انجامش میدم!

قبل نوشتن این متن داشتم خاطره ای که بوو برام نوشته بود رو میخوندم...

میدونین...اون  هفت صفحه نوشته خیلی برام ارزشمنده...یه نوشته کامله!

و توش بوو اشاره کرده که اولا از همکلاسی شدن باهام میترسید و تصور ناجوری ازم داشت! ولی بعد زدم تصوراتشو خورد و خاکشیر کردم و یه کیدوی دیگه تو تصوراتش به وجود آوردم:)

به جرئت میتونم بگم بهترین اخلاقت اینه که هیچ کسو ناامید نمیذاری! واقعا اینو از ته دلم حس کردم و دارم بهت میگم...شاید خودت قبول نکنی ولی استعداد فوق العاده ای تو دلداری دادن و "حال خوب کردن" داری..!

خب خیلی خوشحالم که همچین آدمیم:")

اینو یبار یه ناشناس آشنا هم گفت:)

 

و بعد اشاره کرده به موضوعی مهم..

ذاتا من بچه کتابخونی بودم از بچگی، ولی خب یه مدت بود کلا کنار گذاشته بودمش نمیدونم چرا. احتمالا باعث شدی که یه بار دیگه شروع کنم و آدم باشم...ازت ممنونم^-^

اوه اوه تا یادم نرفته! یه ویژگی دیگه داری که شدیدا میپرستمش! (هی...خیلی خوبه این=^=) اونم اینه که خیلی بلندپروازی! شجاعت اینو داری که بزرگترین رویاهارو داشته باشی! و به نظرم لایق تک تکشونی:) و خب این اخلاقت باعث شد تا منم یکم بلندپروازتر باشم و بگم اشکال نداره اگه رویاهای فوق العاده داشته باشم. حتی اگه هیچ وقت بهشون نرسم، حق اینو دارم که بهشون فکر کنم و برای رسیدن بهشون تلاش کنم. ( مدت ها بود که این حقو از خودم گرفته بودم. ممنونم که دوباره باعث شدی این حق رو به خودم بدم♡)

آهان! قبل از عید یه بار ازمون خواستی که اخلاق های خوب و بدت رو برات بنویسیم. فکر کنم میخواستی اصلاح شی. هیونگ و هانی کلی نوشتن ولی من فقط یه جمله نوشتم:" خیلی زود عصبانی میشی..." 

اولا که منظورم دقیقا خیلی زود نبود و بعدشم الان پشیمونم که جرا بیشتر زر نزدم'^' هیییع ببخشید دیگه...اصلا بذار همین جا بگم!

+ خب، میخوای حال همه خوب باشه!

+ خیلی باجنبه ای:] اصلا چیزی بهت برمیخوره؟:|

+ تا جاییکه فهمیدم قضاوت بقیه برات مهم نیست.

+ یه چیزی تو ذهنت باشه انجامش میدی!

_ حالا نه خیلی زود ولی...عصبانی میشی دیگه'^'

+ خیلی زیاد و تند کتاب میخونی که بنظرم عالیه!

_ نگاهت گاهی خیلی ترسناکهO^O

+ همیشه به آدم روحیه میدی0^0

_ بعضی وقتا نگران چیزای بدیهی میشی( این واقعا رو مخ منه! >-<)

+ خیلی خوش خنده ایD:

+ خیلی تلاشگری*^* ( واهااااییی*0*)

تلاشگر...

من...

من واقعا یه زمانی خیلی تلاشگر و hard working بودم...

احتمالا الانم هستم...الانم دارم تلاش میکنم...ولی بیشتر. شبیه جنگیدن و دست و پنجه نرم کردنه! نه تلاشی که از روی عشق و هیجان باشه...

دلم برا کیدویی که تو این متن بود تنگ شده...

نه که الان عوض شده باشما نه...

درواقع...مدت هاست چیزی تغییر نکرده...

ولی وقتی برمیگردم عقبو نگاه میکنم

میبینم هیچی دیگه مثل قبل نیست!

عوض نشده ولی همونم نیست...

شایدم..نمیدونم...شایدم من همون رنگین کمونم ولی یکم رنگ و رو رفته تر شدم..!

به هرحال، این نوشته (البته که همه متنو ننوشتم) احتمالا دقیق ترین تصویر موجود از منه که نزدیکترین فرد زندگیم نوشتتش...اگه هیونگم مینوشت قطعا همچین چیزی میشد! و لازمه که راجب این نوشته فکر کنم و دوباره بشم همون کیدوی رویاپردازِ کتابخونِ امیدبخشِ تلاشگر!

تا سال جدید ردیفش میکنم...

خیلی چیزا هستن که باید روبه راهشون کنم...

و جمله همیشگیم:

من انجامش میدم..!

  • Baby Blue

خیلی خوبه که چند نفر آدمو بلد باشن 

خیلی خیلی خوبه:")

نمیدونم ولی با اینکه زیاد نمیشناسمت ولی حتی بدون خوندن این توصیفات، اگه فقط میگفتی من انجامش میدم، باور داشتم که انجامش میدی. به نظرم تو برای خواسته هات و احساَساتت ارزش قائلی و سرکوبشون نمیکنی و این خودش خیلیه...

موفق باشی ^^

مچکرمT---T

عه این...(':...

 

D':

فایتینگ ᕙ(@°▽°@)ᕗ 

مرسییی>-<

توووو میتونی کیدو چااان ^-^ 

یسسس^---^
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ , ۱۰:۱۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چقدر قشنگ توصیف نموده("=

اون تمساح همیشه تاثیر گذار زر میزنه*-*

+ دست و پنجه نرم کردن..

خیلیامون فقط داریم دست و پا میزنیم

اما میدونی چیه؟

خیلیا حتی دست و پا و هم نمیزنن..

به کل فرو رفتن

پس حق داریم تا همینجا هم به خودمون افتخار کنیم(:

اوهوم=")
درسته*-*
+ دقیقا:">

معلومه که انجامش میدی((=

و هی! مگه یکی از چندصد دلایلی که ما تو رو دوست خودمون میدونیم و من میتونم بهت اعتماد کنم اون حرفای بالا نیست؟ نه، تو هنوزم کیدوی چندسال قبلی فقط اون بیرون دیگه نشون نمیدی(= هرکی اینجا خود واقعیشو نشون میده، همه. بدون استثنا.

@یومیکو

هی:/ دارین وسوسم میکنین حتی از وبای دیگرانم کامنتای بقیه رو کش برم بذارم تو کامنتای وب خودم:/ اصلا چه ایده خوبی:") شاید یه روز عملیش کردم، کامنتای خفن بقیه توی وبای دیگه با اسم خودشون و وبی که توش کامنت گذاشتن.. باحال میشه =)

نمیدونم‌ چی بگم=")
ممنون=""))

واهاییی چه باحال×-×

تو میتوونیی*-*

 

@عشق کتاب 

من این کارو کردم :''') 

کامنت های بقیه رو تو یه صفحه مستقل نوشتم ولی عدم نمایش در منو زدم تا فقط خودم ببینمش :<

مچسیییی*-*

بیشعور بذار ماهم ببینیشم دیگه"^"

حالا من خاطره های دوستامو بزارم ابروم میره :/

بخوام بزارم باید رمز و محدودیت سنی بزارم براش XD

 

ما که رسما آبرومون رفنه"-"
XD

چه خوبه که اینقدر همدیگه رو میشناسید =" منم دوست اینجوری دلم خواست +-+

+ فایتینگ تو میتونی کیدوی رویا پرداز کتابخون تلاشگر باشی *-*

ایشالا نصیبت شه:"
+ مچکرم*-*
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ , ۱۳:۴۰ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

یسس تو میتونیی فایتینگ>.<

فایتینگ بک*^*

کیدویی تو هنوز هم همون رنگین کمونی 

و مطمئنم بازم میتونی"بیشتر!" رویا پردازی کتابخونه و تلاشگر باشی:)))

معلومه که انجامش میدی!

منم باید از سال بعد عوض شم@-@*در گوش خودش زمزمه میکند:درس بخون*

:")
:")))
مچکرمTT
فایتینگD":

نگاه ترسناک "^__^

یاد وقتایی افتادم که با تاخیر میومدی و با یه نگاه کشنده به معلم نگاه می کردی:)

پس توهم متوجه اون نگاه ترسناکم میشدی؟XD
او._.
دست خودم نبوده"-"
ولی حالا که گفتی، کار خوبی کردم پس0-0
بهترین دفاع حملسXDD

من مطمئنم که تو انجامش میدی D:

خیلی مچکرمD":

یو کن((:من مطمئنم..
و من مطمئنم تو میتونی بهسابقت برگردی..جنگجوی سخت کوش:)
ولی..وقتی به خودم نگاه میکنم..من دیگه هیچ وقت نمیتونم اونطوری باشم:")

مرسی:")
اگه من میتونم پس توهم میتونی:")

خیلی قشنگه اینقدر همدیگه رو شناختن... هق :"

 

تو میتونی کیدو!! فایتینگ =)

آره خیلی قشنگه:")


مرسی*-* فایتینگ بک~

برو جلو! =))

=")

کلا خیلی خوبی (=

مرسی=)
تو بهتری=)



+ عوضی خررررررر کدوم قبرستونی بودیییی؟ -_______-

باور کن نت نداشتم :/

من باید حسابی کتکت بزنم:/
اینطوری نمیشه:/
باید دلم خنک شه..

راحت باش ..

باشه -_-
باشه کثافت خر-____-
الاغ گاوصفت-____-
ملعووووووون
منفووووووورررررر
بی شرف شماره ۳ -___________-
*یک چک محکم میخواباند زیر گوش استلا*

من اینجا هر هر دارم میخندم ...

اصلا هم درد نداشت *زبان درازی*

بیشعور ج*** -_-
دفعه بعد محکم تر میزنم=-=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan