تامام!

ببینید...

بذارین با رسم شکل بهتون توضیح بدمXD

قیافه اختصاصیا اینطوری بود 😈

و قیافه ما: 🥺

نبتلرنابنابتبتلبب XD

باورتون نمیشه چقد سخت بودXD

کنکور ۹۹ باز هر اختصاصی یه ده تا سوال آسون داشت امسال همونم نداشت..

و ریاضی...گاد! سوالا رسما از دنیاهای موازی اومده بودن"-"

سر جلسه یجوری استرس نداشتم فکر کردم حتما بعد کنکور قراره تشنج کنم "-"\

بگذریم...خیلی حس خوبی دارم"-"

البته داشتم...عمو صدام کرد و بعد که گویا اصلا خبر نداشت سوالا چقد فضایی بودن ازم ناامید شد"-"\

و گفت که فردا باید درصد دربیارم ببرم براش"---"

من: عمو نمیتونم...اصلا نمیخوام نگاه کنم

عمو: ادا نده '-' فردا درصداتو درمیاری و بهم نشون میدی

من:

*حتی یادم نیست کدوم جوابارو زدم*

عمو: خدانگهدار...

همچنان من:...

و اینگونه...ریده شد به حال زیبایم"-"\

 

 

  • Baby Blue

یسسسسس

"-"~

اون یس واکنش نسبت به عنوان بود=-=

فقط میخواستم فرست شم XD

که اینطورXD
 توهم کنکور داشتی؟

برای ما هم خیلی سخت بود... هقققㅠㅠ 

خداااا نمیخوام بگم به سوالای فلسفه که رسیدم جد و اباد ابوعلی سینا و ارسطو رو فحش دادم! یا موقع سوالای ادبیات به حافظ و سعدی! یا سر جامعه شناسی به کنت و ...

کلا خیلی...

آه ولش کن...

مهم اینه که تمومید! همین!@-@

من فکر میکردم امسال حداقل، حداقل آسونتر از ۹۹ میشه...
ولی همه رشته هارو خیلی سخت تر داده بودن...
رسما فاک!
و آره! مهم اینه تموم شد! حداقل برا یه ماه خلاصیم:)

آره منم کنکور داشتم :)

اما چون علوم انسانی هستم دیروز تموم شد ^-^

تموم شد^-^
تامام!

خسته نباشیییی! :))

مرسیییییب! :))))
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۶:۴۸ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

بیا بغلم چبT______________________T

هق اومدممممممم/T-----------------T\

مساحسذثکیذسمدسکسن راحت شدیییی

زکاابنابنابنابا عرررر آره*------*

تموم شد بالاخرهههههههT---T

بیا بغلم ای بچ ملعونT----T\

فقط منتطرم مائو و هیونگ برگردنT---T

آرهههT_T
باشه /T^T\
در اولین فرصت بهشون میگم که منتظرشونین:')

از بس از مامانم در مورد کنکور پرسیدم بهم شک کرد میگه تو حتما یه ادم کنکوری هست نگرانشی و من زدم خودمو به اون راه ولی نمیدونه من هفت هشتا دوست کنکوری دارمT---T

ببین...کاملا درکت میکنم'-'
کراش منم پارسال کنکور داشت"-"
و اون موقع من اونقدددددد استرس داشتم...اونقددددددد استرس داشتم که با خودم میگفتم دیگه کنکور خودم حتما قراره پودر شم"-"
معدم اینا خراب شد پارسال"-"
جرر "-"

سلام :) 

فکر کنم اولین باره که اینجا کامنت میزارم، ولی آرشیو رو خوندم، پس فکر کنم میدونم که کنکور چقدر مهم بوده یه جورایی :دی

نمیگم امیدوارم رتبه ات و.. خوب بشه، میگم فقط امیدوارم از نتیجه خود خودت راضی باشی ! 

با آرزوی موفقیت ^^~

عا*-*
مچکرم:))
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۶:۵۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

بلاخره~~~ تمام شد رفت، خسته نباشی کیدو~

و حالا منتظر مائو و هانائه ام :)♡

البته اگه پشت نمونم دیگه"-"
بهشون میگم:)

وای کراشت یه سال ازت بزرگترههههههه؟فکر میکردم هم سنته"-"

اطلاعات جدید کسب کردم"-"

منم مطمئنم اون سالی که کنکور قراره بدم از استرس پودر میشم چون سر این امتحانا حضوری اونقدر استرس میگرفتم که مجبور میشدم قرص بخورم"-"

درواقع حدودا دوسال...ینی شیش ماه از سال یه سال ازم بزرگتر میشه و شیش ماه بعدی دوسال"-"\
به به"-"
منم سر نهاییا جر خوردم ولی کنکور به چپم بود"-"
نگران نباش خوب میشی'-'

تآمآآآآم! هوف!

پیروز باشی:))

یاح!
امیدوارم:))

حالا یه سال از نظر مدرسه ای"-"

واقعا؟"-"فکر میکردم سر نهاییا ریلکس خواهی بود و کنکور جر بخوری'-'

کلا تو خاصی کیدوXD

دلم میخواد تا شب باهات زر بزنمTT

آره"-"
نه بابا...خیلیاشونو بخاطر استرس خراب کردم!
خیلی XDDDDD
منم همینطوررررررTT
بقیه کجان پسTT
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۰۸ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

خسته نباشییییییی نتیسردغقب 

مرسیییییییی D=

هیچ کس نیست رسما تو بیانTT

همه رفتن..

آرتی هم کم آن میشه چند وقته

آیسان هم زیاد دیده نمیشهTT

بقیه هم که نیستن:")

رسما بیان خالی شده..البته خیلی وقته:")

ایح آره
همم...ببین من رفتم همه افسرده شدن'-'
درسته...
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۱۰ آیســــ ـــان

سلاااااااامممممممممممممممم*اهم*

*نفس گرفتن*

مشترک مورد نظر بر میگردد*..xD

علیک سلامD=
عه XD

ده نفر حاضر تو سایت؟"-"

چیه معذب شدی؟ "-"

@آیسان

حلال زادهXD

تا گفتم آیسان نیست اومدXD

تو ترکی یه ضرب المثلی هس واس اینجور مواقع...میگن
اسمشو بگیر گوششو بزن "-"
ینی تا اسمشو بگی طرف پیداش میشه "-"

جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۱۶ آیســــ ـــان

سلام به روی ماه کیدوییتD":

برای همون سلام از ته وجود  یه سری مشکلات فنی پیش اومد رفتم پشت صحنه برگشتمxDD

 

@موچی

از همون اول پست بودم؛چتاتون میخوندم.دیگه تو این کامنت آخریو رو دادی..گفتم بگم..نگم؟D=

که دیگه گفتم بدونین خدای جذابیت تنهاتون نذاشته^-^

چه ضرب مثل باحالی"-"

کلا ترکی خیلی جذابه..گیلکی هم همینطور*-*

این دو تا رو خیلی دوست دارم یاد بگیرم مخصوصا گیلکی

@آیسان

یعنی واقعا نمیخواستی به کیدو خوش آمد بگی؟نچ نچ"-"

واقعا خجالت داره"-"XD

جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۲۲ آیســــ ـــان

@موچی 

آخه منتظر بودم کیک و دسته گلش برسه بعد بیام..اونا رسید البته..با کراشش هماهنگ بودیم بیاریمش برای سورپرایز؛که دیگه اوکی نشد^-^xDD

@آیسان

عاوووXD

دفعه بعدی میاریمش^-^XD

جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۲۷ آیســــ ـــان

@موچی

بله من با برنامه جلو میرم"-"

اصن خودم انقدر تو این مدت کراش زدم؛تاثیر کراش رو دریافتیدمxDDD

@آیسان

عاو"-"

وایXD

جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۳۱ آیســــ ـــان

@موچی

صفحه چت شدا:")

وای کیدو تبرییییک بالاحره تموم شددددددد.

بازگشتت مبارک

آرههههه
مرسی:))
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۳۲ آیســــ ـــان

عشق کتابی..استلایی..استفانی..کسی بود ۸۰۰ تایی میکردیم اینجارو:""

گرچه نت ندارمxDD

فکر کنم دیگه گذشت اون روزا..

@آیسان 

اهمیتی نمیدهم"-"

@آیسان

دقیقا هیچ کدوم نیستن:")

منم نت ندارمXDبزرو از مامانم یکم نت گرفتمTT

منم میخوام برم یه هفته موبایلو خاموش کنم'-'

جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۳۷ آیســــ ـــان

@موچی

دلم براشون تنگ شده بیشعورا:" 

البته استفان یه مدت مدیدی ظاهر شد و غیب شد..

استلا که تو پینترست شگفتمون کرد و بهش امید داریم:"

عشق کتاب هم که..ایح

@آیسان

منم:""")

آره ظاهر شد بعد ناپدید شد استفان..حیف نبودی کیدوTT

استلا اومد پیشم رسما از ذوق مرگی مردم!

عشق کتاب هم که..*از صحنه محو میشود..*

کیدو غلط میکنی تو هم بری"-"

چشام داره میسوزه موچی "-"
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۴۲ آیســــ ـــان

کیدو؛خبر داری تو همه رول نویسیا..میای ساختمونو منفجر میکنی؟D:

(البته که خودم برات آفریدم این کاراکتر انتحاریوxD)

تو رول قبلی نه قبلیش ساختمون بیانو منفجر کردی..همه رو نجات دادی.این بارم به نظرم باید یه دستی برسونی:""

وایXD
از فردا میام رول نویسیارو میخونم..و چه خفن! خوشم اومد *عینک دودی*

یمتتذمبینزنبوسیکنبیتیژبتی بیا بغلم آینده خر:") 

+و منی که اونقدر گشادم که هنوز جواب ایمیلتو ندادم‌- 

اومدمممم /^----^\
و فاک یو...
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۷:۵۷ آیســــ ـــان

وای من روانی شدم از دست این بازیه:|~

دططلتطتستهبب بازیای اندروید بچگونه چقدر مزخرفننن :"|

مخصوصا اینایی که بهش میگن"بازی دخترانه" :|||

حرص نخور "-"

هوووو تبرییییککککککیحیپیخبنهثهث *____*

الهی میفهمم چ حس مزخرفی داری -_- همون ب ... ت بگیر. فامیل ب اندازه کافی راجب درس گند میزنن ب اعصاب ادم -_-!

یووح مرسیD:
آره باید همین کارو بکنم=-=
جمعه ۱۱ تیر ۰۰ , ۱۸:۰۰ آیســــ ـــان

خیلی روانییی کننده ست آخه:"|

میدونی سر همین از زندگی افتادمxD:|

 

الهی "-"

* ریختن گل * 

هورااااا ازادی مبارک 

ازادی شما کنکوری های عزیز را تبریک و رندانی شدن کنکوری های جدید را تسلیت عرض میکنم 

واهاوXDDD

اخیش اخیش آخیششش بالاخره تموم شدT-T تمکم شدن کنکور کیدو رو به ما برگردوند بالاخرهT-T خسته نباشیییی

آرهههTT
مچکرم T---T

خداقوت قهرمان

*تعظیم*

خسته نباشیییی^-^

مرسییی بلا^---^

وای بذار از وضع چندتا کنکوری خانواده مون بگم
خواهرم که رسما رید. اختصاصی کلا هشتا زد که تا الان دوتاش اشتباه از اب در اومدن
پسرخالم با عصبانیت اومده خونه و رفته تو اتاقش خودشو زندانی کرده =/
دختر خالم گریه کرده و از درد تا حد انفجار رفته
یکی دیگه از دخترخاله هام هم استفراغ کرده
یه پسر خاله دیگمم اصلا خالم دربارش حرف نزد =/
خواهرم از همشون خونسرد تر بود XD
خیلی زیبا گفت بریم بستنی بخوریم :/=

واییییXDDDD
نمیدونم چی بگمXD
منم پایه خواهرتم!

و در اخر
خسته نباشی ^_^

آه مرسی حنا^-^
+ دلم برات تنگ شده بود*^*

ریاضی بی صاحاب اشکمو در اورد سر جلسه :)

نظرت چیه راجبش حرف نزنیم؟:))
حداقلش اینه که "ما تنها نبودیم"
+ حالا که کنکور مادرفاکر تموم شد رسما قراره یه مونببه بشم*-*\

سال دیگه انشالله XD

اصلا معلون نبود چی بود این کنکوره!

فکر نکن بهش بنظرم!
هنوزم امکان داره قبول شده باشیم چون هممون ریدیم!! "-"
رقابت بین صفر و منفیه XD

راستش تو این مدتی که میشناسمت... این اولین باره بدون عذاب وجدان خوشحالم که پست می ذاری...

 

 

بیخیال بابا من خودم تا حالا از این بابت عذاب وجدان نگرفتم"-"\
ولی خوشحالم که
آن عهد به سر آمد و آن دور به در شد

آممم.. در مورد اون ضرب المثل ما دو تا داریم... 

از یکی خوشمون بیاد... ابن الحلال عن ذکره ببال... حلال زاده رو یادش کنی پیداش می شه... 

از یکی خوشمون نیاد... الکلب لو سمع اسمه لفه... سگ اسمشو بشنوه پیداش میشه...

 

چه جالب...حتما ازش استفاده میکنم!
راستی من تازگیا فهمیدم عربی*-* بعد خواستم بیام به عربی بگم که دلم برات تنگ شده..یکی از دوستای عربم بهم یاد داده بود..ولی جمله هه دقیق یادم نبود و بخاطر همین موضوع کامنتو عوض کردم"-"\
اشتقتوا لکی / اشتقوا لکی ...حس میکنم یکی از اینا بود '-'

دوست عرب؟! تو اردبیل؟ 

اشتقتُ لک.... 

دوستت فکر کرده دخترم XD

 

و اینکه این حرفت خیلی خوشحالم کرد T_T

 

نه نه...یه دوست مجازی دارم که عربه...اهل اهوازه^^
و یبار ازش پرسیدم دلم برات تنگ میشه به عربی چی میشه..
 همممم...اگه دلم واس یه دختر تنگ شه چی باید بگم؟
اشتقت لکی ؟


قابلی نداشت T--T

اها.... 

چه جالب دوستی مجازی....  

راستش اون حرفم که گفتم دوست  مجازی مثل واقعی نمیشه رو پس نمی گیرم ولی تکمیلش می کنم دوستی مجازی از واقعیم بهتره...

آره درسته... 

 

:))

 

از وقتی ۱۳ سالم بود باهاش دوستم..حدودا میشه پنج سال..!
:")

حالا من که از قبل میدونستم امسال نمیارم ولی ریاضیا رو که دیدم به خودم ریدم:)) از هرکی میپرسیدم زیر ده تا جگاب داده بود حتی اونایی که قلمچی دورقمف میاوردن همش:||

آره حتی اقای جاوید (معلم زیاضی ای که بیرون کلاسش میرفتم) هم تو گروه گفت که ریاضی واقعا سوالاش نامردی بود و خلاصه خیلی ناراحت شده بود که زحمات بچه ها برا این درس به گا رفت..
آخرشم گفت دیگه بیخیال ریاضی شین الان درسای دیگه تعیین کنندس...
و درسای دیگه که همچینم آسون نبودن...:"))

چه خوب...پنج سال! 

کیپاپره؟!

+ و منی که وقتی فهمیدم مائو و یومیکو 5 ساله مجازی دوستن و حسودیم شد و حالا باز یه مورد دیگه... 

آره..کسی بود که منو آرمی کرد:))
+ ...

منم دلم برات تنگ شده بود T-------T

T_____T

چرا مائو و هیونگ نمی یان؟:__ 

از مائو که والا ماهم همچین خبر خاصی ازش نداریم'-"
هیونگم...فعلا حال نداره"-"\

مثلا بهش گفتم با اکیپتون که اومدید یومیکو رو هم بیارید :/

حالا یکی باید بیاد خودتونو اول با لگد برگردونه @-@

به یومیکو گفتم!
واییXD
شرمنده سرم شلوغ بود"-"

+ حالا که کنکور مادرفاکر تموم شد رسما قراره یه مونببه بشم*-*\

بچچچ بیا پیش خودمممممممممم

خواهم آمددددددد
ولی فعلا استی شدم "-"\

با چه دلیل منطقی ای مائو و هیونگ و بقیه کنکوریا نیومدنT-T

من دلم براتون تنگ شده لعنتیاT^T

مائو که کلا محوه حتی من و هیونگم باهاش حرف نزدیم:/
هیونگم که...فکر کنم نیاز داره یکم از این فضا دور باشه
خودمم...الان برگشتم*-*\
میخوام یه پست بنویسمD:

فکر کنم مائو شاید از نظر روحی یکم صدمه دیده:(((

میگم یه برنامه بریزید برید همو ملاقات کنید سه تایی از این فاز دربیایدTT

میدونم گفتنش فقط آسونه ولی فکر کنم هر سه تاتون از نظر روحی خیلی تحت فشار بودید و به یکم خوشی نیاز دارید

دو هفتس میخوایم همینکارو بکنیم ولی مائو از گورش درنمیاد:/
اره البتهTT

خوب شما برید خونشون غافل گیرش کنید"-"

اوکی میدونم دارم چرت و پرت میگم و نمیشه:")

قبلا اینکارو کردیم"-"
ولی الان این کار جواب نمیده"-"

یعنی چی الان جواب نمیده؟"-"

تو گروه جواب نمیده...اینستا نیست...حتی بعضی وقتام آنلاینه ولی گروه چک نمیکنه...شارژم که هیچوقت نداره تا بهش پیام بدیم:"

عاووو تو خودشه..

خوب چیزی به ذهنم نمیرسه:")

ولی فکر میکنم هنوز خونشون رفتن به طرز غافل گیرانه خوبه...آه من که شرایطتونو نمیدونم‌..به هر حال موفق باشید:")

البته بهش میتونید زنگ بزنید..ولی خوب شاید جواب نده از عمد"-"

یا به خونشون زنگ بزنید اگه مامانش جواب بده شاید مجبور کنه مائو رو بیاد پای تلفن

آخه کار ما پای تلفنی نیس که...
نمیدونم...فردا احتمالا هیونگو ببینم و اون موقع یه خاکی تو سرش میریزیم^-^

خوب بهش بگید گمشو بیا توی گروه تا نکشتیمت:>

خوب است خوب است

اینو باید هیونگ بگه...از اون حساب میبره مائو"-"
فردا با هیونگ مشورت میکنم"-"\
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۲۲:۳۱ 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

استلا اینجا هم نبود :)

آره:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan