سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب یازدهم!

روز عجیبی داشتم...بالاخره پس از فکر کردن های فراوان و کلنجارهای فراوان تر تونستم اون چالش استلا رو انجام بدم^-^

و بابتش بسی خوشحال و شنگولمD:

 

چالش سی شب ژورنال نوشتن:

شب یازدهم: "من خوشحال ترینم وقتی که..." کی؟ کی خوشحال ترینی؟ پیش کی خوشحال ترینی؟ چه چیزی باعث خوشحالیت میشه؟ چی مودت رو لایت میکنه؟

خب ببینید"-"

من خیلی زود خوشحال میشم...

با چیزای کوچیک هم فوق العاده خوشحال میشم و ذوق میکنم.

به قول هیونگ این ذوق کردن و ذوقاندن من یه استعداده XD

بخاطر همین ممکنه بخاطر کوچکترین چیز ها خوشحال ترین بشم...

و وقتی پیش دوستامم خوشحال ترینم...البته اگه اونا حالشون بد نباشه...و از اونجایی که ما کلا اکیپ شاد و شنگول و چیتان پیتانی هستیم...زیاد پیش نمیاد که پیش هم باشیم و حال خوبی نداشته باشیم:)

ولی یه لیستی تو دفترم هس، لیست چیزایی که خوشحالم میکنن..این پایین مینویسمشون:

چای آلبالو*-*

خوش گذرونی با دوستام

هوای خوب و خنک

قهوه

دوچرخه سواری

شکلات تلخ

آهنگای خوب و مود

برف بازی

بارون

بی تی اس

مرور خاطرات(با تمام دردناک بودنش:"))

نقاشی

شکلات داغ

لباسای موردعلاقم

کوتاه کردن موهام^-^

درس خوندن وقتی رو مودشم

برق ناخون

کوتاه کردن موهام

عکس خوب

دوش آب سرد

بعل کردن کسایی که دوسشون دارم

نامه ها

کتاب خوندن

پفک:)

وسایل آبی💙

وقتی موهام بوی شامپو میده

کاکتوس و کلا گل و گیاه

نوشتن

آسمون پرستاره

رژلب و برق لب

لاک

گربه

شهربازی

مسافرت 

کتاب های انگلیسی

رایحه های موردعلاقم

تموم کردن تست های به فصل

پیتزا

کیک شکلاتی که توش موز و گردو باشه

لوازم تحریر کیوت و گوگولی

دفتر/دفترچه های کیوت

پیدا کردن دوست های جدید

پیدا کردن دوست های رنگین کمونی🏳️‍🌈

وقتی باعث میشم یکی خوشحال یا سوپرایز شه~

و کلی چیز دیگه...همونطور که مشاهده کردین، هرکدوم از اینا میتونه روزمو بسازه و باعث شه درطول روز حس خوبی داشته باشم:)

 

 

  • Baby Blue

منم با چیزای کوچولو خیلی خوشحال میشم !! =))))

ولی خب از اونور هم با بعضی از چیزای کوچولو خیلی ناراحت میشم :/

منم:/ ولی بعدش یچیزی از این لیست پیدا میکنم تا حالمو خوب کنم..

چیا ناراحتت میکنه مثلا؟

نمی دونم الکی زیاد ناراحت میشم :/

ولی هیچ وقت به روی خودم نمیارم D:

میفهمم"-"
ولی من خیلی به روی خودم میارم"-"\
عاااح استلا
بالاخره اون چالشو نوشتمT-T
با کلی چیزای نانوشته که هنوز تو ذهنمن=^=

پستش کن D:

کردم دیگه@-@
مگه ندیدی؟

چقدر زیاددددددددددد ولی منم با همینا خوشحال میشمXD
قبلا ترها با چیزهای کوچولوتری خوشحال میشدم الان نه راستش..یکم با چیزهای بزرگتر..

خوبه که باهاشون خوشحال میشی*^*
آدم هرچی بزرگتر میشه.. بیشتر دنبال چیزای بزرگتر واسه خوشحالی میگرده..

*ینی چرا کوتاه کردن موهاتو دوبار نوشتی؟*

 

کم منو حرص بده توروخدا ._.

بهتر نیست به جای فعل "کوتاه کردن" از فعل "کوتاه بودن" استفاده کنی؟

عه دوبار نوشتم؟XDD
نمیدونستمXDDD

سعیمو میکنم "-"
نه بهتر نیست*-*

ازت متنفرم *-*

به کیرم*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan