00:00 +امروز تولدته نه؟:)

00:00

دقیقا سیزده سال قبل بود ، نه ؟!

تولد فرشته کوچولومونه امروز ...

آهای فرشته ی دوست داشتنی بیان ، این کادو رو از طرف ماها قبول می کنی ؟! (=

 

~ هویی :)
مرسی که به دنیا اومدی :)
مرسی که تو این مدت کم کلی خاطره ساختیم :)
میدونم خیلی وقت نیس که همو میشناسیم ولی اینو بدون که به اندازه دوست چندساله برام ارزش داری و مهمی..!
امیدوارم بازم باهم باشیم و کلی خاطره خوب دیگه بسازیم ^-^
مراقب خودت و قلب بیسکوئیتیت باش ؛)
و آرزو میکنم سال خوبی برا خودت بسازی ^-^\
خیلی بوست دارم :")
و در آخر
تولدت حسابی مبارک~💙!

 

~ تو یکی از پر انرژی ترین آدمایی بودی که اینجا دیدم ... همون فرشته ای که بال هاش رو گم کرده بود ولی پیدا کرد ((=
خوشحالم که باهات آشنا شدم فرشته کوچولوی بیان *-*\

چوگ اگگ باهاگ آشنگ نمی شدگ ، هیچگ وقگ نمی تونستگ بگ کسگ اینطورگ حرفگ بزنگ D:
باورم نمیشه اون قدر نیوت ، نیوت کردی که مجبور شدم دونده ی هزارتو رو بخرم @-@

خیلگ دوسگ دارگ (("=

 

~ سلام حنا بوکیش :)
یادمه اولین بار که نظرتو تو وب عشق کتاب دیدم فکر کردم از این دخترای مغرور و از خود راضی هستی ، ولی یکم که گذشت ، دیدم که تو یکی از پر انرژی ترین آدمیای هستی که اینجا پیدا کردم :)
تولدت مبارک با کلی آرزوهای خوب! امیدوارم امسال بالاخره یاد بگیری مستحجن رو چطوری می‌نویسن و بازم امیدوارم امسال هیچ وقت بی امید نشی.
دوستدار تو ، نیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت !

 

~ امروز یه روز قشنگه :)
امروز رو خیلی دوست دارم ^^
امروز روزیه که یکی از بهترین دوستام پا روی زمین گذاشته (:
دختری با قلب بیسکوییتی و پر از محبت و انرژی که اگر نبود من باید چیکار میکردم ؟ "-" هوم ؟
اولین دیدارمون رو یادت میاد بیسکوییتی ؟ (:
توی وبت ... یه پست گذاشته بودی ... یه متن خیلی قشنگ نوشته بودی اونجا و من اونو خوندم و با خودم گفتم " وای پسر ! این چقدر خوب مینویسه " و اولین کامنتمو بهت دادم ...
و این شد که من با دختر بیسکوییتی دوست شدم و هر روزم رو باهاش میگذروندم ...
اونروز که با هم توی وب بی شرف پلاس بودیم رو یادت میاد ؟ رسما فقط ما دو تا حرف میزدیم (: چقدر اون روز خوش گذشت ...
یادته چقدر از دونده ی هزارتو حرف میزدی ؟ (: اینقدر گفتی ازش که خریدمش ! اتفاقا امروز به دستم رسید کتاب ... احتمالا هر وقت بخونمش یاد تو بیفتم ^-^💕
منتظر روزیم که با کیک و کادو بیام پیشت و با هم تولدتو جشن بگیریم :)
مرسی که امروز بدنیا اومدی بیسکوییتی ... دوست دارم💕

 

~ یکی بود یکی نبود
13 سال پیش یه فرشته پا روی زمین گذاشت و زمین براش جاذبه بیشتری خرج کرد ...
آسمون از شادیش آبی تر شد ک سقف یه فرشته دیگه ای شده
ولی خب بین همه اون ها یه جاذبه دیگه ای هم بود ...
یه آسمون دیگه ای هم به وجود اومد ...
اونجا دنیای دوستی بود که جاذبش قانون دیگه ای داشت ...
و آسمونش رنگ متفاوتی داشت ...

حنی حنی از اینکه باهات آشنا شدم خیلی خوشحالم (=
امیدوارم هر روزت پر از شوق و ذوق و خوشحالی باشه ، کمتر از دیروزت و بیشتر از فردات !

 

~ دوریس مالفوی عزیزم! منو تو خیلی همو نمیشناسیم، اره احتمالا تو که اصلا منو نشناسی، ولی خب، من میخونمت، دنبالت میکنم و با سماجت رد پاهات توی وبلاگای بقیه رو ثبت و ضبط میکنم تو ذهنم! پس مادمازل مالفوی، این منِ ناتوان در برقراری ارتباط که هیچ وقتم بلد نبوده از کلمات قشنگ استفاده کنه، از همین تریبون و با همین دست و پا شکستگی تولدت رو، سالگرد چشم باز کردنت در 13 سال پیش رو بهت تبریک میگه و... بزار یه ارزوی قشنگم برات بکنم، هرچند که داره طولانی میشه. امیدوارم یکی از همین سالا یه جغد بیاد دم پنجرت و نامه هاگوارتزت رو بده، و سالای بعد از تو سالن اسلایترین تبریکامونو دریافت کنیD: 

 

بانوی من=))

مگه میشه تولدت باشه و همزادت چیزی نگه؟

و خب... قشنگه نه؟ :) آسمون دوباره آبی میشه، خورشید دوباره طلوع میکنه، مردم میرن، میان، کار میکنن، خوشحال میشن، ناراحت میشن و میمیرن و به دنیا میان، به نظر روز عادی میاد.. ولی نه، برای ما نیست. چون 13 سال پیش.. تو همچین روزی یه دختر بامزه و گوگولی پاشو گذاشت تو دنیا و همون دختر بامزه با کلی آدم آشنا شد، تو اینستا پیج زد، با بقیه دوست شد، ناراحت شد، خوشحال شد، بی حس شد به دیگران حس امید و زندگی داد، باعث شد یه پسره ای بگه که: «آره، حنا همزادمه، ما خیلی شبیهیم:))» باعث شد بقیه اونو دوستش بدونن، باعث شد بقیه از نظراتش حس خوبی بگیرن و باعث شد یه دنیا تغییر کنه، باعث شد دنیای خیلیا تغییر کنه، باعث شد خیلیا حسشون خوب شه، باعث شد خیلیا از داشتن حنا خداروشکر کنن و باعث شد دونده هزارتو یه فن خفن داشته باشه. باعث شد بین دوستاش لقب بهترین شبگرد تاریخو بگیره، باعث شد بشینه و با بقیه حرف بزنه و باعث شد فانتزیای عجیبش به زبون بیان و بفهمه که خیلیا این فانتزیا رو دوست دارن. میدونی بانوی من؟ فقط یه چیزی میخوام بهت بگم، اینکه قدر خودتو بدون، تو باعث شدی جهان خیلیا تغییر کنه... قدر خودتو بدون و یادت باشه ما دوستت داریم وخوشحالیم که به دنیا اومدی و دوستمون شدی=))

تولدت مبارک مادمازل... و امروز یه روز خاصه، همه دست بزنید و برف شادی در آسمان بیفشانید D: چون امروز سیزدهمین سالیه که زمین حنا بوکیشو داره... بانوی من، مواظب قلب بیسکوییتیت باش و تولدت مبارک=))

(بیاید همه بلاولی بخونیم!)

 

+یه پست ترکیبی از طرف دوستات~!

  • Baby Blue

بچه‌هاااا :))

گاااد

دارم از خوشحالی اشک میریزم

خدای من بچه ها 😭😭😭😭

خیلی خیلی ممنونم😭💚💚💚

باید حدس بزنم نه؟

خب

اولی کیدو عه. از ایموجیا و قلب ابی فهمیدم :")

دومی استلاست. از زبونش فهمیدم XD :)

سومی رو نمیدونم:/ احتمالا عشق کتابه (عذر میخوام که نشناختم!)

چهارمی.. فکر کنم مونیه @-@ 

و اخری.. روما عه. مطمئنم. توی بیان فقط روما بهم میگه حنی @-@

 

گاددد خیلی خوشحال شدممم :)))

مرسی بچه‌ها🥺💚💚💙💙

:))
ایول پس خوشحال شدی؟:>
اولی درسته:)
بقیه رو والا یادم نیسXD
فردا بچه ها بیان خودشون میگن:))

خواهش میکنیم^-^"
سال خوبی برا خودت بسازی بیسکوییتمون:")

*میدود و پیوندش میکند*

*همراه با بچه ها: هورااااااااا عملیات با موفقیت انجام شد*-* *

@حنا

-_- خوشحالم که خوشت اومد=)) فقط متاسفانه(گند بزنن این شانسو!) متن من بین اون متنا نیست، البته فعلا نیست :/ کیدو گفته بود. ولی فکر میکردم  صبح پستش میکنه و میخواستم امشب براش بفرستم.. خلاصه که یکم رفرش کنم اینجا رو مال منم بخون -_-

و بیسکوییتی، دوباره هم میگیم، تولد مبارک =))) (به امید کوئسشن باکسای بیشتر و به آتش کشیدن اینستا.. *درهوا مشت تکان دادن*)

 

یوح*-*

میگم یه چیزی .-.

حنا وبت بستس و.. باید بازش کنی تا بتونیم پیوندارو ببینم و ذوق کنیم D: پس زود باش برو وبتو باز کن ببینینم ^-^

راس میگه حنا!
بدو برو بازش کن!
من منتظرم!!

+ ولی امیر شانس اوردیاD: بعد اینکه منتشرش کردم میخواستم نتو خاموش کنم بگیرم بخوابم چون سرم بدجور درد میکنه..ولی گفتم نه اول یکی از بچه ها پیداشون شه بعد! که دیدم نظر دادی..وگرنه تا صبح باید صبر میکردیXD

واای واای XD

با کدوم عقلی گفتم مال عشق کتابه؟ XD

مائوعه @-@

ولی هنوز مونی رو مطمئن نیستم-_-

و... مال عشق کتاب هم خوندم @-@

وی بسی پست را میدوست @-@

بلاولی رو یادت نرفته؟؟ XD هععی :/ XD

XD
راستش خبر ندارم..! ینی یادم نیست!! باید خودشون بیان تایید یا تکذیب کنن"-"\
منم پستو خیلی دوس دارم خصوصا عکسشو :دی

@عشق کتاب

ایش باشه -_-

*رو به عشق کتاب: ما موفق شدیم!!*

*رقصیدن*

*پیوستن به امیر و دعوت از حناXD*

*رقصیدن با آهنگ بلاولی*

آقا آهنگ بلاولی رو ندارم من برام بفرستین@-@
راستی اون آهنگایی که برات فرستادمو گوش دادی؟

وای تولدت یکی از دوستاتونه؟ چقدر قشنگ که بهش تبریک گفتین :)) 

آره:))

*همچنان به تظاهر کردن ادامه دادن*

*کیدو خنده اش میگیرد و منتظر میماند*

حنا بیا جواب بده XD ماجرای بلاولی اینه که آهنگ نیست اصلا:/ یه موضوعی داره که زیادم هیجان انگیز نیست ولی یادآوریش و این که حنا میبینه هنوزم یادمه لذت بخشهD:

آهان...ولی حنا بیا توضیح بده!
میخوام بیشتر بدونم@-@

کاشکی یکی هم برا تولد من ازاین کارا می کرد *اشک*

اجازه می دین منم باهاتون دوست بشم؟ 

لطفااTT

اوه...فکر کردم شما از این قرتی بازیا خوشتون نمیاد:D
بله دختر خانوم*^*
اسمت چیه؟

اوهوم =")) دارم گوش میدم آهنگایی که بهم معرفی کردینو کم کم =")) و چقدر قشنگ بود! مخصوصا اونی که گفتی از همشون بهتره.. هعیی... :))

وای آره:)
همشون قشنگن:))

@آرتمیــس

تو کی هستی اصلا :/ برو آقا مزاحم نشو ما خودمون دوست داریم اینجا. راستی، اسمت آرتمیسه.. معنیش چیه؟ @-@ (عشق کتاب نامه، فصل آقا رجب صفحه 556 D:)

نه دختر نازیه بذار دوست شیم باهاش"^"
*صفحه 566 را پاره میکند*

@عشق کتاب

ببخشید واقعا...عذر میخوام.

آرتمیس اسم الهه ماه و ستاره و ... غیره است =) 

نه عب نداره:(
اوه...چه زیبا و معنوی*-*
منم کیدوئم..
به معنیِ...
عام._.

وایییی DD:

آرتمیس تو حتی اومدی اون «است» شم نوشتی @-@ فکر نمیکردم اونو بنویسی، قشنگ یادمه همینو نوشته بودی=)) البته شایدم کپی کردی ولی مهم نیست @-@ همون «است» ش قشنگه! =)))

+کیدو... میگم حس میکنم برای تو این حرفامون عجیبه -_-

حالا شاید یه تجدید نظری تو آشناییمون بکنم آرتمیس.. اتفاقا بلعه! خودم آرتمیسو میشناسم، الهه موردعلاقه منم هست:))

*کیدو به چپ و راست زل میزند که: چی دارین میگین؟@-@*
+ فهمیدم‌دارین از اولین روز آشناییتون میگین..
:)))

بچه‌هاااا

اینقدر ذوق داشتم دادم بابام خوند XD خیلی خوشش اومد :)) 

و بلاولی... امیر حریانش چی بود :/ غقط میدونم ترکیب اهنگ لاولی و بلاچاوعه XD

یا خدا@-@
ولی...ولی چه قشنگ :"")) هق....
لاولی و بلاچاو؟XD
گاد!!

بچه‌ها این دختر خانمه کیه @-@

دوست جدیدمون آرتمیس است*-*
+ یه بخشی از متنو آرتی نوشته..حدس بزن!

@عشق کتاب 

ممنون! راستی وب شما رو خوندم ، واقعا قشنگ می نویسید ،فقط یکم فعالیت بیشتر لطفاً ^_^

شما تازه اومدین بیان؟

وای وای -_-

گند زدم -_-

عشق کتاب من و کی توی وبت پلاس بودیم؟ @-@

اههه نمیدونم °^°

این داستان: حنا آلزایمر میگیرد@-@

ارتمیس خودت بگو کدوم قیتمش رو نوشتی عههه!!!

فصل دوم کتاب: حنا کلافه میشود@-@

قیمتش چیه 😂😂😂😂😂⁦🤦🏼⁩⁦🤦🏼⁩⁦🤦🏼⁩

قسمتش 😂

وای قیمتش😐😂

فصل سوم: انگشتان حنا بطور موقت فلج میشوند@-@

فک کنم فقط خودم موندم @-@

فصل چهارم: حنا احساس تنهایی میکند...

یک شب تنهایی در وبلاگ‌هااا!!!

ترسناکه :|

نه نیس

حس خوبی داره

توی وب خودم میترسم

خیلی سیاهه -_-

فصل پنجم: حنا در شب های تاریک وبلاگ ها@-@

@دوریس 

با من هستید؟ یا یه آرتمیس دیگه تو بیان؟ 

اگه با من هستید فقط خواستم بگم منم دونده هزار تو رو خوندم^-^ 

مرسی که اجازه دادید باهاتون دوست بشم❤️🧡

^-^

عههه عههه

خب نمیدونم :|

@دختر تازه وارده

آرتمیس این دفعه نخواه باور کنم خودتی.. آرتمیس هیچوقت اینجوری ادبی حرف نمیزد! هیچوقت!

*پفیلا..!*

عشق کتاب الان باید می گفتی اسمت منو یاد آرتمیس فاول می ندازه :|| لوکیشن آشناییتون رو خراب کردی :| 

عه فیلم خراب شد؟@-@

درود بر خفاش ها °^°

درود بکXD

@حنا 

~ سلام حنا بوکیش :)
یادمه اولین بار که نظرتو تو وب عشق کتاب دیدم فکر کردم از این دخترای مغرور و از خود راضی هستی ، ولی یکم که گذشت ، دیدم که تو یکی از پر انرژی ترین آدمیای هستی که اینجا پیدا کردم :)
تولدت مبارک با کلی آرزوهای خوب! امیدوارم امسال بالاخره یاد بگیری مستحجن رو چطوری می‌نویسن و بازم امیدوارم امسال هیچ وقت بی امید نشی.
دوستدار تو ، نیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت !

 

+اینجا رو من گفتم:/ 

ایح-،-

عههه عههه @____@

ببخشید ارتمیس T-T

مستهجن اینژوریه ها @+@

•~•
ولی بنظرم قابل تشخیص بوداا

@آرتی

عـه! شرمنده T-T *اشک*

 

چرا نمیرین بخوابین؟ :/

*کیدو داد میزند: عب نداره! این سکانسو دوباره میریم!!*


الان همتون خوابین@-@
من یکی موندم•-•

@عشق کتاب

چشم زدی عههه

الان میرم

شب خوش؛)

چه مرگتونه ۱۴ تا نظر؟:/

چرا نمیکپین؟@-@

شازده خودتم گم شو دیگه:/

کیدددووو XDD

کتاب نداشتم که حالا دارم XD

قابل تشخیص نبوددددد. اصلا اطلاعات نداده بود بفهمم •~•

 فک نکن من خواب دارم •~• بابام دعوام کرد اینقدر سرم تو گوشی بود :/

وی برود کتابش را بخواند @-@

واقعا تو خواب نداری بچه؟@-@

تولدش مبارک🎂

*حالا قرش بده*

*یک دو سه*

*آها ماشالا*

*قردادن*

کیدو متن آرام رو نفرستادی :/

من فقط متنو کپی کردم! کاری که قرار بود بکنم"-"

برو تو همون وبه ، متن آخر مال آرامه @-@

آها باشه@-@

کیدویی من وبتو نداشتم :/

XDDDDDDDDD
خب الان داری^-^

جدی میگم :|||

عاخههه ب چ گناهیییییییییی

عاره الان دارم ولی ب نظرت دیر نشده الان؟ D:

-__-

نه بابا! از اونجایی که من تازه اومدم بیان خیلیا وبمو ندارن^-^
و نه دیر نشده@-@
خودمم الان یادم افتاد دنبالت نکردم ._.

عهه واقن تازس؟

چ بااحااااااالللل

عاخه الان از وختش گذش دیه هاااا

عههه عب نداره ک XD

ولی خببب ب مناسبت تولد حنا باید میبودم ک نبودم 

(خااااک تو این شانس دیه)

بابا بیخیالهه!
اصلا اهمیتی نمیدم به اینجور چیزاXD

مهی میگف ترکی

خااااببببب الان من غایب بودم دیهXD

ی غیبت چن نمره منفی داره؟

آرهههه ترکم*-*
خب...چون معلم جدیدم و میخوام اعتبار و قدرت جمع کنم نمره کم نمیکنمXD

خوشوختممممممممم D:

واااااااااااااایییییی چ معلم سخ نگیرییییییXD

منممممممD:
وای سخت نگیر؟XD

منم ترکممممممممممD:

عاره سخ گیر برعکس میشه سخ نگیر دیگههههههXD

ایوللللللل*-*
کدوم شهر؟ یا کدوم استان؟
بله بلهXD

استان آذربایجان شرقیD:

کنارتونیم کههههXD

شهر جلفا

عه*-*
ماهم که اردبیل^-^

نخیر من خواب ندارم @-@

بچه‌ها نمیگید متن مال کی بود؟ :|

خوش بحالت که خواب نداری×-×
متن؟
خب متن مال هممون بود!! هممون یجاهاییشو نوشتیم@-@

متنا*

من اون دختر مو ابیم @-@

آها...خب من یادم نیست وگرنه راهنماییت میکردم...فقط اینو بدون که یه بخششو آرام گفته:)
منم...اون مو قهوه ایه؟ اون پسره@-@

منم اون گربه ام! *پیروزمندانه دست تکان دادن*

گربه هه چه مودهXD
جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۹ آرتـــ ـــمیس

منم اون یکی مو قهوه ایم که رو به رو کیدو‌ وایساده!*-*

البته پسره@-@

قشنگ معلومه شروریم@-@

این چه وضعشه، چرا مال منو لو دادین:/ عح:/ اگه لو نمیدادین عمرا میتونست حدس بزنه کدوم مال منهT-T

هنوزم نگفتیم کدوم مال توئهTT

منم اونی که روبروی ارتی واستاده. البته پسره ولی خب بهتر:/ با کاراکتر دختر نمیتونم کنار بیام@_@

اون من بودم@-@

من تازه الان رسیدمT^^^^^T
تولدت بازم مبارک حنایی:")
+خوب شد اون وبلاگتو باز کردی بتونیم خصوصی هم تولدتو تبریک بگیم._.

:)
+ عه من خصوصی تبریک نگفتم._.

عاغااااااا

چ خبرههههههههههXDD

من کدومم؟ :||

اصن من اونجا اومده بودم یا نه؟

والا یادم نیس

 

سلااااااااممم کیدویی

ظهرت بخیر

شوطوری؟

:/
بودی...ولی یادم نمیاد کدوم بخش مال توئه"-"


سلام^-^
خوب+اندکی سردرد

متنو نمیگم کههههههXD

عکسرو میگمممممم

 

عههههه

منم سردرد دااااااااااارممممD:

چ تفاهمی

اها...نمیدونم خودت یکیشو انتخاب کن D:


ایول*-*
بزن قدش*-*_|

کدوما انتخاب شدن؟ c_c

عاغااااا من خودم نمیخوام انتخاب کنم T-T

برا من یکی بگه کدوم میخوره بمD:

 

*در حال زدن ب قدشششش*

XDD

اون پسره مو قهوه ای و پسر روبه روش..
گربه هه!
و دختر مو آبیه^-^

عااا

ی ذره فک کنم بگم من کدوم

ولی واقن کدوم میخوره؟ 

از اونجایی که تازه باهات آشنا شدم نظر بخصوصی ندارم"-"\

عاخه من خودمم الان نظر کلااا ب خصوص ب عموم ندارم XD

دختر مو قرمزهههههه D:

عارههه میخوره این

همونی که کنار منه؟XD
حلهXD

ای بابا... پس، پس من مثلا نامرئیم چطوره؟:/

خب...خب میتونیم دوتامون اون پسره باشیم هوم؟"^"

دو روح در یک کالبد... جالبهD=

یوح...آرهD=

ولی من فکر میکنم اون دختر مو صورتیم"-"

نهههه تو اون دختر موبلوند کنار من و آرامی"-"

عارهههههه همونD:

 

@موچ موچی

منو توعم ی نفر میشیم؟XD

*-*

موچی باید اون بلوند کنار من باشهTT

کیدو

منم این مدت سردرد دارم @-@

 

بله
و من میدونم چرا
از بس بیخوابی"-"
*به روم نیارین یک عدد جغد داره جوابتونو میده*

@حنی حنی

تو جواب منو دادی من ندیدم؟ ://

..

اه من فکر کردم روما یه نفر دیگه رو میگه._.پس موبلوندم منXD

یوح*-*

عهههههه

عارههههه برا موچ موچیم اون خیلییییییی خوبه کD:

دقیییقا!!

کیدویی جغدی توعم؟:||

اوهوم:"
البته دارم سعی میکنم نباشم._.
ولی خب._.
از امشب دیگه تصمیم گرفتم جغد نباشم@-@
*sucks like every day and every night*

عهههه نه نکننننXD

عافرین ولی من همچنان جغدم و نمیدونم چرا نمیتونم نباشم اصننن

 

وااااااااااایییی ماشالااااXD

حتما کنکوری نیستیT.T

XD

تو کنکوری ای؟ 0--0

اوهوم T-T
چطور؟

وااااااایییی

اصلاااا بهت نمیاااااددد

فک کردم یازدهم باشی ک

نه بابا دوازدهمم...D"=

حتمااااا رشته تجربی

مدرسه تیزهوشان D:

دقیقا:)

برا کنکور آماده ای؟

یا سرسری رد شدی توعم؟ :((

دارم آماده میشم...
نه بابا سرسری نگرفتم...هرچند اونطور که میخوامم انجام ندادم ولی خب...دارم تلاش میکنم و اصرار دارم که یه رتبه خوب بیارم:>

موفق باشی

عههههه خوش ب حالتتتتت کیدوییییییییی

ی چی بگو منم بخونم ی ذره


+ شبتت بخیییییررر و ناناسسسس کیدوییییی جوووووننن^^

خوابای قشنگ قشنگ ببینی

ی چی: اگه الان نخونی دوازدهم پاره ای*-*

+ شب بخیر روما:)
توهم همینطور؛)

همین الانشم پارم ک:///

دارم ب بدبختی قدم برمیدارم 

دارممم ب فناااااا میرممم :"((

 

من نرفته بودم ک :||

فک کردم تو رفتی


+ این دفه رفتیییییییی

شبت بخییر بازمXD

خوابای ناناز ببینی

نه هنوز نرفتی...
ولی اگه همینطور ادامه بدی حتما میری*-*

+ نه بابا هستم هنوز._.

عهههه جداااا D=

امیدوار شدم کهههه

 

خدا رو شکررر XD

فک کنم تا صب باهم هستیم

^-^


من صب کلاس دارم TT
الان باید در خواب عمیق میبودگTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan