دیالوگ ماندگار چند؟!

با بوو مسافت خیلی طولانی ایو میریم تا کیک بخریم برا هیونگ*
برگشتنی درحال مردن از شدت تند راه رفتن*
کیدو: کاش یه پسر خراب پیدا شه سوارمون کنه ببرتمون روکو (روکو اسم کافه ی مورد نظره)
بوو: اه آره...تو راهم یکم بهش بدیم
کیدو: آره یه ذره
پاره میشیم*
از پارک رد میشیم*
بوو که به حالت کیوتی عصبی شده*: این پارک همیشه پر پسره ها..بببن امشب چقد خلوت شده! تازه تاریکم هس!!
کیدو: آه...دیگه کم مونده برسیم روکو...اوناهاش...
بوو: آره...دارم میبینمش

______

پ.ن: هوای اردبیل الان اینطوریه که ساعت سه بعد از ظهر باید چراغارو روشن کنیم چون هوا تاریک میشه'-' قبل سه هم هوا به قول هیونگ عین دود سیگار میمونه.

پ.ن۲: از همه چیز متنفرم. اونقد که دیشب ساعت یازده بدون مسواک زدن گرفتم خوابیدم. حتی حال نداشتم موهامو سشوار بکشم یا شونه کنم...

  • Baby Blue

میخواستین براش تولد بگیرین؟*-*

آره گرفتیمم*-*

تولدش مبارک. *-*

مرسیش*-*
سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ , ۱۱:۵۵ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

روکو واقعا اسمه کافه است؟"-"

اوهوم"-"
چطور"--"

خب میرفتین توی خونه تا مجبور نشین اینقدر راه برین و توی راه یکم بدینxD

نه دیگه آخه از قبل تو کافی شاپ قرار گذاشته بودیمXD

@سلنا

مگه نمیخواستن کیک بگیرن؟ "-"

هام"-"

ولی باید مود مسئولین کافه رو هم خاطر نشان می‌کردی وقتی دیدن به جای این که از خودشون کیک بگیریم رفتیم از بیرون خریدیم و بعدشم پررو پررو چنگال اضافه درخواست کردیم *تمساح های فراوان*

درسته و همینطور اینو اضافه میکردیم که حتی پررو پررو ازشون خواستیم آهنگ تولد برامون بذارن!!
*بی هنجاری مثبت تمساح*
سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ , ۱۲:۳۷ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

واای*-* تولدش مباااارک*-* معروفه بین ماxD

+چقد سمین شماxDxDxD

++تو هوای اردبیل موهاتو خشک نکردی؟"-" سرما نخوردی(دور از جون)"-"؟ مراقب کیدوی ما باش!!

عه*-*
++ من سالی یبار سرما میخورم فوقش"-" بی حس شدم دیگه"-"\
کیدوی شما؟ T-T
باشه!
سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ , ۱۹:۰۶ ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉

ا..و..کیXDDD

وات...؟
سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ , ۲۳:۴۹ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

اخه منو یاد یه انیمه میندازه اسمش روکوهودوعه و واقعا درمورد کافه است"-"

عجببببببب!
چهارشنبه ۲۶ آبان ۰۰ , ۲۳:۲۴ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

پسرر خرااااببXD ووای پارم. :")))

XDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan