باشه

یمدته روتین زندگیم اینطوری شده که:

_ ساعت چند میخوابی؟

+ بین یازده تا دوازده...

_ خوبه...ساعت مطالعت یکم پایینه ولی درکل خوبه... همینطور ادامه بده...

+ چشم...شبتون بخیر...

میام خونه.

مسواک میزنم.

به لیست مزخرف و فیکی که ساعت ده و نیم نوشتم نگا میکنم...

عملا تا چهار صب بیدار میمونم...

تقریبا کل کلاسارو میگذرم...

حتی دیگه کلاس ریاضی آقای جاویدم جدی نمیگیرم...

و بعد اون احساسات عصبی طور...

یازده تا دوازده شب میخوابم؟

بیخیال!

من برا ماه لالایی میخونم بخوابه..!

  • Baby Blue

یادم‌ نمیره چطور روزامو ازم‌ گرفتی....

جبران میکنم برات...

گفته بودم بدجور تلافی میکنم نه؟

حالا بشین و تماشا کن...

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan