هنگام امتحان ریاضی بر کیدو چه گذشت..!

فکر کنین امتحان ریاضی داشته باشین..

و فقط سه فصلو بهتون درس داده باشن اما چهار فصل امتحان بگیرن..

و بگن تو A4 بنویسین و شما پنج دقیقه قبل امتحان متوجه این قضیه بشین..

بعدش بگین اشکال نداره تو برگه کلاسور مینویسم...

میرین کلاسور میارین و بعد میبینین برگه خالی نداره:>

از خواهرتون میپرسین برگه کلاسور داره یا نه...

و اون میگه نمیدونه کجا گذاشتتش...

بالاخره اتاقو میریزی بهم و برگه کلاسور پیدا میکنی..

ساعتو نگاه میکنین‌..

دیگه یه ربع از وقت امتحان گذشته و شما هیچ غلطی نکردین..

با عجله میرین فایل سوالو دانلود کنین ولی شاد بالا نمیاد:>

پنج دقیقه دیگم میگذره و بالاخره فایل سوالتو دانلود میکنین...

بعدش میفهمین camscanner متوقف شده درصورتی که بهتون گفتن با camscanner جوابارو بفرستین...بیخیال camscanner میشین و امتحانو شروع میکنین...

با یه ساعت وقتی که براتون مونده و یه فصل جدید که فقط از روش خوندین...

و البته که آخرش وقت کم میارین و وقتی به چیزایی که نوشتین نگاه میکنین با خودتون میگین

"نکنه بیفتم؟"

اونم شمایی که پارسال ریاضی رو بیست شدین...

 

#مروری بر اتفاقات امروز  

 

  • Baby Blue
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۰۰:۰۷ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

ಥ‿ಥ👌🏻

دلم میخواد لایکش کنم

ولی رو دکمه لایکت زدی چ خوب😂😂😂

😂😂😂
راس میگی...
از این زاویه بهش نگا نکرده بودمXD
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۰۰:۱۲ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

جییییزز

اقا

تو شاد بهتون درس میدن؟ 

☹️

ما انقد ناله کردیم و زر زدیم تا اخر بردنمون تو ادوب😐💔

بعد دوباره ناله کردیم و خودمونو کوبوندیم ب درو دیوار ک انتقال یافتیم ب واتسپ😎🤟🏻

شاد و اسکای روم...و اندکی واتساپ:/
ولی امتحانامون تو شاده گویا...
"-"
درود بر شما"-"\
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۰۸:۳۷ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

😑😑😑😑😑😑شاااااد

وحشتناکههههههههههیه پیمو بعضث وقتا سه بارم برای من ارسال میکنه

بعد ولش کنی بازم میفرسته😐😂

میفهمم چی میگی -_-
يكشنبه ۷ دی ۹۹ , ۱۲:۲۴ ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

هق

توعم؟ 

بیا باهم گریه کنیمಥ‿ಥ

بله که منمT-T
بیاT--T
*رفتن و باهم گریه کردن*

عه من این پستت رو ندیده بودم *-*

یاح*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan