سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب بیستم!

امروز از صبح سردرد داشتم و هنوزم که هنوزه خوب نشدم...

گویا قند خونم افتاده بود...

به هر حال..

حدودا یه ساعت پیش موفق شدم ایموجی های گوشیمو تغییر بدم و از این بابت بسی خوشحالم...

هرچند بخاطر درس نخوندن عذاب وجدان دارم...

فردا روز بهتری خواهد بود:)

سی شب چالش ژورنال نوشتن!

شب بیستم: میخوایم یکم بیشتر توی چالش استرس وارد شیم. پس سوال امشب اینه: چی بهت آرامش میده و چرا؟ توی لیستتون میتونه هرچی باشه...یه آدم، یه آهنگ، یه غذا یا هرچی.

احیانا قبلا یه بار به این سوال جواب ندادم؟"-"

واقعا قبلنم همینو پرسیدیا"-"

ولی خب بذارین این دفه کمی متفاوت جواب بدم.

Stay calm از amber رو شنیدین؟ اون برام خیلی آهنگ خاصیه و بهم آرامش میده...

 

دوستم فاطمه:) معمولا بیشتر راجب بوو و هیونگ حرف زدم ولی باید بگم اولین آدمی که تو مدرسه تیزهوشان باهاش احساس راحتی کردم و اولین دوست آرمی ای که پیدا کردم همین فاطمه بود...اون دختر  خیلی شجاع و مستقلیه که پر از افکار خوب و مثبته و حس میکنم که همیشه مراقبمه...هرچند فاطمه زباد قاطی اکیپ ما نمیشه و یجورایی دوست من و هیونگه؛)

 

دوچرخه سواری هم خیلی بهم آرامش میده^-^

*یک عدد عاشق دوچرخه*

 

بقیه شم که قبلا اشاره کردم:/

 

+ بوو ازت متنفرم که نذاشتی یکم لوس شم💔

Fuck a lot of you

 

+ گفته بودن این هفته فرجه اس ولی گویا امروز کلاس داشتیم'-'

 

+حتی برنامه امتحانی روهم نداریم"-"

 

+یلدا مبارک *-*

شب یلدا رو خیلی دوس دارم=)

 

 

 

 

  • Baby Blue

یلدات مبارک کافر🍉🍉💖

 

فاطمه قشنگ ترین روح دنیارو داره :>

و من احساس خوشبختی میکنم که بام دوست شدیم. 

مچسی بچ*~*🍉

دقیقااااا:")

چه چیزهای قشنگی بهت ارامش میدن*^*
منم فکر کنم همینا بهم آرامش میدن..اوهوم:))
یلدات مبارک بیبی بلو^=^

یاح^^
خوبهههه*-*
مرسی موچی💙

نمی دونم هدف از فرجه چیه وقتی برنامه نداری؟:| فاک دیس شیت لایفو:")

.

دوره ی اول که بعضی وقتا مسیرم با تو و فاطمه یکی بود دقیقا یه حالتی داشتم با این عنوان که چرا یه طوری حرف نمی زنن تا منم بفهمم:| الان میتونم اسم خواننده هارو صرف کنمXD

حق با توئه"-"\

واییییی جرررXDDDD 
خب الان میفمهی دیگه نهXD ؟

دوچرخه ... قلبم ...

وی هم یک عدد عاشق موتور و دوچرخه می باشد =")

هققق...
عه چه خوب*-*
هم دعوایی هستی هم عاشق موتور و دوچرخه*-*
همدست خوبی میشیم*---*

دوچرخه.....منم همینطور....ولی ندارم الان *هق هق می کند* 

یلدات مبارک ^_^

برا منم دزد برد T----T
ولی عمو داره...واس اونو میرونم...
مچسییی*-*
اوه توهم هم دوچرخه دوست داری هم دعوایی هستی

@استلا 
یه همدست دیگهXD

به چه اکیپ خفنی میشیم XD

الان دارم یه آهنگ دارام دارامی میشنوم و صحنه اسلو موشن میشه و من و تو آرتی و با یه ژست خاصی راه میریم ...

عررررررررXDDDD
یادم نمیره اینوXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan