سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب پونزدهم!

 

خب من امروز تمام اون هزارتا آهنگو به اضافه کلی ویدیوی فیزیک که هنوز ندیده بودمشون پاک کردم...

و

اعصابم

بدجور داغونه

درحدی که مامانم برام قرص کند کننده ضربان قلب آورد...

که خب یکی دو ساعت حالمو خوب کرد ولی بعدش دوباره حالم بد شد.

انقد حالم بده که حتی حال ندارم برم بخوابم درصورتیکه دارم از خستگی جون میدم...ساعت چهار صب خوابیدم و هفت بیدار شدم...و  فکر کنین تمام این مدت رو مشغول انتقال اطلاعات از یه گوشی به گوشی دیگه و پاک کردن هرچی اکانت و کوفت و زهرماری بود بودم...آخرشم همون گوشی اولی موند دستم( درواقع قرار بود گوشیمو با یکی عوض کنم ولی بعد اینکه عوض کردیم اومدیم خونه طرف زنگ زد گف اینجا آنتن نمیده:///////) 

خلاصه اعصابم بدجور به فاک رفته...نمیدونم قراره چالش امشبو چجوری بنویسم.

.

سی شب چالش ژورنال نوشتن:

شب پونزدهم: بابت چی باید خودتونو ببخشین؟ در گذشته یه اشتباهی کردین. اون اشتباه چی بوده؟ خودتون رو بخشیدین یا نه؟ یه نامه بنویسین و سعی کنین یه قدم برا بخشیدن خودتون بردارین.

واقعا الان وقت مناسبی برای جواب دادن به این سوال نیس...

راستش من آدم آزاد و رهایی هستم...هرچند خیلی سریع عذاب وجدان میگیرم ولی اینطوری نیستم که بابت اشتباهی که کردم خودمو نبخشم‌‌‌. کلا زیاد به چیزایی که گذشته و تموم شده فکر نمیکنم؛ بنابراین برا جواب دادن به این سوال باید کمی تفکر کنم‌

تفکر*

خب چیزی یادم نمیاد:)

اشتباه زیاد داشتما...کلی کار بد کردم"-" ولی خب این جواب سوالِ چالش نیس!

شایدم چون الان اعصابم ساییده شده نمیتونم خوب تمرکز کنم...

به هر حال..

باز اگه یه روزی یادم افتاد میام ویرایش میکنم.

+همیشه تو اینجور مواقع که سردرگم یا کلافه بودم به هندزفری پناه میبردم...حالا که هندزفریم نیس احتمالا یه چندروزی به خودم نیام🧤🧸

+از سردرگمی متنفرم‌‌...

 

 

  • Baby Blue
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۰:۰۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چقد حالت بد بوده ..

آره دقیقا...
به آهنگهایش پناه میبرد*
راستی من باز آهنگ ناشناخته یافتمXD

خوب میشی =)

قطعا=")
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۳:۳۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

عااا بگو بگو .. If you want love که عالی بود واقعا

الان کلی آهنگ به ذهنم هجوم اوردن نمیدونم از کجا شروع کنم..
ولی اونی که تازگیا دوستم برام فرستاد اسمش walked through hell از anson seabra. هست..
+ got you on my mind و can you hold me از ان اف رو گوش دادی؟T-T
+وای الان یادم افتاد..if you want love موزیک ویدیوشم خیلی عرناکه..‌اشکمو دراورد
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۴:۵۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

کن یو هلد می رو شنیدم

بقیشم برم بگوشم بهت میگم 

باشه هروقت گوش دادی نظرتو بگو^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan