سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب بیست و ششم!

خدایا'-'

امروز دیگه چه روزی بود'-'

هرچند اتفاقاتی که تو بیان افتاد برام لذت بخش بودن:)

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن!

شب بیست و ششم: به کسی فکر کن که بهت آسیب رسونده و به هر نحوی باعث ناراحتی و درد تو وجودت شده. یه نامه بهش بنویس و تو اون بهش بگو که بخشیدیش. سعی کن خودتو خالی کنی. بعدا میتونی نامه رو به اون شخص بدی یا واس خودت نگه داری.

:)

چرا که نه..!

 

سلام!

امیدوارم حالت خوب باشه...آخرین باری که برات نامه نوشتم فکر کنم شیش ماه قبل بود نه؟ مهم نیس...امروز میخوام یکم متفاوت تر باهات حرف بزنم و چیزایی که سال هاست تو دلم نگه داشتم رو بگم...چیزایی که باهاشون آزارم میدی و باعث ناراحتیم میشی...

بذار باهات رک باشم...از اینکه همش بهونه میاری خوشم نمیاد..قبلا اصلا اینطوری نبودی. یمدته همش دارم به رفتارات فکر میکنم...برا کوچیکترین کوتاهی هاتم بهونه میاری! چرا واقعا؟ انقد برات مهمه که بقیه درموردت چی فکر میکنن؟؟؟

تازگیا خیلی دروغگو شدی! خودتم خوب میدونی که من از دروغ متنفرم و برام سخته کسی که بهم دروغ گفته رو ببخشم!! نمیدونم چرا با وجود دونستنش بازم بهم دروغ میگی..نه فقط به من...به خیلیا دروغ گفتی...خوشت اومده نه؟ داری بهش عادت میکنی؟ باشه ولی اگه به دروغ گفتن عادت کنی و برات عین آب خوردن بشه، قسم میخورم هرگز نبخشمت...هرگز، هرگز، هرگز! 

چرا حرف گوش نمیکنی؟

خودتم میدونی حق با بقیه است...راهی که داری میری اشتباهه...باید هرچه سریعتر دور بزنی و برگردی...چون اگه بیشتر از این ادامه بدی راه برگشتم از نظرت محو میشه و تو توی یه جاده رو به جهنم بدون ترمز پیش خواهی رفت.

و درآخر بذار کلی بهت بگم..

از آدمی که شدی خوشم نمیاد...از اینکه حتی از خودتم فرار میکنی خوشم نمیاد...این حرفا که تو این مدت زدی ینی چی؟ چرا باید اینطوری فکر کنی؟ مگه بهم قول نداده بودی؟ مگه قول نداده بودی که جا نزنی؟ مگه قول نداده بودی که کمکم کنی؟ الان کدوم گوری هستی؟

کم کم دارم ازت ناامید میشم..همیشه فکر میکردم اگه بخوای میتونی..هنوزم همینه‌‌‌...اگه بخوای میتونی...

ولی مشکل اینجاست که نمیخوای..

اینطوری باشی دیگه تحملت نمیکنم. دیگه باهات خوب رفتار نمیکنم. دیگه وقتایی که ناراحتی هی نمیپرسم چیشده...یه سیلی محکم میزنم تو صورتت و میگم "گورتو گم کن!"

من حرفامو زدم...

انتخاب با خودته...

اگه میخوای هنوزم دوست داشته باشم تغییر کن..

بشو همون آدمی که بودی..نه این عوضی ای که شدی..

 

 

+لازم نیس این نامه رو برسونم دستش چون یجورایی مطمئنم که چک میکنه و میخونه:)

+امیدوارم بشه همون آدم قبلی..

+شبتون آبی💙

  • Baby Blue

نامه خوبی بود.

من طرف رو میشناسم

امیدوارم نامتو بخونه آخه منم عصبانی میکنه

آدم خیلی خوبیه ها...خیلی کیوتم هست...فقط با خودش روراست نیست احساس میکنم به خودش بیشتر دروغ میگه تا به بقیه.

^^

:)
:')
منم امیدوارم...
آره واقعا آدم خوبی بود'-' 
نمیدونم چرا داره اینطوری میکنه...
فعلا تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که دعا کنم اینو بخونه و روش تاثیر بذاره=)
و دوباره بشه همون آدم قبلی=))

+میدونستم...میدونستم طرفو میشناسی‌...

مدیونی اگه فکر کنی فوضول شدم :|

XD
شاید یه روز توضیح دادم کیه=)

نامه برا مائوعه؟:/ 

شاید!!

@ آرتمیس 

معلومه که نیست !!

ولی شاید..!!

نکنه برا خودت نوشتی :/

آقا من دارم از فضولی می ترکمممم:/

شاید!!
خو ب من چه بترک=^=
عکستو ندادی که ببینم=^=

خب...یک تبادل...من عکسمو میدم تو هم بگو کیه،باید عمومی بگی نه خصوصی!

نه دیگه قبول نیس=^=
درضمن
دوس ندارم بگم طرف کیه..
شاید ناراحت شه..
این فقط یه نامه برا یه دوسته...
که امیدوارم بخونتش و بشه همون آدم و همون دوست قبلی:)

آفررین آرتی !!! کم کم داری درس پس میدی دختر D:

:]
واقعا فکر کردین میگم کیه؟XD
درسته که الان خیلی عوضی شده ولی یه زمانی دوستم بود...
به این راحتیا لوش نمیدم=)

@استلا 

لنگ میندازیم پیش شما آبجی D: 

 

اهم...باشه..هرجور راحتی...ولی گفته باشم من هنوز تصور میکنم نامه برا مائوعه:/

XD

باشه تصور کن نامه برا مائوئه^-^\

به هر حال وقتی من معلمت باشم همین میشه دیگه D:

 

برا مائو نیست :/

بگو دیگه! ما که نمیشناسیمش :(

Oo

شاید هس://
اگه بیاد نظراتو بخونه و ببینه گفتم کیه ناراحت میشه..

خصوصی بگو کیه 0-o

وبلاگ داره؟

امکان نداره بگم@-@
آره وبلاگ داره=)

یومیکو ؟ خودت ؟ هانائه ؟ مائو ؟ :/

🚬

من طرفو بیشتر از خودش میشناسم💙

آره دوستمون بود=)

کیه که وبلاگ داره ، دوست کیدوعه (یا بود!) اما الان تبدیل شده به یه آدم نه چندان دلچسب،اون فرد کیه؟؟ *ژست کاراگاهی میگیرد*

یاااح XD

عه نکنه منم ؟ D:

ای باباXD
نه با قاطعیت اعلام میکنم که تو نیستیD:

مائوعه.من مطمئنم مائوعه.تمام!*صحنه جرم را ترک می کند*

ای خاداااااXD

@هانائه 
بیا به اینا جواب بدهXD

راستی میدونستین هانائه همون هیونگه؟@-@

وای نه ... منم :((

ای بابا:(
بنظرت من اونقد میشناسمت که راجبت همچین نامه ای بنویسم و بگم اگه اینطوری ادامه بدی میزنم تو گوشت"-"؟

پس هانائه ست !!!!!

عه با هیونگم چیکار دارین :(
ولی خب...شاید!!
^-^

عه جدی؟ چرا همتون چند اسم دارین؟ کیدو ، اسرا ، بوو ، مائو..من قاطی می کنم بخدا :| 

اسمامون زیاد نیستن..
بوو و هیونگ اسمایین که من تو واقعیت اونطوری صداشون میزنم...بقیه معمولا بوو رو با اسم مائو و هیونگ روهم با اسم هانائه میشناسن...شمام همینطوری بشناسین لازم نیس بوو یا هیونگ صداش کنین^-^ اینا فقط اسمایین که ما سه تا اینجوری همو صدا میکنیم^~^\
ففط گفتم بدونین که هیونگ همون هانائه اس*-*

@آرتمیس

 

XD

من: هانائه_Bestie_هیونگ_هاله

 

اسرا:کیدو

 

آوا:مائو__بوو

ببینین از بس بی ریام فقط یه اسم دارم"^"
پ.ن: بعضیا بیبی بلو هم صدام میکنن@-@

رسما ذهن همرو مشغول کردیXD

 

***او کیست؟ ***

آرهXD

***کیدو برای که نامه نوشته است؟***

خود هانائه ست !!! اعتراف کن !!!

شایدم خودتیییی

شاید!!
شاید!!

ببین من که سپردمت به خداXD...ولی این استلا تا نفهمه کیه ول کن نیست...نظرات را تا ۱۰۰ می رسونه تا بفهمه...گفتم که نگی نگفتیXD

خدانگهدارXD
عههه؟XD
منم تا ۲۰۰ میرسونم ولی نمیگم^-^
ولی مرسی که اشاره کردیD:

بگو کیههههه !!!! باید بگی ! خصوصی بگو ! به کسی نمیگم

نااااح نمیشه..

بگو کیه.. این اخطار آخرمه!XD

متاسفم...
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۴:۳۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چرا فضولی من گل نمیکنه :/

نمد:/

@ استفان

شاید شما فوضول نیستید :/

درسته'-'

یومیکوعه؟! 

@استفان

گل می کرد هم کیدو می گفت : شاید!!..XD

شاید!!..

دقیقاااXD

أره یومیکوئهههههه !!!!

أقا بیاید اعتراف کنید دیگه مردیم :((

نمیدونم شاید..!!
من اعتراف نمیکنمD:
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۷:۴۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

#استلا و ارتمیس

بین شما احساس میکنم غیر عادیم D:

کلا آدم خیاری هستی"-"\
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۸:۱۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خیار دوس :DD

عه منم*-*
یاح

@استلا 

اینا ما رو اسکل کرده بودن"-" 

نامه برای معلم زیست هیونگه"-" 

 

می خوام بیام خفت کنم کیدوو!! •-• 


@استفان 

منم عاشق خیارم! :دی 

چییییییییXDDDDD
ای خداXD
کی همچین حرفی زده؟


فاک منم*^*

نمی دونم!! 

خود هیونگ گفت:/ 

البته نمی شه که تو با معلم زیست دوست باشی:/ 

شایدم منظورت این بوده که باهاتون دوست بده ولی خب نبوده:/

دیوونه شدم رفت:/ 

 

 

 

خیار عشق است ...عشق D: 

فقط میتونم بگم که شایدXD
ولی خب بشین فکر کن
ممکنه من بتونم به صورت معلم زیست هیونگ سیلی بزنم و بگم گورتو گم کن؟"-"
ول کنXD لازم نیس بدونی کیهD:


دقیقا...خصوصا با نمکD:

ولی شایدم منظور این بوده که باهاتون خوب رفتار میکرده ولی حالا نه!! 

یه چیزی......*چراغی بالای سرش روشن می شود* 

معلم زیست که وب ندارهXDD

*شرلوک درونش شکست می خورد* 

بگو کیهههXDD اعتراف کنیددددد D: 

 

مخصوصا وقتی با پوست میخوریش D: 

هوممم شاید..!!

پروردگاراXD
*بمیرم برا شرلوک درونتXD*
نااااح...نمیشهههههه


ناگووووT^T هارتم...
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۸:۳۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

راستی چی باعث شد افتخار این نصیبم بشه که خیار باشم :D

 

#ارتمیس

واجب شد یه مهمونی پر از خیار بگیریم 😂

شخصیت خیارگونه ای داری"-"

خیارپارتی@-@

بگو کیه"-"

کیه؟ کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟کیه؟

نمیگم"-"
نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم:)

کی خیار ندوست آخه ؟ 

 

بگو دیگه کیدو ... باهات قهل میتنم :(

خیار محبوب دل هاXD


عه نه دیگه'^' آخه شاید طرف دوست نداشته باشه...درضمن طرف وب داره...دوس ندارم پیش شما تخریب شه=^=

بابا تخریب نمیشه :/ چیز بدی نگفتی که

نه خب گفتم که اون عوضی شده..
ناراحت میشه بگم کیه

از نظر تو عوضیه :/ 

من اینجوری فکر نمی‌کنم :(((

تا نگی ولت نمیکنم XD

هست...خیلی هم هست:)
باشه ولم نکنXD

تو از کجا می دونی ناراحت میشه؟=^=

دوستمه دیگه...میشناسمش

بگو کیه XD

چرا باید بگم؟"-"

بگووووووو !! پس ولت می‌کنم ... :(( استلا قهر کرد :(

نمیشهههه=-=
کیدو میره که برا استلا شکلات بخره D":

منم قهر کردم:(

برا توهم شکلات میخرم D":

من شکلات دوست ندارم

لواشک میخرم برات'^'

نه لواشک دوست نه شوکولات :(

خیار بگیرم؟ XDDD

خیارم ندوست :((((((

موز چی"^"

لواشک باعث میشه لثه درد بگیرم:((

خیار بخرم؟XDDDD

خیار تو خونه داریم :(

ای بابا'^'
چی بگیرم پس"^"؟

چیزی نمی خواد بگیری...بگو برای کی نامه نوشتی،همین:/^-^

شاید یه روز گفتم:)

الان بهترین روزه^-^/

فکر نکنم=)
هروقت دیدم که اون آدم درست شد میام میگم ^-^

منم هیچی نمی خوام ... به جز یه اسم :((

عههه؟XD

همین الانشم درسته :/

اصلا اومد و درست نشد :/

فکر نکنم:)
خب همین:) باید دعا کنیم درست شه^-^\

شد ۵۱ نظر هاااD: 

بگو کیه●____●

 

آره اتفاقا همین الان دیدم@-@
ناااااح●~●
ولی خب یه روز میگم..

منم عاشق خیارم! •-•

به بههههه....
بیاین یه خیارپارتی بگیریم بعد کروناXD

خب اون روز امروزه! مگه نه؟ 

 

+این بازی همچنان ادامه دارد :دی

نه قطعا امروز نیس:دی


+یک بازی کثیف...

@حنا

اصل مطلب رو ول کردی چسبیدی به خیار؟:/

خیار خودش از اهمیت بسزایی برخورداره "-"_|

@ارتمیس

دارم به تلاشهاتون مینگرم XD

XDDDD

اون که بعله :دی 

@حنا 

بنگر که فقط این کار از دستت بر میاد XD کارگاه بی استعدادXD

این عادلانه نیس...جمعیت شما داره بیشتر میشه...درنتیجه فسار ها رو من بیشتر میشن..

@حنا

چه کیوتیییی"^"

بگو کیه!!"-"

شما؟؟@-@

بی استعدادی از سر و روم میباره XD

نگو اینطوری'^'

آرتمیس هستم! و عکست هم دیدم کیدو جان! :دی

بگو کیهههههه؟؟ :دی 

عه@-@
نامیگممممممم×-×

بگو €_€ 

+چقد امروز این کلمه رو تکرار کردم:/

ها ها ها

بچه ها یومیکو نیست !! مظنون بعدی !

شاید هس !!
یومیکو از دوستامه دیگه@-@
اتفاقا خیلی هم باهم دوستیم@-@
نه تنها تو وب بلکه جاهای دیگم میشناسمش@-@

@استلا 

از کجا فهمیدی یومیکو نیست؟@_@ 

 مظنون بعدی:

_مائو 

@مائو 
پاسخگو باش

بگو کیدو و گرنه واقعنی قهر میکنم XD

( کیدو در پشت صحنه می گوید به درک و اینجا با آن لبخند زورکی می نویسد قهر نکن دیگه )


@ آرتمیس 

ازش پرسیدم D: 

از هیونگ هم پرسیدم ولی محو شد •~•

اه نه دیگهههه
(اتفاقا برعکس'-')

باید از من بپرسی نه اون!!
من به اون شخص نگفتم که نامه رو براش نوشتم!!

چرا احساس می کنم دیگه برام نیست کیه؟:/ 

وقتمم الکی هدر دادم"-" 

برم انیمه م رو ببینم"-"

ولی وقتی حالش خوب شد باید بگی کی بود هاD: 

چون از اولم مهم نبود=)
درسته"-"
خدا پشت و پناهت"-"\
شاید..!! XD

منم برام مهم نیست ولی چون نمیگه بیشتر پا فشاری میکنم تا حرصش در بیاد :/

کیدووووو !!! دلت میاد آخه ؟ فردا عربی دارم و هنوز شروع نکردم به خوندن و قراره تو جواب ها فقط بنویسم قُل ! @.@

من که اینجا دارم میخندمXD
استلاااااااا!!! منم دینی دارم و فقط دو درس خوندم@-@
اگه بنویسی قل منم مینویسم پیام این آیه را بنویسید'-'_\

@استلا 

میتونی تو جواب سوالا بنویسی : قُل کیدو نامه برای کی ؟  :دی

DDDDDDD:

نه خیر!! باید بگی !! قول دادی ، مدرکش موجوده:

 

یکشنبه ۷ دی ۹۹ , ۲۰:۱۸آرتـــمیس - 

شد ۵۱ نظر هاااD: 

بگو کیه●____●

 

آره اتفاقا همین الان دیدم@-@

ناااااح●~●

ولی خب یه روز میگم..

گاد.....
تو بدجور مخمصه ای افتادم که...
ولی باشه=)
یه روز میگم=")
شاید همین روزا گفتم^-^

پس ، به امید روزی که دوستت حالش بهتر بشه ^--^

+به روی خودش نمیاورد از صبح درگیر بوده که کیدو برای کی نامه نوشته است"-"

من بیشتر از همه براش دعا میکنم=")
+خدایا خداوندا XD

چه قیشنگ نیووووشتیین

واهاییییی مرسییی*---*

بگو :/

وادافااااااک@-@

استلا ولکن دیگه:/

حق با توئه آرتیXD
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۲۲:۰۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

الان کجا من شبیه خیاره :D

نمیدونم"-"
کلا تصور خیاری ازت دارم"-"

آرتی هم نمیتونه دل بکنه ها !!!

بگو

یاح یاح یاح
چیزه استلا...واتساپ داری؟ شماره بدم اونجا حرف بزنیم*~*

*آرام آرام میخزد و وارد دارودسته "بگو کیه نمیخوام بگم" میشودD:*

میدونم نتیجه نداره ولی بگو! بگو کیه! 

*به این فکر میکند که شاید همین اتفاق برای وب خودش بیوفتد، اینکه استلا و آرتی بیوفتند به جانش که کیا رمز گرفتند - _-*

+به روم نیارین نظراتونو جواب ندادم. - _-

++ کیه خیار دوست نداشته باشه؟ D: مخصوصا وقتی من بچه بودم گیر میدادم بهم خیار عروسی بدین :/ *طرز تهیه: میگیرید پوست یه خیارو مثل دامن عروس پوست میکنید، و نمک لازم اضافه میکنید، نوش جان! حالا که فکر میکنم اصلا شبیه موز میشده من فکر میکردم دامن عروسه :/*

جمعیت این دار و دسته زیادتر میشه و من بیشتر تحت فشار میرم..
نمیگمXD نه نمیگم!!
XD
+ اه اره جواب ندادی=^= *به رویش آوردن*
++خیار عروسی؟؟؟؟؟ چه کیوتتتتتتXDDDDD
اره خب ادم بزرگتر که میشه طرز تصورش دگرگون میشهD":

@استلا

چی بگم؟@-@ 

+وقتی یک عدد آرتمیس کلی کتاب و انیمه دانلود و نخوانده به علاوه امتحانات که از هفته بعد شروع میشود دارد ولی عوض آن در بیان است و نمی داند دارد چه غلطی می کند://

از هفته بعد؟
من فردا دینی دارم و نمیدونم تو بیان چه غلطی میکنم*-*

@عشق کتاب 

اون یک موضوع جداست:)) یا تو لیست کسایی که رمز گرفتن رو میدی یا سیلی من و استلا را به جون میخری^_^

@-@
داره جالب میشه...
*پفیلا میاورد*

آره دارم ولی نمیشه ، [اشک فراااااوااان] فقط دو سال دیگه  ....

حالا بگو :/

منم برا عربی نخوندم :////

آخ راستی آرتییییی !!! عشق کتاب هنوز جواب نداده !!!

T-----T
نمیگم!!
خوبه تنها نیستم"-"
*با شوق پفیلا میخورد و منتظر دعوا میماند*

خب...استلا چه کنیم؟

@-@

تو اول بگو کیه :(

ایح=^=

فعلا باید برم ولی فردا دیوونه‌ت میکنم!!

باشه باشهD":
موفق باشی*-*\

@استلا 

ول کن دیگه :////

*دست کیدو را برای مبارزه با استلا می فشاردD:*

*پفیلا تمام میشود*

همه عربی_دینی نخونا!D:

ای بابا! تازه یادتون اومد که! فکر کردم یادتونه. *میرود که خودش را به روشهای کاملا منطقی از ماجرا بیرون اندازد*

 

 

نه من یادم بود=^=
منتظرم جواب بدی
وگرنه به ۸۷۵ قسمت مساوی تقسیمت میکنمD:

آرتی خیانتکااااااار

*بغض گلوی کیدو را میفشارد و میرود که برای استلا توضیح دهد*

@عشق کتاب 

*دستش را بالا میاورد* D: 

ما یادمون بود! ولی درگیر جریان کیدو شدیم ...*آرام در پالتو شرلوک هلمز خود فرو می رود*

*بسته دوم پفیلا را باز میکند*

خیلی خوشحالم که هممون آنلاینیم! یه جوری حس جهانهای موازی دست داده بهم D: 

وای دقیقاااااااااD:
خیلی خفنه*-*

@آرتی

آره! خیلی حس خوبی داره! اینکه هیچوقت همدیگه رو ندیدیم ولی هرکدوم نشستیم و با لبخند با هم حرف میزنیم=))

+راستی کیدو گفتی یکی موهامو دیده، کی؟ 

دقیقا
+اشتباه نکنم حنا بود
منم میخوام ببینم دیگه
چه اشکالی داره"^"؟

@عشق کتاب 

حنا دیگه !×-×

ای آرتی دهن لق!!
*الکی مثلا من قبل تو نگفتمXDDDD*

عامم... آخه میدونی یه چیزی، من تاحالا موهامو به کسی نشون ندادم، یعنی کلا عکس از خودم به کسی ندادم*شانه بالا انداختن*

 

گفت کمی از موهاتو دیده@-@
خب الان به من نشون بده*-*

عاممم... بذار جریانو برات بگم=))

من کلا خیلی کم میرم اینستا، چون که هم وقتمو تلف میکنه، هم... هم میتونم اینترنتی که صرف اینستا میشه رو صرف پستای بدردبخور و خفن یوتیوب بکنم^^ (به این میگن منطق!)

و یه بار که رفتم اینستا یه سری بزنم ببینم خبری هست یا نه دیدم آرمینا سالمی(نویسنده موردعلاقم) با یکی از طرفداراش لایو گذاشته. رفتم و یکم بعد دیدم یکی توی چت داره مینویسه پیترجونز هست؟ و فهمیدم حناستD: و پیجشو فالو کردم اما... خب پیجم شحصی بود و زیاد نمیخواستم پستامو ببینه._. مشکلی نبودا ولی خب...

اون برای دنبال کردنم درخواست نداد ولی خب عکس پروفایلم... با اینکه صورتم معلوم نبود و گوشیمو جلوی صورتم گرفته بودم ولی موهام و عکسم به جز صورتم معلوم بود که به نظر خودم مشکلی نداشت^^

فکر کنم اونو میگهD:

عکس موهام؟ عاممم... نمیدونم والا، قول نمیدم، ولی به احتمال خیلی کم شاید بفرستم برات=)) شایدم نه*شانه بالا انداختن*

+چرا تا میخوام یه چیزی رو توضیح بدم طومار میشه؟ :/

اوه 
خب
من الان میخوام ببینمت!
*از اونجایی که راجب عکس موهات گفتی شاید امکان نداره صورتتو ببینم نه؟*
+مشکلی نیس من طومار دوس دارم*-*

صورتم؟

اوه، نه، نه. اصلا نمیتونم تصور کنم، آخه، اونقدرام که فکر میکنم میدونم بدقیاقه نیستم ولی اینم میدونم که شکل عشق کتاب با امیر فرق داره، متعجب میشینD:

شاید اگه یه روز عکسمو فرستادم یا گذاشتم یه عکس تمام قد باشه، آخه از بدنم بیشتر از صورتم راضیم=)  اینجوری صورتم دورتره و صورتم از دور خیلی خیلی بهتره=)) 

خصوصی بفرست(البته که قرار بود خصوصی بفرستی ._. )
و خب چی میشه فرق داشته باشه؟"-"
او"-" باشه منتظر اون روز میمونم"-"\
ولی من میخوام ببینمت"-"
کلا بدم میاد از طرف مقابل هیچ تصور واقعی ای نداشته باشم..
نمیدونم نمیشه یه چیز کلی بفرستی؟ از اینکه هیچ چیزی در ذهنم نیس رنج میبرم

راستی شماهم آرمی؟

بلههههه*-*
بلههههههههههههههههههه*-*
چهار ساله آرمیم*-------*

واییی چه زیاد من هنوز یسال نشده😂

اره یه آرمی پیرم=")

کیدو می دونم الان سر امتحانی ولی بگو :/

عشق کتاب منم میخوام ببینمت !!

ادهههههXD
@-@

وسط امتحان چرا اومدی اینجا ://////

تامام کردم*-*\

آفنر ! تازه هیونگم هست !

آره آره*-*

خب با اجازه من برگه ی امتحان عربیمو میفرستم برات بنویسی 😂

من عربیم زیادی افتضاحه ولی باشه@-@
از هیونگم کمک میگیرم
ولی شرط داره=^=
من باید عکس های بیشتری ازت ببینم*^*
اون یدونه کفایت نمیکنه"^"

واییییی کیدو این چه امتحانی بود :/

دهنمونو سرویس کرد :/

تو سایت گرفت اصلا نتونستم خارج شم :||||

آره منم منتظر مونده بودم ._.
اینجور امتحانا خیلی بد میشه
باز این خوبه
ملعم ریاضی ما(مدرسه نه..بیرون) بچه هارو تک تک کشونده بود اسکای روم اونجا امتحان گرفته بود ._.

صباح الخیر! (هرچند خیلی دیره:/) 

شما امتحاتاتون صبحه؟ مال ما رو خوشبختانه یا متاسفانه ساعت 12 و نیم ظهر میگیرنD:

@استلا

ها؟ کی رو میگی؟ با منی؟ عشق کتاب کیه اصلا؟ کیدو تو عشق کتاب میشناسی؟ کیدو فکر کنم با توعه، استلا با کیدویی؟ D:

*صرفا برای اینکه استلا بیخیال شود، که میداند نمیشود://*

صباح الظهر"-"\
آره مال ما نه صبحه=-= ولی خب بنظر خودم صب خوبه...۱۲ آدم نمیدونه بعدش بخوابه، درس بخونه، استراحت کنه یا چی"-"

عشق کتاب؟
اولین باره اسمشو میشنوم@-@ من؟ نه من نیستم!! شاید اشتباه گرفته...اصلا مگه تو بیان عشق کتاب داریم؟ 
*نمیشود.‌‌.هرگز نمیشود*

بابا این ازمون فیلم گرفته ://///

 

نه من باید ببینمت عشق کتاب !!!

خدایا._.-
چیشد سرافراز برگشتی؟

این عشق کتاب کیه همش ازش حرف میزنین....؟

نمی‌تونستم جم بخورم :/ صدامونم ضبط میکرد ، تازه جی پی اس رو هم روشن کرد که بفهمه یه وقت کنار هم نباشیم ://///

 

خودتونو به اون راه نزنید ! تازه ، تو هنوز نگفتی اون کیه D:

دده وای ._.



ای باباXD

@استلا

یاخدا 0_0

 

راست میگه کیدو، برای کی نامه نوشتی؟ *با جمعیت همراه میشود... :/*

ترسناک بود@-@


میگم یه روز!! فقط منتظرم طرف آدم شه!!

عه هنوز این جا دارین حرف میزنین؟D:

عشق کتاب منم میخوام ببینمتتت!!

اینجا رسما شده یه گروه چتD:
اذیتش نکنین/"-"\

عشق کتاب با توعم@.@

*پفیلاهای دیشب را میارد*

صفحه ی چت!

عه کیدو اون موقع نبودی تو !!! من و آرتی همه جا صفحه چت درست میکنیم D:

انقدر حرف میزدیم که من تو منوی وبلاگم یه صفحه چت درست کردم ، ولی الان برداشتمش !

عه جدی؟
حیف که نبودم...

XDDDD

آقا هرکی ازم عکس خواست یه درخواست توی بخش تماس با من وبلاگم بده، یه فرم پر کنه، یه امضا بزنه و فلان تومن پول به حساب فلان واریز کنه:/ (من خیلی خفنم. چی انتظار داشتید؟ -_-)

+میدونم داری میگی تو اینجا چیکار میکنی، عامم... انقدر کار سرم ریخته نمیدونم به کدوم برسم:/ باید یه عالمه پیام خصوصی جواب بدم و نمیتونم هیچکدومو انجام بدم، ولی... اینکه همزمان هرچندکارو با هم انجام بدم باحالهD: جواب میدم.

++و راستی اضافه کنم که به کامنتای پستمم جواب ندادم:/ میدونم که اعصابتون از این چرت و پرتام خورد میشه و براتونم مهم نیست ولی میگم:/ کرم دارم -_-

ایده سیاستمدارانه ای بود"-"✌🏻
+ من اصلا نمیتونم همزمان دوتا کارو انجام بدم=^= ینی درحدی که مثلا وقتی از حس بیناییم استفاده میکنم حواس دیگم از کار میفتن'-' تا این حد"-"

+ بله جواب ندادی=^= 
* کیدو برای کرم ها غذا میاورد*

وای خدا 😂😂😂

جوابت به عشق کتاب عالیه 😂😂 منفجر شدم 😂😂

چاکر شماXD

خدایاااا خیلی خوبه 😂😂😂😂😂 خنده م بند نمیاد 😂😂

دقت کردی از این استیکرا استفاده نمیکنم ؟ وقتی میکنم یعنی خیلی خنده م شدیده 😂😂

چخلسیمXD
(ترکیب چاکریم و مخلصیمD: )

منم سعی میکنم استفاده نکنمXD چون این ایموجی های ^-^ طور قشنگن...و این ایموجی خنده گند میزنه بهشون:)
کاش این ایموجی خنده رو هم میشد به علائم نگارشی تبدیل کرد ._. نیازه..

وااای خداااا..جوابت به عشق کتاب ...کیدو تو هم داری به جمع کسایی که من رو از خنده منفجر کردن اضافه میشی XD

چخلصیمD:
(ترکیب چاکریم و مخلصیم ._. )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan