💙💙💙

صاحب این وب کنکور دارد

و میرود که خاکی بر سر خودش بریزد!

دوجمله بالا خلاصه این متنه.

اولش نمیخواستم اعلام کنم و یا حتی بیام راجبش پست بذارم! ولی خب از اونجایی که یک عدد خوشبین (._.) و مثبت اندیشم و شواهد باستانی نشون میدن که یه زمانی hard-working هم بودم، اومدم اینارو بنویسم که:

۱) متعهد تر باشم بهش؛ چون اگه فقط تو ذهن خودم باشه ممکنه هرلحظه جا بزنم. پس اینحا مینویسم که یادم بمونه بیشتر از پنجاه نفر دیگه این نوشته رو میبینن و اگه گند بزنم همه اونا شاهد گند زدنم خواهند بود!

امیدوارم بتونم به نظرات دیگران اهمیت بدم ._.

۲) نمیخواستم فکر کنین برای همیشه رفتم یا همینجوری رفتم. به یکی از رفقا سپرده بودم که اگه کسی سراغمو گرفت بگه ولی فکر کردم اینجوری بهتره که بیام خودم بگم. وب رو هم نمیبندم چون کلا بستن وب حس خیلی بدی داره. پس آزادین که Light Blue گردی کنین:)

همین دیگه..

برام آرزوی موفقیت بکنین:)

بوستون دارم:))

و

دلم براتون تنگ میشه..💙

 

+ سخنی چیزی هس تا امشب درخدمتم؛)

 

 

  • Baby Blue
جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۰۶ 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 𝔂𝓪

لنتی سال بعد منم کنکور دارم:")

*بماند که هیچ غلطی نکردم و باید بشینم تابستون یه خاکی به سرم بریزم...

+واقعا از ته دلم دوست دارم به چیزی که میخوای اونم با تلاش خودت برسی سووو فایتینگگگ

╰(*´︶`*)╯

هنوز دیر نیست=)

مچکرمممT---T
جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۱۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

کیدوووㅠㅠ دلم برات تنگ میشه، مطمئنم کنکورتو خوب میدی، ولی اگه ندادی بدون دنیا به آخر نرسیده و تو هیچ وقت بازنده نخواهی شد، کلی راه هست که بتونی به هدفتت برسی، با این که سال بعد قراره پدرم در بیاد ولی اصلا نمره یا رتبه برام مهم نیست، شاید کنکورم ندم نمیدونم، چون اصن حس و حال درس رو ندارم، حس دانشگاه رو ندارم. حالا بگذریم، دلم برای تو تنگ میشه، آرزوی موفقیت میکنم کیدو>< بوس بوس

=")
مرسی:")

میمون، دلم برات تنگ میشه، چقدر از کنکور 1401 متنفرمممT-T

زود برگرد. زود و خوشحال برگرد. بزار اسمتو تو لیست رتبه های برتر ببینیم اصنD:

منم دلم برات تنگ میشه الاغTT
لیست رتبه های برتر؟D":
ولی من 1401 کنکور ندارم..‌1400 کنکور دارم="")
جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۵۵ 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 𝔂𝓪

آره آره دیر نیست بحث انگیزه و پشت کار و حس و حالم هست-_-

امسال واقعا هیچی نخوندم به معنای واقعی! و متنفرم از تدریس مجازی و معلماش..

ولی خب تابستون باید واقعا یه حرکتی بزنم چون اینجوری به هیچ جا نمیرسم

(μ_μ)

موفق باشی=)
جمعه ۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۵۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

ایموجی بغض*

برات آرزوی کلی موفقیت میکنم(=

این فاصله ها الان دردناکه.. ولی لازمه که باشه..

امیدوارم با خبر های خوش برگردی همینجا..

فایتینگ("=♡

مچکرم:")
(":This is my once upon a time
آره..
مرسی..
فایتینگ بک~!

میدونم که موفق میشی و خیلی بیشتر از چیزی که براش تلاش کردی به دست میاری. 3>

خیلی خیلی مچکرم:">

/T-T\ هق منم باید برم یه خاکی بر سرم بگیرم.___. دیگه داریم نزدیک تر می شیم"حس پخ پخی شدن زیادی دارم"

 

منم><

 

امیدوارم من و اسمارتیزی زنده بر گردیم ._.\

اره...

زنده برمیگردیم:">

گانباره کیدو :"))) می دونم که می ترکونی. *-*

مرسی نوبادی D=

تو می ترکونی.می دونم که اینکارو می کنی!!!=)

مرسی مونیTT 

به این فکر کن که بعدش چقد میتونی از زندگی لذت ببری *-*

فایتیییینگگ💙💜

درسته:">
مرسی؛)
فایتینگ بکککک!

یه روزی یه ستاره توی پنل من روشن میشه .....

*  ~darkchocolate07.blog.ir  ~Light Blue قبول شدمممممم !!!

پس تو میتونی :")

هیرای:""""""""))))

ناامیدت نمیکنم:"

برو بزن همه رو بترکون "-"

عااا اوکی "-"\

برات جا بیفته حله "-"

"مهمات،اسحله،نارنجک میخوای برات جور کنم دست خالی نری؟!"

*-*

اوهوم "-"
نه داداش لازم نیس دیروز یکی دوتا کارخونه سلاح های سرد و گرم زدم دست خالی نیستم:)

دارم فکر می کنم اسم فامیلتو بگیرم،بعد خودم زودتر ازت قبولیتو بهت اعلام کنم:دی

اینکارو نکن"-"

نامرد چرا به ما ندادی خو؟!

گفتم دیگه مزاحم شما نشم"-"

می گم سم ببر با خودت برگتو آغشته کن بهش هر کی دست زد بمیره "-"

باحال میشه *-*

بعدش فرار کن بیا بریم بانک بزنیم "-"

ایده خوبیه..
فقط باید مراقب باشم دست خودم به برگه نخوره ._.
اوه چه عالی*-*

حسابی موفق باشی :") برات آرزوی موفقیت دارم و فایتینگگگگگ !!!

مرسیییییی توهم همینطورD":

@آیسان

من یه جعبه نارنجک میخوام "-"

میخوام سروری که معلمام ازش اینترنت میگیرنو منفجر کنم !

میبینم که با یه مشت خلافکار معاشرت کردم"-"

@هیرای

بزرگ تر فکر کن داشی! اونو که با هکم میشه پوکوند نیاز به عمل فیزیکی نیس"-"

بریم یکم بزنیم بکشیم با اسلحه بیشتر هیجان داره"-"

 

زیبا بود"-"
جذب شدم"-"

من هنوز حتی عکس موهای کوتاهمو بهت ندادم لنتیT-T

اونوقت تو میخوای بری؟:"

هنوز هم صندوق بیان لعنتی خرابهT^T

اصلا من میرم بمیرم..اه:"

ولی من میخواستم عکس موهای کوتاهمو بهت بدم...T-----T

سلام=)
خب خب اومدم! برام بفرست!

دغدغه شو نداشته باش ولی براش تلاش کن

فایتینگ =)) 

مرسی=))

منتظر خبر خوش از طرفت هستم

ممنوووونT-----T

آخی عزیزم T-T

ایشالا که حتماااا موفق میشی :)

فایتینگ :)

کامبک سون... *_*

مرسییییی *^*
فایتینگ بکD":

ببخشید اون موقع که داشتی می رفتی نبودم:"> 

کنکورت رو بترکون آینده الاغ D; 

عب نداره باباD:
سعیمو میکنم*-*

موفق باشی دخی*---*

فایتینگヽ(*≧ω≦)ノ

مرسیییی*-*
فایتینگ بک^-^\

دیشب خواب دیدم تو پینترست بهم پیام دادی "آرتییییی!!! قبول شدمممم" 

="'))

ای خدااااااا=")))

موفق باشی کیدو تو میتونی

خیلی ها بهت ایمان دارن

گامباده :)

مرسی=)
میدونم="))
:""""""")

اماذوذذماملمررورذوذمذذم

اینجاییT-T

آرتیییییT-------T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan