:"""

لعنتیا واقعا صد روزه باهمیم:") ؟

  • Baby Blue

صد روز..! مبارکا باشه :')

مرسیییی:"""""""">

مبارکه*-*
+اهم..روی سیبک گلوت کراش زدم..لعنتی خیلی خوشگلهT-T
من اینقدر دلم میخواد از این سیبک گلوهای گنده داشته باشم..خیلی بهش دست میزنم ولی بازم اصلا معلوم نیست:")

مرسی:""
سیبک گلویی تو عکس نیس که"-" دستمو میگی؟"---"

چه رخسار زیبایی "-"

مرسی "-"
صد روزه شدیم"-"
به این توجه کن/"-"\

اهم..خوب ضایع شدم..
یکی منو چال کنه تو زمین(""":

ولی بذار برم چک کنم ببینم دارم یا نه0-0
نه چرا:"

وای باورم نمیشه همچین اشتباهی زدم..
حس کورا رو بهم میده..

کجا رو فکر کردی؟  XD
بیخیال'-'

جون عکسووووووووووو..اینم بده من :""""|

 

+ صد روزگیت مبارک باشه کیدوسان گوگولممممممممممممم

فکر کنم گالریمو تو داری نه؟"-"

+ ماهارسیییییT.T
+ یه سوال"-" تایپ شخصیتیت چیه"-"

مبارکههههههD:

مرسیییییD;

مبارکککک D: 

 

راستی، اون سوالات چالش سی روزه بولت ژورنال رو داری برام بفرستی؟ 

مرسیD":

*آ...آر...آرتی!!*
علیک سلام*-*
دارم ولی نمیخوام بفرستمXD

*همزمان با لبخند اشک هایش را پاک میکند*

میدونی به تنها چیز پسرا که حسودی میکنم همین سیبک گلوشونه"-"وگرنه از دختر بودنم راضیم:/فقط یه سیبک گلو میداشتم دیگه راضی بودم..

چیز خیلی جذابی نیس بنظرم:/

درضمن"-"
میمردین انقد تابلو نکنین عکس پست خودمم؟:"

معلومه ک دارم چی فک کردی * لبخند جذاب * ودف ..

اینم میدی ب من :"

ملت نگا نکنین برا منهههه سحزحیحیجیمس

 

+ گوگول :")

قبلا بت گفته بودم ک *اروم رو دماغ کیدو میزند * INFJ

از مدل موهای جدیدم نداری هااااااا هاااااا هااااا
باشع:"
"-"

+ عه آره الان یادم افتاد0-0 تو وبت نوشته بودی"-"
*دستش را روی بینی اش میکشد و لبخند میزند*

خیلی باحاله که!اصلا دست میزنی بهش حس آرامش به آدم انتقال میده:"
+میگفتی خوب"-"..ما که علم غیب نداشتیم که نمیخوای دیگران بفهمن عکس توئه:/

=-=
+ چی میگفتم؟"-" ای ملت تابلو نکنین که خودمم؟"-"
اصلا فکر نمیکردم حتی شما متوجه بشین._.

من تازه فهمیدم عکس پست خودتی"-"....

نمیبینی یه شوالیه تاریکی تو عکسه؟"-"
چی فکر کردی پس"-"
دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۰۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عااااخ بشر ژداب خوش عکسD": 

صد روزگیت مبارک ~♡

گند زدم به موهام:)))))))))))
مرسی:")

وااااا ضایعی خودتی:|
اصلا اگه نمیفهمیدیم خیلی ضایع بود که:|

چرا؟"-"
از کجا؟"-"

@آرتی
واقعا که..باید به عنوان خائن ببرنت زندان:/

نبرینش"^"

ودف راس میگییییی.. همین الان زود تل.. زوووود.. :"""|

افرین :"""

 

+ هعی زندگی :"/ چرا پرسیدی حالا؟.

:دی"-"

+ خواستم بدونم^-^
و تحقیق کنم راجبشXD

 پنجره آبی رو... 

به قول شاعر 

صد روز گذشت و تو در بیانی

در آرشیوت بنگر  آیا هنوز هم همانی

 

 

 

 

....
فکر کنم همانم:"

+ چه بیت خوبی شد"-"

مگ با تو نیستممم؟ :""""

اون عکساتو میدی ب من ب بقیم نشون نمیدی :"""

 

+ بزا برات خلاصه کنم.. من یه دوشخصیتیم ._.

عکس خاصی نگرفتم "-" یکی دوتان فکر کنم._.

+ خوشبختم.___.

تابلو نکنیم؟ خیلی ضایعست که خودتی "-"

از کجا"-"
از کجاااااااااا"-"

خب همونارم میدی ب من D: ♡

 

+بیا ماچت کنم گوگولی ._.

ای خدا:"
چرا همه انقد مشتاق عکس های منن؟'-'

+ کجارو میخوای ماچ کنی؟"-"
لپ؟
پس کله؟
بینی؟
پیشونی؟
"-"

همه جا "-"

همه جااااااااااااا "-"

ای خدا"-"
ای خداااااااااااا"-"

اگه بگم اولش فکر کردم عکس.... گذاشتی و داری میگی که صد روز باهمیم....

به عقلم شک نمی کنی؟! 

تازه اون روزی داشتم فکر می کردم جونگوک و جیمین و اون یکی دیگه که j داره دخترن یا پسر.... در این حد مغزم داغون شده.... 

مطمئن بودم یکی پیدا میشه همچین فکری بکنه"-"
ولی انتظار نداشتم تو باشی ._____.
جونگکوک و جیمین و جین"-"
از تاثیرات 48 ساعت فقط آب خوردنه"-"\

هاها "-"

هاهاااااااااا "-"

درد "-"
درررررررررد "-"

TT3TT

:")
کاپ کیک نبودیTT
بیا بغلم /T-T\

100روزگیت مبارکککککککT3Tبلو بلوو

مرسییییT.T
@آقای آبی
چه وضعیت متعادلی"-" XD
یکم فکر کنم زیادی متعادله "-"
ما به اینجور تعادلا عادت نداریم._.

بودم/T-T\

 

اومدممم بغلتتت/T0T\ (خودشو شوت می کنه تو بغل بلوو بلووو><)

من ندیدمت:"

درهوا میگیرد*
و هردو خرد و خمیر میشوندXD*

وای خدایا XDDDD 

مردم ...XD

 

._. خب ..اهم اهم 

صد روزگیت مبارک 

چرا "-"
بیکاز آو کامنت ها؟"-"
تنفس مصنوعی*

مرسی.___.

T^Tمیانهه

 

xDجررر آرهه بگیرمون هر دو مون کوبیده نشیممم>0<

نه بابا تقصیری نداشتی"-"♡

باشههه*^*

هیچی ...هیچی "-" 

خنده ی بی معنی نشانه ی نفهمی "-" 

:دیییی"-"

قافیه رو باختی؟! XD

همچنان هاها "-"

هاهاااااااااا "-"

@-@
زهر مار "-"
زهر مااااااار "-"

خادا XD

خادااااااا XDDD

بسه XD
بسهههههههههه XD

.-.

 

.__. اون موضوع...دختره و آبی!!چی شد:""!!؟

کدوم موضوع؟"-"
دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

زر نزن...:"

تو کلاه گیس جادوگری هم بذاری بهت میاد کافر :"

انقد فیک نباش داد بزن که گند زدمممممTT

درضمن درحالت عادی هم موی خاصی بهم نمیاد:"
فک کن حالام که گند زدم:""""
اهTT

امم فقط منم انگاری که نمیدونم :دی یعنی چی ؟؟ 

میدونم حیلی تباهم ‌ولی نمیدونم ._. به من چه 

 

:دی مساویست با D:
اشکال نداره منم وقتی اومدم بیان فهمیدم^-^

کی مشتاقه؟..بگو با همین چکش.. :|🔨

 

+ * اروم خم میشود و نوک دماغ کیدوسان را ماچ میکند *

اینجارو D:

خیلیا._.
+ تل برات فرستادم/'-'\

خوبه^-^
ماچ دماغ دوست دارم*-*

@آیامه

:دی همون «D:» عه که ما فارسی می‌نویسیمش :دییی

ولی ......زیادی جذابی ._. قلبم طاقت نداره 

میترسم روت کراش بزنم "-" 

باشه ولی خواستم بگم عکسه چیز کراش زدنی ای نداره"-"
نه نمیزنی خیالت تخت"-"\

همون که تو کتاب خونه می دیدیش>< مو هاش آبی بود دیگه:"!!

آهااا اونننن...خب از اونجا به بعدش حساس میشه پس بعد کنکور میگم XD
موهاش آبی نبود خودش آبی بود"-"

باشه XD

باشههههه XDD

حلهXD
حلههههههههXD

@سمر 

ممنونم ._. الان احساس رستگار بودن میکنم 

 

^-^\

میشه یه نفر به من بگه برو درس بخون ؟ 

به منم بگین "^"

اسم ببر دارم میرم قاتل شم :| 🔨

عههه ثجیجیجیجثجثجیحیمیمسج الان میرمممم

 

منم..خیلی کیوتهههه :""

نهههه دستاتو آلوده نکنT.T


خیلی خیلی کیوته:""""
زیادی بیش از حد کیوته:"""""

._.کیدو  اشکال که نداره اینجا پلاسم ؟؟._.

نه بابا چه اشکالی؟._.
شکلاتی چیزی نمیخوای؟

جرررررررررررررررررررر00/ راست می گییییییییییییییO0O!!!!!!!

 

اوموو-3-!!بوشه:""

یوحD:

بله توجه شد "-"

 

مچکرم از عنایتتان"-"\

پونزده نفر حاضر در سایت"-"

حسابی خوش میگذرونین؟"-"

کم و کسری ای چیزی ندارین؟"-"\

قربون دستت برای من یه شیرتوت فرنگی بیارXDD

اطاعت!
شیرتوت فرنگی مخصوص آیامه چان^-^\

شکلاتم میخواما "-" 

فقط زود بیار که خیلی گشنمه 

بفرما
متاسفم بابت تاخیرTT

کیدوT-T
احساس شکست میکنم..
امروز به مناسبت تولد شوگولی کیک پختم..
و سعی کردم با شکلات آب شده روش گربه بکشم:"
و به طرز افتضاحی داغون شد..T^T
حس بدبختی میکنمT____T

حس بدبختی میکنی؟"-"
من حتی بلد نیستم کیک بپزم:""""
احساس بدبختی نکن:"
تو خیلی از ما جلوتری:"""""

راستی کیدو!تو بایست از اعضا کیه؟"-"نکنه اوتی سونی؟"-"

اوتی سون متمایل به جیمین"-"\

آقا هورااااا بلاخره صد روزه شدیییی *-*♥

+ *اصلا به عکس اشاره نمی کنه*

عکس که اصلا کیدو نیست! کی گفته کیدوئه؟ "-"

هییییی آره*-*
+ :)
نمیدونم والا"-" شایعه پراکنی کردن بچه ها"-"
اصلنم اپسیلونی هم شبیهش نیس"-"

@ موچی 

الان فکر میکنی کیدویی که تازه یاد گرفته نیمرو درست کنه، مبفهمه داری چی میگی؟ 

 

سایتت از کلاس های انلاین حاضرینش بیشتره XD

این حرفت منو از هم گسست:"""""""""""

آره*-* XD

@موچی کیکتو بیار بده من 

کیدو انگاری نمیخواد چیزی بده ما بخوریم "-"

ببخشید"-"
مشکلی تو آشپزخونه پیش اومد"-"

@آیامه

خواهش می‌کنم :-"

باشد که همگی رستگار شویم ^^

 

خوبه XD

خوبهههههه XDD

^-^

یسXD
یسسسسسسXD

@آیامه
اینقدر زشته که بهتره توی همون یخچال بمونه:"

مهم ظاهر نیس مهم باطنه"-"\

قراره من از گشنگی تلف شم ): نکنید این کارو بامن 

نااااااحT---T

@موچی

بایسش جیمینه :دی 

درواقع اوتی سون متمایل به جیمین:شهریور

یهه XD

یهههههههه XDD

آقا بسه دیگه"-"
گیم اور/"-"\

باشه. هوفف، نفس کم آوردم "---"

منم مچاله شدم:"

عکسو :))))))))))))))) 

^-^

صد روزگیت چوکاهه  ಥ⌣ಥ

مرسیT~T

مبارکههه صد روزگی وبت*--*

مرسیییی*-*

۱۰۰ روزگیت مبارک کیدو*_*چه خانم لاناتی:"))

مرسی*-*
هییییD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan