کیدو یچیزی ازتون میخواد!

خب خب خب

عام..این یجور چالشیه که من و دوستام یمدته قبل سال جدید انجامش میدیم...

اخلاقای خوب و بدمو بگین. فکر میکنین چطور آدمی هستم؟ چه شکلیم؟کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون میکنه؟ بنظرتون ادم زودرنجیم؟ بی جنبه ام؟ کینه ایم؟ چه تصوری ازم دارین؟ دارکم یا سافت؟ بیشتر مواقع خوشحال و باانگیزم یا ناراحت و گرفته؟ کلا کیدویی که شناختین رو توصیف کنین=)

 

از اونجایی که میخوام خیلیا این پستو ببینن و نظراتشونو بگن از همین الان تا عید این پست اینجا هس..پس خواهش میکنم هرکی داره این پستو میخونه نظرشو بگه..اگه تصور غلطی ازم داشتین من اصلاحش میکنم و اگه انتقادی چیزی روش فکر میکنم؛)

خلاصه نگران چیزی نباشین و صادقانه حرفاتونو بزنین.

+ همتون دعوتین! تکرار میکنم! همتون!!

  • Baby Blue

به نظر من..کیدو ایشونه =) 

  • چه شکلیم؟ من عکستو دیدم! هاهااااD:
  • کدوم اخلاقم ناراحتت می کنه؟ هیچیییییی!!
  • بی جنبه ام؟ منظورت کیدوعه؟! شوخی نکن باو:) 
  • دارکم یا سافت؟ از نظر من هر آدمی هردوشه:) 
  • خوشحال و با انگیزم یا ناراحت؟ اینم به نظر من هر آدمی هردوشه:) 
  • اخلاق بَدم؟ اینه که بیش از حد خوبه! 
=)
ایح=^= آرتی من هنوز ندیدمتا"^"
خوبههه=)
خوبههههههه=)
هممم باهات موافقم...خیلی موافقم=)
منظورم از خوشحال یا ناراحت این بود که بنظرت بیشتر مواقع خوشحالم یا ناراحت؟ بدون دلیل منظورم بود...نه اینکه دلایلی باعث بشن خوشحال یا ناراحت باشم..
عاح آرتمیس...منو نسافتون:))

+ مرسی که نظرتو گفتی^-^ میتونی تا عید هرچی بنظرت رسید بگیD: 
*کیدو بغلت میکنه*

*صاف می ایستد و دستانش را بر هم میکوبد.*

خب... میخوام بدونی هرچی از دیدگاه خودم میگم عین واقعیته و یه بارم استلا این کارو کرده بود و هرتصوری ازش داشتم گفتم:) پس اگه چیزی رو اشتباه میگم بهم بگو.

1)نوشته هاش حس خوبی بهم میده، که این چیز تازه ای نیست که بخوای بگی دارم دروغ میگم، یه تعداد آدم هستن تو بیان که نوشته هاشون حس خوبی بهم میده، حس خوب منظورم حس خوبه، حتی طرف نویسنده خوبیه ولی شاید نوشته هاش حس خوبی بهم نده. صرفا یه حس معمولی، یا لذت از خوندن یه متن خوب و اینا. ولی حس خوب یعنی حس خوب=)) و پس تو هم رفتی جزو کسایی که مشتاقانه منتظر پستاشون میمونم:دی

2)عامم، دیگه چی بگم؟ آهان به نظرم بیشتر اوقات خوشحال و باانگیزه ای و نه، کینه ای نیستی، زودرنجم من تاحالا ندیدم، فکر کنم به حرفای دیگران اهمیت میدی یا یه چیزی تو این مایه ها، یا میتونی خیلی نگران باشی، میدونی چرا؟ به خاطر همین قضیه کنکور و اینا...

3)شنونده خوبی هستی:) میتونی آدمارو درک کنی، کمکشون کنی و بهشون اهمیت میدی و همیشه تلاش میکنی آخرین تلاشتو بکنی(#سنگین) یعنی اینکه همیشه سعی میکنی برای کمک کردن به یه نفر بهترین کارتو انجام بدی و صرفا از اون آدما نیستی که برای حرفای یه نفر مینویسن آهان و چه جالب:| میخوای کمک کنی و میکنی=)

4)سافتی؟

5)چجوری بگم؟ آهان، خیلی ازاونایی نیستی که زود با همه گرم بگیرن، (گفتم... اینا همش فرضیاتیه که تازه یادم اومده و گفته بودی هرچی داریمو راستشو بگیم=) از جمعیت دوری میکنی شاید ولی... ولی وقتی با یکی دوست بشی برات باارزش میشه و برای دوستات ارزش قائلی، حداقل حداقل برای دوستای غیرمجازیت که خیلی ارزش قائلی، کاملا مشخصه=)

در واقع «دوستای زیادی نداری ولی اونایی که داری برات خیلی ارزشمندن:دی»

6)بی جنبه نیستی:)

7)نمیدونم بقیه چجورین ولی حالا که فکر میکنم هیچکدوم از اخلاقات رو مخم نرفته D:

8)پسر من عاشق عدد 8 ام.

9) 9 ام عدد خوبیه D:

10)فکر کنم همینا، اگه بازم چیزی بود به همینجا مراجعه میکنم=))

*کیدو چند قدم جلو میرود و منتظر حرف ها میماند*
1) شتتت:))))) خیلی خوشحال میشم وقتی یکی میگه که بهش حس خوبی میدم:)))))) الان خیلی خوشحالم:)))))))))))
2) درسته...من بیشتر اوقات خوشحال و باانگیزم...این یه ویژگی مثبته که من دارم^-^ کینه ای نیستم درسته..زودرنجم نیستم*-* به حرفای دیگران اهمیت میدم؟ خب...راستش بستگی داره حرفا چی باشن و بقیه کی باشن! ولی اگه مثلا کسی بهم بگه چرا فلان کارو کردی چرا فلان کارو نمیکنی...به اینجور حرفا اهمیت نمیدم‌..درواقع حرفت درست بود..من به حرف بقیه اهمیت میدم ولی نمیذارم تو زندگیم دخالت کنن×-×
3) فکر کنم اینم درست باشه=))  اون جمله "میخوای کمک کنی و میکنی"...هقققق=)))) 
4) پنجاه پنجاهمXD ظارهرم متمایل به دارکه ولی باطنم متمایل به سافت@-@
5) کاملا درست تصور کردی:) من از جمعیت دوری میکنم ولی برا کساییکه میدوستمشون ارزش فراوانی قائلم؛)
6) آره اصلا بی جنبه نیستمD:
7) عه؟*-* من خیلی بد رومخ میرمD: میتونم اعصابتو بهم گره بزنم*-* ولی خب خوبه که تاحالا رو مخت نرفتم...
8) قشنگه...
9) آره حق با توئهD=
10) آره من اینجا تا مدت ها پذیرای نظراتتون هستم..پس اگه چیزی یادت افتاد بگو خوشحال میشم^-^
+ مرسی که نظر دادی *کیدو بغلت میکنه*

اوم..خوب به نظرت کیدویی که من تو خوابم می بینم داره می رقصه...بیشتر مواقع ناراحته؟XD

میرقصه؟XDDDDDDDDDDDDDDDD 
لنتی برام تعریف کن !!!!(هروقت وقت داشتی البته)
نه خب من بیشتر مواقع خوشحالمD:
ناراحتم بشم باز زودی خوب میشم دراکثر مواقع^-^\
سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۷:۴۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اومدم یه چیزایی بنویسم، دیدم ولش کنم بهتره 

 

هر چه آیینه به توصیف تو جان کند نشد
آه، تصویر تو هرگز به تو مانند نشد

نه بنویس! من منتظرم"^"

T-T
سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۷:۴۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

زبان قاصره

بخوام بگم همش خوبیه که.. :/

تاراخادا بگوT-T
خب همونارو بگو خوشحال شم*-*
ولی خب کلی اخلاق بدم دارم فکر کنم._.-
سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۷:۵۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

کیدویی که من می شناسم .. =) بهش فک میکنم ذوق میکنم

بسی احساساتیه مخصوصا جلوی آبیش =)

بسی خجالتیه مخصوصا جلوی آبیش=)))

بسی حساسه 

رنگی رنگیه دنیاش

معمولا اگر اتفاقی نیافته خوشحاله

عاقله =))

خیلی فکر و خیال میکنه =)

 گیر دادنش دوس داشتنیه برام

 

اینا رو علی الحساب داشته باش بازم فک کنم

ذوق میکنی؟ =))))
بله=)))
بلههه=)))))
درسته=))))
دقیقا=))))
کاملا صحیحه=))))
خوبه که اینو میشنوم=""))
خیلییی=""))))
قلبم که....="""""))))


این نظرتو باید قاب کنم بزنم به دیوار:))
شایدم بک گراند گوشیمD:

باشع..مرسی که نظرتو گفتی*-* (ولی بازم میخوای بگی؟*----*)
*کیدو بغلت میکنه*

تو فکر اینم که خوابم رو پستش کنم...

پستش کنننن!!!
بی لیاقت قرار بود مدت ها پیش پستش کنیXDDD
سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۱۸:۱۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آره اگه بازم چیزی بود میگم =)

مچکرم مهربون

باشه مرسی=)
/T-T\

آروم!D: فردا ساعت ۸ پستش می کنم XDD انتشار در آینده زدم که هی با خودم ور نرم پستش کنم یا نهXD

۸ شب یا ۸ صب؟ =^=
خوبه-،-

چی بگم آخه ؟

تو برای من یه دخترِ نازِ گوگولیِ دوست داشتنیِ با جنبه ی سافت و دارکِ به اندازه و مهربونِ پر انرژی هستی (((=

یه دختری که قراره کنکورشو بترکونه و اصلا هم به خودکشی فکر نمیکنه ((=

یه دختر که یادش میره کبد رو بذاره تو بدن بیمارش ! ((=

یه دختری که بهترینه ! ((=

یه دختری که مطمئنم اگه تو واقعیت می دیدمش ازش اصلا خوشم نمیومد و فرار میکردم ولی الان عاشقشم (((=

هرچی تو ذهنته=)
استلااا=")))
ایشالا که میترکونم=) یچیزی بهت بگم...درسته که تا الان زیاد تلاش نکردم (البته از قرنطینه به بعد...وگرنه درسم همیشه خوب بود) و میگم که قبول نشم خودمو میکشم ولی...، مطمئن باش قبل اینکه دیرشه آدم میشم و همه چیو میرسونم؛) خودمو میشناشم...زیادی لجباز و یه دنده ام پس مطمئن باش برا کنکور حسابی تلاش میکنم که بترکونم*-*\ 
="")) تو وب نگفته بودم تاحالا...ولی اآزومه که یه روز یه جراح موفق شم!
T--T
کاملا درسته...مطمئنا ازم خوشت نمیومد=") ولی این حس الانت...اه لنتی نمیدونم چی بگم *بغض*
مرسی که نظرتو درباره ام گفتی^-^♡
*کیدو بغلت میکنه..ولی این دفه بدون آسیب رسوندن به مهره های استلا..!!*

رنگ عوض کردی D: ?

 

تو غلط میکنی ، اه :/ 

باید بترکونیش .... میدونم که میتونی *-*

فقط جان استلا کبدشونو جا نذار D:

من کلا با همسن های خودم ، مخصوصا بزرگتر ها اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم و معمولا از همشون متنفرم :/

مخصوصا وقتی عکست رو دیدم قشنگ با خودم گفتم این دقیقااااا از همون دختر هاییه که به نظرم نچسبن XD تو واقعیت اگه میدیدمت احتمالا کلی فحشت هم میدادم XD 

خدا رو شکر اول اینجا دیدمت ، بعد تو واقعیت O.0

آه ممنون ((((=

رنگ عوض نکردم فقط یه رنگ دیگه از رنگین کمونمو نشونت دادمD:

راس میگی-،-
ما می توانیم*-*
نگران نباش به بچه هاهم میسپارم حواسشون باشه*-*_|
منم یجورایی...ولی خب با کوچیکترام نمیتونم ارتباط برقرار کنم•-• البته فکر کنم یمدته بهتر شدم^~^
وایییXD بنظرت از این دخترای مغرورم که خیلی نگاه های سرد و تیزی دارن نه؟XD
وا چرا فحش؟@-@  XDDD
آره خب@-@ به خیر گذشتD=
خواهچ موکونم (اه اصلا عادت ندارم به اینجور حرف زدن._.-)

+ استلاااا...میشه یه عکس دیگه ام ازت ببینم؟ یکی که از نزدیک باشه و موهاتم باز باشه"^"

عه چرا اول رنگ پست هات آبی شده بود ؟! @-@

منظورت چیه؟@-@

چقدررر من با استلا موافقممم!! یعنی از قیافت معلومه از اون بچه هایی هستی که تو مدرسه به عنوان "همون آدم نچسب که به هیچ کس جز خودش اهمیت نمی ده" معروفیD: 

ای باباXD
هوممم شاید...تو کلاسایی که تازه واردم همچین تصوری ازم دارن...ولی بچه های کلاس دوسم دارنD: و بیشتر بعنوان یه دختر ساکت و گوشه گیر شناخته شدم تا مغرور•~•

رنگ پست هات آبی شده بود ! دیگه سفید نبود آبی کمرنگ بود @-@

 

هوم ، آره !! از اینایی که به ما ها چپ‌چپ نگاه میکنن و زیر لب فحش میدن ! از اونایی که دوست پسر دارن :/ 

نمیدونم والا ، از هر کی خوشم نیاد فحش میدم •-•

 

+ راستش از الانم عکس مو‌باز ندارم :/

ولی از بچگیام هست فکر کنم ...

عه@-@


خب یجورایی از لحاظ ظاهری درست تصور کردی! بهم میگن تو نگاه اول سرد و جدی بنظر میام...و دوستامم میگن که نگاهام خیلی ترسناکه@-@ دقت کن!! دوستام همچین حرفی زدن×-× و آره احتمالا هرکی منو با اون ظاهر ببینه فک میکنه دوست پسر دارمXD
چه عادت ناجالبی"-"♡

+ از نزدیک چی؟ 
دیدم اون بچگیاتو*^*

@استلا 

دوست پسرXDD 

دقیقاXDD

آره قطعا خیلیا فک میکنن دوست پسر دارمXDDDD
خدایاXDD

نداری حالا ؟ XD

ناجالب D: فحشِ بد من نچسبه :/این اوج فحش دادنمه ...

+ نه .... چقدر جالبه ها :/ من اصلا از نوجوونی هام عکس ندارم :/

داشتم بچگیام رو چک میکردم ، همونی که فرستادم برات از همشون بهتر بود •~•

عامم..شاید دوست دختر داشته باشم ولی دوست پسر..؟! نع!! =)
اوه...من یه فحشایی میدم...خیلی بد@-@
نچسب اصلا مگه فحشه؟=/
+ خیلی بده که از نوجوونیات عکس نداری...منم اینطوری بودم ولی الان خیلی ناراحتم...اینکه دیگه یادم نیس چه شکلی بودم...یا کلا عکسی از اون دوران ندارم منو آزار میده:) حتما هروقت وقت داشتی از خودت عکس بگیر..(برا منم بفرس*-*)
باشه عب نداره*-*

استلا...؟

نچسب فحشه؟ =/ احتمالا فحش زمان ویلیام شکسبیره XD

نه نیس:/ 
زمان ویلیام شکسپیر؟XDD
چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۰۸:۳۲ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

اخلاقای خوب و بدمو بگین: خب اخلاق بدی ازت ندیده بودم، پس اخلاقای خوبتو میگم که تو واقعا مهربونی و یه جورایی خوش ذوقی=)

فکر میکنین چطور آدمی هستم؟ : آدمی که دل بزرگ و روشنی داره، تلاش میکنه و قراره بجنگه.

چه شکلیم؟ : عکستو که دیدم :> ینثنثتخثخثخثثخثخخث

کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون میکنه؟ هیچکدوم :> ♡

بنظرتون ادم زودرنجیم؟ : نمیدونم...نه "-"

بی جنبه ام؟ کینه ایم؟ نه نه نه یننسنثنسث "-" والله خوبی ناموسا

چه تصوری ازم دارین؟ : عکستو دیده بودم ولی دوست دارم تصورتو بگم، تصور میکنم که تو یه قلب روشن و آبی رنگ داری، چشم هات چندین ستاره درخشان وجود داره که دارن چشمک میزنن و موهای آبی رنگ کوتاه که همیشه نرم و لطیفه و یه چهره زیبا با لبخندی درخشان داری♡

دارکم یا سافت؟ : بیشتر سافت "^"♡

بیشتر مواقع خوشحال و باانگیزم یا ناراحت و گرفته؟ خوشحال و با انگیزه ><

ههییهیهیهیههیهی

عه سحرییییی*-*
نبودی یمدت...نه تو گروه نه تو وب...
قلب روشن و آبی رنگ..ستاره..موهای آبی رنگ کوتاه......*هارت اتک*
هوم*^*
آره فکر کنمD:
مرسی که نظرتو نوشتی:>
*کیدو بغلت میکنه*

+ راستی چخبر؟خوبی؟
چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۱۴:۲۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

حس اومدن واتساپو نداشتم :> بیشتر تو تلگ پلاسم

+ بدک‌نیستم~

اره...تلگرام خیلی بهتر از واتساپه=>
+ خوبه باز=)

با نام و یاد خدا شروع میکنیمD:
اخلاقای خوب و بدمو بگین:خوبببببببب اخلاق خوبت این که خیلی مهربونی*-*دوست خوبی هستی..راحت مینویسی انگار هر چی که تو دلت هستو مینویسی و سانسورشون نمیکنیD:(باید ازت یاد بگیرم-__-)خیلی پایه هستی و با انرژی که من با اینجور آدما بسی حال میکنم*^*اخلاق بد؟همممم اخلاق بدی نمیبینم:/
فکر میکنین چطور آدمی هستم:یه آدم کیوت و صافت و پرحرارت که انرژی ازش میزنه بیرون:>
چه شکلیم:عکس هایت را دیده ام:>
کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبانیتون میکنه:هیچ اخلاقیت:))تو خیلی خوبی^^
بنظرتون آدم زودرنجیم:عامممممم فکر نکنم..ولی خوب همه آدما بالاخره میرنجن:)
بی جنبه ام؟کینه ایم؟:بی جنبه که نیستیD:کینه ای رو خبر ندارم و البته فکر نکنم^-^
دارکم یا سافت؟:در وبلاگ خویش بسی صافت هستید ولی متاسفانه وقتی عکستون رو دیدم برگام ریخت از بس شرارت و دارکی ازش میریختXD

مهربون؟*^* سکته...
دوست خوببب؟ *-----*  هارت اتک به معنای واقعی...
راحت مینوسیم آرهD: شاید یکمم بی حیا طور مینویسمXD
وای هقققT---T
نظریاتت خیلی قشنگ بودT---T اینارو باید قاب کنمT^T
شرارت و دارکی؟XD وای فکر کن اول منو تو واقعیت میدیدیXD ازم خوشت نمیومد نه؟D:

خیلی مرسیT-T
*کیدو بغلت میکنه*

نه اتفاقا ازت خوشم میومد=-=منو تو واقعیت میدیدی فکر نکنم ازم خوشت میمود:|یه دختر قد کوتاه و صورت کوچولو که هی داره حرف میزنه و جیغ میزنه و کمی هم لوسه:|

منم قدم کوتاهه=^=
خوبه که حرف بزنیD: 
من که همیشه اولش لالم-،-
+ همچنان عکستو ندیدمTT

من عکس از خودم گرفتم برای دوست صمیمیم فرستادم(دوستیم توی واقعیت)بعد بهم گفت خیلی ژستات ضایست و لبخندت مصنوعیه پس مجبورم دوباره بگیرم و هنوز نگرفتم:|

'-'..

چه نظرای بلند بالایی :/

واقعا من تصوری اژ هیچکس ندارم XD حتی اخلاق خودمم نمیدونم چجوریه =|

آره*-*
'-'
"-"....

سلام کیدو جون^^

منم میخوام بگما 

ولی هنوز زیاد باهات آشنا نشدم :(

 ولی میگم :)

سلام مهدیه*-*
خب بگو*--*
عب نداره..تاجاییکه آشنا شدی و تصور کردی بگو؛)
ایول من منتظرم^-^

باش میگم ^•^ 

اول از نوشته هات بگم که خیلی حس خوبی دارن و خیلی دوست دارم هر بار بخونمشون و اگ ببینم بین پستا پست تو هم هم هست جز اولینا بازش میکنم ^^

حس میکنم  عقیده و حرفایه همه ارزش قائلی و نادیده نمیگیری .

فک کنم خیلی زود گرم نمیگیری با همه ولی اگ باهاش یکم در ارتباط بودی گرمتر میشی( خودمم اینجوریمXD)

مهربونی و آرومی هم داری :)

ی قیافه ن ساده و خوشگل داری

شاید یکم زود رنج باشی ولی ن خیلی .کینه ای هم عاممم ن فک نکنم اهل کینه باشی

فک کنم سافت باشی؛)

زیاد اهل فک کردن و رفتن تو فکر و افکار خودته

ن خیلی خوشحال و ن خیلی گرفته حد وسط و عادی هستی

جوری هستی ک وقتی باهات حرف میزنم انرژی میگیرم 

در کل جمع بندی 

خیلی خوبیو منم خوشم میاد ^-^

 

 

 

وایییی=))) نمیدونی که چقد خوشحال میشم وقتی یکی میگه ازم حس خوبی میگیره=)) حالا چه از نوشته هام ..چه از خودم...
جزو اولینا باز میکنی...=""">>>>  *ذوقمرگ*
اره یجورایی..
آره زود گرم نمیگیرم:) ولی اگه گرم بگیرم سعی میکنم به طرف حس راحتی و اعتماد و صداقت بدم؛)
مهربون..نمیدونم شاید..ولی آرومو هستم^-^ 
اوه:) اگه خواستی عکسمو برات میفرستم خصوصی*-* میخوای؟*^*
هممم..زود رنج که نه...ولی یچیزایی هستن که شاید برا همه مهم نباشن ولی خط قرمز من باشن!! بخاطر همین گاهی اوقات بقیه فکر میکنن که زود رنجم..
اهل کینه نیستم ولی ممکنه بدجور تلافی کنمD:
باطنم آره×-× حالا ظاهرمم همچین دارک نیس...
دقیقا=)
یکم رو به خوشحالمD: 
( باید یکم بیشتر حرف بزنیم تا این بخش از وجودمو ببینی=))
وایی مرسییییی*-*
دوس دارم بیشتر باهات آشنا شم^^


کیدووو جون 

من الان نیستم ولی میام حتما باهم بیشتر حرف بزنیم ^^

عکستم خیلی دوس دارم ببینم ^~^

باشه...هروقت وقت داشتیم بیشتر حرف میزنیم*-*
برات خصوصی میفرستم^-^♡

سلام ^^

کیدوی خوشحال ما D:

 

سلااااام*-*
یوح^~^
دوشنبه ۲۹ دی ۹۹ , ۰۸:۲۹ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

آره باوا خیلی بهتره '-' ~

باشه"-"♡

 سلام

امروز دو ماهگی وب 👑 kpop⭐ planet 👑

ازت ممنونم که از ما حمایت کردی 💖💖💖💖 

عه مبارکههه*-*
خواهش میکنم^^"

من اینو ندیده بودممممم :"""""

 

با اینک خیلی وقت نیس میشناسمت.. ولی تکیه میکنم ب همه کتابای روان شناسی و ادم شناسی ک خوندم XD

در کامنت بعدی خواهم گف =))) * یه ذره فک کنم خب XD *

اول صفحس:"

باشه منتظرم*-*

والا... ازونجایی که تازه اشنا شدیم خیلی نمیتونم نظر بدم

بزار یکم بگذره، چشم =)

حله:)

اخلاق خوب، اهل ریا و کنایه نیستی واسه همین باهات احساس راحتی میکنم...خیلی خوشم میاد هر چی تو دلته و فکر میکنی درسته بدون فیلتر میگی...برات دیگران مهمن...و اینکه متفاوتی و متفاوت فکر مبکنی ..

اخلاق بد...از دید من نداری.... شاید چون اینجا مجازیه... ولی فکر کنم تو خونه لجباز باشی... 

T-T
مرسی:"
درسته لجبازم"-"
و حرف گوش نکن"-"
+ ممنون که گفتی^-^

اخلاقای خوب و بدمو بگین.

خاب..اخلاق خوبت اینک مهربونی.. حتی اگ حالت بد باشه با بقیه مدارا میکنی.. چون تو دنیای خیالی ک عاشقشی و توش زندگی میکنی یه کلمه برات حک شده.. " مهربونی =) "

اخلاق بد تاحالا ازت ندیدم.. ولی فک کنم یکم لجبازی و اگ اتفافی بیوفته برات دیر خودتو جمع و جور میکنی.. و حتی اگ جلوی بقیه اوکی باشی.. از درونت هنوز درگیری..

 

 

فکر میکنین چطور آدمی هستم؟

بزا تو رنگ توصیفت کنم.. آبی _ خاکستری..

دیدی وقتی میخواد بارون بباره اسمون رنگش ابی خاکستریه؟.. از نظر من اونی =)

کاری ندارم ب اینک..شخصیت خیلی رنگی و قشنگی داری.. ولی ابی رنگ اصلیته.. 

یه ادم مهربون و احساسی =))

 

چه شکلیم؟

وای..من اصلا خوب نیستم تو تشخیص چهره TT

ولی امممم.. موهات تا گردنته.. ینی بلند میشه بعد از کوتاه کردن..اونطوری..

لاغری.. پوستت صافه.. چشمات قهوه ایه.. مژه هات پره.. قدت..کوتاهه..

نمیدونم دیگ TT..بم نگو همش اشتباه بود :""

 

کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون میکنه؟

 عاه بیخی.. من ادمیم ک سالی یه بار عصبانی میشه.. یه ادم ب این گوگولی منو امکان نداره ناراحت و عصبی کنه =)

 

بنظرتون ادم زودرنجیم؟

خب نمیشه گف زودرنج.. بنظرم سر چیزای خاصی اینطور میشی =)

 

بی جنبه ام؟

ن اصلا.. حالا شاید مثلا بین دوستا الکی حسادت کنی و بلا بلا بلا.. ولی کاملا یه ادم صاف و ارومی..

کینه ایم؟

ن از اون کینه شتریا :| .. ولی فک کنم وقتش ک برسه خوب تلافی کنی =)

چه تصوری ازم دارین؟

یه دختر رنگین کمونی =).. ک مث رنگای رنگین کمون ..هر جنبه رنگی و قشنگی داره =)

 

دارکم یا سافت؟

در حقیقت ب شدت سافت و گوگولی =)..ولی اینجور ادما یه جنبه ی خیلی دارک دارن ک خدا بخیر کنه اون روزو XD.. و حس میکنم کسایی ک تورو اول میبینن فک میکنن خیلی دارکی XD

 

بیشتر مواقع خوشحال و باانگیزم یا ناراحت و گرفته؟

شاید چون من دارم دوران کنکور میبینم یکم حس میکنم گرفته ای.. ولی خارج از حیته کنکور.. گودبای پارتی جعفر راه میندازی XDD

 

کلا کیدویی که شناختین رو توصیف کنین=)

مهربون.. کیوت.. یه دوست عالی برای کسایی ک باهاشون صمیمیه =)))

 



خیلی ممنون ک ب حرفای پروفسور ایناز گوش دادین..تا برنامه های بعدی..مخلص همگی XD ♡

این...خیلی قشنگ بود..!
و چقدم درست گفتی! 
و خدایا...من عاشق اون آسمون آبی خاکستریم:")
خیلی خوشحال شدم اینو گفتی:")
درسته...چیزای خاص..
درستهXD خوب تلافی میکنم*-* XD
دختر رنگین کمونی...*هارت اتک*

بله کاااااملا درست میگیXD کلا تو ملاقات های اولیه تصور خیلی دارکی ازم میشه!

دقیقا:")
حالا بذار کنکورو بدم! اینجا پارتی راه میندازم*-*

T------T💙💙💙
مرسییی:"

اصن خیلی خوب بودXD
+ حتی توصیفات ظاهریتم درست بود@-@ به جز اینکه گفتی پوستت صافه:"
+ میخوای عکسمو برات بفرستم؟×-×

درست گفتممم؟ TT

* وی از ذوق سکته میکند :" *

منم خوشحالم ک خوشحالی ناموسا وکیلی TT

یاخدا..یادم باشه کار بدی نکنم بعدا سرم تلافی کنی XD

 

ولی ب شدت گوگولی :"

 

عهههه..منم دعوتم دیگ XD ?

 

فدای تو XD

+شوخی نکن TT * مفتخر شدن *

 

+ عارهههه..منم میدم بت :"

 

اوهوم:")
آره مراقب باشینXD

البتهههه*-*

+ شوخی نمیکنم*^*
+ ایول*---*
میفرستم خصوصیت=)

هیچ پیش فرض مشخصی تو ذهنم ندارم:| حقیقتا خالیه... هرچی فکر می کنم یه صفحه ی سفیده.

البته این در مورد من بد به حساب نمیاد، یعنی تا الان ویژگی منفی مشخصی نظرمو جلب نکرده.

با توجه به اینا به نظرم آدم توداری هستی و خیلی خودتو بروز نمیدی، البته اینجا راحت تری. به زیبایی اهمیت میدی، مرتب هستی و بعضی وقتها غیرقابل پیشبینی، دیگه اینکه زود گریه ت میگیره و از لحاظ احساسی راحت تحت تاثیر قرار میگیری. 

از لحاظ فیزیکی هم پاهای خوش فرمی داری و دستات بامزه ن:) 

 

مطمئن نیستم چقدر تونستم جواب بدم به سوالاتت:)

مثلا همکلاسی هستیما:/
عاو*-*
حس نمیکنی خیلی لجبازم؟ یا عصبی؟
آره تو واقعیت خیلی تودارم"-"
زود گریم میگیره"-"

پاهای خوش فرم؟ *-*
دستای بامزه؟*-------*

خوب جواب دادی ممنون:)

خب...

یه دختر کیوت و مهربون و ... گاهی بد اخلاق :/

مچکرم "-"

از اونجایی که همین الان دنبالت نمودم، بی تفاوت می‌گذرم D":

باشه ولی بعدا بیا نظرتو بگوXD

تا ببینیم خدا چی میخوادXD

باشهXD

توی تصوراتم یه دختر توپر با قد 163.5 هستی :) اون نیم بخاطر اینه که دلم میخواد :/

میدونم موهات بلنده ولی تو ذهن من موهای لخت و کوتاهی تا سر شونه هات داری

ابروهای نه چندان پهنو دلم میخواد چشمات نقره ای یا سورمه ای باشه ، طوسی نه ها! نقره ای

چونه تیز پیشونی گرد با یه کوچولو غوز بینی و گونه های تراشیده

حالا با توجه به تصویری که ازت دارم میتونی ویژگی هاتو حدس بزنی؟

بنظر نرمولکی میای، ضعیف شکننده و حساس

اما توی تصورتم شبیه جنگجوایی

وقتای که عصبانیت میکنن ساکتی اما چشمات برق میزنه و شروع میکنی سناریوهای انتقام چیدن:)

اازونا که بوت بندی میپوشن و لباسای گشاد تنشونه

ازونا که کاری که دلشون میخوادو میکنن ولی مدام نگرانن که حالا چی میشه

و تنها

-------------------------

ورونیکا میخواهد بمیرد رو خوندم.

از اون کتاباس که باید یه هایلایتر دستت باشه و قسمت های خوبشو خط بکشی

از خوندنش لذت بردم. هرچند دلم میخواست میمرد :))))))))))))))))

من کلا بیماری روانی پایانای تلخ دارم خیلی باخالن -_-

مرسی عزیزم بابت پیشنهادت

عااااو*-*
خودمم نمیدونم حساسم یا جنگجو..اینطوری نیست که بگم پنجاه درصد حساس و شکنندم پنجاه درصد جنگجو...هردوتاشو به مقدار صد در صد هستم!
انتقام:)
بله لباسای گشاد*-*
و اینکه من موهام بلند نیست! اصلا بلند نیست! اون عکس پست مربوط به سال ها پیشه..الان موهام کوتاهه...کوتاهتر از اونی که گفتی"-"
خواستی عکسمو برات میفرستم
______
چه زودددد!!!!
دقیقا:)
وا:""""""""
'-'
خواهش میکنم^^

تازه بنظرم دیرم بود!

خوش بحالت من انقد دلم میخواد پسرونه بزنم ولی مامانم نمیزاره هعییی

اختیار مو خودمم ندارم فاک

نمیدونم دست خودم نیست احساس میکنم مردن تو صفحه آخر متاب قصه رو اثر گذارتر میکنه

"نیشش را تا بناگوشش باز میکند"

 

بهترین کار اینه که پاشی بری آرایشگاه مخفیانه بزنی"-" یا مثلا اونقد رنگ کنی بسوزه و مجبور شی برا تقویتش کوتاه کنی.___.
البته...منم نتونستم مدل موی موردعلاقمو بزنم'-'
جیراان=-=

خیلی وقت نیست کیدو رو میشناسم ولی فک کنم خیلی شبیه هم باشیم

خیلی از حرفایی که میزنه دقیقا حرفای دل خودمه

در کل ادم باحالیه 

و اخلاق بدی توش نمیبینم 

 *-*
مچکرم:)

ناشناس بازی ^-^ 

*خنده ی شیطانی*

"-"
بیشعور "-"

خب ... حالا اگه گفتی کی  ــَم ؟ 

 

*خنده ی شیطانی تر*

یا آرتی هستی یا امیر...!

عاااااا

کیدو جسور و پر از انرژی مثبته 

گادT-T

*ریز کردن چشمها* 

ناشناسا مواظب ماسکاتون باشین که کنار نره . وگرنه لو میریما ! از من گفتن 

حس میکنم خودت بودی"-"

خیلی وقت نیست کیدو رو میشناسم ولی فک کنم خیلی شبیه هم باشیم خیلی از حرفایی که میزنه دقیقا حرفای دل خودمه در کل ادم باحالیه و اخلاق بدی توش نمیبینم 

نه بابا ؟! از کی تاحالا ؟!! به همزادم دست نزنین لطفا ! اون فقط همزاد منه ! ازش دور شو

:"))

راستش همه اون ناشناسا بجز اون ناشناس اولیه و چهارمیه خودمم ... لو دادم کی  ــــَم نه ؟ 

-__-

خب دیگه واقعا یا امیری یا آرتیXD

من نمیشناسمت، اما از اونجایی که عاشق رنگ آبی ای باید خیلی کیوت و جالب باشی=}

مچکرم*-*
یه سر به about meبزنی یکم آشنا میشی باهام^-^\
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۰۹:۳۵ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

اخلاقای خوب و بدمو بگین. فکر میکنین چطور آدمی هستم؟ چه شکلیم؟کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون میکنه؟ بنظرتون ادم زودرنجیم؟ بی جنبه ام؟ کینه ایم؟ چه تصوری ازم دارین؟ دارکم یا سافت؟ بیشتر مواقع خوشحال و باانگیزم یا ناراحت و گرفته؟ کلا کیدویی که شناختین رو توصیف کنین=)

اخلاق خوب : مهربون

بد : ندیدم

خب یه ادم فلسفی و متفکر ؟ XD

این شکلی!

والا  تازه اشنا شدیم

....نمیدونم ! زوده بخوام اینو بگم

در یک کلام کیوتی!

سافت

خوشحال

تا چیزی ک الان دیدم خیلی ملوسی

مچکرمT----T
یه روز عکسمو برات میفرستم:"
البته اگه خواستی دیگه.__.
ملوس؟XD 
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۰۹:۳۸ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

چراا ننخووووام

منم میفرسستم XD

ملوسی خب!

صبر کن الان میام خصوصی"-"_|

هوممم شایدXD
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۰۹:۴۰ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

منتظرمممم ابیی80خعفییی

 

(≧◡≦)

الان میام!

حییع :") نه امیرم نه آرتی ... هانی ــَم -__-

گادددددد"-"
چه فعال شدی تازگیا:))
تو هیچوقت از -__- استفاده نمیکردی!!! استتار خوبی بودXD

من چرا تازه اینو دیدم؟ "-" خب بریم که داشته باشیم! البته من اخلاق بد و اینا ندیدم ازت اصلا... ولی خب :)

چطور آدمی هستم؟ عامم... بنظرم از اون آدم هایی هستی که برای رفقا و کسایی که دوستشون دارن همه کار می کنن. و عام خیلی پرانرژی ای ولی حس می کنم جدیدا یه ته مایه هایی از ناراحتی توی وجودت داری. انگار اتفاقی افتاده واست و اینا. ولی نمی دونم :")

چه شکلیم؟ حس می کنم خیلی خوشگلیییی مقلصچقلصممبص صورتت لاغره و چشمات هم درشته... موهات رو که می دونم کوتاهه :دی قدت بلنده و از اونایی هستی که همه تو اولین دیدار فکر می کنن سردی و اینا. *چجوری به این نتیجه ها رسیدم؟ خودم هم نمی دونم!*

کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون می کنه؟ ودف "-" *می رود سراغ سوال بعد*

چه تصوری ازم دارین؟ تصورم رو که گفتن "-" ولی به نظرم نه بی جنبه ای نه کینه ای. فقط حس می کنم اگه کسی که انتظارش رو نداشته باشی ناراحتت کنه، خیلی زیاد ناراحت می شی از دستش.

دارکم یا سافت؟ عام "-" راستش "-" بیشتر به نظرم دارکی "-" یعنی اصلا فکر نمی کنم کیوت طوری باشی "-"

بیشتر مواقع خوشحال و با انگیزه م یا ناراحت و گرفته؟ با انگیزه! ولی می گم حس می کنم این اواخر بیشتر ناراحت بودی.

عام "-" و اینکه خیلییی مهربونی. می تونی زود با همه گرم بگیری. قلبت بزرگه. و عام... همینا دیگه. گمونم "-"

مهم اینه بالاخره دیدی"-"\
:)))))
آره یمدته ناراحتم:">

اوه تو منو ندیدی؟"-"
فکر میکردم عکسمو دیدی"-"
میخوای برات بفرستم؟"-"\
البته اگه با خورد و خاکشیر شدن تصوراتت مشکلی نداری "-"
قدم کوتاههTT
درسته...
دارک"-" نمیدونم والا "-" به قول هیونگ من درون سافتی دارم "-"
گاددد"-"
هومم درسته:)
مهربون؟TT الحهلحهلح T----T
و راستش...نه! اصلا نمیتونم زود با همه گرم بگیرم ._. کافیه تو واقعیت منو ببینی._. ازم فرار میکنی._.

اوهوم!

نه ندیدمت "-" *تشنج* آرهههه *-*

خورد و خاکشیر شدن تصوراتم؟ "-" یعنی چرت و پرت گفتم؟ "-" وای من همیشه می دونستم توی این چیزا استعداد ندارما "-" عیح عیح "-"

عههه خب حالا قد اشکال نداره اونو شانسی گفتم. بقیه چیزا چی؟ "-"

جدی؟ از بیرون دارک درون سافت؟ TT کیوت TT

آره مهربون *-*

عههه پس تو مجازی خیلی اکی ای "-"

میفرستم خصوصیت"-"\
 نه نه...منظورم این بود که گفتی حس میکنی خیلی خوشگلم'-'
نمد حالا میبی میگی"-"
آرههههT.T گاهی وقتا از بیرونم سافت...
اوهوم._.

خب زیاد شناخت زیادی از هم نداریم سو من سعی می کنم پاسخ بدم ولی وقتی بیشتر شناختمت حتما یه کامنت دیگه میزارم برای این پست

اصلا نمی دونم چرا برای این پست کامنت میزارم و هدفم چیه -_-

 

فکر میکنین چطور آدمی هستم؟

 

به نظرم دوست داشتنی هستی و اعتراف میکنم دوست دارم باهات دوست بشم "-"

 

چه شکلیم؟

 

موهای کوتاه قهوه ای(درحال حاضر اثرات رنگ پرکلاغی هنوز رو موهات هس"-") پوست سفید (به اعتقاد دوستات خیلی سفید:/)، شلوارایی که پاچشون تا خورده، لباسای کوتاه و گشاد، لباسای جین، دستبند ظریف، ساعت، عطر اف اف (مهم نیس چه عطری بزنیTT  همیشه بوی اف اف میدیT--T)، پوست ناصافT-Tعینک، قد کوتاه 

( نه من از جایی کپی نکردم اینو 0-0 )

 

کدوم اخلاقم ناراحت یا عصبیتون میکنه؟

 

هیچی

 

بنظرتون ادم زودرنجیم؟

 

اره فکر کنم یکمی باشی ... شایدم نه ... نمی دونم حدس میزنم

 

بی جنبه ام؟ کینه ایم؟ چه تصوری ازم دارین؟

 

مغزم : * هیچ موردی یافت نشد *

 

دارکم یا سافت؟

 

فکر کنم سافت

 

بیشتر مواقع خوشحال و باانگیزم یا ناراحت و گرفته؟ 

 

هر دو؟؟

خوشحالم نمودی*^*

منم میخوام باهات دوست شم"-"♡
*اعتراف بک*

البته که کپی نکردی...و چقدم درست گفتی! ایول بهت0~0

درکل زودرنج نیستم..ولی سر یسری چیزا خیلی زودرنجم"-"

شاید تو ظاهر دارک باشم ولی از درون قطعا سافتم"-"\

درسته:)

مرسیTT

خب خب (": 

اول اینکه حتی نمیدونم چطوری باید شروعش کنم "-" 

خب وقتی عکستو دیدم دقیقا همون چیزی بودی که تصور میکردم 

خیلی خفن و باحال و به شدت کراش XD 

و اینکه نظرم راجب !

راستش تو به شدت مهررربون ، با جنبه 

یعنی میتونم با خیال راحت کلی فوش بهت بدم و مطمئن باشم ناراحت نمیشی D": یعنی دمت گرم 

خیلی باحالی ، کلی باهات حال میکنم و خیلی دلم‌میخواد باهات صمیمی بشم ولی ..نمیدونم انگاری گلهی اوقات احساس میکنم تو از من خوشت نمیاد یه جورایی حسم میگه اینو و امیدوارم اشتباه باشه (: 

خب تو از لحاظ ظاهری که دارک و خفن طوری به نظرم و از درون سافت و  پشمکی هستی D": 

اینکه  من از خیلی وقت پیش ازت خوشم‌میومد XD 

اون موقع که مائو زیاد ازت حرف نمیزد داخل وبش 

تو منو داخل اینستا فالو کرده بودی (((^= 

*وی خیلی خر ذوق شده یود * 

و منم از روی عکسایی که گذلشته بودی فهمیدم که اسرایی و کلی هم باخودم کلنجار رفتم بهت دایرکت بدم و اینا ولی روم نشد ._. فکر کردم جواب نمیدی و اینا 

و اینکه تو همیشه خوشحال نیستی ولی اکثر اوقات اینجوری هستی و آدم با انگیزه ای هستی فکر کنم و سخت کوش ؟ 

 

زود رنج ؟؟ نههههه اصلا فکر نمیکنم زود رنج باشی  ، اصلاا 

ولی خب همه گاهی اوقات از سر بعضی چیزا ناراحت میشن 

 

تو خودت که فقط خوبی ازت دیدم و هیچ اخلاق بدی نداری ((; 

و خب آدم خیلی تا خیلی باحالی هستی دمت گدم (((": 

کراشD:
*لبخند بزرگ*

آره آره میتونی هروقت اعصابت خورد بود بیای فحش بارونم کنیو تخلیه شیD":
کاملا در اشتباهی=-=
عوضی=-= چرا باید همچین حسی داشته باشم؟:"

واییXD
حرف میزد یا نمیزد؟@-@
گادددد فالوت کردم؟ لعنتی ایدیت کدومهههه؟ واهااااییییTT
من همیشه به دایرکت جواب میدم دوست عزیز"-"\
 دفعه بعد انقد خجالتی نباش:"
سخت کوش...نمیدونم..شاید...

زودرنج بودن یا نبودنمو باید از دوستام بپرسین خودم نظری ندارمXD

مچکرم:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan