سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب بیست و پنجم!

امروز بسی خوشحالم...

چون حد رو متوجه میشم"-"

چون امروز چند نفر بهم گفتن خوشگلم و دقیقا شبیه تصوراتشون بودم*-*

و امرووووز سردرد نداشتم*^*

و هوا هم خیلی خوب بود:)

و اینکه امروز چند ساعت تو خونه تنها بودم^-^

ولی لازمه بگم دو فصل ریاضی رو کلا نرسوندم"-"\

 

چالش سی شب ژورنال نوشتن!

شب بیست و پنجم: به اون لحظه تو زندگیت فکر کن که شکست خوردی. کشتی هات غرق شدن. رد شدی یا پذیرفته نشدی. از اشتباهاتی که کردی چی یاد گرفتی؟ چه درسی بهت دادن؟

همچین چیزی یادم نمیاد....

نمیدونم...شاید بخاطر اینکه معتقدم چیزی به نام شکست وجود نداره و ما فقط نتیجه تلاشمونو میبینیم...و کارما:)

قطعا شکست خوردم تاحالا...ولی خب یادم نمیاد...یا حداقل اونقدر بی ارزش هستن که چیزی ندارم راجبشون بنویسم...شایدم من زیادی بیخیالم!! نمیدونم!

و اینکه کی کشتی هام غرق شدن؟

بعنوان یه کنکوری که داره تو جهنمی به اسم ایران زندگی میکنه تقریبا به طور میانگین هفته ای دو سه بار کشتی هام غرق میشه..ولی دیگه خسته تر از اونیم که بخوام برا همه اون دو سه بار ها واکنش نشون بدم...هرچند اگه حالم بدشه بدجور بد میشه:')

و درمورد رد شدن...نمیدونم باز چی بگم (دقت کردین تازگیا کلا نمیدونم چی بگم؟:/) ...معمولا اینطوری نبوده که پذیرفته نشده باشم...بیشتر دور موندم...و از کسی که معمولا تنهاست و قاطی جمع نمیشه نباید پرسید که تاحالا چندبار از طرف بقیه رد شدی نه:)؟

 

از اشتباهاتمم اینو یاد گرفتم که.....

والا چیز خاصی یاد نگرفتمXD

فقط اینو یاد گرفتم که کنار نیام و تمام تلاشمو بکنم و به چیزی که میخوام برسم^-^

 

 

+بچه ها میگن از قیافم شرارت میباره@-@ قبول دارین؟"-"

+لنتیا واقعا فردا امتحان ریاضی دارم؟؟؟

 

  • Baby Blue

واقعا شبیه تصوراتم بودی ! و البته خیلی شر XD

فردا ساعت ده ... امتحان جهنمی ریاضی ×____×

XDDDDD 
مال من ساعت نه شروع میشه ایح=^=

منم با استلا موافقم ، خیلی خیلی شر XD 

حالا منو ببینی اصلا از قیافه ام فکر می کنی یک دختر خیلی آرومم ...غافل از اینکه‌‌‌......×__× 

 

از ریاضی جلو من حرف نزنیدددد لطفا :/ 

یاااحXDDD
ولی به منم میگن آروم بنظر میرسما"-" البته همه نمیگن..بعضیا@-@


خب استلا رو دیدم...موچی روهم قراره ببینم..
موندی تو"-"
عکستو بفرس ببینم*~*
من میتونم بهت تقلب برسونم#-#
جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۱:۳۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

دو فصل ریاضی..

چقدر درکت میکنم

دقیقا سر امتحان ترم ریاضی وضعم همینقدر داغون بود

و فردا امتحان زیست دارم و با اینکه حتی ظهر خوابیدم دوباره خوابم میاد اما مشکل اینه من نیاز دارم مثل سگ تا صبح بیدار باشم ک بتونم بخونم ، اما نمیشه'-'... تف...قراره فردا یه دفه دیگه به فاک برم...

سر تمام امتحان های درس های اختصاصی این شکلی میشم

از بچه ها کمک بگیر"-"
جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۱:۳۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

امتحانام ساعت ۱۰ شروع میشن...:"

برا همه ساعت دهه
پس چرا برا ما ساعت نههههههههههههههههههه=^=
ایح
جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۱:۳۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

۵ تا فصل رو چجوری تا صبح بخونم؟

گاد...کیل می

نخون
ها ها ها
#سلوشنز

من یومیکو و تو آرتی رو دیدم تا حالا XD

چه خفن @-@

آرتیو من ندیدم هنوز=^=
بی شرف از خودش رونمایی نمیکنهXD
آره منم یومیکو رو دیدم...کثافت مو بلندِ انگشت کشیده-_-
جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۱:۵۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

وقت امتحان رو اونقدر کم میده که نشه از کسی کمک گرفت..

من هستم=)

دقیقا شبیه تصوراتم کیوت بودی ولی چرا من شرارت رو توی چهرت ندیدم؟=-=
و من دو درس ادبیات رو نخوندم"-"\تازه تکمیلی رو هم نخوندم:|و دارم میرم که بخوابم و تازه یه قسمت انیمه هم دیدم:|بیخیال تر از من کی بوده اصن؟"-"

استلا و آرتی چون خودشون شرورن چشاشونم شرور میبینهXD
و توهم چون کیوتی چشاتم کیوت میبینه*-*
تکمیلی:) یادش به نیک:") چقد رو مخمون بود:""")))
منم امروز کلا تو وب پلاس بودم و الانم میرم بخوابم"-"\
منم بیخیالم^-^ 
به من رفتی#-#

من عکسمو فقط به استلا نشون دادم اونم چون خیلی گیر داد ، دیگه به کسی هم نشون نخواهم داد.شرمندهD: 

ولی منم باید ببینممممم
ینی چیییییییییییی
چراااااااااا
این اوج بی عدالیته
======---=======

چرا اینجا همه همو دیدن؟T----T

من فقط کیدو و یومیکو رو دیدم T----T

منم میخوام ببینمتون خب T---T 

*گریه*

هیونگم دیدی"-"
غصه نخور منم فقط استلا رو دیدم'^' موچی قراره بفرسته آرتی هم گف نمیفرسته=^=
و خب ازاونجایی که اون تورو دیده، توهم باید ببینیش(بپرین خصوصیD:)
*بغلت کنم؟*


*دست درون جیبش میکند و آرام فاصله میگیرد*

آقا این انصاف نیست! یعنی یه پسر اینجا پیدا نمیشه من بخوام عکسشو ببینم؟ خجالت میکشم از علیرضا عکس بخوام، اونم میوفته تو رودروایستی، از راینر بگیرم؟ مطمئنم میگه نه، دیگه پسری نبود؟ هیچکس؟!

اصلا پسرا میدونن بلاگ چیه؟! :/

خب چی میشه از علیرضا بخوا "-" یا راینر"-" نمد"-" مگه چه اشکالی داره؟
آره منم تعجب کردم دیدم بلاگر پسر داریم‌...نمیدونم چرا خیلیا فک میکنن وب داشتن کار دخترونه ایه(منظورم این وبلاگ هاییه که ما داریم نه اون رسمیا)
استفانم هس میتونی از اونم بخوای"-"
هرچند خیلی خیارتر از این حرفاستXD
@استفان  به این عکس بده'-'

خب خب، ارتمیس و عشق کتاب و افشین منو دیدن ولی من هیچکدوم رو ندیدم! -_- استلا هم فکر کنم منو دیده "-"

ولی من هیچکدوم از اعضای بیان رو ندیدم XD البته یه ذره از موهای عشق کتاب رو دیدم @.@ 

عه من ندیدمت!! منم میخوام ببینمتT-T 
موهای امیرو دیدی؟@-@ 
منم میخوام ببینمش"^"
صداش کنین بیاد من میخوام موهاشو ببینمT-T
@عشق کتاب

مشخص شد استلا منو ندیده  o.o

اوو@-@
منم ندیدم و میخوام ببینم*^*

خواهی دید @-@

@عشق کتاب

شر درست کردم ⁦🚶🏼⁩😁

میشه خصوصی برام بفرستی؟T^T

 فکر کنم رفته یه گوشه ای از افق محو شده@-@

عه چرا من حنا رو دیدم ! ولی مطمئن نیستم اون بوده باشه @-@

منم میخوام عشق کتاب رو ببینممممممم !! میخوام همه رو ببینم :/

این داستان: استلای جلبکXD
منمممممممم...میخوام همه رو ببینم"-" 
#.چالش خودنماییXD

عه راستی من حنا ام دیدم! یادم نبود:/

و من قراره هیچوفت نبینمت؟
قهر کنم؟
TT

عه آرتی هانی بانچ رو هم دیدیم !!!

اه اونم ندیدممممممممم...هرچند شناختی ازش ندارم"-"
و هرچند هنوز یه ماهم نشده وب زدمOo

@استلا 

وای آره راست میگیO.O

میخوام ببینمتتتتتتتتT-T

@استلا

توی اینستام دیدی؟ o-o

ای بابا اینستاتو هم من ندارم'^'
هرچند الان پاکش کردم"-"

@ حنا

آره اینستاتو دیدم ، عکس دوتا دختر بود *-*

Damn..

@استلا

یکیش من بودم یکیش خواهرم •-• سمت چپی من بودم •-•

منم میخوام ببینمت"^"

تلگرامتو نگاه کن ^-^

او باشهههههه*-*
(تلگرامم خاموشه الان میرم روشنش کنم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan