سی شب چالش ژورنال نوشتن:شب بیست وهفتم!

امروز خیلی خوش گذشتXD

خیلی خیلیXD

ولی بگذریم که نصف دینی مونده رو دستم"-"\

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن!

شب بیست و هفتم: یه لیست بنویس از ده تا چیز که همیشه تورو به لبخند وامیدارن. 

فقط ده تا؟

شوخی میکنی دیگه نه؟؟

"-"

و اما اون لیست=) :

+ بارون :)

+ کتاب خوندن^-^

+ هیونگ*-*

+ بوو*-*

+ حرف زدن با بچه های بیان(بله*-* شماها*-*\ )

+ حنانه^-^\

+ شکلات تلخ🍫*-*

+ بی تی اس💜

+ کوتاه کردن مو*^* (ولم کنین من آزار دارم)

+ رانندگی•~•

+ دوچرخه سواریT-T

+ بوس و بغل (کیدو عاشق بوس و بغله...کیدو میخواد همه رو بغل کنه/*-*\ )

+ یکی کولم کنه@-@ (هیونگ یادته یبارم کولم کردیT-T )

+ رفتار ها و گفتار های ناشی از high بودن من و دوستام"-"\

+ وقتی پیام های خوبی دریافت میکنم*^*

+ لاک زدن*-*

+ پوشیدن لباس دوستام*-*

+ کتابخونه=")

+ برف بازی*^*

+ دریاچه شورابیل:')

+ گربه*-*

+ پاستیل*-*

+ تخمه*-*

+ لواشک*-*

+ پیتزااااااا*-*

+ دونات*-*

+ ذرت مکزیکی*-*

+ سالاد*-*

+ فسنجون*-*

+ جاویدXD

+ لباس های موردعلاقه ام*-*

+ خوشحال کردن یکی دیگه:)

+ دعوا کردن@-@ (البته نه هر دعوایی=^= دعواهای خاص/"-"\)

+ انجام دادن کارهای هیجان انگیز*-*

+ خالی کردن برف درختا رو خودم و دوستام*-*

+ اذیت کردن دوستام*-*

+ بزنم تو ک*ن دوستام"-" (سانسور ناموفق) 

+ آلوچه*-*

+ خوب دادن امتحانام*-*

....

خسته ام...شاید فردا ویرایشش کردم...

پ.ن: چرا برا دینی یه روز وقت دادن؟؟؟

  • Baby Blue

واووو بی تی اس واقعا فوق العادس 

اصلا نمیتونم جلوی لبخندمو موقع دیدنشون بگیرم😁

دقیقاااااا
یسسسXD

دعوا *-* دلم دعوا خواست •-•

کوتاه کردن مو هم موافقم! @-@

لباسای موردعلاقهه @.@ 

*دستی به هودی اش میکشد*

 

امروز تقریبا داشتیمXD
*-*
*---*
*کیدو عاشق هودی است*

بزنی تو کون دوستات آره؟

*خاطرات را در ذهنش محو میکند*

آره منم خیلی دوست دارم یکی رو کول کنم TT

منم دوست دارم لباسای دوستامو بپوشم

🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

 

ولی ببین من خیلی یادم نبود تو هم فسنجون دوست داری... آخه منم خیلی دوست دارم

*friends*

 

 و راستی دقیقا منم دو روز پیش شروع کردم به نوشتن این چیزا... کوچیک و بزرگ... از برق لب گرفته تا خونه ی درختی و کیدو و بوو.... همین طور شماره میذارم و مینویسم و فک کنم تا آخر الزمان طول بکشه🦋

آره*-*
*کیدو با به یادآوری خاطرات لبخند میزند*
عههه خب میگفتی بیشتر میپریدم رو کولت خوT-T
اره*^* خیلی لذتبخشه💙

آخه اصلا نگفته بودم
وای توهمممم؟ عرررررررر
*Friends*


شت...•-•
منم مینویسم...
و دقیقا منم شماره گذاری کردم تا ببینم به چندتا میرسه...فکر کنم تا بی نهایت بره♡
و بچچچچچچ....
منم برق لبو نوشتم!!!!!!!

Bro ی خودمی 🚬

واییی! چه سوال قشنگی T-T 

@استلا مطمئن باش من تو رو تو این لیست می نویسمXD

 

دعوا کردن هم که لازمه بازم بگم منم همینطور؟D: 

@آرتمیس  @استلا  !!!
حالا که حرفش شد..
خیلی حوشحالم که با تو و استلا آشنا شدمT-T 
جدی میگم...تاحالا انقد با کسایی که تازه باهم آشنا شدیم خوش نگذرونده بودمT-T
شماها برام مثل دوتا خواهرینT---T
بیاین بغلم/T-T\
*کیدو میخواد استلا و آرتیو بوس کنه*

نه لازم نیسXD
امروز اثباتش کردیXDD
دوشنبه ۸ دی ۹۹ , ۰۰:۳۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

پاستیل و پیتزا...

چقدر وقته دلتنگشونم(": ...

لیست خیلی قشنگی بود*-*

دلم خواست درست کنم*-*

:)
منم:')
آره^-^
دعوتی*-*

چه سوال قشنگیه="))

دعوا؟ نه، نمیتونم بگم من دعوا دوست ندارم، اون درگیریا، اون آدرنالین وسط ماجرا و آه... شما دخترا از صحنه های دعواهای پسرا محرومینD: یه هیجانی داره که... هعیی، لعنت به کرونا!

پیتزا؟ پاستیل؟ *اشکش*

@آرتمیس @کیدو

کی میاین یه گروه دعوا بزنیمD:

آره :)
خب دعوتت میکنم به این سوال چالش*-*\
آه...درسته...
ولی ببین...شاید محروم باشیم ولی از طرف دیگه هم درامانیم ._. 
یادمه دوستم میگفت مدرسه باباش پسرا پرگارو کردن تو چش هم"-"
ولی همیشه دوس داشتم یه دعوای فیزیکی با کسی داشته باشمTT
البته داشتم ولی خب زیاد هیجان انگیز نبودن'-'\
*دستمال می آورد*

شاید هروقت آرتی تلگرام دار شدT-T
+ استلا و مائو هم باید بیان._. اونام شرورایین که فقط خدا خبر داره"-"

@عشق کتاب

تو هم از لذت دعوا کردن با دخترا محرومی D: میدونی..ما به هم چنگ میندازیم، موهای همدیگه رو می کشیم،فحش میدیم....و *** و ***** و **** D: وای! *** خیلی حال میده D: 

 پسرای فامیل ما همش کشتی میگیرن با هم:/ دعوا باید اصیل باشه!! اصیل! XDD

نگو نگووووXDDDD
اون ستاره های سانسور...چقد چیز به ذهنم رسیدXD 
میای خصوصی بهم بگی؟XD
بله...مثلا یهو با مشت بزنی تو صورت طرف*-*
گفتی کشتی....
مامان بزرگ و بابابزرگ من کشتی میگرفتن قبلنا:)
الان که دیگه مامان بزرگم نیس....
بابا بزرگمم مریض شده حتی نمیتونه خوب راه بره....=")

یووهوو ما هم هستیم D:

کوتاه کردن مو و دوچرخه سواری رو هم هستم ! جاوید کیه @.@

دعوااااا XD پوشیدن لباس های بقیه *-*

منم بغل خیلی دوست ، بیا بغلم D:

 

@ آرتمیس

فدات که XD

@ کیدو

منم خیلی بوست دارم ! اصلا خیلی خوش میگذره اینجا *اشک*

@ عشق کتاب

آخ لعنتی ! من عاااااشق دعوا های پسرام ، خیلی وحشتناکه :/ از اونایی بودم که بینشون دعوا راه مینداختم بعد نگاه می کردم ×___×

 

من دو سال دیگه شماره های همتونو می گیرم پوستتونو می کنم XD

 

خدا مامان بزرگت رو رحمت کنه و امیدوارم بابا بزرگت زود خوب شه ="))

یاحD:
*-*
جاوید معلم ریاضی من و مائوئه...که فوق العادسXD
یسسس*-*
*کیدو به سمت آغوش استلا پرواز میکند*

*پاک کردن اشک های استلا و ریختن اشک های خودش._.*

واقعا همچین کاری میکردی؟@-@
چقد پلیدی"-"♡

ینی باید دوسال منتظر بمونیم؟
*اشک بیشتر*

مچکرم:')

منم همینا رو دوست دارمTT
ولی... دعوا؟:|
خداوکیلی دعوا دوست دارید؟با همتونم فقط با کیدو نیستم با استلا و عشق کتاب و آرتمیس هم هستم!!
البته در حدود ده یازده سالگی یه دعواهایی با دختر خالم میکردیمD:نصفشون به گریه میکشیدD":
موهای همو میکشیدم همو میخوابوندیم روی زمین دست ها و پاهای طرف رو میگرفتیم نمیزاشتیم تکون بخوره هر از گاهی موهاشم میکشیدم و نیشگونشم میگرفتیم=")خیلی حال میدادXD
نظرم عوض شد منم هستمممممممممممممم

اره دعوا که خیلی دلچسبه"-"





ایوللللللللللللللللل*-*

اقا هیچی ستاره دار کردم که بگم ما خفنیم D:

 

جدی میگی؟...

آه احساساتی شدم*اشک* 

بیا بغلمT______T 

ولی اومدی باید بگی برا کی نامه نوشتی ها :دی 

 

@موچی 

راستش نصف دعواهای ما تو مدرسه ها هم به گریه می کشید :| چون خیلی ها لوس تشریف داشتن:| ولی کیدو و استلا با جنبه ان ^-* 

چیو ستاره دار کردی"-"؟
*کیدو چیزی نمی بیند و نمی فهمد*

آرههههT-T
*پیوستن به آرتی*
اومدممممم/T-T\
ایش=^= 


وای
یادمه یبار یکی از بچه ها اون یکیو گاز گرفته بود!!!! ._.

وی تازه امتحانش را تمام کرده و نزدیک است سکته بزند ...

کیدو اورژانس خبر میکند 

@آرتی

یا خدا 0_0 چنگ انداختن؟ موهای همدیگه رو کشیدن؟ واقعا دخترا تو دعوا موهای همدیگه رو میکشن؟ من فکر میکردم اینا توی دنیای واقعی نیست 0_0 آخ! ریشه موهام درد گرفت!

پسرا تو دعوا حس میکنن پنج ساله بوکس کار میکنن:/ هی اینور و اونور میرن میخوان جاخالی بدن، البته دعوای کلامی و بعدش دعوای فیزیکی خیلی خوبه!

والا مدرسه های پسرونه رو که چه عرض کنم :/  آخرش یکیشون کارش به گریه میکشه -_-

عه نمیدونستی؟
میکشیماااااااا....و یه جیغی میزنیم که بیا و ببین ._. اینطوری میشه که یکی موهای اون یکیو میکشه...اون یکیم موهای اینو میکشه...بعد داد هردوشون میره رو هوا'-' بعد بهم دیگه میگن ول کن..یکی میگه اول تو ول کن اون یکی میگه نخیر اول تو'-' آخرشم هیچکدون ول نمیکنن"-" یا یکی به قصد ضربه شدیدتر ول میکنه"-"\ یا مثلا یکی دیگه میاد جداشون میکنه"-" 
هرچند من خودم زیاد تجربه اش نکردم....بیشتر نیشگون های وحشتناک میگرفتم یا طرفو با ناخونم خراش میدادم"-" (یکم خشن بودم@-@ ) 
و تو دعوای فیزیکی هم خیلی بد میزنم...یبار یه پسریو زده بودم برده بودنش چشم پزشک ._. و گفته بودن باید خدارو شکر کنی که هنوز میبینی/'-'\
(وای چه وحشتناکم من...الان متوجه شدم._.-)
یبارم مائو تعریف میکرد یبار تو کلاس یکیو عین سگ کتک زده#-# (دار و دسته ی اوباشXD)
اول دعوای کلامی بعد فیزیکیو بدجور موافقم*-*


بابا همون ستاره هایی که سانسور کردم رو میگم D: 

وای مامان بزرگ و پدربزرگت کشتی میگرفتن؟ چه قشنگ..

خدا رحمتش کنه‌‌..حال پدربزرگتم زود خوب میشه ایشالاه =")

 

وای جوابی که به عشق کتاب دادی!! چقدر موافقم!! و راستش...توی مدرسمون حداقل همه بچه ها یک بار طعم سیلی من رو چشیدن._. نمی دونم چرا ولی خیلی خوشم میومد که سیلی بزنم به همه!! وای دلم تنگ شد.*--*

آهاااا
آره:")
مرسی ولی سکته قلبی کرده بود بخاطر همین اینجوری شده:') فک نکنم درست شه:") خیلی وقته...


سیلی خیلی خوبه میچسبه•~•
اه منم دلتنگ شدم=^=

یاخدا 0_0

آقا این که از دعوای پسرا هم خطرناک و هیجانی تره، موهای همدیگه رو کشیدن، نیشگون، مشت، چنگ، *میلرزد* دعوای پسرا ته تهش با هم درگیر میشن اون یه مشت به این میزنه اون این یکی رو هل میده. این خیلی بدتره*لرزش دوبرابر*

تازه در مواردی دیده شده که کتابارو بذاریم رو هم بکوبیم تو سرهمدیگه._.
یا پرت کردن اشیای دردسترس(درصورت امکان"-")
آره خبXD
منم یه لحظه از اینکه چه موجوداتی هستیم به لرزش افتادم"-"

راستش من بیشتر از اینکه با دخترا دعوا کنم، با پسرا دعوا میکنم! چقدر حال میده! راحت میتونم با مشت بزنم توی شکم پسرعمه ام و میتونم موهای پسرعموم رو بکشم و بزنم پس کله ی یه پسرعموی دیگه! چقدر وحشی ام ×_×

میفهمم چی میگی@-@
میینم که همه دعوایی ها و وحشیا جمعن اینجا#-#!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan