به ستارگانی که گوش میدهند..!

تمام رویاهایم را جمع میکنم...

و در سیاهی شب به سمت آسمان پرتاب میکنم...

میفرستمشان تا بروند پیش ستاره ها...

و وقت ملاقاتی برایمان تعیین کنند!

 

من منتظر خواهم ماند...

منتظر ضیافتی با ستارگان!

 

 

 

 

 

  • Baby Blue

من رویاهامو میدم 

ولی یروز تو ضیافتی با ستاره ها باشم ^^

 

دعوتی:)

ضیافتی با ستارگان ="))

منم دارم رویاهامو جمع میکنم، دعوتم؟ =)

="))
البته که دعوتی:")
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۱۷ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

عکسش قشنگه 

یه جورایی میخوره بهش نقاشی از سریال وایکینگز باشه

آره...
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۲۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

راستی میشه منم همراه ارزوهات پرت کنی ؟ ;D

چته...
میخوای حرف بزنیم؟
من بلد نیستم خوب حرف بزنم ولی خوب گوش میدم:>

+درضمن تو سنگینی بخوام پرتت کنم قطع نخاع میشم=^=
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۲۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اخه چیزی نیست ک دربارش حرف بزنیم وگرنه از خدامه 

 

حیف شد دوس داشتم برم پیش ستاره ها

هام...
پس چیزه..میخوای برم چندتا آهنگ خوب پیدا کنم بگم بهت؟

ای بابا...
بذار ببینم تو گاراژ سفینه داریم...
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۳۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اره اره 

فقط زن نباشه هرچند تا حالا خانوم معرفی نکردی

باشه باشه*-*
از خواننده های زن خوشت نمیاد یا چی؟

عکس پستت چه نازه =)))

منم میام D:

[ با لحن بابا پنجعلی :/ ]

اره:) مچسی*-*
از الان برات کارت دعوت کنار گداشتم=")
XD
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۴۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

تنکسسس

یه مشکلی دارم 

بهشون گوش میدم یه مقدار یه جوری میشم 

خواهش میکنم^^
@-@
چه جوری؟"-" *کیدو زیادی لجبازه*

ها راستی سفینه پیدا کردم*-*\
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۴۷ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

یه مقدار ناراحت

 

خبببب برنامه چیه :)

عاح..

همین امشب میپرتمت*-*
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۲:۰۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

واو تنکسسسسسس ")

 

یور ولکام^-^\

منم رویاهامو میفرستم=))
منم دعوتم؟*چشمان التماس وار*
چقدر قشنگ بودT-T
+دیروز یک عدد عکس درست درمون از خودم گرفتم تا براتون بفرستم:/ولی خوب هنوز مراحل آپلود و اینا مونده که طولللللللللللل میکشه:/

این عالیه=)
البتهههه*-* برا شما جا رزرو کردم^-^\
عه جدا؟*-* مچسی*^*♡
+ هی خدا XD من همچنان منتظرم:>

یک درصد فکر کنید من تو اون ضیافت نباشم!XD اصلا می تونید منو دعوت نکنید؟! 

 

@موچی 

بفرستتتت!!D:

نه آرتی اصلا  شما از میزبانانیD:
وای واقعا خیلی بد میشد اگه نبودی=^=


@موچی
راست میگهههه!!!


@آرتمیس
هنوز مراحل داره جانم!نمیشه که همینطوری بفرستم:/باید بفرستمش رو لپ تاپ..بعدش هم باید آپلودش کنم توی بیان..خیلی طول میکشه جانمD:

"-"
*طلب صبر ایوب*

من تقریبا رویاهامو کامل کردم *-*

میشه منم بیام؟ خواهش میکنم 🥺

واهاییی*-*
البته که میشه بیای🥺

بریم تو آسمون شب یه دوری بزنیم؟ :))

آره:)
چرا که نه :)

چرا همه دارن درباره ی ستاره می نویسن ؟@-@ 

برای این هانی بانچ کوشولو هم جا دارین آیا ؟◕-◕

من خیلی ستاره هارو دوس دارم:) خیلی بهشون فکر میکنم..
و درباره اینکه گفتی چرا همه دارن راجب ستاره مینویسن باید بگم که اتفاقا داشتم بهش فکر میکردم=) همین روزا یه پست راجبش خواهم گذاشت!!

البته که داریم*^* 

منم میتونم باشم ؟؟ (("=

او البته!!
منتظرتون بودیم...؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan