سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب نهم!

اه...هنوز اعصابم فاکیده اس:/

چالش سی شب ژورنال نوشتن:

شب نهم: امروز بنویسین..راجب اینکه بابت چی به خودتون افتخار میکنین..هرچقدم که کوچیک و احمقانه بنظر برسه اشکال نداره. حداقل یکی از افتخاراتتون توی این زندگی رو بنویسین.

"-"

الان نمیتونم درست تمرکز کنم"-"

خب یکی از افتخاراتم این بود که تیزهوشان قبول شدم..هرچند همچینم براش تلاش نکرده بودم...

یکیشم این بود که وقتی هفتم بودم، خانه ریاضیات یه آزمون برگزار کرد که چندتا دانش آموز بعنوان برگزیده انتخاب شن و کلاسای المپیاد برن و تو المپیاد imc شرکت کنن...اون سال من تو آزمون نفر اول شده بودم"-" 

از افتخارات دیگم میشه به این اشاره کرد که نهم شاگرد اول کلاس شدم و جزو اون دانش آموزایی تو مدرسه بودم که معدل پایانیشون بالای ۱۹.۹۵ بود^-^

و اما خفن ترین افتخارمXD

رفتم به کراشم اعتراف کردمXDDDD

بای..\

پ.ن:اگه خیلی خلاصه نوشتم بخاطر اینه که اول یه متن خیییلییی طولانی نوشتم حتی خاطرات کراش زدنمو هم نوشتم و کلی توضیحات دیگه دادم..بعد پاک شد...منم که امروز اعصاب ندارم...بدتر شد...حالا اگه وقت کردم میام ویرایش میکنم یا کلا تو یه پست دیگه مینویسم

پ.ن۲:اون متن قبلی رو که نوشتم حالم یهو خیلی خوب شد..کل اون خاطرات و کل اون روزها دوباره برام تکرار شدن..ولی وقتی دیدم پاک شد، اه...الان خیلی حس بدی دارم...متنفرم از همه چی 

پ.ن۳:دلم میخواد تو این هوای سرد برم پشت بودم...یا بشینم لب پنجره...

پ.ن۴: از امتحان فیزیک متنفرم...فقط دوس دارم فیزیکو یاد بگیرم..نه اینکه امتحان فیزیک بدم..حتی از تمرین فیزیکم بدم میاد...

پ.ن۵: همونقد که فیزیک و عربی نفرت انگیرن شیمی و زیست لذت بخشن...

پ.ن۶:از ادبیاتم خوشم اومده..ولی اونم باز بخونم و یاد بگیرم نه اینکه امتحان بدم=^=

 

  • Baby Blue
دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۲۳:۵۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

ینی از دست رفتن این پستا مثل این می مونه که ۱۶ ص جزوه فیزیک بنویسی بعد پاک شه یهو:/

خیلی عذاب آوره...
قلبم به اکوکاردیوگرافی نیاز پیدا کرد•^•
دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ , ۲۳:۵۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

بیا بغلم(("=

 (:I need you to hug me 

 ..Right now

گاااد از این پاک شدنا نگو که دلم خونه|:

یادش به خیر میهن بلاگ یه گزینه ذخیره خودکار داشت و وقتی اونو تیک میزدی دیگه هر ثانیه خودش سیو میکرد و این بدبختیا پیش نمیومد. البته اگه یادت میموند و اون گزینه رو فعال میکردی"-"

منم پرپر شدم....
هعی...میهن بلاگ...قراره دلم برا چیزی که هرگز نداشتم تنگ بشه:)!
قطعا من هیچوقت یادم نمیموند"-"\

این پاک شدنا خیلی رواعصابن-____-
یبار یه عالمه برای یه چالشی نوشته بودم بعد بابام اومد زااااااارت نتو خاموش کرد:|خوب دو دقه صبر میکردی من حداقل پیش نویس میزدمش:")
ولی اگه بخوام حساب کنم من تنها افتخاری که دارم اینه که تیزهوشان قبول شدم:|تازه اونم بیشتر به بدبختیام اضافه کرد نمیشه افتخار اسمشو گذاشت!افتخار همممم شاید افتخارم این باشه اومدم بیان!

نگووووT-T
درسته که خیلی از ماهایی که سمپادی هستیم احساس بدبختی میکنیم ولی درکل میشه اسمشو افتخار گذاشت.والا تا اینجا که کار خاصی نکردیم که افتخار خاصیم داشته باشیم:/
اون که حتما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan