انسان و رویا

آیا تا به حال خواسته ای که ماه باشی؟ خورشید شوی و در آسمان بدرخشی؟ یا اینکه ماهی شوی و در اعماق دریاها شنا کنی؟

اما این را بدان که اگر ماه بودی طلوع پرفروغ صبح هنگام را نمیدیدی و اگر خورشید بودی از دیدن زیبایی سکوت شب و چشمک زدن ستارگان غافل میماندی...

اکنون تو انسانی...انسانی و رویا داری. با رویاهایت هم میتوانی مهتاب باشی و در تاریکی بی سر و صدای شب بدرخشی و هم آفتاب باشی و به سرزمین زیر پایت نور بتابانی. میتوانی برخلاف بسیاری از ماهی ها در اعماق اقیانوس ها سفر کنی. 

میتوانی هروقت دلت خواست روحت را از بعد زمان و مکان خارج کنی و به پرواز درآری...

_ اما انسان بودن دردناک است صوفی...من...من میخواهم در زندگی بعدی یک ستاره باشم..!

:)

 

  • Baby Blue

منم می خوام یه عروس دریایی ژله ای باشم...3/>

ایشالا یه روز عروس دریایی ژله ای میشی*-*

می گم کیدو، تو سندرم بک گراند بی قرار داری؟ "-"

چرا اینقدر تند تند هی عکسا رو عوض می کنی"-"

 

+با این که خودم چیزای لایت رو بیشتر دوست دارم و الان وبت نسبت به قبل دارک تر شده، حس می کنم اینجوری قشنگ تره D:

یه مدت عوضش نکن خوشم اومده/._.

اره فکر کنم یمدته بهش مبتلا شدم ._.
مرض گرفتمTT


+ آره خودمم عاشقش شدم"-" آبی کثیفTT
باشه*-*
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۳۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

منم میخوام گل "فراموشم نکن" باشم :>>

+ مائو راست میگه خوشگل شده وبتتت

:">>
+ مرسی☆~☆

پیوند شدD:

عکس پستو...*------*

مچکرم☆^☆
:")

من می خواهم یه گرگ باشم

موفق باشی:"")))

من میخوام گربه باشم(":

گربه:"))
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۷ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

من میخوام یونیورس باشم")

آیلین!
این...خیلی جالب بوددد:"""">
منم میشم ستاره یونیورست؛)
وای سلامم
حالت چطوره اسرا؟عیدت مبااارک (هنوز تو ایام عیدیم پس دیر نی*_*)امیدوارم امسال شاد باشی و از ته دل بخندی و درد های زیادی رو مجبور نباشی متحمل بشی و کنکورت رو هر طور ک دوس داری بدی و بهترینا برات رقم بخوره و حال دلت آبی آسمونی باشه:")❤کیوت بمونی😙

++عکس پست خیلی زیباست،پروفایل بعدیم انتخاب شد همم
وبت هم زیباترینه^_^
سلااام*-*
خوبمD=
عید توهم مبارک..♡
مرسی مرسی مرسیTT
همچنین!
خوب بمون:)


++مچکرممم
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۵:۰۵ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

یس یس:>

ستاره درخشان یونیورس*--*

عااااحT____T
يكشنبه ۸ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۲ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

بزا اسمتو ستاره درخشان پیوند کنم:>

نارحارحعرخعرعخزخعزخعزخعزخعز۷عز۷فز۷ز :""""">

من میخوام کوالا باشم...

 

:">
که بخوابی؟XD

من می‌خوام شباهنگ باشم 3> 

یا شایدم آرتمیس 3/>

زیباست=")

من میخوام موچی باشم:"

یا یه خرگوش:"

عاممم نمیدونم._. ..

شایدم ماه..

شایدم بارون..

اه نمیدونم"-"..

خودتو اذیت نکن بعدا میفهمی "-"\

من‌ میخوام‌کیوی باشم هیونگوون منو بخوره دفع بشم به گیاهان کمک کنم "-"

نخند "-"

عا خب نه "-" نخندیدم"-"



جر خوردم"-"

ولی تلاشت برای کمک به محیط زیست ستودنیه"-"\

چه قشنگ بود داشتم محو حرفای اولش میشدم که یهو یارو گفت انسان بودن دردناکه میخوام تو زندگی بعدیم ستاره بشم :") بنده خدا حقم داره انسان بودن دردناکه...

+منو یاد داستان قلعه هاول انداخت :)

+ ربطی به قلعه هاول داره ایا اصلا :؟

+ چه بک گراند سوپر فوق العاده باحالیه ادم احساس میکنه نشته توی یه کافه ای که بیرونش دار بارون میاد خلاصه بگم خیلی خوشگله و به دل میشینه

+ مائو راست میگه زود عوضش نکن بزار یکم فیض ببریم *__*

من میخوام تو زندگی بعدیم یه ابر بشم هم میبارم میازم  هم شاید دوباره برگردم برم اسمون

قرار نبود اون تیکه شو بنویسم...این متنو از توی دفترم پیدا کردم که چندسال پیش نوشته بودم...ولی حین تایپ کردن آخرش اضافه کردم که انسان بودن دردناکه..
هاول:"))))

مرسی*-*
وای هدفم همین بود چه خوب که همچین حسی بهت میده خوشحال شدم*-----*
ابر...قشنگه:"))

من میخواهم ابری سبک باشم، گاه باران شوم و باز به دریا برگردم...

 

+نم چرا یاد این یارو افتادم که میگفت دستم باران، چشمم باران، شاشم باران/:

یکی دیگم گفته بود میخواد ابر باشه:)


+ واییXDDDD

یس، البته خواب توی جنگلای استرالیا و نیوزیلند XD

عالیهXD

خوب شد خط آخرو نوشتی و الا میخواستم راجب تک تک مزایای انسان بودن باهات بجنگم -_-

اون جزء متن نبود...تایپ کردنی اضافه کردم:"
ولی اره...فکر کنم اینطوری درست تره

این داستان: خوددرگیری XD

 

میشه من یه کتاب خوب باشم؟؟

البته اگه بی جان حساب نمیکنین...

میخوام باکتری باشم :/

یا شایدم یه سگ صورتی خوشگل که توی جیب جا میشه XD


# توهمات یک مریض

هممم جالب بود"-"


#استقبال از توهمات یک مریض

@ ناستاکا

اون دهانم باران بود XD

ای خدا پوکیدم!!

منم XDDDDD

البته لازم به ذکره که اون سگ صورتی علاوه بر جا شدن توی جیب، باید راحت هم از توی جیب دربیاد!

مثل گوشی جی ال ایکس!

عاو خب"-"
حتما با خدا هماهنگ کن با همین آپشنا بسازتت "-"\

ای بابا:< دقیقا هم چیزی رو گفتم که اون گفتD=

اشکال نداره کلی ابر تو آسمون هست که میتونه یکیش اون باشه یکیشم من.

البته الان که تو درسا غرق شدم خون هم میتونه خوب چیزی باشه:» یه مسافر درون آدماD:

 

@وایولت

عخیXD

اره=)
وای خون....چه عجیب! چه باحال! چه خوب*-*
مسافر درون آدما*-*


سه شنبه ۱۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۲۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عکس پستو((": 

فکر کنم آبیش یه اسم خاصی داره ک یادم نمیاد..

بسی زیبا("=

آبی کاربنی منظورته؟
سه شنبه ۱۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

نه یه اسم عجیب داشت..

تو اینستا دیدم

دیگه نمیدونم "-"
مهم اینه آبیه "-"\
سه شنبه ۱۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۴۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

اوهوم^-^

^-^

میدونمذخیلی گذشته ولی فکر کنم منظور یومیکو ابی تیفانی باشه⁦*\0/*⁩

ممکنه...بهش اطلاع میدم"-"\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan