سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب شونزدهم!

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن:

شب شونزدهم: من آرومم وقتی که..؟ کی؟ کی احساس آرامش میکنی؟ پیش چه کسی؟ یا با چه چیزی؟  راهی هست که لحظاتی که آرامش داری بیشتر شن؟

من آرومم هروقت که محدودم نکنن...

قبلا هم نوشته بودم که کلا آدم آروم و خونسردی هستم...

پس بهتره راجب وقتایی که احساس آرامش دارم بنویسم:)

عام...راستش من معمولا احساس آرامش میکنم! اونقدر که دقیقا نمیتونم بفهمم "با چی" آرامش پیدا میکنم...ولی یه چندتاشو وقتایی که حالم بد بوده شناسایی کردم:

_ آهنگ (از یه معتاد موزیک همچینم بعید نبود'-')

_ کتاب خوندن

_ قهوه

_ بغل کردن@-@

_ هوای سرد

_ دوش آب سرد

_ وقتایی که تو اتاق چراغارو خاموش میکنم و پنجره اتاقو باز میذارم

_ حرف زدن با دوستام

_ ویدیوهای مود اینستا

_ بی تی اس💜

 

و اینکه پیش کی احساس آرامش میکنم؟

البته که دوستام...

درواقع فقط پیش دوستام احساس آرامش میکنم :)

به اضافه وقتایی که تنها هستم و هیشکی نیس..

همین!

به قول هلیا من آدم انزواگزینی هستم!! :))

چقد این کلمه قشنگه؟

انزوا گزینی

ینی خودت انتخاب کردی که تنها باشی:) ...

 

+اگه میخواین یه تصویر دقیقی از کیدو و بوو تو ذهنتون باشه عکس پستو نگا کنین:))))

 

 

 

 

 

  • Baby Blue
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۳:۱۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خوبه که ارومی 

 

بغل کردنو خوب اومدی *-*

یاح...

من خیلی بغل دوس دارم*^*
ینی دوس دارم همه رو بغل کنم•-•
رسما دوستامو سابیدمXD
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۳:۲۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خخخ

راستی اسمت چیسته

اسرا ^^
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۳:۲۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

البته اگه دوس داری بگی 

نه مشکلی نیس
تو اون بخش about me🍫 بالای وب هم نوشتم...
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۳:۳۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

عاا چه توضیحات کاملی اونجا هست

راستی فک میکنی من پسرم ؟ 

آره هرچی از خودم میدونستم نوشتم:/
آره خب یبار تو نظرات دیدم که گفتی پسری...
چطور؟

الان تو تصویر کدوم مائوعه کدوم کیدو ؟ ^_^

پالتو بلنده بووئه*~*
اون یکیم منم•~•
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۱۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

گفتم یه وقت فک نکنی دخترم 

اسمم محمد حسینه

نه همچین فکری نکردمD:
اوه..سلام محمد حسین^-^\
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۲۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

سلام حالت چطوره 

همچنان ناخوب...
تو چطوری؟
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۲۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ای بابا ..

من بد نیسم

 

نه ببین بد نیستم...حالم بد بود...الان ناخوبم"-" فرق دارن@-@
خوبه پس
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۲۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اره فمیدم یکم بهتری ..

ایشالا خوب باشی

تو که خونسردی چجوری انقد نارحت میشی ؟ زیاد ناراحت میشی؟

هممم...
مچسی"-"
نه زیاد ناراحت نمیشم...
خیلی طول میکشه ناراحت شم ولییییی...
ناراحت شم دیگه درست بشو نیستم تا یمدت"-"
و اینکه سر چیزای مختلفی ناراحت نمیشم...
یچیزای مشخصی هستن اونا ناراحتم میکنن
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۳۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

فکر میکنم کارای عقب افتادت بیشتر ناراحتت کنن

دقیقااااااا
کلافه شدم
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۰۰:۴۳ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

بهترین کار اینه که فقط انجامشون بدی

جاست دو ایت

آره دارم تمام تلاشمو میکنم
یسسسس:)

الان تنها چیزی که به من آرامش میده خوابه @-@ از بس که شبا تا صبح سر درسم 

من هرچی بیشتر بخوابم بیشتر کلافه میشم@-@
منم شبا و صبحا خوب درس میخونم..بعد از ظهرو گند میزنم

آووو دقیقا منم با همینا آرامش میگیرم:)))چقدر وجه اشتراک داریم:>

او ایول*-* خوشحال شدم :) سر فرصت مناسب میام بیشتر باهم آشنا شیمD:

منم مثل توام. ولی با دوش آب گرم بیشتر کیف میکنم:))

من فقط وقتایی که سردرد دارم دوش آب گرم بهم میچسبه×-×

چه عکس قشنگی *-*

منم انزوا گزینم تقریبا D:

 

@ محمد حسین 

فکر کنم فقط من فکر کردم دخترید XD

 

@ وایولت

من در هر صورت وقتی میرم حموم خوابالو میشم "-"

مچسی*-*
یاحD":

XD 

من یه ساعت اینا خوابالوام تقریبا...بعدش اوکی میشم"-"\

 

انزواگزینی خیلی خوبه💙

 

نمردی یه عکسم از من بذار

Middle finger 

درسته

زهرمار پدرم دراومده از دیروز...به عکس با استایل تو پیدا نکردم"-" 
حالا من و تو زیاد متفاوت نیستیم ولی یه تفاوت هایی هست"-"
دارم میگردم هنوز..
Middle finger back~
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan