از این زخم های روی کتف قراره بال دربیاد!

من تا اعماق زیادی ریشه انداخته بودم، دژ محکمی ساخته بودم، شمشیر به دست وایستاده بودم...

محکم و مطمئن...

ولی حالا کمکت میکنم که ریشه هامو ببری تا مثل یه رود عمیق جاری بشم؛

حالا نسیم خنکی میشم که به صورت میخوره و رد میشه؛ بوی گرم و تلخ قهوه ای که سرمای وجودو برا لحظاتی گرم میکنه.. قطره بارونی که روی پیشونی میفته...میشم اون چراغ محوی که از دور توی تاریکی دیده میشه...

درست همونطور که باید باشم؛ آزاد و رها... 

 

" آب را میشکافم و به سنگ نوشته قبر خودم که هنوز نوشته نشده و تمام مکان هایی که در آن ها گشت خواهم زد فکر میکنم. دیگر ریشه ندارم، بلکه طلایی و در جریانم. احساس میکنم که هزاران امکان جدید در من جوانه میزند. _جایی که عاشق بودیم"

 

 

 

 

 

 

 

  • Baby Blue
يكشنبه ۲۳ آبان ۰۰ , ۱۶:۴۰ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

*-*

سلام:] خوبی؟:] حیحی:]

سلام^-^
نمیدونم دو روزه اصلا دلم نمیخواد به این فکر کنم که خوبم یا نه..
تو چطوری چیکارا میکنی؟*-*

(":

?!...Wait for my wings
:"))

سونوموناکا 

یادم باشه یچی با این موضوع بنویسم 

 

 

وات"-"
عالیه*----*

رهایی ت برا بقیه آدماعم لذت میاره :)

قطره بارون، چراغ محو تو تاریکی...

:""">

مرتیکه کی بهت اجازه داده اینقدر قشنگ بنویسی؟T-T

ساری بات نات ساریD':

*وی در سکوت لایک کرد :")

لبخند*

عههه اسمت شده بیبی بلو!!! بیبی بلو بود؟ نه نبود... بود؟XD ولی خیلی کیوته! بیبی بلو. خودا. 🥺XD

از ابتدا همین بوده و هس"-"\
مرسیییی*-*

می‌فرماد که: پنهان شده در تمام ذرات، پیداتر از این شدن چگونه؟:")))

:")
چطوری سمر..؟

چه زیبا :3>

مرسی3>

فکر کنم خوبم. خودت خوبی؟:>

^-^
نه"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan