره؟؟ آدمیم...خسته میشیم:"

عاحXDDD
نمیدونم...منم یکی از بازیکنام!
پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۰۱:۱۱ ┒𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

نایس 

تنکس

تموش می کنی این سه ماه لعنتی تموم میشه و ما باز کیدومونو داریم و میتونم بغلش کنیممم و اون قدر فشارش بدیم که تمام محتویات دورنش به علاوه چشماش بزنه بیرون :دییییی

یکم تهش خشن شد :ا

براز احساسات و دلتنگی به شکل هارد"-"
باشه:)
منتظرم بمونین :")

اشک:"

نریز:"

امسال کنکور داری؟'-'

سه ماه دیگه'-'
مگه نمیدونستی؟"-"

نوپ"-" 

چجوری کنکور و بلاگو باهم هندل میکنی؟؟ من تا یه چیز جدید به برنامه هام اضافه میشه، از تایم وب کم میکنم*شکسته شدن قلب*

از استراحتم میزنم...
الانم میرم فیلم ببینم"-"

رشته‌ت چیست؟؟ اگه دوس نداشتی نگو"-"

تجربی....................

پستات خیلی پر از ارامش یونو؟ TT

میرم وبتو پیوند کنم ولم کنین TT

*تا الان چرا این کارو نکردم؟ :/*

اسرااااااا..9 فروردین میبینمت :") تصویب شده ک میگم :")

مرسیTT
مچکرمTT
:""""""""""">
پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۱۰:۱۴ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

حرف؟ الله اکبر‌ نمیدونم "^"

شما فقط بخندXDDD

ریشه‌های ما به خاک

شاخه‌های ما به آفتاب می‌رسد

ما دوباره سبز می‌شویم:))

=))

ای کاش میشد برای هر کدوم اینا بهایی نمیدادیم:)..پوف..

نمیشد که بهایی ندیم..

مای هارت.. T-T

 خوشمان آمد  :"

 

خوشحالیم که مورد رضایت شما بوده:"
پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چقدر متفاوت بود (=

واقعا هم همینه

=")
آره احتمالا...

این خیلی قشنگ بود="}

برای همینه که عاقل ترین و بهترین افراد اینجان:)

چون همه ما هزاران بار سقوط کردیم. چه از درون، چه از بیرون...

مرسی=)
وای:""""">

پیوند شد:)

ممنونTT

البته فکر کنم ریشه های ما به آب می‌رسید ولی خب مهم همینه که ما دوباره سبز می‌شویم :'>

حالا که گفتی منم به شک افتادم ._.
ولی نه...خاک بود...ریشه های ما به خاک میرسد..
آره حق با توئه:'>
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

میخندمموصنصنصتشتXD

XDDDDDD
جمعه ۱۳ فروردين ۰۰ , ۱۸:۲۵ 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 𝔂𝓪

نوشته ها ردپایی از احساسات و افکار یه نفره...

امیدوارم سختی های زیادی رو تجربه کنی و هنوز هم تهش همون آدم قوی بمونی و بفهمی که کی بودی;)

+زیادی وبت قشنگه

:)))
+ مچکرمTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan