مینی دیالوگ ماندگار

فائزه: وای ماه! چه خوشگلهههه.

مهسا: کوو کجاست؟

فائزه: تو آسمون.

من: فهمیدی کجاست؟ تو آسمون.

مهسا: از این چیزا جای دیگه نگی ها، ما رفیقتیم هیچی نمیگیم.

  • Baby Blue

کیوت بود

هومXD
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۲ , ۰۰:۲۳ کـــوالـای خستــــــه

😂😂😂😂 ترکوند یعنی به معنای واقعی~👍

رسما خرهXDDD

وای عالی بود

و منی که یادم رفت و ندیدم ..

هع XD
اوکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan