کاش هیچوقت یادم نمیومد..!

کنکورو ۱۴۰۰ رو دادم...

با دوستام دارم برمیگردم و حالم بدجور گرفته شده...

هیونگ و بوو دارن میگن که باورشون نمیشده این همه کنکورو آسون داده باشن...

هر لحظه که میگذره بیشتر میفهمم چی شده...

بیشتر میلرزم...

ولی بالاخره میتونم حرف بزنم:

" بچه ها...من کنکورو خراب کردم...بدجورم خراب کردم "

هیونگ و بوو تعجب میکنن:

" چطور؟ خیلی آسون بود که..چطور نتونستی جواب بدی..؟! "

گریم میگیره...

یادم میفته که باید برم خونه...

ولی تصمیم میگیرم یکاری قبلش بکنم...

تفنگو از تو کیفم درمیارم...

صدای هیونگ و بوو درمیاد که داد میزنن:

" نههههه! "

"بابا پشت میمونی...چرا انقد سختش میکنی؟ "

"بسه دیگه روانی! "

خیلی آروم میگم:

"دیگه تموم شد"

ماشه رو میکشم و بووووم!!!

 

از خواب میپرم...

 

 

 

 

+ یمدت بود شبا همش خواب میدیدم و نصفه شبی بیدار میشدم؛ و بدجور میترسیدم...اصلا یادم نمیومد خواب چی بود و همین باعث میشد بیشتر بترسم...هرچی تو این مدت تلاش کردم که یادم بیاد خوابم چی بود موفق نمیشدم...

و...

کاش هیچوقت یادم نمیومد :')

 

میترسم امشب بخوابم...

دیگه همه چی یادمه :)

 

 

  • Baby Blue

نمیدونم چی بگم... واقعا متاسفم، فقط متاسفم.

فقط تنها چیزی که میدونم و میتونم بگم اینه که با اینکه هنوز خودم نرسیدم بهش ولی از کنکور متنفرم. نگران نباش، راحت میخوابی، اینا همش چیزای مزخرفن که وقتی بخوابی یادت میره، میدونم فکر میکنی دروغ میگم ولی من اینارو تجربه کردم، حالا نه درباره کنکور، ولی یه مدت خیلی خیلی طولانی بود که با خواب بیگانه بودم.

شاید یه مدت تعریف کردم موضوعشو:)

تنها چیزی که تو زندگیم بخاطرش استرس دارم کنکوره...
و چرا متاسف؟ =) لازم نیس متاسف باشی=))
امیدوارم...
پریشبم باز خواب افتضاحی دیدم...
خواب دیدم شبه و همه جا تاریکه...و من تو ساحل دریام...صدای نهنگا و کوسه هاهم میاد...بعد...نمیدونم چیشد تو اون تاریکی پاشدم رفتم سمت اقیانوس...هرچی بیشتر میرفتم بیشتر تو آب فرو میرفتم ولی همچنان داشتم ادامه میدم...و دقیقا جایی که غرق شدم از خواب پریدم =")
باشه من که همیشه هستم تا بشنوم:)

یه شب بخیر به کیدو بگین :)

شبت آبی :)💙
جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۰۰:۳۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

ای وای من :(((

امیدوارم دیگه هیچ وقت خواب وحشتناکی نبینی :))

شبت بخیر و سال نو مبارک♡

:)
منم امیدوارم...و مرسی💙
بازم مرسی=)
شب توهم بخیر و سال نوتم مبارک*-*

بیا  بغلم :"))

این اتفاق نمیفته..نباید بیفته...نباید بزاری این خواب تبدیل به واقعیت بشه..باشه؟=] 

مطمئنم کنکور رو می ترکونی:"""

اصلا..بیا با هم به اون خواب بخندیم ؟:)باشه؟

آرتمیس:"))
نه نمیفته...نمیذارم بیفته...*اشک هایش را پاک میکند*
باشه="))
امیدوارم T-----T 
ها؟=) بخندیم؟ =))
باشه=))

شبت آبی آبی آبی^^💙و سال نوتم مبارک*-*

مرسی شب توهم آبی آبی آبی:)💙 
و سال نو توهم مبارک*-*

آره بیا بخندیم!!D: 

من یک بار یه خواب درباره اعضای بیان دیدم تو هم توش بودی *^* تو این فکر که پستش کنم D: خیلی خنده داره!

هییی باشهD":
عه منم دیدی؟*-* چطور بودم؟*-*
حتما پستش کن!!!!!

😂😂😂😂

 

مثلا دارم میخندم._. 

شکل خاصی نبودی یا اگر هم بودی یادم نمیاد ولی داشتی دعوا میکردیD:

دعوا میکردم؟XDDDDDDD

وضع خواهرمو دیدم. همیشه زود میخوابید ولی از وقتی کنکوری شده دیر میخوابه :) و وقتی گریه کردنشو میبینم.... :) 

آقا، منم میام باهاتون بهش بخندم! هاهاها خواب مزخرف نمیزاریم کیدومون رو ازمون بگیری! *به خواب کیدو زبون در می آورد*

شبت خوش =) 

و سال نو مبارک🥳

منم قبلا زود میخوابیدم:)

=""")))))  *کیدو احساساتی میشه*
شب توهم خوش^-^
مبارک^-^\

برای بار نمی دونم چندم !

تو غلط میکنی اگه بخوای به خاطر اون کنکور مزخرف بلایی سر خودت بیاری !

اگه همچین اتفاقی بیفته ... به خانوادت فکر کن ... منم نمی بخشمت ...

حس نمیکنی بهتر از اینه که تمام زندگیم افسرده باشم؟

تو چقده منی °_°

ترس ترس ترس ترس ترس 

کل وجوودو میگیره 

حتی گاهی همین ترسه نمیذاره همه درسا خوب پیش برن :(

فکرو در گیر میکنه و...

ولی من همینجوری گاهی فقط ب خودم انرژی پوچ‌میدم که نترسم و استرس نگیرم

چون تلاش چندانی واسه کنکور نمیکنم و بیشتر امیدم واس سال آیندس

ولی با این وجودم از الان واسه اینکه بمونم واسه سال بعد کلی میترسم :(

نمیدونم چرا و لی این چند تیکه کاغذ شده تعیین سرنوشت برامون هعییی

فک کنم اگه کنکور نباشه نصفه استرسا کلا از بین میره XD :(

•~•
حتی نمیتونم به پشت موندن فکر کنم...

آره اون که قطعاXD

@ fluffy jm

کنکور بره دیگه اصلا استرسی وجود نداره :/

البته برا درس :||||||

درسته:]
کلا دیگه استرس از زندگیم ریشه کن میشه:/
*الان اگه یه دانشگاهی اینو بخونه یه لبخند ملیح میزنه و با خودش میگه: هع! کور خوندی!! *

اوه درکت میکنم کیدو..
منم از این خوابا زیاد میبینم..مثلا یبار خواب میدیدم دوست صمیمیم مرده و براش مراسم ترحیم گرفتیم(":
میدونی خوابای وحشتناک هم زیاد میبینم..
ولی خوابا حتما تعبیر نمیشن..بهش فکر نکن..
تو میتونی کیدو..تو به بهترین شکل آزمونتو میدی و ازش خوب بیرون میای و اگر هم بد دادیش میتونی سال بعدش تلاش کنی..
ولی فعلا بیا به خوابت فکر نکنیم باشه؟

:)
منم یبار خواب دیدم مامانم مرده:")
من قبلا اصلا خواب وحشتناک نمیدیدم...کلا زیاد خواب نمیدیدم و نمیبینم...
امیدوارم همین امسال خوب بدم...سال بعدی برام نمیمونه..
باشه=")
مرسی💙

چرا باید تمام زندگیت افسرده باشی ؟ همه چی که کنکور نیست ...

برا من هس..

بیخود :/

نمیدونم چجوری توضیح بدم...
ولی اگه کنکورو خراب کنم کل زندگیم به فاک میره

خب پس یه کاری کن که خرابش نکنی :]

باشه حتما:/

آره پشت موندن خیلی سخته منم دیوونه میکنه .ولی چ میشه ..

 

آره اگه کنکور بره استرسای درس کلا ریشه کن میشه 

:(

برا ماهم اصلا جواب نمیده میدونی؟ ما مجازی خوندیم...

دقیقا..

+ بایست جیمینه تو بی تی اس؟:)
جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۱۴:۵۵ ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

تو کنکورو خراب نمیکنی باشه؟E,E

به این فکر کن که وقتی داری بعد کنکور برمیگردی تفنگ چجوری تو کیفت ظاهر شده #ستاد_خواب_های_عجیب_غریب XD

 

میفهمم که بعضی وقتا واقعا میخوای ای کاش چیزی یادت نمیومد ولی نمیتونی کاریش کنی، ولی خب، به چیزای دیگه ام میشه فکر کرد!^-^

عاح سعیمو میکنم"^"
آماده رفتم سر جلسهXD

آره منم دارم به چیزای دیگه فکر میکنم...و مشکل همینه!
من نباید به چیزای دیگه فکر کنم!
من فردا امتحان فیزیک دارم! ×-×

آره وضعیت ماهم که بدتره 

با این مجازی ی ذره انگیره ای هم داشتیم باد هوا شد :(

 

^^

من با دوستام میرفتم کتابخونه...خیلی خوب بود و خوش میگذشت=")
دقیقا...
تنها انگیزه ای که برام مونده اینه که بخونم راحت شم از دست خونواده...
به هر حال مجبوریم. 
We can't become 
What we want
By remaining 
What we are
; )

دقیقا حس منم همینه این روزا 

کنکور همه زندگی منه ...اگه کنکور قبول نشم همه چیم به فنا میره ، اگه قبول نشم حتماخانوادم  عروسم میکنن و من اینو نمیخوام . خیلی دردناکه که همه اینده و زندگیت تنها درست یه ازمون لعنتی باشه 

 

+ راستی خودمو معرفی نکردم من نگین ام (: میتونی ایامه هم بهم بگی *-*

کلاس نهمم  

امم میتونی به وبمم سر بزنی اگه دوست داشتی ^^

:')
دقیقااا:) تازه من یه مشکل دیگه ام دارم..شاید یه روز درباره اش پست کردم...اونم برام دردسر درست میکنه اگه کنکورو خوب ندم( در هر صورت برام دردسر درست میکنه ولی خب اگه کنکورو خوب بدم یکم اوضاع بهتر میشه)


+ عه آیامه میزوکی*-* خوشحالم آز اشنایی^^
موفق باشی^-^\
حتما سر میزنم~~

سلام. خوبی؟

سخت نگیر بابا یه خوابه دیگه. خودتو ناراحت نکن واسه اینجور چرت و پرتا.

می تونم بپرسم کلاس چندمی؟

من خودم کنکور دارم از همه چیزم مخصوصا نویسندگی که کل زندگیمه زدم تا برای کنکور بخونم تازه من اوایل راهم و سه چهار سالی وقت دارم ولی برای چیز آینده سازی مثل کنکور می خونم و علاقه مندی هام رو کنار گذاشتم.  به نظرم تو هم این کار رو بکن هر چند سخته ولی این وبلاگ وقتتو می گیره به جای اون می تونی کلی بخونی. البته می دونم حوصله ت نمی کشه ولی خب عادت می کنی.

دوازدهمم...
و منم خیلی از علاقه مندی هامو گذاشتم کنار بجز دوتا چیز: وبلاگ و آهنگ...که وبلاگ حالا زیاد وقتمو نمیگیره فقط بعضی وقتا وقتمو میگیره که خب اونم حس میکنم برام نیازه چون بعد حرف زدن با بچه ها خوشحال تر میشم و میتونم بعدش راحت تر بخونم. اما آهنگ..خب..مشکل من دقیقا همینه! بخش عظیمی از وقتم صرف گوش دادن به آهنگ میشه. هرچند یمدته کمش کردم ولی بازم کلی وقتمو میگیره. و من یجورایی وابستم بهش. اگه بتونم بذارمش کنار، که میدونم نمیتونم و نمیخوام به جاش اگه بتونم به روزی یه ساعت برسونم عالی میشه=)
ممنون♡

فکر میکردم فقط من از این خوابا میبینم -___-

فقط من با تفنگ خودمو نمیکشم، از پشت بوم میندازم پایین خودمو :| 

#لعنت به کنکور -_-

باز اون‌ پشت بوم یه هیجانی داره:/

#اصلا فاک-_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan