آره ولی من دوسش دارم!

طاها عروسک ‌کیتی دختر همسایمونو محکم بغل کرده:

مامان! میشه برا منم یه عروسک کیتی بخری؟

_ نه!

+ چرا؟

_ دخترونه اس!

+ خب؟

_ تو پسری..

+ خبببب؟!

_ ینی چی خب؟! اون دخترونه اس...تو هم دختر نیستی که عروسک کیتی داشته باشی!

برمیگردم جواب مامانو بدم که طاها زودتر از من دست به کار میشه:

"آره کیتی دخترونه اس منم دختر نیستم ولی خیلی دوسش دارم!"

میخندم: ایول داداش خودمی *-* و بعد بغلش میکنم...

مامان یه نگاه بهمون میندازه: خواهر برادر همین دیگه...

 

+ اصن اونقد ذوق کرده بودم سر این حرفش:" بالاخره تعلیماتم جواب داد:"""

+ از کلیشه های جنسیتی متنفرم.

+ عمو گفته باید تراز ۶۷۰۰ بیارمTT خدایاT-T

+ یه فکت(!) جالب از طاها بگم براتونXD ایشون منو تیلیارد تا دوست داره زهرارو ده تاXDDDDD مامان رو هم بینهایت:")

+ این بچه خیلی سریع عذاب وجدان میگیره...یه بار یه سوسکو تو پارکینگ با پسر همسایه به قتل رسونده بود تا چند روز افسرده بود:" میگفت حالا مامانش داره دنبالش میگرده:" بعد مامان گفت که نه اون بچه نبود که...

طاها بغضش پوکید: واهایییی پس حتما بچش داره دنبالش میگرده و میگه مامانم کووووT----T

مامان:.....

مامان: نه طاها میدونی...سوسک ها تنهان...هیچ کسو ندارن...خدا اونارو تنها آفریده...

+ از کلیشه های جنسیتی متنفررررررممممم متنفررررررررر

+ تو نفهمیدن فیزیک استعداد ذاتی دارم...

+ و گاهی وقتا ریاضی...

+ کلیشه های نفرت انگیز جنسیتی...

 

  • Baby Blue
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چقدر این بشر کیوته:""

دلم براش رفت:""

منم متنفرم از این کلیشه ها


+ فرستXD

شبیه خواهرشه نه؟*-*
:""
درود بر تو~

+ ییسسسXD
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عاره شبیهشه*-*

هورااا*-*

از لحاظ روحی به یه طاها توی زندگیم احتیج دارم...

*یه کنج نشسته و گریه میکند*

 

بهت افتخار میکنم :""

خوب بارش آوردی... هق =")

گریه نکن:"

فعلا که با مامان در رقابتم:]

۶۷۰۰؟؟؟ هع.... هععععععع[=

 

+طاهای ما هم عذاب وجدان می گیره تند تند'-'

یه بار رفته بود ماست بخره، بعد سر راه دیده بود که چند تا پسر خیلی گنده و غلدر و اینا دارن یه گربه رو اذیت می کنن، بعد اینم نتونسته بود چیزی بهشون بگه همونجوری اومده بود خونه، بعدش نشست گریه کرد می گفت باید بهشون می گفتم گربه رو اذیت نکنن ولی ترسیدم منم اذیت کنن]':

بلهههه!۶۷۰۰!!!!

طاهات خیلی کیوته:""""""""""""""
فکر کنم این دو تا طاها رفیقای خوبی برا هم باشن:""
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۴ آرتـــ ـــمیس

#نیازمندی ها

طاها می‌خوام :/ 

مال خودمه"-"

چقدی کیوت 

آفرین بر خواهر تاثیر گذارش XD

 

بایدبا همین  کلیشه ها گذروند -_-

*ابراز تواضع* XD

نمیشه گذروند...باید باهاشون جنگید=-=

همه طاها میخوان"-"ولی پیشنهاد میدم نخواین:/
من یدونه لنگشو دارم!خیلی رواعصابه:/

یجورایی باهات موافقم"-"
ولی از حق نگذریم طاها خیلی اذیتم نمیکنه"-"
تازه شبا قبل خواب میاد تو اتاقم شب بخیر میگه و بوس پروازی میفرستهXD

+ نگو که اسم داداش توهم طاهاست0-0

چجوری بجنگیم؟ &_&

پاشی شورش

شورش بیانیا XD

منظورم اینه از خودمون شروع کنیم...و از اطرافیان:"

+ دختر تو چرا انقد با همه چی کنار میای؟@-@ برعکس من!!!0-0
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۲ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

فقط دخترا کیتی دوست دارن!

آره ولی طاها پسره و دوسش داره

پس نتیجه میگیریم فقط دخترا دوستش ندارن

برهان خلف*-*

برهان خلف؟*-*
اوکی این عالی بود*----*
ایول*-*\

نه اسمش محمده=-=
ولی شدیدا رواعصابه:|
از صب تا شب از شب تا صب یه سره در حال ور زدنه..از بس حرف میزنه بعضی اوقات سردرد میگیرم:/
تو کاری که حتی یه ذره بهش مربوط نیست دخالت میکنه:|
در مورد همه چی نظر میده!از سیاست بگیر تا اینکه من برای دوستم چی بخرم:|
همیشه میاد تو اتاقم به در و دیوار زل میزنه میره:|
فکر میکنه هر کاری تو دنیا میتونه انجام بده:|
سر هر چی میشه بلافاصله گریه میکنه:|و شدیدا بی جنبست!بازم بگم یا کمه؟"-"

طاها ام زیاد حرف میزنه ولی من نمیشنوم0-0
بیشتر وقتی با بابا بازی میکنه سر و صدا میکنه...
همممم...تقریبا طاهای ماهم زیاد میتونست اینجوری باشه...ولی خب یک عدد دیکتاتور و تسو(همون داداش جومونگ!!اون آبیه!!) خواهرشه'-' نمیتونه غلط زیادی بخوره'-'
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۸ آرتـــ ـــمیس

@موچی 

داداشت رو رد کن بیاد :| 

*یک نفر همیشه در حسرت یک برادر:/*

منم تا قبل اینکه طاها به دنیا بیاد افسردگی داشتم سر این قضیه:"
هرچند بیشتر دوس داشتم داداش بزرگتر داشته باشمTT

اون که آره ولی قبول میکنن مگه؟ :/

. حس میکنم باید کنار بیام. ایشش -_-

ولی تو خوب میکنی

اون قدرتو جنگجویی تو نشون میده 

شمشیر بکشیم XD

 

باید یجوری قیامت کنی قبول کنن-_-
( فهمیدین با نصف اطرافیانم سر این قضیه دعوا کردم یا بیشتر بگم؟'-')
یاااح*-*
درستهXD

آها چندتا چیزو نگفتم:|
در هر حالتی باشه باید سر و صدا تولید کنه:|ینی نمیتونه سروصدا تولید نکنه!داره تلویزیون میبینه سرو صدا:|داره مشق مینویسیه سر و صدا:|
هزاران هزار بار هم بهم صدمه زده:/مثلا داشته بازی میکرده طنابه از دستش افتاده خورده تو صورت منه بدبخت:|یا نمیدونم داشته شوخی میکرده یه جوری زدتم تا دو روز کبود بود جاش:|
رسما من یه روزم از دستش آرامش ندارم"-"
خوب کیدو تو خشنی ساکتش میکنی ولی من هر چقدر هم بگم هیچی به هیچیT-T
حالا شما میگین از خدام باشه با همچین موجودی دارم نه سال سر میکنم؟:|

"-"
خب یکم خشونت به خرج بده'-'

داداش من به شدت پر حرف با این که 4 سالشه ولی امان امان از دستش یعنی اونقدر حرف میزنه که |: خدا نکنه شروع کنه به سوال پرسیدن  !

ولی خدایش دادشت خیلی کیووته *-*

داداش منم خیلی پرحرفه ولی معمولا یا تو اتاق خودشه یا خونه همسایهXD
بخاطر همین آرامش اعصاب دارم:]
مرسی*-*
شبیه آبجیشهXDDDDDD

@آرتمیس
بیا ببرش من نیازش ندارم:|

آرتییییییییییییییی
بیا برات داداش جور شد*-*

خوب من هر چی بگم بازم حرف گوشم نمیکنه..تازه یک عدد مادر و پدر پشت پسر دست گلشون هستن!

بیام کمکت؟:""""""

 @ موچی 

دیدی همیشه پدر مادرا طرف بچه کوچیکو ممیگیرن  ؟؟؟!!من و خواهرم که همیشه خدا جنگ جهانی داریم و همیشه ام مامان و بابام به اون حق میدن !!

میگن تو بزرگ تری و بلا و بلا ....

عه0-0
درمورد ما اینطوری نیست0----0

آره بیاT^Tمنو از دست این نجات بده:"

اومدم
کیدو دارک میشود*

@آیامه
آخ دقیقا:|چقدر حرصم میگیره که همیشه حق با داداشمه-__-

*پفیلا..'-'*

داداش من خیلی خوبه یعنی یکم به حرفم گوش میده ولی خواهرممممم وای خداااااا 

چون اتاقامون مشترکه همیشه خدا داخل کارای من فضولی میکنه "-" 

 

احیانا کسی خواهر نه ساله نمیخوادد ؟؟

منم خواهر کوچیکتر دارم که باهم هم اتاقیم...
ولی اصلا تو کارای من دخالت نمیکنه'-'

یک عدد پِس دختر صحبت می کنه.صدای من رو دارید؟

چقدر داداشتو درک می کنم.

مثلا همین دیشب به بابام می گفتم برام تیر کمون (از این سنگ قلابیا)درست می کنی؟:دی

یک عدد پس دخترم داره جوابتو میده"-"
به منم همیشه میگن که چرا رانندگی بلدم ولی آشپزی نه"-"
کلا این دسته بندی ها مزخرفن...

من و خواهرم یه خط مرزی داخل اتاقمون داریم که اون یکی نباید پاشو به سمت دیگه بزاره |: 

'-'
ما اسم تخت خواهرمو گذاشتیم نیمکت عمومی از بس همه همونجا میشیننXD

دادا من قبول کرد مممم خودمم مخالفم &_&

ولی بلد نیستم قیامت کنم :/

😂

 

چرا مخالف؟
اونو بسپرش به من:))

@آیامه
خوبه داداشت حرفتو گوش میده:|برای حرفای من تره هم خورد نمیکنه:|

یکم صب کن میرسمTT

خوش به حالت "-" میشه خواهرتو بدی به من ؟؟ 

آره "-"
بیا"-"____

میدونین یکی از قابلیت های زیبای خواهرم اینکه که جاسوس مامان بابامه "-" 

یعنی کافیه که من یه کاری کنم و اون نره به مامانم نگه همیشه هم اینجوری میگه :

اگه به ماااامانی نگفتم اشی برات نپختم !!! 

خواهر من خودش به پا خلافکاره جاسوسی منو بکنه؟؟؟:/
وا@-@

خدای من چقدر کیوتD:

تربیت رو تحسین میکنم

* توی فکر رفتن برای روش تربیتی جدید*

 

هعیی این کلیشه های جنسیتی..

D":
مرسی*-*
ولی هنوز جای کار داره:"

منفوووور..

همیشه هم برای اینکه نره به مامان و بابام نگه ازم باج میگیره |: 

هوف ...

گاد@-@

حالا فهمیدم چه حکومتی دارم تو خونهXDDDDDDDD

بابا سلطااان:/


XDDDDDDDDDDD

ولی گاهی اوقات ، بعضی شبا با خواهرم تا خود صب حرف میزنیم و میخندیم  این خوبه یکم (": 

آره :"))

این اسرار حکومتیت رو در اختیار ما هم قرار بده بلکه رستگار شیم |:

۱) خشونت
۲) دارکیَت'-'
۳) وحشیَت'-'
۴) درسخونیَت"-"
۵) فرزند ارشدیَت'-'
۶)عصبانیت'-'
۷) قاطیَت'-'

*یادداشت میکند *

"v"
ایشالا که مفید واقع شن!

مخالف کلیشه ای کردن جنسیت دیگه 

اوه چشم استاد *-*

آها آره خب@-@
درود*-*

شرف بر درودت •-•

داداشت چند سالشه؟ D:

مرسی هیون •-•
شیش سالشهD":

اعع چه کوچولووووو *-*

دیگ از داداش من گذشته وگرنه تربیتشو به دست گرفته و از منجلاب این کلیشه ها بیرون میکشیدمش... 

آرهD"=
اوه...اه خیلی بده که از یه سنی به بعد تعلیم ناپذیر میشن-__-
شنبه ۲ اسفند ۹۹ , ۱۵:۰۶ 𝒗𝒂𝒏𝒊𝒍 ~’

واییی چه قشنگ! عنوانت خیلی فوق العاده بود :")

+چقدر این کلیشه ها رفتن رو مخت ×_×  -_-

مرسی:")
+ خیلییییی-___________________________-

با اینک بچه دوس ندارم..ولی داداشتو بده من برم XD

عالی جوابشو داد :"

 

+منم متنفرم.. چون تو زندگی واقعیم زیاد بم میگن :"

+ * وی کیدو سان را بغل کرده و در گوشش میگوید * موفق باشی :")

+ عاه..هارتمممممممممم.. خیلی کیوتههههههههه :"""""""")

 

+ بیا بت فیزیک و ریاضی یاد بدم D:

+فک کنم منم تو نفهنیدن عربی :"

منم اصلا خوشم نمیاد:"""
آره کم مونده بود پاشم براش کف بزنمXD

+ دقیقا:"
+ *همانطور که در بغل آیناز گم شده است جواب میدهد: مچکرم:) *
+:""">

+ واقعا نیاز دارم بهتTT
+ عربیو نگوووو:" منم توش افتضاحم...ینی هیچی از عربی حالیم نیستا ولی همیشه خوب میزنم تو آزمونا:/

راستی..من تلگرامو خاموش کردم:"
پیام اینا فرستادی برم روشنش کنم؟

مخصوصا دهه 90 ایا :"

ب ما ک دهه 80 بودیم میگفتن گودزیلا.. اینا چی میشن پس؟ :"""""

 

+ جدی میگم..یاد میدم بت =))).. کجاشو مشکل داری؟..

+ XD..چقد منننن.. وای.. منم خوب میزنمش XD..البته تازگیا چون عین چی میخونم واس اونه شاید :"

اوهوم:"
ولی بنظرم..هیچ نسلی دهه هشتاد نمیشه:"

+ منم جدی گفتم که بهت نیاز دارمT-T تلگرام ازت میپرسم:""" مرسی :">
+ من حتی عین چی هم نمیخونم "-" عجیبه "-" حتی گزینه هارم متوجه نمیشما معمولا با دیدن یه کلمه یا یه قائده اشتباه حذف گزینه میکنم جوابو می یابم:/ فکر کنم از اثرات معلم عربیمون باشه..خیلی کمرشکن درس میداد:"

واقعا هیچی نمیشه :""""""

 

+ وای TT.. باشه گوگول بپرس TT

+پشمام :"

تو استعداد ذاتی داری یا چی؟ :"""

معلم عربیتو دو هفته بم قرض بده :"""""""""""""

عاحTT

+ باشهTT الان دارم مشتق میخونم حتما به مشکل برخواهم خورد:" میام‌میپرسم:"
+ استعداد ذاتی ندارم‌ منتها اونقد سر کلاس عربی استرس میگرفتم و عرق میریختم اینطوری شدم:"
استعداد ذاتیو...شاید تو زبان و شیمی و زیست داشته باشم..

+ داری مشتق میخونی با من زر میزنی؟ (؛ -_-)

برو درستو بخوووووووووون.. چرا عانی تووو؟ (؛ -_-)

 

+ باید بری معلم عربیتو ماچ کنی :"

شیمی و زبان صیم.. ولی زیست.. ازم دورش کنیننننننننن سنزحینینس

+ عااا راستش هنو شروع نکردم:]
جزوه رو گذاشتم رو میز فعلا "-"

+ بعدا اگه دیدمش:"
آره خوندم تو وبتXD

چقدر خوب جواب دادD;

داشت چقدر کیوتهXD

 

آرهD":
مرسی*-*

خدایا @-@

چه کیوت آخه..

چه جواب خوبی داده =")

و اون سوسکه.. خدا.. TT

کلیسه های جنسیتی، یکی از مزخرفترین چیزایین که افتادن به جون جهان:")

اوهوم:""""
طاها بزرگ شه حس میکنم مث تو میشهD":
دقیقا..

#یک عدد تک فرزند بد بخت T^T

وای عزیزمممم چه کیوتهههههه ^-^ از طرف من محکم بغلش کن و بگو هانی خیلی دوست داره عزیزکم . 

یاد حاضر جوابیای خودم افتادم * خنده ی یواشکی * 

Wish I had a sibling Y-Y

یه سوال ... زهرا کیه ؟ نکنه خواهرم داری ؟ خوشبحالتتت T-T

 

چرا...خوشبختی کهT-T
باشعD"=
زهرا خواهرمه:)

عمو، داداش و دو تا دوستات... قدرشون رو بدون...

6800 میشی دیگه :D چالش آپ کارنامه... چطوره....

 

+ دوستای بیانیم:")
چالش؟؟؟
گاد ولش کنین!! آبروم میره×-×
ولی...چه چیز باحالی گفتی D=

منم یه طاها دارم تو خونه ((=

البته ایکس طاها نیست D:

خوبه:)

چرا اسمش رو نوشتم ایکس :/

نمد'-'

دیشب خوابت رو میدیدم !

عجیب نیست که خیلی خوابت رو میبینم ؟! "-"

چی دیدی؟•~•
شاید زیاد بهم فکر میکنی"-"
یا من زیاد بهت فکر میکنم "-"

آره دلیلش همینه احتمال زیاد *-*\

صبح یادم بودا ، الان نه :/

یوح*-*
فاک یو:/

صبر کن داره به زور یادم میاد :/

رو تخت نشسته بودی ، دستتم گذاشته بودی زیر چونت ... بعد داشتیم با هم دعوا می کردیم که چرا موهاتو رنگ زدی ... یادم نیست موی تو بود یا من XDD

بچ...من معمولا دستمو میذارم زیر چونم! گادد!!
XDDDD یادت نمیاد موهای تو بود یا من؟XDDDDDD
خب احتمالا موهای من بوده...چون قبلا هم رنگ کردم...و باز هم تا یکی دو هفته دیگه دوباره رنگ میکنم*-*\

خواب های من خیلی عجیبن :/

نه XDD کیفت رو هم یه وری انداخته بودی ... قهوه ای رنگ و کوچولو بود "-"\

چرا رنگ میکنی:((((

ترسناکن بیشتر"-"
.....‌
کیف قهوه ای رنگ دارم! ولی نه کوچولو نیست*-* یاح یاح یاحD=
قشنگ میشه که:(
تازه قراره دکلره کنم به کل آبی بزنم*-*\

@ استلا آره مثل خواب...

مدیوم‌ که‌نیستی ؟

 

 

شانس اوردی من تو کشور کاره ای نیستم و گرنه پوشیدن رنگ آبی و رنگ کردن موی آبی رو ممنوع میکردم .  * وی مثل گاو به‌ این‌‌افراد زل میزند *

ولی بیا و‌قبول کن‌آبی فقط  یه‌رنگ‌‌نیست ؛هیچ‌رنگی اینقدر معبود نداره‌ که‌‌‌ براش شعر و فلسفه‌ببافن‌و ازش تعریف کنن‌ .

مدیوم؟ "-"

"-"
گاد"-"
من نود درصد لباسام آبیه"-"
کلا ممنوع التصویر میشدم"-"

البته:")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan