دیالوگ ماندگار۴

*بوو و هیونگ دیشب اومدن خونمون*

هیونگ: خب...چیکار کنیم؟

من: نمیدونم مثلا من افسردم شما اومدین حالمو خوب کنینا..

بوو: تو ایده پرداز اکیپی یچیزی پیدا کن...

من: ذهنم قفله...درضمن...میخوام ببینم آیا میتونم به شما اعتماد کنم یا نه=^= میخوام ببینم میتونین از پسش بربیاین یا نه..

بوو: البته که نهD: *لبخند دندون نما میزنه*

هیونگ: یوتوب ببینیم...یا فیلم..

من و بوو: نه! همیشه توی اینترنتیم دیگه-،-

هیونگ: عا خب...بیاین فکر کنیم..

...

...

بوو: فهمیدم بچه ها*-*

بیاین ویدیوکال بگیریم*-*

  • Baby Blue

ایده زیبایی بود:)

*یادداشت کردن*

آره یادداشت کنین...به درد میخوره...

XDDDD کارتون درسته ، ایووول 

حیف نت نداشتیمXD

اینو قرار نبود بنویسی... xD

ما باید ایده های مهمو با بقیه شریک شیمXD
+ مگه‌ میشد ننویسم؟XD

خب... من که دیگه اینجا آبرو برام نمونده، قضیه کتاب فیزیکم بنویس خلاص شو xDDDD

کدوممممم؟
یادم نمیادددددXD

اوکِی..شماها خیلیی دیوونه اینننXD

هنوز کجاشو دیدیXDDD

یادت نمیاد هَ؟....XD

 

البته همون بهتر که یادت نیاد، شان و منزلتم از اینی که هست هم پایین تر نیاد xDDDD

وای نه...بگو...من الان آشفته شدم

نظرت چیه با مکالمات گوهر بار دیگمون بیارم پایین؟XD
 تازه دقت کرده باشی اصلا مکالمه من و تو رو ننوشتمXDDD قابل نقل نبودنXD

راستی تو عکس کی کیه؟•-•

هرکیو هرکی خواستی فرض کن•-•
دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۴:۲۸ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

تمذیکتمصذثکناتذصتوذضصXDDDDDDDDDDD

مائوووووووو عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممXDDDDDDDDDD

ماهم XDDDD

بابا کتاب فیزیک دیگه XD 

پریسا، کتابخونه... چطور یادت نیست چلاق دیروز داشتی تعریف میکردیش xD

 

+نه ببین، بیا این یه بار رو متین و باوقار باش و مکالمات ما دوتارو برای خودمون نگه دار خب؟ xD

 

@یوری

منم عاشقتم دلبندم xD

سال نوتم مبارک XD

اون کتاب فیزیک نیس بی همه چیزXD برگه کار بودXD درضمن ما اون خاطره رو به اسم خیلی سبز میشناسیم نه کتاب فیزیکXD

+ سعیمو میکنم=^=


عه پس چرا نگرفتید :((

چون نت نداشتیم:(

نابود شدم XDDDDD

 

کیدوسان کیوت چرا حال نداره؟ :(

نابود کردن شما وظیفه ماستXD

یمدت حالم‌گرفته بود بخاطر فشار کنکور و خونواده...الان اوکیم نگران نباش^^♡

مخلصیم XD

 

نگران نباشم دیگ؟ :(

* موهای کیدوسان  را ناز میکند *

 

درکت میکنم.. منم کنکوریم و فشار خونواده ک هیچی نگیم :(

XD

نه بابا:)
الان خوبِ خوبم؛)
*وایی..چقد اینکارو دوس دارم!*

درسته..
ولی بیا بجنگیم!
فایتینگ!!

هعی :"

* لپش را میکشد *

منم دوس دارم این کارو کنم =)

 

درسته :"

فایتینگ بک گوگول ♡!!

منم همینطور!


*^*

*~*

 

>~<

3~3!!!~~~~~

 

نایسس*ة*

یسسسسD":

🚬🚬

بیا بکش شکلاتیه بخدا

باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan