داستان قلب ساکتم!

همیشه با خودم میگفتم چرا همه به قلب تهمت میزنن...؟

اون که کاری نکرده...

اون فقط خونو پمپاژ میکنه..

این مغزه که درگیر حاشیه میشه...

مغزه که هورمون داره و دستور ترشح هورمون میده..

چرا؟

چرا قلب درمقابل این همه تهمت سکوت کرده؟

 

فکر کردم شاید بخاطر اینه که مغز فرمانده بدنه...

ولی این عادلانه نبود..

مغزم اون همه خرابکاری میکرد بعد تازه یدونه گیرنده درد هم نداشت!

کاری با اهمیت مغز و وظایفش ندارم...

این وسط درحق قلبم داشت ظلم میشد...!

 

تااینکه 

یه روز 

یه نامه به دست مغزم رسید...یه کاغذ که از وسط تا شده بود..

بازش کردم:

 

"دوسِت دارم!"

از طرف قلب!

 

 

 

  • Baby Blue

خانوم اجازه؟ ...

قلب ما هم :)!

 

:')
میدونستم قلبای دیگم هستن...

قدیما یه کاریکاتور دیده بودم، اینجوری بود که یه قلب بود که سوار مغز شده بود.... نمد یاد اون افتادم....

 

 

+ عکس پست رو میبینم میخوام کاملا برم محو شم،.. خیلی خوبه(("=

"-"


+آره دقیقا:)
+قهوه نخوردم~"-"~ الاناست که یهو دچار افت اعصاب شم..
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۸:۳۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

@سنتاکو

راستشو بگو با عکس پست داری به آپدیت های قهوه بیسکوییت فکر میکنی؟

"-"
@هویی سنتاکوش"-"
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۸:۴۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

+ خب در نهایت اون یه تیکه ماهیچه س با ماهیت الکتریکی..

منم بودم اینقدر تقصیرا رو مینداختن گردنم عصبی میشدم((:

Even if your heart was in love...?
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۸:۵۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

It doesn't differ, finally it is your brain that makes you able to have feelings and fall in love with people. 

But people judge the heart..!!
Yeah we fall in love by our brains
But hearts take pain..
And finally 
 They got broken
:)

@سنتاکو

 

نه واقعا تمساح... ولی حالا که گفتی به شدت دارم بهش فکر میکنم"-"

بچ گم شین پی وی"-"
همین که تو گروه صحبت های *مانفهم*تون رو تحملتون میکنم و هیچی نمیگم برین خدارو شاکر باشین=^=
کنجکاو میشود*

میدونم قراره با گفتن این حرف با تبر بیوفتی دنبالم ولی حرف زدن در مورد چیزایی که فقط یه نفر به خصوص میفهمه تو مکان های عمومی خیلی لذت بخشه XDDDDDD

تبرم کو....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan