روز دوازدهم‌-سیزدهم چالش آهنگ!

یه آهنگ از گروهی که متنفرین؟

'-'

روانی'-'

بریم روز بعد بابا:/

 

 

یه آهنگ که احساس گناه شیرینیو داره؟

عاو"-"

Angels And Demons

 

Two faced, two faced, yeah
Black, white, left, right, yeah
Up down, all night, yeah
Can’t escape it ever
Don’t forget my nameI don’t feel the same
On a trip, no train

And all these angels and demons
Keep shoutin’ and screamin’
I’m fallin’ from Eden

So fuck me like a rockstar, dancing on a cop car
Nothin’ in the world can stop me now
Fucked up like a rockstar riding in a cop car
No one in the world can help me out

Everybody said that I’m falling, uh
Took another line, I’m calling, uh
I’m so sick of the nonsense, uh
I’ma dive into the mosh pit
I don’t really think I’m the problem
I don’t really think it’s a problem

Me plus me is a problem
One gunshot could solve ’em
Tell my friends I’m sorry though
Tell my sins to go

  • Baby Blue

چرا دانلود کردم باز نشد

بدوام برم از سایتای موزیک برش دارم

قشنگ بود

صدافسوس که هدفونمو همرام نیاوردم

آه..

داری اهنگایی ک من حس ناموس دارم روشون میزاریییییی :"

این خیلی عرناکه:""

دارید منو به آهنگ معتاد میکنید...این چالش چی بود... من بچه سر به راهی بودم :D ازتون متنفرم...همه آهنگامو دیروز پاک کردم... 

 

 

 

خیلی خوبه که:"
اصلا هرکه با ما همنشینی کرد از راه راست منحرف شدXD

برای تو که سالمی آره... ولی وی  روانی و رد داده  با سایکو پس 800 میباشد :D

اره من خیلی سالمم:/
*لبخند شیطانی*

خب..با این سایکو پس این آهنگ برا تو که بیشتر حال میده:D

Bad boy رو گوش دادی بالاخره؟ اونم خوب بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan