سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب سیزدهم!

چالش سی شب ژورنال نوشتن:

شب سیزدهم: چه عادتی رو میخواید شروع کنید؟ امشب براش برنامه ریزی کنین. مرحله به مرحله قدم های کوچیک بردارین و به خودتون قول بدین که بهش میرسین.

میخوام دوباره سحرخیز بشم...

بخوام صادق باشم، من قبلنا خیلی سحرخیز بودم.ده یازده میخوابیدم و چهار پنج صبح بیدار میشدم..و این بدخوابی من از اونجایی شروع شد که کراش زدم! درواقع چون معمولا شبا باهم حرف میزدیم و حرفامونم طولانی میشد، تا ساعت دو نصفه شب بیدار میموندم(میموندیم)‌‌‌ و حرف میزدیم...و بعدشم من یکی دوساعت گاهی از شدت خوشحالی و گاهیم از شدت overthinking نمیتونستم بخوابم و عملا تا چهار صب بیدار میموندم... فکرشو بکنین...بیدار میموندم تا ساعتی که قبلا بیدار میشدم:) 

و چون قبلنا اون ساعت بیدار میشدم باز بعدش خوابم نمیبرد...

یادمه یبار حدودا یه روز بیدار مونده بودم تا شب خسته باشم زود خوابم ببره...بعد شب که داشتیم حرف میزدیم همینکه خواستم بگم من یه روزه نخوابیدم،،،، گف انیمه دانلود کرده و میخواد ببینه...و ازم پرسید هستی تا اون موقع؟

من: آره البته:)

و دو ساعتم بعدش بیدار موندم..

و...آره...

نمیخوام بگم قبلش بیدار نمیموندم یا حماقت کردم یا چی...ناراحت نیستم که اون موقعا تا اون ساعت بیدار بودم ولی الان چرا...الان که دیگه حرف نمیزنیم پس عامل بیخوابی الانم خودمم..

و درتلاشم که درستش کنم...

و تقریبا هرروز و هرشب شکست خوردم...

ولی بازم میخوام تلاش کنم....

تقریبا نیم ساعت پیش با هیونگ حرف میزدم و گفت که صبح ها دوش بگیر...به نظر خودمم ایده خوبیه...مخصوصا منی که با آب سرد حموم میکنم...فعلا یمدت میخوام اینو امتحان کنم...و یجورایی مطمئنم که جواب میده:)

بعدشم یکم آهنگ گوش بدم و ورزش کنم...و پنجره اتاقو باز کنم یکم حال و هوام عوض شه(بوو لطفا منو نکش"-"♡) 

.

.

.

پ.ن:روز گوهی داشتم 

پ.ن۲:درواقع اینو باید دیشب مینوشتم ولی حالم بدتر از اونی بود که بخوام پست بذارم

پ.ن۳:پریای عوضیXD

پ.ن۴:خیلی بده که دوازدهمی باشی و درساتم مجازی..........

پ.ن۵: تاحالا اتاقتونو مه گرفتهXD ؟

پ.ن۶:و تاحالا دلتون برا چیزی که هرگز نداشتین تنگ شده؟

  • Baby Blue

این رو مخ ترین پست این وب بود... تامام

نگو اینطوری'^'
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۰۹:۲۷ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

سلام خوبی ؟

اون آهنگایی که گفتی خیلی خوب بود هم ساشا اسلون هم ان اف

سلام مرسی خوبم^^
خوشحالم که خوشت اومد *-*
کدوماشونو بیشتر دوس داشتی•~•؟

عکسه چه خوشگله *-*

 

من هر چقدرم زود بخوابم نمی تونم سحر خیز باشم :/

البته تا کلاس چهارم ساعت 8 می خوابیدم و صبح ساعت 5 بیدار می شدم و تنهایی کتاب می خوندم :/ واقعا برام عجیبه ! خودمو درک نمی کنم ×____×

دلتنگی عجیبی داره این عکس:) مچسی

من قبلا برام مهم نبود ساعت چند بخوابم...درهرصورت چهار و نیم بیدار میشدم'-' و آهنگ گوش میدادم"-"
اصلنم عجیب نیس"-" خیلیم حال میده"-"\ کاش بتونی برگردی به اون وضعیت••
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

nf بهتر بود

اون که هیچT-T
کدوم آهنگاشو بیشتر دوس داشتی؟
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۷:۱۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

If you want love 

Let you down

Lie

If you want love عالیه منم خیلی دوسش دارمممم
چندتا دیگم هستن که خیلی دوسشون دارم
Time
Can you hold me
Chasing 
Remember this 
Got you on my mind
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۷:۳۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ارههههه اولی که عالی بود

 

اینا هم مثه اولیه ؟

معروفترین آهنگ ان اف can you hold me ئه ...و واقعا عالیه...خیلی حس خاصی داره حتما گوش بده...
Chasing هم یه آهنگ آرومه...خیلی آروم
Got you on my mind ریتمش یکم شبیه lie هست
Remember this هم یه اهنگ خیلی خفنه هم ریتمش هم معنیش که فوق العادس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan