کیدو به چند سوال پاسخ میدهد!

1. راست دستین یا چپ دست ؟!

راست دست؛ ولی بعضی کارارو دوس دارم با دست چپم انجام بدم و یمدت کلا تو کلاس با دست چپ تمرین میکردمD:

 

2. نقاشیتون در چه حده ؟!

قبلا خیلی خوب بود؛ بعد دراثر منع شدن و تمرین نکردن افتضاح شد..ولی الان نرمال شده و دارم سعی میکنم بهترش کنم(البته بعد کنکور-_-)

 

3. اسمتون رو دوست دارین ؟

عااامم...آره! کوتاه و روانه بنابراین دوسش دارم:)

ولی دوس داشتم یه اسم خنثی از نظر دخترونه/پسرونه بودن داشته باشم..اسرا خیلی دخترونس×-×

 

4. شیرینی یا فست فود ؟!

با اختلاف فست فود*----*

چطور میتونین فست فودو با شیرینی مقایسه کنین"-" اصلا شان فست فود خیلی بالاست! چطور میتونین پیتزا و ذرت مکزیکیو با شیرینی خامه ای مقایسه کنین؟×-×

باز چیزای ترش مثل لواشک بود میشد مقایسه کرد..!

 

5. دوست دارین قد همسر آینده تون چند سانت باشه ؟!

ازم بلندتر باشه ولی نه زیاد...

نمیدونم دقیقشو...

ازش نپرسیدم!

 

6. عمو یا دایی ؟!

هیچ کدوم متمایل به عمو!

عمو! چون همیشه برامون تخمه میخره و کسی بود که باعث شد الان رانندگی بلد باشم:)

 

7. خاله یا عمه ؟!

هیچ کدوم!

 

8. عدد مورد علاقه تون ؟!

3_28

 

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین ؟!

نه بابا"-"

واقعا فکر کردین اینجا رو حذف میکنم؟T~T

 

10. با کی بیشتر از همه تو بیان صمیمی این ؟! 

اگه از هیونگ و بوو فاکتور بگیریم، با یومیکو...ولی حالا صبر کنین! یومیکو دوست بیانیم نیست...! ینی خیلی قبل تر از اینکه این وبو بزنم باهاش دوست بودم! (هرچند فکر کنم الان این بی همه چیز منو فراموش کرده و حتی تو واتساپم بهم پیام نمیده و کلا گم و گور شده و معلوم نیست تو کدوم قبرستونیه!)

بعدشم با امیر و استلا و آرتی و موچی و حنا و استفان(معرفی میکنم بی شرف شماره۲!!) 

 

11. بابا و مامانتون تو بیان کیان ؟!

یتیم هستم"-"

 

12. رو جنس مخالف کراشین ؟!

تو زندگی واقعی؟نه! ولی تا دلتون بخواد عاشق آقای کرپسلی و تونی استارک و اریل (تو انیمه ماکیا!) و استیو (حماسه دارن شان) و اون پسر اسکیزوفرنیک ادوارد ( تو کتاب ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد!) هستم!!

البته...فکر کنم تو شخصیت ها هم بیشتر رو دخترا کراش دارم تا پسرا! مثلا همین امروز صبح داشتم کارتون مردعنکبوتی و دنیاهای موازیو میدیدم...و گاددد!! یه دختره بود محشر! عاشق مدل موهاش شدم! اصلا خیلی خوب بودTT

+ بذارین بگم! اسم کارتون "مردعنکبوتی و جهان های موازی" بود. و اگه اشتباه نکنم از روی کمیک بوکش ساخته بودن؛ چون خود کارتونم کمیک طور بود. انی وی...واقعا کارتون خوبی بود...کم مونده بود اشکم دراد:" و پیر شدم تا اونطوری تموم شه! تا آخرین لحظه هزاربار مردم و زنده شدم-،-

 

13. مترو یا قطار ؟!

قطار...

ولی مترو هم اگه نصفه شبی یا صبح خیلی خیلی زود باشه و خلوتم باشه دوست دارم.

 

14. چند بار تو وبتون غرغر کردین ؟!

خیلی._.

 

15. سه تا از صفاتتون ؟!

لجباز، مصمم، حرف گوش نکن!

+ شمام نظرتونو بگینD=

+ همین الان هیونگ گفت داشت با خواهرش حرف میزد و بخش عظیمی از حرفاشون مربوط به من شده و هیونگ گفته من خیلی قوی و قابل ستایشمT-T خواستم بدونین اگه نیومدم ینی ایست قلبی کردمTT

 

16. اگه می تونستین هویتتون رو عوض کنین ، دوست داشتین جای کی باشین ؟!

عااام...دوست داشتم جای کیدوی آینده ای که تو تصوراتمه باشم..

 

17. الان از چی ناراحتین و چی اذیتتون می کنه ؟!

1) خونوادم و درک نکردنشون

2) برا قلمچی درست و حسابی نخوندم!

3) اینکه باید الان برای عمو گزارش کار ببرم!

4) اینکه استفان گم و گور شده!

5) اینکه نمیتونم با کراشم حرف بزنم

6) نمیتونم برم طبقه خالی خونه دوستم که درس بخونم

7) کتابخونه بسته اس

8) موهام‌ بلند شده و کل گردنمو پوشونده

9) چرا نمیتونم موهامو یک سانتی کنم!

10) پوستم!

11) دندون جلوییم شکسته و چند روز وقت میخواد که درست شه!

12) هندفری سالم ندارم.

13)"-"

+ الان مثلا فکر نکنین حالم خیلی بده و اعصابم داغونه:/ خوبم^-^ 

#از مزایای خونسرد بودن*-*

 

18. به چی اعتیاد دارین ؟!

کافئین و موسیقی

+ در مرحله دوم کتاب، ورزش،نت، و عطر"-"

 

19. اگه می تونستین یه جمله بگین که کل دنیا بشنوه ، چی می گفتین ؟! 

وایییT-T امروز تو همون کارتونه یه حرفی شنیدم اصلا زیر و روم کردT-T

[ کی میفهمم مرد عنکبوتی شدم؟

_هیچوقت نمیفهمی! اینا همش یه قدم از سر ایمانه:) ]

و خب دوس داشتم اینو بگم دیگه! ما هیچوقت همه چیو نمیفهمیم و نمیدونم که چه احتنالات دیگه ای وجود داره!

همه اینا از سر ایمانه! و وقتی که هیچ چیز قطعی نیست، ینی هیچ چیز غیر ممکنم نیست؛)

 

20. پنج تا چیز که خوشحالتون می کنه ؟!

فقط پنج تا؟"^"

+ خب، همین چند ساعت پیش صاحب یه جفت جوراب کاموایی شدم*-*

+ حرف زدن با دوستام

+ nنظر و nپاسخ جدید

+ خرید لوزام تحریر

+ گوش دادن به آهنگ

+ کتاب خوندن

+ رژلب زدن"-"

+ موهام اونطور که میخوام‌ حالت بگیرن!

+ لباسای موردعلاقم

+ غروب

+ گربه*-*

+ عکاسی

+ خب دیگه سکوت میکنم"-"\

 

21. اگه می تونستین به عقب برگردین ، چه نصیحتی به خودتون می کردین ؟!

 انقد موهاتو اتو و سشوار نکش!

 

22. چه عادت ها و رفتار هایی دارین که باعث آزار بقیه ست ؟!

والا همه عادت هام آزاردهندنXD

عااا فکر کنم لجبازی و حرف گوش نکردنم...

عصبانیت زیادم سر چیزای بیخود...

یهو سرد شدنم..‌

بیخیالیم...

 

23. صبح ها مامانتون / باباتون چه جوری بیدارتون می کنه ؟!

+ اسرا دو سات اونبیردی...

اسرای دای دو دااا!! ناهار اولدیااااا!!! الله مثلا کنکور ورجخا!

 

ترجمه: اسرا پاشو ساعت یازدهه..

اسرا پاشو دیگه! وقت ناهاره ها! خدایا مثلا قراره کنکور بده ها!

 

و خلاصه میان اونقد سرم غر میزنن که بیدار میشم:"

 

 

24. کراش هاتون تو مدرسه ، با ذکر جزئیات ؟!

نداشتم._.

 

 

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و بعد دردسر بشه ؟!

یبار نمیدونم چطوری به معلم علومم پیام داده بودم سلام بادمجونT-----T

ولی نه بعدش دردسر نشد._.

 

26. یه جمله ی تاثیر گذار برای مخ زنی ؟!

"-"

جدی جدی از من انتظار ندارین که مخ زنی بلد باشم؟"-"

 

27. چه فرقی بیان شما تو فضای مجازی و دنیای واقعی هست ؟!

تو واقعیت ظاهر سردی دارم...

 

28. یه دروغی که اینجا گفتین ؟!

نگفتم..

 

29. تو بیان چند تا اکانت دارین ؟!

یکی...

 

30. اولین دوستتون تو بیان ؟!

عااام...استلا و آرتی؟ البته اگه از یومیکو فاکتور بگیریم دیگه!

فکر کنم با آرتی قبل استلا دوست شدم نه؟"-"

دقیق یادم نیس._.

 

+ استلا صلوات فرستادم:")

+ آیلین و بلا! مرسی که دعوتم کردین*-*

  • Baby Blue
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۲۳:۳۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

هرچند فکر کنم الان این بی همه چیز منو فراموش کرده و حتی تو واتساپم بهم پیام نمیده و کلا گم و گور شده و معلوم نیست تو کدوم قبرستونیه!

من همینجام کیدو...

در افق های دور...

کمی خسته برای ابراز وجود...

میتونی منو بکشی...

ولی من دوستت خواهم داشت...

عاه...~

ازت متنفرم...
بی همه چیز کازکشT-T
البته که میکشمتT^T

۱۲ - بچچچ!!!! مرد عنکبوتی و جهان های موازیو دیدی و نیومدی پیشم تا زار بزنیم باهم؟((':... میدونی چنتا جایزه برده اون؟((':.... اه بسه.. تیتیمتبمبننتیییی

۱۵ - رو صفت حرف گوش نکن تاکید خاصی دارم/:

۲۱ - طبق همون صفت حرف گوش نکنی بعید میدونم حرف گوش بکنی/:!!!!

 

 

راحرنارخلرلخرتلرتل تل ت تلررخلرحادحاد وایییی دیدی اونووووو:" اصلا محشر بوددددد!!! خیلی خوب بود! اون وسطاش که فهمید اون بنفشه کیهTT آخرش...! گادددد اصلا خیلی عالی بودT^T 
۱۵) اصلا اکنو بخاطر تو نوشتم*-*
۲۱) بیخیال انقدرام بی همه چیز نیستم"-"

عه سنتاکو تو هم اینجایی....

اره انگاری...
اگه یکی هکش نکرده باشه..!

اصلا فست فود غیرقابل مقایسست T-T و منم میخواستم همینو بگم! شیرینی هیچوقت بهش نمیرسه ولی لواشک... شاید بتونه وزیرش شه "-"

آقای کرپســلی *-* این بشر عشق منه! =") چقد کتاب اول ازش متنفر بودم.. هعیی..

و... واقعا کسی اینجا نیست مارول فن یا دی سی فن کمیک فن باشه ؟ ._. اگه یکی اینجوری پیدا کنم میتونم بودن تمام علایقم تو بیانو خط بزنم "-" من یه کمیک فنم و مارول فن =") کمیک فن راستش همه کمیکارو نمیخونم ولی خب خیلی از مطالبو تاریخ و این چیزارو میدونم و همشم از اسپایدی عزیزم بود T-T و اسپایدرمن:سفر به دنیای عنکبوتی!! من یادمه انقد براش ذوق داشتم همون اول برخلاف اسپایدی که گفته بود بهتره با کیفیت خوب ازش لذت ببرین با کیفیت پرده دیدم =") چقدر قشنگ بود.. اصلا یکی از بهترین انیمیشنایی بود که کمیکیش کرده بودن.. فک کنم منظورت گوئن بود نه؟ این نقد اسپایدیه درموردش و بهش 10 از 10 داده:) *حس میکنم دارم از کنکور دورت میکنم:/ وقتی کنکورت تموم شد میام بهت میگم حرفی که میخواستم بزنمو ^-^)

و 10... خدا *-*/...

 

آره وزیر پست مناسبیه براش موافقم"-"
واییییTT آقای کرپسلیTT میدونی من و مائو چقد گریه کردیم سر مرگش؟:"
گادددددددد!!! ماروللللللل؟؟؟؟ ببین! همین الان برو به مائو خصوصی بدهT-T قطعا قراره تا قیامت عر بزنینT--------T و تازه فکر کنم کمیک ایناروهم هست! منم عاشق مارولمTT ولی خب زیاد فیلماشو ندیدم:" میخوام از اول همشو ببینم بخاطر همین هنوز استوپ کردمTT
آررررههههههههههههه گوئن*-* وای خدا*-* خیلی عشق بود این*^* خصوصا با اون موهاش که یه طرفش آندرکات داشت*^^^^^^^* اصلا عالی بودTT
+ لازم شد بعد کنکور یه گروه چهارنفره بزنیم؛ من، بوو، تو و هیونگ! بعد اسمشم بذاریم عاشقان مارول:" و بعد 24/7 عر بزنیم و زاری کنیمT~T
یاح*-*

از 9 اسکرین گرفتم... میزارم تو پوشه خاطراتم... میخوام وقتی مرورش، میکنم چندسال دیگه... بیام وبت و ببینم واقعا حذفش نکردی...*منفی نگری یک عدد من  *

Uyu, yarın sınavın var

 

درود بر تو..
حتما یه پیامم بده جوابتو بدم:")
"-"...
تو...
ترکی بلدی؟@-@

@عشق کتاب

چییی داری میگییی]]]':

چطور میتونی بگی اینجا کسی مارول و دیسی فن و کمیک خون نیست وقتی من اینجاام؟؟؟؟ 

چطوررر.... اصلا قلبمو شکوندی.... من با مارول بزرگ شدم))= چطور میتونم فنش نباشم؟ میدونی هرکدوم از فیلم های MCU رو چند دفه دیدم؟))=..... دیگه هیچوقت نگو اینجا مارول و دیسی فن پیدا نمیشه... واقعا بهم برخورد... اه...

+راستی منم اولای کتاب از کرپسلی بدم میومد D=

آروم باش بوو...
اون از کجا باید میدونست..؟
هیچ وقت حرفشو نزده بودی دیوانه!
آروم...
+ ایح منم-،-

عه استفان اینجام شماره ۲ عه؟ 0-0

 

تبایدیسحقدیمیدیحثتثد  استیو لئوپارددددددد *-*  

منظورت چیه"-"


عخبخعبحارنادنادانرنارهحر استیو لئوپاردT-----T بااینکه خیلی عوضی بود ولی بسی دوسش داشتم:"

فقط ۲۳ ...

*سعی میکند لبخند بزند*

نه گوگل بلده...

 

آها._.
درسته._.
فردا باید صبح زود بیدار شم:"

استفانو به اسم طرد شده شماره ۲ میشناسم .-.

اینجا بی شرف شماره ۲ عه :)

 

جذابیتش به عوضی بودنش بود *-------*

عاووو"-"
ولی مراقب باشین"-"
چیزی بهش بگین با من طرفین"-"\


 دقیقا دقیقااااا...خصوصا اون آخراش که موهاش خاکستری شد لخجلهحلحهدحهدحهد*-*

کی به اون پیرمرد چیزی میگه :/

 

 از همون لحظه ای که تو قبرستون دستشو با چاقو برید روش کراش زدم 

وای وای وایییییی موهای خاکستریششششش 

اون برادر بزرگس پیرمرد نیسTT
*شمشیرش را بالا میاورد*

وای نگوووووووووووT----T
خیلی باشکوه بودT-T
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۰:۳۱ آرتـــ ـــمیس

3)اسرا کجاش دخترونه س! من حتی قبل از اینکه باهات آشنا بشم به نظرم اسراها ازاین آدمای دعوایی بودن×-×

17)وای منم از خیلی چیزا ناراحتم اما در عین حال خونسردم :/ 

23)خوشم اومد XD*-*....

25)سلام بادمجون؟XDDD عالی بود...

10و 30) *ذوق کردن و اشک گوشه چشم* 

*در آغوش کشیدن کیدو*

عام"-"..

فک کنم استلا زودتر از من اومده D: 

ولی من زودتر باهات دوست شدم*-*..

3)جدی؟ خب خوشحالم که اینو میشنوم! درضمن! مگه الان که باهام آشنا شدی فکر میکنی اسرا ها دیگه دعوایی نیستن؟XD
17) تو منی خیالت تخت"-"
23) یوح*-*
25) اصلا نمیدونم چطور شد که اون پیامو دادم:/ احتمالا مست بودم:/
10) *معصوم و بغلی شدن*
اون زودتر اومد ولی فکر کنم با تو زودتر دوست شدم*-*
دقیقا*-*

بس کن کیدو)))=...

اصلا من قیافم به کسی میخوره که فن مارول نباشه؟))=

احساس میکنم آرمان هام زیر سوال رفته))=

منو ببرید کنار تونی خاک کنید این زندگی دیگه به درد نمیخوره)""""=

کلاه قورباغه ای هم که ندارم)))=

 

 

+تو یکی از قسمت های چالش نویسندگی که در مورد مارول کاملا نوشته بودممممم...

همون که تو نخوندیش که اسپویل نشهTT

خب اون که قیافتو نمیبینه'^'
نههههTT
لایت استیکم نداریT^T
*خاک ریختن روی بوو*


+خب شاید امیر اونجارو نخونده._.
یادم نندازTT

استفانِ کهن سال 😂😂

 

هق هققق  بلخره یکیو پیدا کردم حماسه دارن شانو خونده باشه :]

 

 

اینطوری نگووو!!!!

البته که خوندم:"
حتی دوستم بوو (همین مگلونیا که میبینی) هم خونده:"
و خیلی هم عر زدیم سرش...
@مائو
بیا یه دارن شان خون دیگه یافتیمT-T

اه راست میگی/:...

به هرحال من اینجا و در این پلتفرم به میل و علاقه ی شدیدم به ابر قهرمانان مارول و دیسی تحت عنوان یک دلباخته ی فلک زده کام اوت میکنم، باشد که رستگار شوید/''-"\....

 

+چرا نیازمندی هایی رو که هنوز بهشون دست نیافتم رو یادآوری میکنی؟TT

فردا پس فردا دیدی خودمو از پشت بوم پرت کردم پایین بدون قاتلم تو بودی... آه~

نظرت چیه یکی از عکسای هدرتو به مارول اختصاص بدی؟ یا اون گوشه کنار یه جمله معروف از مارول بنویس:"

+ پس من چی؟TT مگه من به هرچی خواستم دست یافتم؟TT

@kim hyeon 

به به میبینم که رفته رفته داره به تعداد همزاد هام اضافه میشه TT

گفتی حماسه ی دارن شان؟؟ TT... 

خیلی خب... اون تریبون رو بدین دست من کار دارم باهاش.

 

*برای کرپسلی نوحه میخواند*

امدامدجهدحارحلرلحرحعرخعرخعرنرناربخعبحعبرنارحهبحعبع۸لحلنالحه 
متدمارنالحارحلبخلبحعب
عاححححححححححححححححححححT-T
بوووووTT
اصلا از وقتی حماسه دارن شانو تموم کردمTT
دیگه نمیدونم با زندگیم چیکار کنمTT


*با چشم های پر از اشک زیر لب میگید: حتی در مرگ، ای کاش پیروز باشی:)*


وپتوتمدمادهجده

ویهقدیجیویدطحس ستطدزخشنسک

نبرد با شیاطینم خوندین؟

راست میگی باید یه چیزی در مورد مارول تو وبم بذارم که وارد شوندگان دچار کج فهمی نشن^^

احسنت به این هوش و ذکاوتت کیدو، احسنت^^

*تشویق و پرتاب کردن گل رز*

بیخود نیست که شدم ایده پزداز اکیپ^-^
* داد میزند: امییییر! اون عینک دودیتو میدی؟ کارش دارم!*
*نشان دادن تواضع*

# مگنولیا

کرپسلییییییی  یاد عر زدنام افتادم T-T

رادتدمتدمتدجخدهجدهد منمممممممT-T

نیحیتیمنسمعاراهرخعر!!!!

نبرد با شیاطیننننن!!!!

لرد لاسسس*-----*

 

 

 

*فقط تا جلد چهارم خوندم من، تا بکT-T...*

گمشووووووT-T
نخوندمشششششT-T
تنها چیزی که ازش میدونم اون پاراگراف معروفT-T
ولی بچچچچ! یادته گفتم تورو با دوست امیر(مایکل) شیپ میکنم؟ مایکلم خیلی نبرد با شیاطینو دوس داشت *کوبیدن سر بر دیوار*


*تو رو خدا ادامه ندهT-T*
+ میمون فردا آزمون داریمTT

@kim hyeon

مائو صدام کن، مگلونیا طولانیه D=

 

+من برای کرپسلی چهلم هم گرفتم T-T

+ یادته اون روز که تو مدرسه مرگشو برام تعریف کردی گریه کردم؟TT
بعد احمدی هم اومد بالا سرمون گفت چه مرگتونهTT

# مائو

باش  توعم هیون صدام کن

حقیقتا نبرد با شیاطینو درو کردم البته با پای حماسه دارن نمیرسید ولی اونم خیلی خوب بودددددد

چهلم XD

من هنوز نخوندمشTT

@مائو_هیون

اسم اون مو طلایی که مرد چی بود؟T-T یه هفتس درگیرمT------T

"ک" داشتT-T

@هیون

باشه هیون D=

من نتونستم بعد از جلد چهارمشو پیدا کنم TT

بعد این که اون زمان فک کنم کلاس پنجم بودم"-"... 

یه روز باید کامل بخونمشTT

 

+دیگه چیا خوندی؟ روون؟ دلتورا؟ کتابای آر ال استاین؟|

 

@کیدو

ببین بذار من این مایکل رو یه بار حداقل ببینم بعدا شیپمون کن"-"

+میدونم آزمون داریمTT

بهروزم نداره؟:"
بیخیال بعد کنکور از تهران میخریمT-T


+ منم ندیدمش"-"
+ پس میدونیTT

هعییییی یکی که ارتمیس فاولم خونده باشه پیدا کنم دیگه رسما پس میوفتم...

بلندگو را به هیون میدهد*

@کیدو

مو طلایی که مرد؟ کجا؟ تو دارن شان؟

آرهههههه
همونی که به خیانت متهم شدT-T
عاااح بچه پاکمT-T
چشاشم آبی بودT^^^T

# مائو

دارم فک میکنم این جمله رو اعصاب بعد کنکورو بگم یا نه 

همشونو خوندم *-*

ار ال استاین بیشترشونو البته :)

 

بگی نگی حقیقت همینه:"
آر ال استاین؟*-* کدوماشو خوندی؟*-*

@هیون و بانوی مارول فنمون

من همشو خوندم T-T

لازم شد یه قرار بذاریم صرفا جهت عز زدنT-T

@هیون

آره واقعا لفظ "بعد کنکور" رو اونقدر استفاده کردم آلرژی پیدا کردم بهش/:

ادههه!!! ایول باو، همشونو خوندی؟*-----*

من الان بیوفتم بمیرم یا چی؟*----* 

هیچ امیدی نداشتم به این که کسی بدونه روون کیه... وای خدا... من حتما خوابم الان....

من میرم حلق آویز شم...

# کیدو

همونی که میخواس ثواب کنه کباب شد؟ شاهزاده بود؟

# عشق کتاب

ویتیدسپسیتیوجسستس 

ارتمیس فاولم خوندی؟

همونT-T هموووونT-T چی بود اسمش؟TT

@مائو
وای بوو آرا سیلز رو یادتهههه؟TT ای قهرمان!TT
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۰۱ آرتـــ ـــمیس

@هیون

آرتمیس فاول!!! 

مننننT-T

@مائو

تو... تو مارول فن بودی و من نمیدونستم؟ T-T ای خـــدااا @-@ بالاخره! بالاخره... مائو آماده باش که هرلحظه ممکنه بیام خصوصیت و از هر تئوری چرت و هر کمیک جدید و هر فیلم جدیدی که اومد حرف بزنم=") اصلا میدونین من چقدر دنبال یه مارول فن بودم که درمورد اند گیم و اون آخرش با هم بحث کنیم؟ *-*

یا ونوم... من واقعا ونومو دوست دارم پسر! =")

از اند گیم حرف نزنین وگرنه اونقد گریه میکنم معادن آبم تموم شهT---T
T----T
T^^^^^^^^^^^^^^^^^^T

@عشق کتاب

میخوام گریه کنم T-T

من و این همه خوشبختی محاله T-T

 

@کیدو

وای شت... چرا یادم نمیاد... 

یجورایی بدبختیTT


اه دارم کلافه میشمTT
@امیر تو اسم اون شاهزاده توی دارن شانو میدونی؟

خیلی زیادن نام ببرم؟

# مائو

منم حس میکنم خوابم

به هرکی گفتم فلان کتابو خوندی گف نه کتاب زیاد نمیخونم :/

وای وای وایییییی روون خیلی گمنامه بچمT-T

T-T

آرتمیس فاول عشق منه اصلا T-T چقد یکی میتونه باهوش و جذاب باشه آخه؟ بعدشم شما ببینین کل این شخصیت خفنای دنیا از آرتمیس اومدن.... =") برلینم بزرگیای آرتمیسه، شماره پنجم از نظر من خودشه فقط یکم خشن تر... نیک نوجوونیاشه.. هی خدا T-T

خب این نخوندم...
لنتیTT

@عشق کتاب

اند گیمممممم!!!!!! میدونی چقدرررر گریه کردم؟ نه.... میدونی؟؟؟.... رسما کور شده بودم.....

وای خدا....دوباره عر  زدنم گرفت.... خدایا T-T...

+خیلی وقته کامیک نخوندم راستش.... حدودا دو سالی میشه متاسفانه(':

 

ونوووووم!!!! ونووووومممممم!!!*----*

من عاشق ونومممم!!!*---*

نه مث که قراره معادن آبم امشب تموم شهT-T

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۰۴ آرتـــ ـــمیس

@مائو 

شوخی میکنیییTT

روون رو خوندییی؟TT

آرتیییییییییییییییییی T---------T
گادددددددد
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۰۵ آرتـــ ـــمیس

@عشق کتاب 

بس کنننTT

آرتمیس فاوللل مننTT

TT

@هیون

حالا خوبه به تو میگن خیلی کتاب نمیخونن/:

منو که قشنگ مسخره میکنن میگن هنوز قصه میخونی؟///: میخوام بزنم دهنشون....

آره روون خیلی ناشناختستT-T...

یاد تمام اون وقت هایی افتادم که "کولی ها" رو غلط میخوندم و هی میگفتم اده کولی دیگه چیه/:

 

...

@مائو

خدااا @-@

و روون *-*

@کیدو

کدوم شاهزاده هه؟ تو سرزمین اشباح؟ یا نبرد با شیاطین؟ @-@

سرزمین اشباح...همونی که به خیانت متهم شدTT

@آرتی

وای.. تو هم خوندیش؟ T-----T

همگی بیاین بمیریم...

وای... یادم نیست اسمشو:/

(#گندتان بزنند با این کتاب خواندتان)

کوردا اسمالت!

@عشق کتاب

نه منظور کیدو شاهزاده نیست، همونی که میخواست شبح ها و شبح واره هارو متحد کنه TT

کوردا اسمااالتT---T

عررررر ۲ نفر یافتمممممم  TT

# کیدو 

بعدا هارکات مولدز بود اسم قبلیش یادم نیس

# ارتمیس و عشق کتاب 

ابدیمسدساسرحسیدین  ایولللللل

 

یافتمTT

وایستید.... کوردا اسمالت بود؟؟؟

ارههههه
منم سرچ کردم._.
وای بچمT-T
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۰ آرتـــ ـــمیس

@مائو 

معلومه که خوندمش ...T---T 

وای وای اونجا که آبجی رین رو دزدیدن.....T--T

بچم خیلی ناشناخته است...π--π 

دلتورا رو هم کسی هست خونده باشه؟..

من دیگه چی می‌خوام از این زندگی...

بوو...هیونگ...
بیاین...دلتورا!
 برا همتون آرزوی زنده بودن میکنم^-^\

کوردا... اسمش آشناست@-@ آره... یادمه، یا کوردا خودشه یا یکی از اون شبح پیرا T-T

کوردا بود"-"

@آرتی

من من من!

مایکل دلتوراییم کرد =")

مایکل..:)

@کیدو

"منم سرچ کردم._."؟؟؟؟

دیوانه از کجا فهمیدی منم سرچ کردم xDDD

 

 

دارن شان: خدایا ببین چه چپ و چلاقایی کتابامو میخونن... هعی... 

*سیگار روشن میکند*

مثل اینکه رفیقیماااXD

*اِشَک به منم تعارف کن*

# مائو

شرم اوره -__-

میخوام همشونو بزنم 

 

 

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۲ آرتـــ ـــمیس

@عشق کتاب 

منم کم خوندم...دو جلدش آخرشو نخوندم فقط ولی بازم TT 

 

@هیون

اونجا که جولیوس روت مرد...TT

@آرتی

دلتورااااا!!!!

من خوندمششششش!!!!*----*

لیف جز اولین کراش های کتابیم بود خاداااااT----T...

همیشه موقع خوندش تصور میکردم من جاسمینم D': 

# ارتمیس

دلتورا  مننننن

 

 

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۴ آرتـــ ـــمیس

@مائو 

ایول منممم D: 

# ارتمیس

اون لحضه رو یادم نندازززززز 

دلم واس بوی سیگار قارچیش تنگ شدههههه

خدایااااا *-*

لیـــف!

صابووون

جاسمین و باردا T---T

چقد من اینارو دوست داشتممم ="))))

 

ینی من اگه بتونم امشب رو با سلامتی پشت سر بذارم و به آزمون فردام سالم برسم...

اول مارول... بعدا دارن شان... بعدشم که روون و دلتورا و... چه خبرتونه آقا؟؟؟ چهههه خبرتوووونهههههه؟؟؟؟TT

من اینجا حلقه دار درست کردم...

@همگی

حنانه هم دلتورا رو خونده بودT------------T

@عشق کتاب

وای لیف و باردا و جاسمین T-T...

چقدر اکیپشونو دوست داشتم... (و دارم...)

با اون قدرت های ماورایی حل معماشون که همیشه پشمام رو میریزوندTT

دلتورا رو داری؟TT
میخوام بخونمشTT
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۱۸ آرتـــ ـــمیس

@عشق کتاب و مائو 

شما هم اعصابتون خورد شد وقتی لیف با جاسمین ازدواج نکرد؟:/

@کیدو

فکر کنم یه صحبت اساسی با حنانه دارم... البته * بعد کنکور*

 

*کوبیدن کف دست بر سر*

آره! تازه دلتورا رو خیلی دوست داشت! عاشق تونی هم که بود! سر اند گیمم گریه کرده بود! لاک پشت های نینجا رو هم دوست داشتTT

*همراهی با بوو*

@کیدو

نه ندارمش ولی تو کتابخونه هست. خودم از اونجا قرض گرفته بودم^^

 

@آرتی

بله/: 

واقعا رو مخم رفت/: یعنی که چی؟....

خفن ترین شیپ کل مجموعه بود....

بچ منم میخوامTT
#بعد کنکور:/


@آرتمیس

ایح:/

@عشق کتاب

خیلی ایح/:

من کم کم داشتم برای بچه هاشون اسم انتخاب میکردم/:

# دلتورا خوانان اعظم

ازدواج کردن کهههههه

نگید که من توهم زدم؟ :|

اخرش از بچه هاشونم رونمایی شد که

خوبی رفیق...؟ "-"

@هیون

کردن؟؟؟

چرا من یادم نمیاد؟؟؟

مگه جاسمین در واقع شاهزاده نبود؟....

*قاطی کردم؟؟؟؟*...

*احساس میکنم هیچی یادم نمیاد ازشTT*

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۲۵ آرتـــ ـــمیس

@هوون 

واقعا ازدواج کردن؟

۳۴۰ روز به عمرم اضافه میشه اگه ازدواج کرده باشن :/

نظرات این پست به صد میکشه..."-"

مطمئنم "-"

@آرتی

وای... وای صبر کن یادم اومد!!!

تو اژدهایان دلتورا بود فک کنم.... وای چطور یادم رفته بود..... آره ازدواج میکنن....

# مائو

نه جاسمین بچه اهنگره بود 

اژدهایان دلتورا اخرین مجموعه ش بود دیگه اخرش ازدواج کردن

 

@مائو

عـه:/

*پایکوبی به مدت 3 هفته و پرت کردن گل رز در  هوا*

# ارتی

من سگ درصد مطمئنم ازدواج کردن 

 

@هیون

اه آره راست میگی... جاسمین بچه جارد بود اون وسط وسطا هم پیدا کرد باباشو...

الان برم خودمو لعن و نفرین کنم بابت فراموش کردن این قضیه؟؟؟؟TT

رفتم بمیرم رسما... بای...

تو "خواهر جنوب" بود فکر کنم... جلد آخر اژدهایان دلتورا.... آره؟ یا باز قاطی کردم؟

# مائو

اره خواهر جنوب بود 

 

میگم این عادیه که من رو اژدها هاشونم کراش زدم؟ •-•

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۳۱ آرتـــ ـــمیس

وایی..ازدواج کردن!!*فشفشه*

 

@مائو 

آره وای چرا یادم نبود :/ 

@هیون 

آره عادیه XD

من رو اژدهای لاجورد و یاقوت زرد کراش داشتم D=

زمرد هم همینطور D':

# مائو

وایییی سر قضیه اژدهای الماس ... افسردگی مزمن گرفتمT-T

@هیون

اونجا که استخون هاشو پیدا کردن نیدیتنیتمیتی TT

 

+وای... اون یارو اسمش چی بود؟ جک بود؟ جک خندان؟... یه همچین چیزی بود اسمش... کشتی لیدی لاک... خیلی دوست داشتم اون تیکه رو، جریان اون فانوس دریاییه...

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۳۷ آرتـــ ـــمیس

@همگی دلتورا خوانان

جلد آخرش ستاره های دلتورا رو خوندید؟•-•

من نخوندمTT

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۳۹ آرتـــ ـــمیس

@مائو 

وای واییی..یادمه جک خندان یه آبجی هم داشت! چی بود اسمش؟:/ اونم خیلی خفن بود...

وایی! اون پادشاهه! که یادم نمیاد تو کدوم جلد بود :/ که یک شب موندن اونجا...وای.

*خاطرات دلتورا در ذهنش زنده می شوند*

@آرتی

ستار های دلتورا؟

مگه سه تا نبودن؟ 

سرزمین سایه های دلتورا / در جست و جوی دلتورا / اژدهایان دلتورا ... "---"

از گوشه‌ی دیوار به داخل و محفل گرم اهالی نگاهی می اندازد*

عام... خواستم بگم 16 خیلی خوب بود... همین

موزش را برمیدارد و اتاق شلوغ را ترک میکند*

ممنون:"
من افسردگی گرفتم سر پست آخرت...خیلی من بود! یادم نمیره..
+ از کتابایی که خوندی بگو شاید کسی پیدا شد"-"

@آرتی

آرههه جک خندان یه خواهر داشت*---*... یادم نمیاد چی بود...

جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۰۱:۴۲ آرتـــ ـــمیس

@مائو 

نه انگار این یکی جدیده شه :دی 

@آرتی

وات د هل!!!!

جدیدش؟؟؟ من چرا الان خبردار میشم؟؟؟

 

ببخشید افسردگی گرفتی :"

+ بحث دسته جمعی دوس ندارم... بیشتر دونفری دوس دارم و توی بحثای ابرقهرمانانه هم نظری ندارم متاسفانه...

حقیقت تلخی بر صورتم کوبیده شد...
+ هممم آره خب دونفره کیفش بیشتره^-^
...
پس برو به امان خداXD
+ منم همچین نخوندم در کنار این بزرگوارا._.

کیدوT-T....

الان من باید خواب باشم حدود ۵ ساعت دیگه آزمون دارم T-T... (داریم...)

چیکار کنم؟T-T

دیوانهT-T
بنظرت من میدونم؟T-T
نظرت چیه بلاکت کنم؟T-T
یادمه هروقت دیر میخوابیدم بلاکم میکردیT-T
هرچند اینجا واتساپ و تلگرام و اینستا نیسT-T
نمیدونمT-T
میخوای راجب بلو و اون هودی زرشکیش حرف بزنیم؟T-T
*فرار میکند*

*خشتک دران سر به بیابان میگذارد و محو میشود*

* با صدای گرفته میگوید: هی رفیق! وایسا منم بیام!*

# آرتی

اسم خواهرش آوا بود فک کنم 

چییییی کتاب جدید؟ 

*وی با سرعت نور به سمت گوگل میدود*

# مائو

خیلییییی بد بود اون لحظه T-T

 

حماسه دارن شان کدومه؟

همون مجموعه دوازده جلدی قصه های سرزمین اشباح•~•

هووووووم همون که دوتا پسر دبیرستانی بودن و عنکبوته یکیشونو نیش زد؟

آرهههههههههه خودشه *-*

هوووووووووووم خوندمشش منتهاخیلی ازش میگذره فقط یه سری تیکه هاش یادمه.

جلد یکش رو هم که فیلمشو ساختن دیدم.

هووووم قبل اینم غک کنم یه پنج جلدی راجب اینه که کرپسلی کی بود و چطوری به اینجا رسید اونم دوست داشتم.

کلا دارن شان با اینکه تلفظ اسمش سخته ولی داستاناش جذاب و روونه

آرههه فیلم جلد اول ینی سیرک عجایبشو ساختن...
اونی که میگی چهار جلد بود؛ اسم مجموعشم حماسه کرپسلی بودT T اونم دو جلدشو خوندم...
درسته^-^

*0*!!!!!!

^-^\

3.چرا منم به این فکر کردم اسمت یه چیز دیگه بود بهتر بود؟"-"واقعا هم یه اسم خنثی بیشتر بهت میاد((=
4.واقعا چطور؟واقعا چطور میتونید شیرینی رو به فست فود ترجیح بدید؟T^Tاصلا برید گمشید..
10.قلبم اکلیلی شد که(":
12.وای مرد عنکبوتی و دنیای موازی ایح اونT---Tحدود دو سال پیش دیدمش(":خونه خالم اینا..نصف خاطراتم زنده شدT^T(البته اگه اونی رو بگی که من منظورمه:/)
17.هممون همیشه این اعصاب خوردیای مزخرفو داریم"-"
23.چرا من علاقه وصف ناپذیری به زبونتون دارم؟"-"

3) اوهوم:) هرچند تو ایران همچینم اسم خنثی نداریم...
4) خودت گمشوTT چطور میتونی شیرینو به پیتزا و ساندویچ و سمبوسه و ذرت مکزیکیو ترجیح بدی>< هرچند...بوو هم گفت شیرینی'-'
10) ^---------^
12) لنتی خیلی خوب بودTT عااا همونی که یه سیاه پوست مردعنکبوتی میشد...اسمشم مایلز بود..
17) درسته "-"
23) خودمم دوسش دارمXD 

@موچی و کیدو

 

شما چطور میتونید شکلات رو به یه تیکه سوسیس ترجیح بدید؟

خجالت نمیکشید؟ 

شکلات اصلا با سوسیس یکیه که مقایسشون کنید و تازه سوسیس رو برتر بدونید؟؟؟؟

گمشید از جلوی چشمم...

برید تو اتاقتون و به این کار بدتون فکر کنید...

 

*شکلات تلخ لفت د چت*

شکلات شیرینی نیستتتتتتت!!!
درضمن اگرم باشه فقط همونو به سوسیس ترجیح میدم....درکل فست فودو خیلی خیلی بیشتر دوس دارم:/
خودت گمشو جنده:/

*به آیدیم توهین نکنTT*
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

سنتاکو راس میگه

چطور سوسیس رو با شکلات مقایسه می کنید؟؟؟؟؟؟

صد درصد سوسیس...

تا ابد دوستمی~!

@سنتاکو

 

توهم آره؟؟؟؟

تو هم رفتی تو جبهه ی اونا؟؟؟؟

پس تمام شکر هامونو به یه تیکه سوسیس متعفن فروختی؟؟؟

دیگه باهام حرف نزن سنتاکو...

برو شبم با همون سوسیست بخواب... 

 

شبو با سوسیست بخواب؟ XDDD

نه بابا من جزو عشاق فست فودم:")دارم به بقیه میگم..T^T

آها..خوبهTT
پوزش میطلبم:"

@مائو
ببین سوسیس اصلا یه چیز دیگست:")سوسیس جزو غذاهای بهشتی هستش..البته شکلات تلخ هم هست ولی سوسیس..*آه*

واقعنم...مخصوصا اگه با چنگال بخوریش...عاحححح

برید سوسیستونو بخورید... منم دیگه با کسی که دهنش بوی سوسیس میده حرف نمیزنم...

'-'
خب اینکه شکلاتو بیشتر از سوسیس دوست دارم دلیل نمیشه که شیرینیو بیشتر از فست فود دوس داشته باشم-،-

او راستی کیدو، دیگه گوه میخوری شکلات تلخ بخوری، برو با همون سوسیس و ذرتت لاس بزن، منم شکلاتارو بردم... *رفتن*

'-'...

۱۰. (((((((=

۲۳ عااالی بود XD

۳۰. من اولین کامنت بودم D:

XD
آره یادمه=)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan