Lonely moon

ساخت کد موزیک

حس میکنم ماه خیلی تنهاست...

شاید چون هرشب هس...شاید چون نزدیکه...

همیشه وقتی ستاره ها رو میبینیم ذوق میکنیم؛ ستاره هایی که دورن و همیشه نیستن...

نمیدونم..

شاید ماهم باید یمدت بره..

بره اون دور دورا...

یمدت نباشه

شاید اون موقع دوست داشته شد:)

دلم میخواد برم ماهو از آسمون بدزدم بیارم خونه قایمش کنم!

میخوام از نیمه تاریکش مراقبت کنم...همون نیمه ای که هیچکس ندیده...مطمئنم اونجا زخمای زیادی هس که نیاز به مداوا شدن دارن:')

من کلی چسب زخم دارم...فکر کنم زخمای ماه عمیق تر از این حرفا باشن...احتمالا بخیه لازم دارن...ولی خب من از بخیه میترسم..بخیه زدنم بلد نیستم..پس فقط دعا میکنم که اون چسب زخمای کوچولو بتونن کاری از پیش ببرن ؛)

 

+ عکسو وقتی با فاطمه میرفتیم مدرسه گرفتم="))

+ آهنگه گویا مشکل پیدا کرده باز نمیکنه...و متاسفانه نمیدونم چرا نتونستم پاکش کنم! خلاصه درگیرش نشین×-×

  • Baby Blue

من توی طول روز دلم واسش تنگ میشه :-)

 

میفهمم=))
يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۰۷:۵۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

پاه رو خیلی دوست دارم :>

منم همینطور:">
يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۰۹:۲۷ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

تو که خودت یه ماه آبی داری =)))

 

تو راه مدرسه =)

; )))))))))))))))))))))


هعی...

دلم براش سوخید :(

از این به بعد بیشتر بهش توجه کن؛)

من همیشه حسرت می خورم که نمی تونم تو آسمون حیاط خونه مون ببینمش:>

چه عکس قشنگییی!اول فکر کردم از پینترست جایی گرفتی*-* 

عهTT
چرا نمیتونی ببینی؟

واییی مرسی*-*
فدایت؛)

واقعا ماه خیلی تنهاست(":کاش میتونستم پیشش باشمT-T
عکسه خیلی خوشگلهههههه فکر کردم اول عکسرو از نت گرفتی:/

واقعاT-----T
وای مرسیییییی*^*
عکاسیم خوبه حالا از این به بعد بیشتر میذارمD:

ولی به نظر من خورشید غمگین تره(=

خورشید هم یه ستارست، ولی هیچوقت کسی وقتی میبینتش آرزو نمیکنه(=

3/>

="))))

شاید اونم باید یمدت بره؛)
+ بیا از این به بعد وقتی خورشیدو دیدیم دعا کنیم!! *-*

ماه تنهاست :(

ولی این همه عاشق پیشه تو زمین داره خودشم نمیدونه 

یکیش من :`)

 

زخمممم :)پاک نمیشه جاش ...

عکست خیلی جالبه

آره....و این تنهایی یجورایی بدتره:)
بنظرت بفهمه این همه عاشق پیشه تو زمین داره چیکار میکنه؟ ؛)
شاید همین الانشم میدونه...اصلا شاید بخاطر ماها همیشه میاد آسمون")

جاش میمونه...ولی دیگه با لمس کردنش دردش نمیگیره..میفهمی چی میگم؟ =)
مچکرمTT

الان ی چی اومد ذهنم .ماه ک تنها نیست کلی ستاره دور و برشن 

فقط کسی ک مثله خودش باشرو نداره :`)

نمیدونم چرا هرچی فک میکنم خودمو نمیتونم جا ماه بذارم :/

o.o اینو قبول دارم D:

اصلا عشقمون دوطرفست :)

ینی با تکرار همون کارا ک باعث زخم شدن دیگه براش عادی میشه؟

 

همین دیگه..این ینی تنهایی!! دورت شلوغ باشه ولی کسی مث خودت دور و برت نباشه:)
:)
:))
:))))
نه..وقتی زخمی میشیم اون اولا که بعش دست میزنیم دردمون میاد...ولی وقتی اون زخمه خوب شد، حتی اگه جاش بمونه، دیگه با لمس کردن دردمون نمیاد=)

آره دقیقا

 

 

اووو آره الان فهمیدم 

راس میگی:)

:>


خوبه^^
راستی چندمی؟ و چند سالته؟ و چی صدات کنم؟*-*

من مهدیه ام ۱۸ سالمه دوازدهم تجربیم

عاممم هرچی دوست داری صدا کن

 من چی صدات کنم؟^^

خوشحالم از آشنایی^^
نمد مهدیه صدات کنم؟
کیدو صدام کنD:

هرجور راحتی

منم خوشبختم :)

پس مهدیه صدات میکنم*-*
^^

چون که تمام ساختمون ها دور و برشن . دیده نمیشهTT 

وایT-T
منم زیاد نمیبینمش..فقط نصفه شبی میتونم ببینمش..

@مائو

O.O 

خورشید هم یک ستاره است....

اتفاقا یک کتاب هم به این اسم هست =)..الان گفتی یادش افتادم@__@ 

آره فکر کنم خونده اون کتابو:)
ینی اون کتابو اکیپ ما داره^^

این پستت رو خیلی دوسدارم :)

هم اسمش هم متنش هم عکسش*-* کاش اهنگش پلی میشد..

اره ماه خیلی تنهاست...

و ماهی ها برای همین هر شب با دیدنش گریه میکنن و آب بالا میاد.

راستی اگه خواستی بری ماهو بدزدی... به این فکر کن که اون شب ماهیا و گرگا و شبپره ها و ... از دلتنگی میمیرن YY

 

مچکرم:)
آهنگش اینه 
:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan