سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب دوم!

 

  گویا امروز علاوه بر امتحان فیزیک،امتحان زبانم داشتم"-" که خب حالا زیاد مهم نبود...هرچند ریدم:) نمیدونم چرا..این دومین باریه که ازمون امتحان گرفته و دومین باریه که من تو زبان ۱۴ شدم"-" میفهمین؟۱۴...بگذریم...

 

چالش سی شب ژورنال نوشتن:

شب دوم: یک نامه بنویسین برای بدنتون.از هر عضوی که توی بدنتون دارید و سالم هست تشکر کنید؛ از بدنتون بابت اینکه زنده هستید و داره زندگی میکنه تشکر کنید.

=""""))

اول از همه از شش هام تشکر میکنم که بهم اجازه نفس کشیدن میدن...

از کبدم بخاطر اون ۵۰۰ تا وظیفه ای که داره تشکر میکنم"-"

از کلیه هام تشکر میکنم که خونمو پاکیزه نگه میدارن"-"

پاهام...ممنون که منو به جاهای قشنگی بردین

و شما دستام:)..اگه شما نبودین من هرگز نمیتونستم چیزیو لمس یا خلق کنم^-^...حتی نمیتونستم لپ حنانه رو بکشم=""))...و دست تمامی کسایی که دوسشون دارمو بگیرم♡ حتی نمیتونستم کسیو بغل کنمT-T

قلبم:)

قلب عزیز و خستگی ناپذیر من..

بابت تمام لحظات...بابت تمام اون هشت صدم ثانیه هایی که از پسشون براومدی...بابت تمام این مدت که بخاطرم مدام فشرده و پر شدی و اون همه فشارو تحمل کردی تا خون رو به اندازه کافی به تمامی نقاط بدنم پمپاژ کنی ازت ممنونم...امیدوارم بازم باهم ادامه بدیم:)

و مغزم....

میدونم خسته ای...میدونم هرروز داری مسیرهای عصبی جدیدی رو میسازی...میدونم دلت پره از لجبازی ها و حرف گوش نکنی های قلبم ولی...اینو بدون که خیلی برام باارزشی...بابت تمام مسئله هایی که حل کردی...تمام چیزهایی که فهمیدی و به درد اومدی...و در آخر...بابت تمام خاطره هایی که برام ساختی ازت ممنونم...تو دوست خوبی برا من هستی...مراقبم باش=)

 

لازمه از تمام سلول هایی که بخاطرم آپوپتوز کردن،جنگیدن و از بین رفتن تا من زنده بمونم،اونایی که بخاطرم میکروب خوردن،لنفوسیت هام و و و ..از همتون ممنونم...میدونم نمیتونم براتون جبران کنم ولی تاابد به یاد شما خواهم بود و فراموشتون نمیکنم...

💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

  • Baby Blue
سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۰۰:۴۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

خیلی دوسش داشتم(=

 

نوشتنی اشک در چشمانم حلقه زد"-"
مچسی^.^
سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۰۱:۰۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

واقعنم اشک داره(("=

="" >>

ولی به شخصه از همه بیشتر از دستگاه عصبیم مچکرم من...

و این عجیبه که از مغزم تشکر کنم، چون دستور تشکر از خود مغز میاد "^"...

 

اگه بخوایم اینطوری فک کنیم که کلا ما تشکر نمیکنیم"-"
مغزمون تشکر میکنه"-"
و این ینی ما هیچ کاره ایم"-"
و هیچوقت نمیتونیم از کسی ممنون باشیم"---"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan