شرایط فاکی

 

گویا امتحانامون قراره مجازی بشه

و این ینی فاک

من خیلی رو این ترم حساب کرده بودم..

منتظر بودم برسه بلکه یکم درس بخونم و جبران کنم

الان که مجازی شده...

میدونم قراره کل این بازه زمانیو به فاک بدم و هیچ کار مفیدی نکنم...

واقعا دیگه حالم از این شرایط به هم میخوره

مثل اینه که وسط دوراهی گیر کرده باشی

بعد بیان بهت بگن ببین! این راه آسون،این جاده هموار با مناظر قشنگو میبینی؟ اگه از این راه بری دیگه لازم نیس انقد سختی بکشی

بعد یه راه دیگه ام بهت نشون میدن...یه راه پرپیچ و خم از وسط جنگل که حتی انتهاش دیده نمیشه..بعدش میگن ببین اینم هس! این راه خیلی سخته و قراره کلی فشار و درد رو تحمل کنی....اگه جون سالم به در بردی شاید اون آینده ای که میخوایو داشته باشی...

بعد بهت میگن حالا انتخاب کن...

زود باش...

وقت نداری...

و تو همونطور که داری همزمان هم گریه میکنی هم سعی داری اشکاتو با آستین لباست پاک کنی میری وایمیستی جلو اون راه پرپیچ و خم...

جلو رو نگاه میکنی...از منظره ای که رو به روته وحشت میکنی و بازم اشکات سرازیر میشن...ولی عقب نمیکشی...

تو مازوخیسم داری؟

نه! تو مازوخیسم نداری..منم ندارم...هیچکدوممون نداریم...ما فقط امیدواریم..امیدواریم که یه روز این سختی هارو پشت سر میذاریم و انتهای جنگلو میبینیم..و امیدواریم که انتهای جنگل یه جای خیلی زیباست...یه جایی که رودخونه هست...یه کلبه چوبی بالای درخت،صدای پرنده ها و...

:)

 

 

  • Baby Blue

آووو چقدر شرایط الانو خوب توصیف کردی:")
ولی خوب من ترجیح میدم امتحانا مجازی باشه ینی ترم اول ولی ترم دوم حضوری باشه چون اگه حضوری باشه ترم اول من رسما امتحانامو نمیتونم پاس کنم!!

یاح مچکرم:)
بنظر میرسه دوازدهم نباشی
من سال آخرم...دقیقا میخوام همینو بگم که اگه مجازی باشه من قطعا شل میگیرم و دیگه نمیتونم جبران کنم...درنتیجه کنکورمم به فاک میدم...و درنتیجه تر گند میزنم به کل آرزو ها و رویاهام :")
میدونم حضوری سخت تره ولی حس میکنم لازمه...حداقل دوازدهم حضوری باشه..هرچند خود همکلاسیامم دارن قر میدن بخاطر مجازی بودم امتحانا (که به احتمال زیاد مجازیه)
خلاصه...اعصابم فاکیده اس:>

وای منم دوازدهمم.... از وقتی مدرسه مجازی شده نصف درسا مونده رو دستم. ولی ای کاش از اول سال حضوری بود. الان اگه بگن امتحانات نوبت اول حضوریه، من شیش درس نخونده دینی رو کجای دلم بذارم؟

نهایی ها که حضوری ان دیگه، نه؟

 

راستی نمیدونم تا حالا بهت نظر دادم یا نه... ولی وایولت هستم. از آشناییت خوشبختم:))

اون که عالی میشد اگه از اول حضوری میشد
ولی بیا صادق باشیم..مجازی شدن امتحانا هیچ کمکی بهمون نمیکنه..فقط نمره بالاتر میگیرم که اصلا به دردمون نمیخوره..اگه حضوری باشه شاید یه تکونی به خودمون بدیم..شیش درس نخونده دینی بهتر از دوازده درس نخونده دینیه:)
بالاخره نهایی رو که حضوری میدیم..بالاخره کنکورو که میدیم...منم هیچی از عمومی نخوندم ادبیات فقط تا درس دو روخوانی کردم"-" ولی بازم دلم میخواد حضوری باشه که آدم شم...
آره نهایی که قطعا حضوریه"-"
ولی حالا که دارم فک میکنم کاش این ترم حضوری باشه نهایی مجازیXD  #توهمات_یک_دوازدهمی

نه نظر نداده بودی..
منم اسرام..یا کیدو..(دارک چاکلت و بیبی بلو هم هس هرجور راحتی/ "-")
منم همینطور:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan