شاید فرشته ها...!

 

داشتم به این فکر میکردم

که شاید فرشته ها همون انرژی ها و قوانین فیزیک باشن...

مثلا قانون اول نیوتون خودش یه لشکر فرشته داشته باشه...

فرکانس ها فرشته باشن...

شایدم وقتی گریه میکنیم فرشته ها میان بغلمون میکنن...

و بخاطر همینه که معمولا بعد گریه کردن آروم میشیم:")

 

  • Baby Blue

چه جالب :))

مچسی:)

*مچسی ترکیب مچکرم و مرسی هستشD: *

جمله ی آخر...

منم به خاطر نمره ی امتحانم میخوام بشینم گریه کنم:((

:)

میدونی من چندتا درس رو صفرگرفتم:)؟
عب نداره...نهایی که نیس
دیگه بشین برا ترم خوب بخون~
Do it ;)

نه آخه مشکل اینجاست که خوب خوندم. 

ولی کامل نگرفتم:((

و دبیرمون امد توی گروه از هشت نه نفر به خاطر نمره ی کاملشون تشکر کرد.

اه میفهمم حستو...
من دهم بودنی مستمر ریاضیم پونزده بود اصلا ناراحت نبودم...
بعد فکر کردم ترم ریاضیو نوزده و هفتاد و پنج شدم
نشستم گریه کردم که چرا بیست نشدم"-"
هرچند یه فصلو کلا نرسوندم بخونم
ولی بیست گرفته بودمXD 

به چپت که اومد از بقیه تشکر کرد
تو راه خودتو برو
به بقیه اهمیت نده

سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۳:۳۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آر یو اوکی؟ 🤔 

I don't even konw 
(:

:)

تابحال به این فکر نکرده بودم :)

:))
من ادم رویاپرداز و متوهمیمXD
  از این به بعد قراره به چیزای عجیب و متفاوتی فکر کنین=)

جالبه ! منم بهش فکر می کنم...

دقت کردین وقتی گریه می کنیم ، اگه به بالا نگاه کنیم دیگه اشکمون نمیاد ؟ :/

هممم خوبه..
برا من میاد••

دوباره امتحان کن !

باید منتظر بمونم گریم بیاد"-"
فعلا که تا یمدت بی حسم...

خب پس ایشالا حالا حالا ها گریه ت نیاد *-*

ولی گریه کردن باعث میشه آدم خالی شه..

فهمیدم نیت پاکتو:)
پس مچسی^-^♡
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۴:۵۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ینی چی.. خوبی یا ن

خوب نیستم...
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۵:۵۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چرا ..

تحت فشارم...
کنکور...مدرسه...خونواده...آینده...
اینکه بایدانقد محدود بشم به درس منو آزار میده..
میدونم برا موفق شدن باید سختی کشید
گلایه ای هم ندارم..ولی خب حالمم خوب نیس دیگه...نیاز دارم یکم از این فضای درس و خونواده دور شم ولی نمیتونم...نه جای دیگه رو دارم نه کار دیگه ای...فعلا مجبورم تحمل کنم...
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۶:۳۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

می فهمم 

خوشحالم که میفهمی
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۶:۳۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ایشالا میری دانشگاه و کرونا تموم میشه ... اوففف چه شود 

ایشالا...و مرسی

سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خواهش..

نوجوونویت هم تموم میشه ..

اصن همه ی خوشبختیا بهت هجوم میارن :)

 

 

واقعا؟
خوبه که اینو بشنوم...
چون همیشه از بقیه شنیدم که بعد این دوران هیچی بهتر نمیشه و تازه بدترم میشه...میگن بهترین دوران همین روزای سختیه که دارم میگذرونم...
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۸:۲۱ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

نمیدونم حالت چجوریه؟ ولی همین که اشک‌بریزی و‌خالی بشی بهتره.اگه این درسا روت فشار اوردن،یه مدت کنار بذار و سعی کنی استراحت کنی،حال روحیت بهتر بشه♡

حس میکنم دیگه هیچی نه میتونه خوشحالم کنه نه ناراحت...
البته موقتیه یکم برم تو خودم و با خودم باشم حل میشه...
فقط چون الان هندزفری ندارم قراره یمدت طول بکشه..
آره گریه کردن خوبه...درطول روز گریه ام نمیاد ولی همین که میخوام بخوابم اشکام سرازیر میشن=") به همونم راضیم~
آره دارم شرایطو فراهم میکنم که یمدت نباشم:)
مچسی♡
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۲۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

پیشنهاد میکنم دیگه با اونایی که اینو بهت گفتن حرف نزنی :|

من با دلیل بهت ثابت میکنم:

1. دوران نوجوونی کلا آنزیم های بدنت بهم میریزه

2. ثبات احساسی نداره ادم و این اذیتش میکنه

3. تازه بعد این دوران قراره ثمرات زحماتتو ببینی! 

4. کم کم مستقل میشی

5. میری دانشگاه که این تجربه برای بیشتری ها بسیار خاطره انگیزه

6. بقیش حسش نیس :|

 

اکثرا از اینکه از نوجوونی خلاص میشن خوشحالن ..

حقیقتا حس خوبی پیدا کردم با این حرفات:)
دمت گرم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan