چی میشد اگه...؟

یچیزی هس که هروقت بهش فکر میکنم ناراحت میشم..

اینکه چرا تو شب رنگین کمون نداریم؟

یه رنگین کمون با هفت طیف آبی...

واقعا چی میشد اگه یه رنگین کمون آبی میدیدم؟ 

یه بعدازظهر پرستاره :')

 بغل هایی که تموم نمیشدن...

و قهوه ای که هیچوقت سرد نمیشد..!!

 

 

  • Baby Blue
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۰۹:۵۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

تا حالا بهش فکر هم نکرده بودم..((=

حس میکنم رنگین کمون برای درخشیدن تو شب زیادی خودنماست

نیاز به یه صفحه ی سفید داره

مث آسمون صاف و آبی روز

ولی اتفاق جالبی میشد 

ای کاش داشتیم

 

برام مهم نیس چقد خودنماست...
یچیزی مثل ماه گرفتگی ای چیزی میشد...
مثلا تو اخبار اعلام میکردن امشب ساعت هشت و بیست دقیقه شب قراره رنگین کمونی با طیف های آبی تو آسمون ظاهر شه=')
ای کاش...
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۰:۲۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

یاد یور نیم افتادم..

فاک:"

دقیقا منم وقتی داشتم به نظرت جواب میدادم یادش افتادم...اون لحظه که ستاره دنباله دار تو آسمون دیده شد=""))
سه شنبه ۲ دی ۹۹ , ۱۰:۲۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

:)

^-^

 یه بار ساعت هشت و نیم تو آسمون رنگین کمون بود امسال حتی مائو هم ازش عکس گذاشت. البته آسمون خاکستری بود.

منم عکس گرفتم ازش:)
و عکسی که من گرفتم واقعا زیبا بود...خیلی کامل افتاده

رنگین کمون توی شب نداریم ولی شفق قطبی که داریم... تازه خیلیم باشکوهه....

من رنگین کمون میخوام=^=

منم میخوام شفق قطبی رو تو واقعیت ببینم...

یبار باید ببینیم..
باهم:)

امیدوارم بشه...هق((*:

هارتم*

چقدر قشنگ بود =*)))))

 

پر ستاره رو خوندم پَرستاره :/

سه ساعت داشتم فکر میکردم یعنی چی :|||

مچسی=)))

وایXD

رنگین کمون آبی؟

اوکی... این شد قشنگ ترین آرزوی زندگیم :))

واقعا چی میشد که بشه...

آره...رنگین کمون آبی:)
:""))

من هر وقت آسمونو میبینم که هر روز و گاهی هر سمتش یه طیف آبی داره یا دریا رو، خدا رو شکر میکنم که یه آسمون بزرگ به رنگ آبی  مثل خودش بهم داده که همیشه دارمش کافیه سرمو بگیرم بالا تا یکی از چیزایی که خیلی دوست ش دارم رو ببینم. واقعیتش آسمون و آبی خیلی شبیه خدا هستند کسی نمیبینه اون ها، ولی اگه عاشقشون بشی و عمیق نگاهشون کنی بهت چیزی میدن که هیچوقت نداشتی یه دنیای آبی آروم قشنگ. 

دقیقا:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan