سی شب چالش ژورنال نوشتن: شب بیست و هشتم!

خدایا شکر...

بالاخره امروز مفید واقع شدم/'-'\

دینی رو هم خوب دادم^-^

درکل روز خوبی بود•~•

(البته اگه از دقایقی پیش فاکتور بگیریم که به اندازه ده صفحه متن تایپ کرده بودم و همش پاک شدT-T)

 

سی شب چالش ژورنال نوشتن:

شب بیست و هشتم: امشب یه لیست بنویس از کسایی که رابطه خوبی باهاشون داری. و بگو که چرا رابطه خوبی باهاشون داری. چی دارن؟

خب..همونطور که گفتم به اندازه ده صفحه تایپ کردم ولی همش تباه شد:/

و منم خسته شدم دیگه-_-

پس فقط اسماشونو لیست میکنم و بعدا تو یه پست جداگونه دلیلشو توضیح میدمD:

~ هیونگ

~ بوو

~ حنانه

~ هانی

~ یومیکو

~ استلا

~ آرتمیس

~ سودا

~ سمیه

~ نسیم

~ امیر

~ عمو

~ پریا

~ هلیا

~ خانوم زارع فتین@-@

~ سحرشالی

~ نرسیا

~ طاها

~ خودم!

 

در اولین فرصت راجب همه توضیح میدمD:

 

 

+ دو روز مونده فقط..؟

جدی جدی دو روز؟؟

چطور باور کنم...؟!

 

 

  • Baby Blue

اره دو روز:9

می خوای بیام نیشگونت بگیرم؟

وای نه هققT-T
نه مرسی آگاه شدمT^T

می تونی تو چالش او دوست من است بنویسیD: 

من؟T^T هقT^T آریگاتو *کیدو را در آغوش میگیرد* 

وای کیدو یه چیزی رو فهمیدم الان! فقط دو روز مونده!D: 

انگار همین دیروز بود که : 

 

سلام ! 

سوالاش رو یه جا داری بفرستی ؟ شاید منم شروعش کردم *-*

علیک سلام*-*

دارم ولی نمیخوام بفرستمXD 

چون خودمم سوالارو ندیدم اگه ببینم دیگه زیاد جالب نمیشه برام"-"

درضمن سوالاش خیلی طولانین•-• بخوام واسه سی شبو برات بفرستم طومار میشه"-"

ولی اگه خواستی میتونم آیدی اون کانال تلگرام که این چالشو گذاشته رو بهت بدم...

آیدیش:Burnt_Deam

و خب همین الانشم میتونی شروع کنی دیگه...از اونجایی که من زودتر شروع کردم تو میتونی سوالارو از تو وب من برداری^-^\

 

کفایت میکنه اینا یا چاره ای جز فرستادن همه سوالا ندارم"^"؟

 

پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ , ۱۳:۵۶آرتـــمیس _ 

چاره ای جز فرستادن همه سوالا نداری D: 

هی خداااااXDDDD

باشه صب کن...

خصوصی بفرستم دیگه آره"-"؟

راس میگی@-@ ایده خوبی بود


رزححلرزتبزتلزنلرلخعبهفبخعبخعبخعیخفبخفبخفبلخزفخ
آرتییییییT---------T
وای خدا...اون روز....T^T
ینی الان سی روزه آرتمیسو میشناسم؟!! 
عجیبه...هم زیاده..هم کم...
انگار همین دیروز این پیامو فرستادی...
ولی انگار سالهاست همو میشناسیم!!! :)

*-*!!! 

دقیقااا:""" خدایا ...چرا دنیا انقدر عجیبه...

نمیدونم....یجور خاصی عجیبه..
سه شنبه ۹ دی ۹۹ , ۰۱:۰۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عکس بالای پست خیلی کیوتع:""""

عکس بالای پست بوست داره=)

واقعا با فتین حال می کنی؟:| لعنتی مظهر متحرک اضطرابه:| و کمال طلب و لوسه:| 

البته اگه این مشکلاتشو حل بکنه تبدیل به یه معلم فوق العاده میشه.

حال که نه....ولی رابطه خوبی باهاش دارم
ولی من زیاد استرس نمیگیرم"-"
درسته...

ای وای منم هستم که =")))

 

نمیخوای اعتراف کنی اون نامه هه برا کی بود ؟ •~•

مگه میشد نباشی کله شق=)) ؟


هروقت آدم شد..البته الان که دارم بهش فکر میکنم اخلاق و رفتارش خیلی بهتر شده*-*
کم کم به روز موعود نزدیک میشیمD:

چقدر زود گذشت چالشه*-*دیگه آخراشه(":

آره:'""")

اون امیر منم؟ D:

اولش فکر کنم منو ننوشتی، مشکلیم نداشتم چون خیلی وقت نیست که با هم آشنا شدیم D: ولی گفتم من دارم دنبال عشق کتاب میگردم، امیر چی؟ که دیدم اونجا نوشتی امیر=)))

ده صفحه نوشتن و بعدش پریدنش:/ حسش کردم، یه بار یکی اومده بود برام اندازه یه طومار سوال نوشته بود، سوالاشم خوب بود واقعا=) داشتم با ذوق مینوشتم و تموم که شد و ذخیره رو که زدم فهمیدم اینترنت قطع شده:/ پرید!

-_-

 

آره تویی*-*
یاح=))
اه این چندمین باره که این اتفاق میفتههههT-T

عکس پست عجب جذابه لعنتی :/

از اینا تو دنیای واقعی سراغ نداری @.@

آره"-"
فکر نکنم@-@

فقط دو روز مونده! واو  0___0

 

+ منم یه بار یه متن بلند بالایی رو توی پیش نویسای وبلاگم نوشتم، لپ تاپ خاموش شد همش پرید! یا به این اشاره کنم ۱۰ صفحه از کتابمو نوشته بودم، در اتاقم خیلی موقع باز کردن صدای بلندی میده، بابام اومد تو اتاق، ترسیدم یهو پریدم هوا پام خورد شارژر در اومد! بعد از اون هرچند دقیفه ذخیره‌اش میکنم @-@

نگوووووT---T

+ وای خدا@-@ 
منم معمولا هرچند دقیقه یبار ذخیره میکنم...ولی اون روز غرق در نوشتن شدم یادم رفت
-_-

+ چرا لپتاپت هیچوقت شارژ نداره؟@-@

چرا انقدر با دیدن کلمه ی کله شق ذوقیدم ؟ •~•

نمد@-@
شاید چون واقعا کله شقی:>

باش نمیگم @-@

 

+ شارژ نداره چون باتریشو در میارم. از وقتی هارددیسکش رو عوض کردم تنظیماتش بهم خورد نمیدونم چرا شارژ نمیشد واسه همین درش میاوردم :/ 

مچسی"-"


وا@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan