دلم برات تنگ میشه💙

 

هندزفری عزیزم

از اینکه در تمام این مدت همراهم بودی ازت ممنونم...

ازت ممنونم که شبا بیدار موندی تا من بتونم بخوابم...

ممنونم که بهم اجازه دادی گریه کنم...یا با یادآوری خاطرات گذشته لبخند بزنم...

ازت ممنونم که بهم اجازه دادی به دور از هیاهوی جمعیت بتونم تو دنیای درون خودم سیر کنم و به رویاپردازی هام ادامه بدم

ازت ممنونم که همیشه از دست مردم و احساسات بد و قضاوت ها پناهم دادی...

مرسی که بودی♡

دلم برات تنگ میشه دوست خوبم...

.

.

گریه کنم یا چی:") ؟

هندزفریم خراب شد....

داشتم گوشیو پرت میکردم سمت تخت بعد یادم نبود هندزفری تو گوشمه:""")

هندزفریم از دست رفت:" >

خودمو بخاطر این حماقتم نمیبخشم...

هرگز....

تازه اون کادوی تولدم بود:>

از طرف بوو:""""" >

هعی...

 

  • Baby Blue
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۷:۲۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ایشالا یه کادو عه دیگه از طرف "تو عه عزیز" بگیری 

خیلی یهویی اتفاق افتادT-T
قادر به کنار اومدن باهاش نیستم
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۷:۳۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

همه چی تو یه لحظه اتفاق افتاد 😂

 

کنار بیا باهاش.. هندزفری جدید منتظرته 😂

دقیقا...فکر کن همینکه گوشیو پرت کردم یهو گفتم وای نه.....

خیلی بهش وابسته بودم...پسر خوبی بود اینهمه مدت دووم اورد و خراب نشد...انتظار نداشتم اینجوری از دستش بدم...یکی از فرزندانم بود....الان داغدارم...
تا هندزفری جدید بخرم در غم و اندوه خواهم مرد...درضمن اینو صمیمی ترین دوستم بهم هدیه داده بودTT
اشک میریزد*

آخیییT.T

هنذفری من هنوز داره با یک گوش ادامه میده D: 

برا منم یه گوش شد"^"

چه خوشگله ولی =")))

عااااااااح مچسیT^T
پسرمو از دست دادم..........
سطل سطل اشک میریزد*
دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ , ۰۱:۱۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

اینجا باس گفت " انا لله و انا الیه راجعون " مرحوم هندزفریِ اسرا :"]

خدابیامورزتش :"|

مچسی بابت این ابراز این تسلیت..♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan