سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب هشتم!

 

چالش سی شب ژورنال نوشتن:

شب هشتم:سه تا راه مشخص کنید.سه روش،کار، یا راهی که میتونین هرروز انجام بدین تا از خودتون مراقبت کنین.

خب این سوال عجیبیه برا من..

چون چیزی که یه زمانی برای مراقبت از خودم انجام میدادم الان باید ترکش کنم تا از خودم مراقبت کنم...منظورم اینه بعضی چیزا به وقت خودشون میتونن حالتو خوب کنن..شاید دیگه بعدا اثر درمانی چندانی نداشته باشه...مثلا من مدت ها پیش چندتا چیزو انتخاب کردم که حالمو خوب نگه دارم:قهوه، آهنگ و کتاب...الان همین سه تا نمیزارن درس بخونم...پس من نمیتونم سه تا کار امتخاب کنم که بتونم هرروز تا سال ها انجامش بدم...فعلا برا یک سال چندتا کار و روش مینویسم:

اول اینکه آهنگ گوش بدم :)

=""))

چون جدا از اینکه نمیذاره درس بخونم واقعا حالمو خیلی بهتر میکنه..درواقع خیلی جیزا هستن که نمیذارن درس بخونم...از اونا میگذرم:)

دوم اینکه همچنان قهوه بنوشمD:

سوم اینکه کتاب بخونم^-^

خب همونطور که مشاهده فرمودین همون سه تای قبلی شدنXD ولی حین نوشتن به این نکته پی بردم که درواقع درس خوندن با مراقبت از خود می فرقه...پس آره...درسته که همینا گاهی نمیذارن درس بخونم ولی اگه نباشن درس که هیچ قادر به ادامه زندگی هم نخواهم بود:) 

 

  • Baby Blue

نظر منو بخوای کتاب و قهوه و آهنگ نیستن که نمیذارن درس بخونی، زیاده روی توی ایناست که نمیذاره درس بخونی.
منظورم اینه که اگه فقط یکی دوتا روزی آهنگ گوش بدی و کلا روزی بیشتر از نیم ساعت کتاب نخونی که مزاحم درست نمیشه، میشه؟

حرف خوبی زدی
آره احتمالا همینه^-^

اصلا هر چیزی که آدمو از درس خوندن دور کنه به شدت خوب و جذاب و حال خوب کنه @.@

 

+ قالبت خیلی خوب شده *^*

بله بله صحیح میفرمایینXD

+مچسیییی♡
پ.ن:مچسی ترکیب مچکرم و مرسی هستش"-"\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan