روز بیست و سوم چالش آهنگ

آهنگی که میخواین تو عروسیتون پخش شه؟

"-"

"--"

روز عروسیم؟.___.

.....

باشه!

We fell in love in October

  • Baby Blue

#حنارا

#حنارا_ایز_ریل

#تا_حنارا_را_واقعی_نکنیم_آروم_نمی_گیگیریم

"-"
#من_که_از_خدامه_واقعیش_کنین_:دی!!!
درواقع...
#واقعیش_کنیم!

+ ببینXD یه آهنگی هسXD

خدااا  XD 

میشه روز عروسیت بریزیم سرت کتکت بزنیم؟! *-*

نمیدونم چرا ولی کیف میده -_-

نه نمیشه روز عروسیم! شاید یه روز قرار بذاریم و اجازه بدم کتکم بزنین^-^\
ولی مطمئن باشین این یه جنگ دوطرفه خواهد بود^---^

حنارا؟

شیپ کی و اسراعه؟

#آروم_نمی گیگیریم XDD

اره "-"
شیپ کراشم و من ._.-
#T-T

حنارا .....XD 

منم به کمپین حنارا ایز ریل می‌پیوندم XD 

من فقط میپیوندم 

ای خدا"-"
مائو بیا جمع کن "-"

اُه!

#حنارا_ایز_رییییییییییییییل

#همچنان_آروم_نمی گیگیریم

آقاااااااا!!!!

آروم نگیگیرید دوستان، همینجوری ادامه بدید((((:<

 

*من ناخدا ی این کمپین عظیم خواهم بود*

فاک یو "-"

خوشبخت بشیییین*-*

منم دعوتم دیگه؟*-*

#پویستن_به _کمپین_ حنارا_ایز_ریل

مچکرم._____.-
آره اگه اتفاق افتاد:"""""
فکر کن اینجارو ببینه ._.

#آرووووم نمیگیگیریم 

*تابلویش را بالا می آورد* 

آروم نمیگیگیریم 

 

ای خدا
ای خدااااا "-"

تا خواستگاری انجام نشه ما خطر جمع به عمل نمی آوریم ._. 

XDDDD عجب چیزی گفتمم 

بیخیال غلط کردم "-"

*بالا آوردن تابلو ها*

*شروع به راهپیمایی*

*شعار دادن: آروم نمی گیگیریم*

#حنارا_ایز_ریلTT

آقا بیخیال ادامه بدین تظاهرات میشه .____.

همینطوری ادامه بدید آفرین(:<

 

+لینک اینجا رو بدم به حنانه کامنتا رو ببینه؟ هووووم؟(((:<<<

خیلی..."-"

+ ببین....مطمئن باش پارت میکنم...
ینی احتمال اینکه صاعقه بهت بزنه و زنده بمونی بیشتر از وقتیه که اینکارو بکنی "-"
جمع کن خودتو"-"
کثافت"-"

@آیامه

ایول، برو دارمت*عینک دودی*

T----------T

خب کی قرار میزاری؟!!!؟

*اشتیاق فراوان*

 

منم به کمپین 

#حنارا_ایز_ریل

می پیوندم "-"
 

هروقت شد"-"


نااااااااااااح T----T

قشنگ معلومه کامنت بالای مائو از اوناست که آبرو هاشو بالا می بره تهدید  میکنه XD وای الان دقیقا تصورم همینهXD 

 

خفه شو...
فقط خفه شو....
زتلبتلبالنهل

@آیامه

گفته باشما تو مراسم خواستگاری من حرف میزنم و کیدو رو معرفی می کنمT-T

کیدو رو میشناسه نیاز نیس T-T

ما هم همینو میخوایم ^^

:""""

@سمر دستتو بده من گم نشی ، راهپیمایی جمعیتش عظیمه XD 

 

@آرتی 

نهههT-T بزار شریک شیم پنجاه درصد من پنجاه تو ؟؟ خوبه ؟؟ 

خدایاXDDDDD

"-"

@آرتی

تو بگو ..

ماهم هی بخندیم! 

بعد به عقلمون شک کنن "-"

"-----"

@آیامه

دقیقا! *گرفتن دست آیامه*

*همچنان شعار دادن*

کم کم ترسیدن*

خب چرا پارم می کنی"-"...

اصن از کجا می دونی تا حالا آدرس اینجاروبهش ندادم و بهش نگفتم که صداشو در نیاره که تو نفهمی اینجا رو می خونه؟(:<

از کجا می دونی همین الان در حال خوندن کامنتا نیست؟(:<

 

+یادته گفتم تو اینستا هنوز یه پیج فیک دارم که ازش برای عکس گرفتن و استفاده اژ فیلتر ها استفاده می کنم؟؟؟(:<

بوو"-"
نگرانم نکن "-"

@آیسان 

نه زشته ..وصلت بهم میخوره سبک بازی در بیاریم 

رفتیم اونجا سنگین و رنگین بشینین ابرو داری کنید دوستان XD 

 

درسته "-"
باس یجوری رفتار کنین که انگار خیلی خفنیم "-"

@آیامه 

نه دیگه ببین تو جهیزیه رو تایین کن._.XD

.__________.

@آیسان

آیامه درست میگه

سنگین رفتار کنین "-"

آره "-"

شیرینی چی ببریم ؟؟. 

گل ؟؟؟ چه‌گلی انتخاب کنیم؟؟ 

باید کلا فرق داشته باشه این خواستگاری :" 

الکی که نیست 

خواستگاری کیدوعه XD اونم با برو بچ خاص بیان چی بهتر از این ؟؟؟

شیرینیای خوشمزه ببرین شیرین دوست داره"-"
گل رز قرمز تیره و آبیT-T با این کاغذای روزنامه طورT---T
:"
:""""

از الان گفته باشم به عنوان ناخدا من زنگ درو می زنم، شکوه و شوکتتونم جلوی خانواده اونا حفظ کنین و با نهایت متانت رفتار کنید"-"~

موز ندزدید"-"

به شیرینی ها سیخونک نزنید"-"

چای رو هم هورت نکشید و با وقار بخوریدش"-"

پاهاتونو موقع نشستن جفت کنید"-"...

از الفاظ رکیک استفاده نکنید"-"...

در و دیوارم نگاه نکنید"-"

راستی بچه ها کی قراره بریم واسه خواستگاری؟ ^^

آقاااااا "---"

@ دوستان 

مشاور ارشد ناخدا مائو صحبت میکنه : 

مائو راست میگه XD 

بله"-"

@مائو

*دفتر آوردن و یادداشت کردن "-"..*

درود"-"

@سمر 

پیس پیس 

من مداد ندارم بده بهم 

با خودکار بنویس "-"

سیامک انصاری هستم 

و خب کارم چیه اومدم حنارا رو بهتون معرفی کنم.

اگر آن ترک با نازی  بدست آرد دل حنارا را 

به عصای جادوی بخشم تمام سیب صحرا را 

#حنارا_ایز_ریل

 

:دی"-"
گاد:""""""

@ اقای آبی این خیلی خوبههها 

بچه ها رو تابلو ها بنویسید البته اگه ناخدا اجازه دادند ._. بدون اجازه ی ناخدا ننویسید 

ناخدا کجایی"-"
نظر من به چپتونه نه ؟"-"

@آیامه

*خودکار های رنگی آوردن*

با اینا بنویس، مخصوصا آبیاش، هر چی باشه اصول خواستگاری رفتن واسه بلوعه💙 ^^

T---------------T
اوه! 
هم من آبی هم اون آبی:"""

@آقای آبی

@_@

توهم بیا بریم به عنوان ادیبمون معرفی کنیم بیشتر رو کیدو حساب کنن ==

ادیب اداره مراسمXD
# افسانیه حنارانیوXDDD

@آقای آبی

با اجازه ی شما و ناخدا، همون طور که آیامه گفت، رو پلاکارد مینویسیم واسه تظاهرات ^^

پس اجازه من چی؟ "-"

بچه ها کیدو چی بپوشه ؟؟؟XD 

 

@-@

@کیدو

نگرانت نکنم؟

گفتم فقط *ممکنه* این کارو کرده باشم(:<

 

@سمر

به عنوان ناخدا من ردیفش می کنم"-"~

فعلا باید یه مقدار به سوژه نزدیک بشم تا اجازشو بتونم بگیرم(:<

یادتون که نرفته من تو اف بی آی کار می کنم؟(:<

ولی ممکن نیس اینکارو کرده باشی"-"
اره همینه....آرامش و ریلکس کردن*

بوو اصلا تاحالا باهاش حرف زدی؟"-"

کیدو حق نداری لباستو انتخاب کنی ._. همین که مشاور ارشد میگه ._. 

در نبود ناخدا من هستم غمتون نباشه 

باشه.__.

@آیامه

آبی! آبی ! آبی!

اصن تم بلو میزنیم! @_@

D":

@مائو

نخیر!

یادمون نرفته تو نفوذی بیانی *0*

@ایسان

اره کت و شلوار مشکی با رگه های آبی ((": وااایهای 

به موهای کیدو ژل میزنیم XD کلا جذاب طور شه آدم ببینه نتونه مقاومت کنه 

عاشقش نشه

 

مائو "-"
بیا توضیح بده که من نباید همچین تیپی بزنم "-"
اون باید بزنه"-"\

ناخدا هنوز اینجاست(:<

+آقای آبی "^^"

اون شعری که گفتی رو روی یه کارت می نویسیم و می چسبونیمش به دسته گل*---*

 

خود کیدو بنویسه خطش خوبه، منم خودکار زری آبی می دم*---*

اده"-"

آره خودم مینویسمT-T

خودمون چی بپوشیم ؟؟؟؟

اصلا بیان طرح بگراندشو چاپ کنیم رو کت هممون بپوشیم ست کنیم! ^0^

@مائو

پس حله، تا ناخدا رو داریم آروم نمی گیگیریم ^^

 

@آیسان

دقیقا T--------T

@کیدو

دیگه خودت باید بفهمی چنین کاری کردم یا نه"-"

تو که می دونی هیچی از من بعید نیست"-"

فعلا بچه ها راجب تیپ و استایل مراسم اشتباه زدن"-"
باید تفهیمشون کنیم"-"\

+ازت متنفرم.‌

من چی بپوووشممم ؟؟؟ من به عنوان مشاور ارشد ناخدا که توسط خودش انتخاب شده باید خوشگل باشه و همچنین کسی که باید جهیزیه رو تعیین کنه 

 

ناخدا چی بپوشههه؟؟ مائو چی میپوشی؟

هعی..
"-"

کیدو''-''

من نمی تونم که حنانه رو مجبور کنم اونطوری تیپ بزنه"-"...

از طرفی هم تیپ دخترونه اینا به تو نمی آد مخصوصا با این چهار تا شیویدی که الان رو سرته"-"

پس همون کت شلوار آبی و ژل مو اوکی عه(:<

و اف اف^^

اون تامبویه نه من "----"
خب بلند میشه تا اون موقع "-"\
عاو اف اف^-^

@آیامه

برای خودم و خودت پیراهن پاپ لولیتا سفارش دادم، امروزی تره، فقط کفش و گیره رو خودت باید ردیفش کنی*-*

ست خریدم*-*

حالتون خوبه شما ؟ "-"

کی میاد برا خرید خواستگاری ؟؟ 

بیاد بریم پینترست بازار XD اگه نمیاید خودم تنها میرم  XD 

قشنگ فر میزنم به لباساتون ._. 

خدا صبرم بده بهم "-"

کیدو الان من نگرفتم که بوو هم lgbt یه که رو بلو کراش زده یا منطورتون از اون کراشاست XD

اونم رنگین کمونیهD;
و به احتمال زیاد کراش اونم رنگین کمونیه!!!!!
:)

هممم خب جه استایل خاصی مد نظر خودته؟"^"

نمیدونم والا "-"
چیکار کنم ؟TT

@ مائو 

کفش و گیره ؟؟ غمت نباشه ناخدا XD 

@من سکوت میکنم ..

لباس خریدنی یه چیز راحتم برا من بخرین!

فقط یه چیزی باشه بشه راحت توش ورجه وورجه کرد "-"

پریدن بالا پایینو اینا

نه از اینایی که نمیتونی دولا بشی =.=

@کیدو

من که عالی ام*-*

 

@آقای آبی

نهههه من LGBT نیستم"-"

معلومه "-"

عه "-"

اهنگ عروسی هم که معلومه 

اهنگ خواستگاری هم همین باشه ؟؟؟ 

رنلالحهبتعرتعبخعب XDDDD
نه مائو بهش فکر نکنXDDDDD

@آیسان

خودِ منی تو "-"

بیا با هم بریم بخریم ^^

برین "-"
منم اینجا به سقف زل میزنم "-"

@آیسان 

غمت نباشه D=

یه پیراهن سافت و گوگولی زرد نیمفت طوری کنار گذاشتم برای خودت، فقط باید با جوراب شلوار سفید بپوشیش*-*

کیدو من قرار نیست راجب گرایشم حرف بزنم=-=...

باشه/"-"\

@آیامه

نگران آهنگ خواستگاری نباش، یکی خوبشو خودم دارم xD

!!FUCK OFF

@مائو

دیگه من کنجکاو شدم رفت ^^...

نه خب دوس نداره پس شمام خفه شین^-^

@سمر

کنجکاو نشو"-"

به جاش بیا این بلوز دامنی که برات انتخاب کردمو پرو کن ببین اندازته؟"-"

یه سول فنی کی قراره مهریه بده و کی جهیزیه XD

 

خدایا مرگم بده "-"

من یکم نگران کیدو عم ._. 

کیدو سنگین رنگین باشیا باشه ؟؟؟ ابن همه تدارکات و پولی که ناخدای سخاوتمندمون داده به هدر نره هااا 

داداش من که خیلی باوقارم:/
برین نگران خودتون باشین"-"

@آقای آبی

از اونجایی که من و هیونگ یه بیزینس بزرگ در سطح جهانی داریم به لحاظ مالی غمتون نباشه، جهیزیه رو هیونگ به عهده می گیره D:

تازه جینم هس^-^

مائو کت و شلوار دارک بلو من چی میشه :D 

@مائو...

@آقای آبی

سایز و مدل مورد نظرتو برام ایمیل کن، اوکی می کنمش (;

"-"

@مائو 

امیدوارم اهنگی باشه که بتونیم باهاش قر بدیم 

بوو میکشمتTT

باشه "-".. *خفه شدن و کنجکاو نشدن*

درود بر این درک والات"-"♡

@آیامه

نههه قرار نیست تو خواستگاری قر بدیم"-"...

قراره متین و با وقار باشیم"-"

آره آره "-"

@کیدو

وای آره جینم هست D=

به هیونگ بگم اونم با خودش بیاره؟D=

اگه اختلالی تو برنامه های بی تی اس بوجود نیاد چرا که نه*-*

@ مائو

آهان XD 

قراره اون روی خودمونو وقتی خر مون از جوب پرید نشون بدیم XD فعلا باید وقار داشته باشیم 

@مائو
میگم"-" بنظرت الان خره کجاست؟"-"

@آیامه

احسنت به این هوش و ذکاوت دستیار ناخدا XD

من حتی مطمئن نیستم خره کجاست"-"

فقط منم با خوندن کامنتاتون دارم زمینو گاز میزنم؟ XDDDDDDDDDDDDD

یکی منو جمع کنه مامانم فکر میکنه روانیمممXDDDD

تو اوکیی
یکی بیاد مارو جمع کنه /"-"\

@کیدو

حنانه بی تی اس دوس داره دیگه؟ یه وقت بدش نیاد بیچاره شیم"-"

 

+خرمون فعلا این طرف جوبه و تو طویله به سقف زل زده^-^

آرمی بود"-"

هام"-"

میشه من بله رو بگیرم!

اصلا یه کیک ببریم اون بله گفت کیکو بزنیم به صورت کیدو! xDD

کی میاد کیکو بزنیم تو صورتش؟! @_@

چه خوب:"""">

بلو، به سوال خوبی اشاره کردی.. "-"

کسی از خرمون خبر نداره؟ "--"\

مائو پاسخ داد/"-"

@نرگس 

وای چه به موقع اومدی*-*

بیا، تورو هم می بریم*-*

لباس مناسب داری؟ یا من جور کنم برات؟

@نرگس 

زشته بحث ما کاملا جدیه داریم راجب وصلت و خر ی که اون ور جوبه صحبت میکنیم ._. جدی باشید 

قضیه پیر شدن به پای همه 

"-"
پفیلا...*

هفتاد و هفت کامنت... هفت... TT

آره 0~0

کیدو حنا احیانا خواهره بزرگ تر نداره، از اونجا که سلیقمون یکیه XDDDDD

نه نداره×-×

@مائو

خیلی از عروسی و همچین مراسما خوشم نمیاد، ولی به سلامتی این مال کیدو عه!

لباسو هم بی زحمت جور کن... همه میخواید ابی بپوشید، من لباس ابی ندارم +-+

@آیسان

نهههه دختر"-"

گفتم باید نهایت نزاکت و شان و منزلت رو از خودمون نشون بدیم نه این که وحشی بازی در بیاریم تو خونه ی مردم"-"

کوبیدن کیک تو صورت جز برنامه های ثانویست"-"

"-"

@مائو

پس من میخوابم برنامه های ثانویه شروع شد بیدارم کنین "-"\

اوکی"-"

@ بچه ها باید جوری برنامه ریزی کنیم وقتی خره میپره قشنگ از جوب رد شه نیفته یه وقت بدبخت شیم ._. 

جمع شید مهندسان .___.

@نرگس 

باشه جور می کنم*-*

و این که قرار نیست همگی آبی بپوشیم، لباس هامون ترکیبی از طیف آبی و طوسی و زرد خواهند بود*-*

مشکی چی پس"-"
آبی و مشکی"-"

@مائو، آیسان

مائو راست میگه، سنگین رنگین باشید عه!

یه کیک جدا میخریم میزاریم خونه، وقتی رسیدیم میکوبیم تو صورتش"-"

عاشق ایدت شدم"-"

@مائو 

خب برگشتنی تو حیاط  میکوبیم تو صورتش!

من کیک کوبی تو صورت خونم افتادهههههههههههه =_=

 

@اقای آبی 

بیاید یه کیس خوبم برا اقای ابی پیدا کنیم که دوتا عروسی دیگه داشته باشیم XD 

@مائو

حال که دست به جیبی میخوای زحمت بکشی برای من طوسی باشه "-"

@سمر

بیدار شو دختر "-"

وسط خواستگاری گرفتی خوابیدی؟"-"

خوبه گفتم مثل یه بانوی باوقار باشید"-"

 

@آیامه

جهت جلوگیری از هرگونه خطای غیرمترقبه یه پل روی جوب می سازیم که خرمون با امنیت بره اون طرف"-"

مدیونی فکر کنی پاره شدم "-"

@آیامه

عاه، اصلا به این فکر نکرده  بودم، نیاز به محاسبات دقیق داره باید رسیدگی بشه "-"

@مائو

برا من چند دست بگیر یه موقع شاید تو راه دوباره زانوی شلوارمو پاره کردم!

زشته با لباس پاره بیام =.=

پاره الان مده/"-"\

@ ایامه 

آقا منو بیخیال شید همین کیدو رو.... بدید کافیه .. 

._____.

@آیسان

کیک کوبی هم داریم ولی جز برنامه های ثانویست*-*

 

@نرگس

اوکیه*-*

خودمم طوسی می پوشم*-*

@مائو

باشه باشه "-" *بانوی باوقار بودن "-"\*

@ نرگس ایدت خیلی خوب بود 

نفری یه کیک میکوبیم تو صورت کیدو XD

کاپ کیک بگیرین بصرفه"-"

اونجا شیرتوت فرنگی هم میدن درسته ؟؟؟ 

خدا کنه ندن من مست میشم آبرومون میره XD 

نه شیرکاکائو هس"-"
شکر خدا/"-"\

@آقای آبی

من از زمان میهن بلاگ مشاور ازدواج بودم"-"

نمی دونی که چه پرنده های عاشقی رو به هم رسوندم*----*

این کیدو رو سر به راه کنیم، تو هم تو گزینه های بعدی به حسابت می رسیم*-*

 

#ناخدای_مقتدر

واقعا فکر کن یه روز....
آه:")

#براوو

تصور اینکه تو صورت کیدو کیک بزنید و قصر دربرید و نداشته باشید... 

درسته^-^
باید با رگبار خامه مواجه شین^---^
ولی شاید چون روز خواستگاریه شاید تخفیف دادم:")

پول کیکا رو هم جناب ناخدا میدن دیگه؟"-"

هیونگ میده"-"

@کیدو 

نه نمیشه کیک کامل باید باشه 

از اونجا که مائو و هیونگ پول دارن و به شدت خر پولن نیاز نیست نگران باشیم 

باشه هرجور راحتین "-"

@ روز خواستگاریته 

حق نداری به ما مظلوم هاا که فقط قصدمون خالی کردن عقده هست رو باخامه اذیت کنی بی رحم 

ایح =^=

@آقای آبی

نترسید، دیگه چون جواب مثبت گرفته تو ابراس مهربون شده =.=

ممکنه @-@

@ مائو 

والا با اون قلمی که تو داری ازت بعیدم نیست... 

ولی فعلا ریل کردن حنارا به صورت جهادی باید انجام بشه 

علی برکت الله.... 

XDDDD
من نگرانم....
شاید بوو آدرس اینجارو داده باشه..!

@  اقای ابی 

خودتو از همین الان قاطی‌مرغا بدون داداش XD 

وایXD

این داستان کیدو پارتنر گرفته و مهربان میشود.... 

Chapter1

الیوم آقای آبی فتوای جهاد در راه حنارا رو صادر کردن "-"

به تاریخ 23 اسفند سنه 1399

تاریخم نمیخوندم ._.

ای خدا ای فلکXDDDDD

@موچی کجاست ؟؟ 

موچی نباشه من نمیام اصلا ._. 

عه بدون پارتنرت تشریف نمیاری؟"-"

موچیییی!!

خوب داده باشه "-"

اون هم میفهمه کلی رفیق داری که تا جواب مثبت نگیرن، اروم نمیگیگیرن "-"

البته ممکنه از یه جهاتی هم ... اهممم، خدا نکنه! زبونتو گاز بگیر عه!

میدونی....
خیلی خوب میشه ها"-"
ولی خب حتی تصورشم منو میترسونه .___.

یه لحظه!

من میگم آیاچی ایز ریل هی شما بگید نه :)

وسط این جمعه بازار ایامه دنبال موچی میگرده... آههه (قلبی شدن اطراف سر)

ماهم به این کاپل معصوم ایمان داریم:"""

@ گایز

تابلو ها رو که کنار نذاشتید احیانا ؟؟

#مدیریت نهضت حانارا

یا خدا"-"
وسط خواستگاری تظاهرات؟"---"

ناخدا کجا رفت؟

این کشتی بی لنگر را رها کردی ایا؟ ما هنوز به ساحل مقصود نرسیده ایم که!

میبینم که همه امروز ادیب شدن"-"

دیگه کل علممون رو ریختیم وسط برای حنارا "-"

عاشقتونم"-"♡

آرتلا پیداشون نیست.... 

استلا که یمدته نیست کلا...
آرتی هم...نمیدونم!
معمولا این وقتا نیس...یا ظهر هس یا شب دیروقت

@ مائوکو شیپرا 

دوربین های عکاسی رو اماده کنید که قراره کلی لحظه  شکار‌ کنیم و در مجله ی بین المللی  منتشر کنیم 

تیتر اول باید بشن 

شت مائوکو رو یادم نبود..

مائوووووو!!! فکر کن بلو هم اومده باشه!!!!!!!!!!!
گاد...

@ آرتلااااا ؟؟؟ واووو 

من به شدت شیپ‌میکنمممXD 

اینا شیپ‌ خواهری ان تامام"-"

@ مائوکو شیپرااا

نزارید بلو نزدیک پائو و یومیکو بشه 

افتاااد؟؟ اعتبار مجلمون زیر سوال میره

میشه مثلث که XD 

مائو بلو رو ببینه یه دور کلا تشنج میکنه"-"

همه رفتند ؟؟ اشغالا رو جمع نکردید دوستان !!!

گناه داره کیدو تنهایی وبو تمیز کنه 

*در رفتن *

والا"-"
من درس دارم وقت نمیکنم اینجارو تمیز کنم"^"
*دمپایی*

شیپ تو شیپ شد که! @-@

@آیامه

اون جا رو رو بده من... هئییی نمیفهمن باید آشغالا رو جمع کنن ._.

آره@-@

دستتون درد نکنهT-T
ایشالا خواستگاری شما جبران میکنمT^T

@نرگس 

تقدیم کردن جارو با احترام 

بوستون دارم:"

من باید برم به درس و مشقم برسم"-"

خدافظ همگی"-"\

@آیامه و نرگس

ظرفارو جمع کنین بزارین اونجا خودم شب میام میشورم:"

ناخداتون رفت شام بخوره فکرش باز شه، برگردید سر پستتون ببینم"-"

@نرگس 

دیدی چه بدبختیم مث همون قضیه ست هر کی اخرین نفر از سر سفره بلند شه  باید ظرفا رو جمع کنه ._. 

ای بد جنسا...

آیامه هم رفت که...

ولش کن اصلا...

این قوطی شیر توت فرنگی رو ببین! گذاشته زیر مبل :/

*ناخدااا 

سلام نظامی 

عه! ناخدا اومدی...

بیا ظرفا رو بشور @-@

@ ناخدا 

کیدو اگه حنارا خیلی کیوته شیپش... 

یه زوج که همه چیشون آبیه @_@

هقققققT---------T

@ آقای آبی 

مهر تایید بر کامنتت

@ نرگس 

اون شیر توت فرنگی مال من نبووود .__. 

*عرق بر پیشانی * 

قبل از این که این جلسه تموم بشه به عنوان ناخدا نکاتی رو روشن می کنم،

1- کیدو اینو تو سرت فرو کن بلو قرار نیست حضور داشته باشه مخصوصا با اون خوابی که دیشب دیدم، ناخداتون وسط مراسم بمیره می خواید چی کار کنید؟ من به دارلینگم وفادارم^^

 

2-دستیار ناخدا، برو دنبال نیمه ی گمشدت، بدون موچی ما جایی نمی ریم، شیرینی هارو هم اون باید بپزه چون باید از کیفیتشون مطمئن شیم"-"

 

3-آقای آبی بسیار به ناخدا لطف داری و همونطور که گفتم یه روزی نوبتت می شه فعلا بذار این حنارا رو ریل کنیم*-*

 

4-آیسان خودتو کنترل کن، دستکش بپوش و نزدیک کیک نرو تا وقتی علامت بدم"-"

 

5- سمر بیدار شو "-"

 

6- نرگس هنوز سایزتو بهم نگفتی من موندم چطور برات لباس اوکی کنم:|

 

7- تابلو ها و پرچم های بزرگذاشت حنارا رو زمین نذارید یاران من((((:< ما در این نبرد پیروز می شیم و خرمون رو با کله پرت می کنیم اون ور جوب(:< البته کلاه ایمنی هم می ذاریم سرش که موردی پیش نیاد و ضربه مغزی نشه"-"

 

8-تاکید می کنم متین و با وقار باشید و مثل یه دوشس انگلیسی رفتار کنید"-"

اصن فک کنین رفتین خواستگاری خودتون:| باید چهره ی زیبایی از خاندانمون به جا بذاریم^^

@همه

کارگر استخدام می کنیم می آد این گندی که زدید به این اتاق رو جمع می کنه:| یه لحظه رفتم در خلوت شام بخورم اتاق گردهمایی رو پوکوندید"-"

 

پیروز و موفق باشید دوستانننن 

یک بار دیگر شعار سر بدید که همه باهم هماهنگ باشیم 

# حانارا ایز رییییل حانارا ایز ریل 

حنارا ایز ریلللل^^^^

کیدو بقیه داستانو نمیگی چه جایی تموم شد 

@ مائو

اقا من میخوام سینگل فور اور بمونم... 

ولی خودت که داری  به سر کیدو شامپو میزنی چرا که قبلش دستاتو نمیشوری 

بچه ها خیلی بیشعورید...

بدون من چرا پیش رفتید...

حالا من چی بپوشمممم؟TT

شیرینی خامه ای بگیریم یا ناپلئونی؟*-*

نبودی خو:"
هردوووو*-*

@آقای آبی

چه وجه اشتراکی._.

منم خواهان سینگل به گور شدنم.___.

منم یه زمانی بودم...
*کوبیدن گل بر سر*

@آرتی

جات خیلی خالی بود اتفاقا*-*

بیا ببینم این بلوز آبی رو بپوش ببینم اندازت می شه یا باید عوضش کنم؟

همونیه که روش طرح ونگوک چاپه؟*-*

اطاعت ناخدا "-"\

 

#حنارا ایز ریلللل ^^

@آقای آبی 

آرتلا ؟=| 

نه واقعا ....من و استلا رو شیپ می کنید ؟0-0

نه من نمیکنم"-"
فقط بعنوان دوتا همزاد و رفیق عالی میبینمتون"-"

@آیامه

مدرک جرمت پیدا شده، حاشا نکن@-@

@مائو

لاغر قد بلندم... هر چی بگیری یا کوتاهه یا گشاد XDDDD

@آرتمیس

دیر آمدی ای نگار سرمستت 

بقیشم یادم نمیاد @-@

@آرتمیس

پس چی؟ من که خیلی وقت بود بهش فکر میکردم"-" بچه ها به زبون آوردن دیگه...@-@

@ مائو

در کل من با کیدو و دوستان پر از وجه اشتراکم....

ولی آره یه ذره فکرش وحشتناکه... حتی تو تختم تنهایی نیستی :D هی هم مجبوری به خاطر طرف سر یهدمسائل کوتاه بیای یا اون کوتاه بیاد... 

@ آرتیییییی

کجا بودی تو حالا ؟؟

@ آرتیییییی

کجا بودی تو حالا ؟؟

@ آرتی 

نه فقط شیپ خواهر خواندگی :D 

@کیدو

چی بیشتر از طرح شب های پر ستاره ی ونگوک به آرتمیس می آد؟*-* آفرین، هیچی!*-*

 

@نرگس 

پس بدم خیاط شخصیمون بدوزه برات؟

کارش حرف نداره، یه مدت خیاط گوچی بوده^^

بچه ها اینجا یه کاپل نو شکفته هم داریم XD 

نرگس و زینب XD

@آقای آبی

حتی تصور این که تو تختتم تنها نیستی ترسناکه برای من"-"...

تازه دیگه تختت نیست، تختتونه"-"

حتی بلو؟
بوو باور کنم؟:""""

@مائو

آره بی زحمت بده خیاط "-"

 

@آیامه

*نگاه چپ چپ*

@منم خواهان شینگل به گورم._. 

@ بوو

فعلا از مزایایی ازدواج بگو کیدو ترغیب بشه 

@ کیدو حنا اشپزیش خوبه که از گشنگی نمیرید... 

@کیدو

گفتم فعلا قرار نیست راجب بلو حرف بزنیم"-"

مائو خصوصیتو چک کن .....🤧

@آیامه

دختر تو قصد جون منو کردی؟..................

این چی بود بنیمثتیحتیه........

وای بسه..........

وای خدا......................

مال کِیه؟؟؟

@ مائو مال همین الانه T-T 

اگه بعد از دیدن این  اوربیتی زنده ست ...باید بگم اون فرد اوربیت نیست 

برای این چشمکش .....

شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۲۳:۳۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

#حنارا

(ترند دوم توییتر)

خدارو شکر بیان هشتگ ترند نداره"-"

شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۲۳:۴۳ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عروسی اسرا:"

فکرشو کن..

 

اگ دعوتم نکردی 

...

کاری از دستم بر نمیاد

ولی خیلی گاوی*-*♡

بیخیال بابا اتفاق نمیفته...


کیدو یه روز همه باهم اینو ترند جهانی میکنیم 

تا از تلویزیون پخش بشه و دیگه... *لبخند شیطانی *

نکن اینکارو "-"

@یومیکو 

 

مگه دعوت کردن یا نکردن دست کیدوعه ؟D'= 

نظر کیدو در خواستگاری خودش هیچ مهم نیست XD ._. 

تا ناخدا هست غمت نباشه ^-^

والا"-"
اصلا خودم دعوتم؟"-"

حنارا ایز ریل ^-^

منم میخوام بیام خواستگاریت!

منم دعوت T^T

راستی اون گلی که کوبیدی بر سرت رو به منم بده بر سرم بکوبم T-T

 

 

وایییییی XD

ایاچی و ارتلا؟ XDDDDDDD

وایییی دیگه اعضای بیان شیپ نشده بودن که شدن XD

من با هودیم میام ._. مشکیه و روی سینه و آستینش نوارای آبی داره ._. یه مانتو دارم ابیه ._. با کدوم بیام؟ :"

شلوار هم... رو تختیم رو میدم شلوار میکنن XD

کفش ابی هم نیاز دارم ._.

با هودی بیا:"
عه"-"
هیونگ و بوو ردیفش میکنن^-^\
يكشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ , ۰۷:۴۰ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

وایی این آهنگههههه

هق:""

@بچه ها
من یه روز نبودم شما باید صفحه چت راه بندازین؟:")هق..همشون رو خوندمTT
@آیامه
اصلا دیدم سراغ از من گرفتی دلم غش و ضعف رفت:")
هق..بیا بغلم سولمیتم دلم برات تنگ شدهT-T(اصلا هم دیروز یه عالمه زر نزدیم:|)
پیشنهاد میدم لباس منو سولمیتم ست باشهD':

خاک تو شانست"-"
اره اره شما دوتا ست باشین*-*

عه وا خوشبخت شید :) #حنارا_ایز_ریل

 

اهنگ نیز زیباس~

مچکرم:"

*-*

آن دختر سیگار به لبِ لبِ بام

عاشقم کرد، عاشق پاییز ترین برگ درخت

و از دود لبش یاد بهارانم داد

عشق زلفیست در این آبی لخت (فتحه روی لام)

#حنارا_ایز_ریل

 

دوستیِ بیانی، سفالین کوزه ای ست 

گر ترک بردارد

ور بشکند 

هنوز، آب خنکش مرهم این سوز دل ماست رفیق!

امیدوارم سال خوبی داشته باشی....

کنکورم بترکونی.... 

آقای آبییییT----T


:)
مرسی:))

یادم باشه یه وقت آوردیش این صفحه رو نشونش بدم *-*

کیدو را خجالت ندهیمXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan