سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب هفدهم!

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن!

شب هفدهم: امشب و برای یک هفته درمورد استرستون بنویسین. اگه بهترین درجه یک باشه و بدترین درجه ده، استرس شما کجا قرار داره؟ درموردش بنویسین. امشب افکترتون رو توی کاغذ خالی کنین.

:/

همونطور که قبلنم بارها نوشتم من آدم آروم و خونسردی هستم و استرس نمیگیرم...تعداد دفعاتی که تو عمرم استرس گرفتم به ده بار نمیرسه...

شده بخاطر یچیزایی دستپاچه بشم یا ضربان قلبم تندتر بشه"-" (هیونگ...بوو..میدونم یاد کتابخونه افتادین"-"\ ) ولی استرس نه...

و باید بگم که استرسم تو درجه یک قرار داره...

 

ولی....

 یه مدته چیزی هس که دوس دارم بخاطرش استرس بگیرم...کنکور! 

بخوام صادق باشم..نمیخوام  بخاطر خود کنکور استرس بگیرم ...

میخوام بخاطر اون طرز تفکری که درمورد قبول نشدن دارم استرس بگیرم...

ینی مغزم اینطوریه که:" خب ببین قبول شدی که هیچ...قبولم نشدی فلان کارو میکنی" 

مغزم خیلی داره با این قضیه خونسردانه رفتار میکنه و من از این خونسردیش میترسم...

درواقع،

اون "فلان کار" احتمالا به افراد مهم زندگیم بیشتر آسیب بزنه...احتمالا که نه..قطعا!

و من اینو نمیخوام...

 

حتی همین الانشم که دارم این متنو مینویسم استرس نگرفتم...

چرا انقد خونسردم...؟!

 

 

 

 

  • Baby Blue

به جای خون تو رگ هات آب یخ جاریه ، نه ؟ D:

اینجوری خیلی خوبه ... منم قبلا ها اصلا نمیدونستم استرس چیه :/

ممکنهXD
تازه همیشه هم دست و پاهام یخه"-"
من انگار کلا قرار نیس بفهمم چیه:]

 منم دقیقا همینم! 

یعنی ممکنه قلبم تند تند بزنه ولی اصلا استرس نمی گیرم! "-" 

ایول بزن قدشD: ✋🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan