آزمون یک آذر؟؟!!!

*معلم زیست پیامی برا من و بوو میفرسته که توش حرف از امتحان یک آذر شده*

بوو:یک آذر؟

من:امتحان میانترم داشتیم یک آذر..

بوو:چرا یادم نمیاد"-"؟

من:چون ندادی"-"

منم یادم نمیاد"-"

بعد میدونی جالبتر چیه؟

بوو:اینکه ۲۰ شدیم😂

من:نه جالبتر اینه که من اون روز تو ربات اعلام حضور کردم://

بوو:گاد..

امتحانی که ندادیمو ۲۰ شدیم...امتحانی که دادیمو ۱۶😂😂😂😂

من:صب کن ببینم...تو امتحانی که ندادی ۱۹.۷۵ شدی بعد ارفاق داده شدی ۲۰

بوو*درحالیکه کلا امتحانو نداده*:ینی چیو غلط نوشته بودم که ۲۵ کم کرده؟...

من:...

بوو:البته حالا که دارم فک میکنم یه امتحان آنلاین زیست دادم....که خب اونجام ۱۸ شدم://

من:نه راستش....امتحان کاغذی بود....

بوو:....گاد....ذهنم درگیر شد

من:پرونده سنگینیه🧐

 

*و اینگونه آن دو سمپادی کله فندقی قرار است کنکور دهند*

 

پ.ن:این عکس زیادی شبیه من و بوو نیس=)؟

بوو که درحال بازی کردن با پی اس فوره ...

و منی که اومدم از پشت بغلش کردم:"")

پ.ن۲: درواقع من کلا خیلی آدم بغل کنی هستم...خصوصا back hug :)

 

 

  • Baby Blue

باورم نمیشه پست کردی XDDDDD

احساس میکنم قراره کل جلال و جبروت منو تو بیان از بین ببری با این دست پستا XD

 

+وای اون عکسه....

*به یاد کثافت کاری هایمان در منزل هیونگ می افتد*

خیلی خوبه....

و اینکه... اون دوتا دختر اسمشون ماکی (قرمزه) و نیکو (مو سیاهه) بید، شخصیتای انیمه ی love live ان(('=

و دوست صمیمی هم هستن/"-"\

بچ من وب زدم که همین کثافت کاریامونو پست کنمXD
تو اینستا هیونگ نمیذاشت استوری کنم میگف آبرومون میرهXD
نه تنها جلال و جبروت تو...بلکه جلال و جبروت خودمم به فاک و خون میکشمD:

+خیلی قشنگه..
*اصلا رد انگشتات مونده یونو.....*
درسته
love live..
اسمش قشنگه...میخوام ببینمش"-"
سریاله؟

دافاک نظر قبلی منم/:

چرا ناشناس اومد/:

عه جدی؟؟؟؟؟
فک کردم یکی دیگه اس خوب شد گفتی...
کم مونده بود بلاک کنم مزاحم بی فانوسو=^=

+منم یکی دوبار نظر دادم ناشناس اومد:/
اه بدم میاد...این همه مصیبت کشیدم وب زدم پروفایل داشته باشم..اخرشم ناشناس شدمXDDD

نه خب تو که فهمیدی منم، تاکید کردم که اگه یه وقت یه رهگذری اومد مطمئن بشه که ناشناسه من بودم XD

+هیونگ نمیذاشت تو اینستا آبروریزی کنی، میشه اینجام من نذارم؟"-"\

+تو که با توجه به وب من سابقت خرابه XD من یه زمانی ملکه بودم حکومت میکردم به میهن بلاگ... نمیدونی که چه عظمتی داشتم....

+ تو وب نمیشه بلاک کرد استادxD

 

آره  love live سریالیه. دو فصله و انیمه موزیکاله کلا،

سر تا پاش کنسرت و آهنگ و مسابقه و ایناست.

راجب ۹ تا دختره که مدرسشون بخاطر این که دانش آموز جدید خیلی کم شده توش میخواد برای همیشه تعطیل بشه و این دخترا هم تصمیم میگیرن که آیدل شن و باعث شن مدرسشون پرطرفدار شه"^"

در کل خیلی کیوت و کمدی و امیدوار کنندست... "^"

نمد خوشت بیاد یا نه... بخوای چنتا از آهنگاشونو میفرستم برات"^"

 

 

حالا که دارم فک میکنم تو پست اشاره نکردم به آوا یا مائو...گفتم بوو"-" که خب شاید خیلیا با این اسم نشناسنت"-" و خب اینجوری زیاد آبروت نمیره"-"بد شد که"^" ناراحت شدم=^= 
*به فکر ویرایش می افتد*
عاح مائو:) ..گذشته رو رها کن...:))
+نه بیشعور"-"...دیگه اینجا نمیزارم کسی درحقم ظلم کنه...هشتگ freedom
+تو اینستاهم نمیشه ریپلای کرد و بجای لایک کردن پیاما ایموجی گذاشت...ولی خب دیدی که اینکارو کردم😎  قابلیت های خفن منو دست کم نگیر^-^\

+فک کنم خوشم بیاد...خصوصا بعد کنکور خیلی به این حال و هواها نیاز خواهم داشت*-*
+چلغوز چرا همش حس میکنم که تو فک میکنی من از چیزای کیوت بدم میاد'-'؟
+اره بفرست چندتا از آهنگاشونو*~*

+درضمن یادم رفت بالا اشاره کنم...تو تو وب خودت ابرومونو بردی..منم اینجا^-^
خوبه دیگههههههههه*-----* بیا ادامه بدیم*0*
جمعه ۱۴ آذر ۹۹ , ۱۴:۳۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چقدر اینا کیوتنTT

+ نمیدونم منم این حس رو دارم ک تو و جواد زیاد از چیزای کیوت خوشتون نمیاد...نمد چرا...

مثلا توایس لوس نیست...بلکه کیوته#_# ...و این کیوتی ذاتیه ... ادا در نمیارن:|

آرهههTT
+نه هم من هم جواد از چیزای کیوت خوشمون میاد"-" 
اینکه من از توایس خوشم نمیاد ربطی به کیوت یا لوس بودنشون نداره"-"♡

ببین کیوت داریم تا کیوت اسرا.

مثل همین مثالی که سنتاکو زد... توایس کیوته ولی شما دوتا از اون مدل کیوتا خوشتون نمیاد"-"

من میدونم"-"

اره من اینو قبول دارم^^
جمعه ۱۲ شهریور ۰۰ , ۲۳:۳۶ 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

*حسودی کردن*

اون عکسه...خیلی کیوتهㅠㅠ

 

پ.ن:من قبل اینکه ببینم مائو گفته ناشناس منم خودم فهمیدم آواسXD

*لبخند دندون نما*
آرهTT


ج.پ.ن: خیلی واضحهXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan