!NO FIGHTING

!!!...No fucking fighting

نمیدونم بخندم یا چی...

فقط صدای شکسته شدن شیشه ها اون پشت...

  • Baby Blue
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۰۱:۲۸ 마에데 😎(💖Hot angel)

من بیشتر از این ذوق کردم که یبار یکی لینک یوت یا اینستا نذاشت

آره دیگه ما از راسته خاص سانانیمD:

XD

No noولی yes yes

😂

Yeah😂
...I mean
Noooo
...But
😂Yeah
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۰۸:۵۲ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

نصف شبی کی دعوا میکرده :D

XD
هیچی همینجوری تو پینترست میگشتم اینو دیدمD:

چرا برام فقط یه صفحه سفید میاره؟:|

ای بابا:(
پینترست داری؟

چی شده .... ؟!

واس توهم نیاورد؟T-T
پینترست داری؟
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۰:۵۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اون لینک بودش :D حالا دیدم

روز عروسیش بود ;D

عه پس ندیده بودیXD
روز عروسیش.......؟؟؟؟XD
وای خدا خیلی خوب بود..!!

آقا چی شد نگرفتم :|

"-"

آره دارم

بزن رو لینک...

نه ندارم ...

پس فک نکنم بیاره..

عه ببخشید من اصلا نفهمیدم باید روش کلیک کنم XD 

خدایا شفا ...

عه تام شلبیه که =))

فقط چرا برا من صدا نداشت ؟

خدایاXD کله شققق!!!
ارههه*-*
نمد@-@

*وی خر ذوق میشود که تامی فاکین شلبی را اینجا یهویی دیده است*

جات خالی یه هفته پیش تموم کردم ولی دوباره ولی یه صحنه یه عکس از فیلمه میبینم نیشم تا بنا گوش باز میشهXD

*کیدو خوشحال میشود که فردی را خرذوق نموده است*
اه من ندیدم منتظرم کنکورو بدم بعدش بشینم ببینم=^=
XD

ویرایش : الان گرفتم XD

اوکی"v"

عه این که پیکیه!

و... وقتی زدم روش انقدر ذوق مرگ شدم یکی مثل من این تیکه رو دیده که نگو! اصلا سر این تیکه برنامه ریختم یه موقع که سرم خالی شد و خانه کاغذی تموم شد بشینمش ببینش ^^ میگن تامی خیلی خیلی خوب توش بازی کرده!

و... کسی به اون لهجه فوق العادش دقت نکرد؟ یا فقط منم که رو لهجه ها دقت میکنم؟

آرهههههههه**
اه لنتی منم منتظرم بعد کنکور بشینم ببینم-_-
تورو خدا زودتر از من شروع نکنT-T
وای آره البته...تامی عالیه*-*
یه فیلم سینمایی هم بازی کرده بنظرم برو ببین...اسم فیلم in time بود...و اونجا، کیلین محافظ زمان بود*------* خیلی فیلم کوتاه و خفنیه حتماااا ببین!!
و لهجه...
نه منم دقت کردم....
*اشک*
سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۱۶:۳۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

جر...

"v"_____\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan