سی شب چالش ژورنال نوشتن:شب چهارم!

 

"-"

هیچی ندارم بگم'-'

بریم چالش'-'\

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن:

شب چهارم: دلتون میخواد بهتون چی بگن؟چه تعریفی از شما بشه؟بهتون بگن باهوش هستین،خلاقین یا زیبایین؟اهمیتی نداره اگه تا به حال کسی اینارو بهتون نگفته.امشب خودتون اونووبنویسین.

عام...اصولا من توقع خاصی از دیگران ندارم و منتظر نیستم که یکی ازم تعریف کنه؛ ولی دوس دارم کسایی که منو میشناسن و نسبت بهم شناخت دارن بگن که چطور آدمیم...و این خیلی برام مهمه..من به این چیزا خیلی اهمیت میدم.جوری که همیشه نزدیکای سال جدید از دوستام و کسایی که منو خوب میشناسن(و حتی بعضی از همکلاسیام!)  میخوام که اخلاقای خوب و بدمو بگن که خودمو اصلاح کنم و به نسخه بهتری از ME تبدیل شم:)

در درجه اول چیزی که دوست دارم بشنوم اینه که بهم بگن تو آدم بافهم و شعوری هستی..این...خیلی..خیلی..خیلی..برام ارزش داره...خیلی خیلی...

بعدششش..دوس دارم بهم بگن آدم "حال خوب کنی" هستم و بقیه از بودن درکنار من احساس خوبی پیدا میکنن*~*

 

آها!! اینم دوست دارم که بگن آدم مسئولیت پذیری هستی*^*

دیگه...

اوه اینو یادم رفت بگم!

وقتی کسی بهم میگه خوش استایلم خیلی خوشحال میشم*---------*

اینم خوبه که راجب قیافم نظر مثبتی داشته باشن'-'

ولی خب...وقتی کسی راجب چهره ام چیزی میگه زیاد باورش نمیکنم...نمیدونم چرا ولی بابت چهره و ظاهر من اصلا اعتماد به نفس ندارم و هروقتم کسی در این زمینه مرا تعریف نموده و من برگشتم گفتم که نیستم، طرف فک کرده که دارم شکست نفسی میفرمایم ولی درواقع اینطور نیست•-•

الان باز بهترم'-' یادمه هفتم یبار یکی گفت تو خیلی خوشگلی باهاش دعوام شد:/ چون فکر کردم داره مسخره ام میکنه"-" در این حد"---"

ولی خب از اونجایی که تعریف در این زمینه زیاد شنیدم الان دیگه مثل قبل نیستم و حس بهتری دارم...چون بنظرم ممکن نیست همه اون افراد قصد مسخره کردن منو داشته باشن'-'

واهاییی الان یادم افتاد...یادمه دوتا از همکلاسیام روم کراش داشتن"--------" پناه بر خدا...

و باز همین الان یادم افتاد کهXD بعد اینکه موهامو مشکی کردم یکی از همکلاسیام بهم گفت شبیه کاراکترای انمیه شدم*^^^^^^^^*

.

.

.

خب...همینا دیگهXD

 

  • Baby Blue

خب بذار از همین تریبون اشاره کنم که....

 

+باشعوری

+مسئولیت پذیری

+استایلتم خوبه اون زنیکه ی کتابخونه هم زیادی گون میخوره XD

+مچکرمممممT-T
+بوس*
+یووح..مرسی*-*...البته که زیادی گوه میخورهXDDD

سلام ! 

سوالاش رو یه جا داری بفرستی ؟ شاید منم شروعش کردم *-*

علیک سلام*-*
دارم ولی نمیخوام بفرستمXD 
چون خودمم سوالارو ندیدم اگه ببینم دیگه زیاد جالب نمیشه برام"-"
درضمن سوالاش خیلی طولانین•-• بخوام واسه سی شبو برات بفرستم طومار میشه"-"
ولی اگه خواستی میتونم آیدی اون کانال تلگرام که این چالشو گذاشته رو بهت بدم...
آیدیش:Burnt_Deam
و خب همین الانشم میتونی شروع کنی دیگه...از اونجایی که من زودتر شروع کردم تو میتونی سوالارو از تو وب من برداری^-^\

کفایت میکنه اینا یا چاره ای جز فرستادن همه سوالا ندارم"^"؟

چاره ای جز فرستادن همه سوالا نداری D: 

هی خداااااXDDDD
باشه صب کن...
خصوصی بفرستم دیگه آره"-"؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan