اولین پست!

 

 

 

 

یجورایی تو این موقعیت وب زدن احمقانه ترین کار ممکن بود..

فردا امتحان فیزیک دارم و من هیچی نخوندم..فقط میدونم از فصل دو میاد:|

حالا که دارم فک میکنم..نمیدونم فردا امتحان عربی دارم یا فیزیک'-'

*بچ تو حتی نمیدونی فردا چه امتحانی داری؟*

ولی خب امروز خیلی حرف از فیزیک شد درنتیجه فردا امتحان فیزیک دارم^~^

و من باید میخوندم...

ولی این کارو نکردم...

به جاش تصمیم گرفتم وب بزنم"-"

که خب الان ساعت ها میشه که درگیرم'-'

و ساعت ها درگیر خواهم ماند"-"

انی وی..

باید برم درس بخونم...

سو فعلا~~

+وب داشتن حس خوبی داره*-*

 

 

 

  • Baby Blue

سلام =)

خوش اومدی*-*

سلااام^-^\
واهاییی مرسیی*-*
يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۲۰:۵۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

..........

اسراااااااااااااا((((((((((((""""""""""=

تووووویییییییییی؟؟

وااااهاااییییی خدایا ...

نورون های مغزم به تلاطم افتادن...

میگفتی یه فرش قرمزی چیزی مینداختم دیوونه ..

خوش اومدی بشر("= ...

صفا آوردی...

 

بوس تف ماچ لیزوزیم دار* ...

یومیکووووووو=""""")))))))
آرههههههههه*^*
دیدی بالاخره وب زدمT------------T
خب هنوزم دیر نشده میتونی فرش قرمز بندازی*-*
وایییی خیلی ذوق زده ام:))
بوس بک*
يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۲۰:۵۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

+ همیشه بهترین کار ها تو احمقانه ترین موقعیت ها به ذهنمون میرسن...

درسته:)
پس باید احمقانه ترین لحظات رو دونست نه=)؟
يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۲۱:۰۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

فرش قرمز انداختن* 

وااایییی اسرااا...

تو عجب تاریخی وب زدیا..

تاریخ تولدشو تو سر همه بکوب بنظرم😂

راه رفتن روی فرش قرمز*
Ooooohhhhhhhhh
راس میگیااااا!!!!!!!!!
اصلا یادم نبود*^*
عررررررررر
چه خفننن=)))
تاریخ تولدمم رند بود اگه یادت باشه=)
۸۲.۲.۲۸ 
یوح

يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

جرررر(((("= دقت نکرده بودم به تاریخ تولدت..چ باحاله T^T

من کلا یدونه رقم تکراری تو تاریخ تولدم دارم😂 ۸۳/۷/۲۳ اونم ۳ هست'-' ...

اره..میبینی چقد خفنم؟😂😂
سه*-*
عدد موردعلاقم🥺😂

تبریک میگم این پست فرخنده رو عنتر XDDDDD

مچسی میمونXDDD
باشد که در این راه رستگار شوم•~•

خوش اومدی بدبخت💙💙💙

مرسی هیووونگگگگگT-T💙
بوس پس کلت*

کیدو._.من تازه الان از کامنت یومیکو فهمیدم تو اسمت اسراست:|شکست عشق خوردم به توان هزار-___-

._.
فک میکردی اسمم‌ چیه؟"-"

عااااام فکر نمیکردم اصلا"-"نمد چرا اصلا به اسم اصلیت فکر نکردم._.

XDDDDD
خب بهم‌میخوره اسمم اسرا باشه ؟D":

نخند ایح:/خوب فکر نکردم دیگه"-"*وی خودش خنده اش گرفتهXD*
یه چیزی بگم؟اونقدر اسم کیدو بهت میومد و اونقدر بهش عادت کرده بودم یه جورایی اسم اصلیت میدونستمشXD
هووووووم اری بهت میخوره ولی خوب میدونی اسم اسرا به یه آدم آروم میخوره نه به شروری توXD

XD
او...چه سافت و لذت بخشT-T
ای باباXDDDDDDDDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan