یه چالش سی روزه دیگه..؟

امروز امتحانامون تموم شد...

و...

خیلی جا خوردم!

شیمیو ۱۸ شده بودم و زیستو ۱۶!!!

ریاضی هم فکر کنم ۱۳ اینا بشم._.

ولی زیستو ۱۶ شده بودممم!! ۱۶!!!

هی خدا...البته...از کسی که فرجه یه هفته ای زیستشو به فاک داده نباید بیشتر از این انتظار داشت. ولی خب قضیه اینه که من معمولا اینطوری بودم..هیچوقت کامل نمیخوندم ولی کمم نمیگرفتم!

به هر حال گند زدم و دیگه کاریشم نمیشه کرد. امیدوارم حداقل از این به بعدو کنکوری تر پیش برم"-" دعام کنین"-"♡

 

اهم..

یادم رفت واس چی اومدم پست بذارم._.-

آها! چالش بوو

خب دوس ندارم زیاد فاصله بیفته بین زمان شروع بوو و خودم...پس بهتره از همین امروز شروع کنم^-^

یوح

 

از طریق نوشتن و از چشم شخص دیگری در خیابانتان قدم بزنید و به مکان مورد علاقه تان بروید.

یمدته  کیدو اصلا شبا نمیتونه بخوابه.احتمالا بخاطر اینه که یمدت شبا هم مشغول کارای عقب موندش بود و به شب بیدار موندن عادت کرده.

پنجره اتاقو باز میکنه. هوای سرد شب تو اتاق میپیچه. کیدو عاشق این هواست. به سرش میزنه که یواشکی بره بیرون! پس گوشی و هندزفری و کت سرمه ایشو میپوشه و میزنه بیرون.

نم نم بارون شروع شده.

آهنگ exile از تیلور سویفتو پلی میکنه و به سمت کوهستان قدم میزنه.

اون کوهستان یجورایی خیلی نزدیک شهره. و یه جاده تو دل این کوهستان زدن که برا دوچرخه سواراست و معمولا دوچرخه سوارای حرفه ای میان اینجا تمرین میکنن. گاهی اوقات مسابقات دوچرخه سواری هم‌ اینجا برگزار میشه. خلاصه اینکه جای خیلی قشنگیه و کیدو دوسش داره.

میرسه به کوهستان. از دکه ای که پایین کوهستانه و شبانه روز بازه قهوه میگیره و میره میشینه رو نرده های کنار جاده. بارون همچنان ادامه داره بخاطر همین کیدو دستاشو بالای قهوه اش میگیره و به منظره رو به روش خیره میشه.

از دور چراغ چندتا دوچرخه سوار معلومه. ینی حتی این موقع شب هم درحال تمرینن؟ چه روحیه ای!

لبخندی میزنه و دوباره راه میفته به سمت مرتفع ترین جای کوهستان..تا بتونه از اونجا طلوع خورشیدو تماشا کنه..

 

+ امروز سنگین ترین و شدید ترین برف شهرو دیدم...

+ و باز امروز رفتم‌ دکتر...و گفت خونت باید تصفیه شه._.

+ پس از مدت ها معلوم‌ شد کبدم مشکل داره:/

+ از همه چی متنفرم"-"

 

  • Baby Blue

حتما دعا میکنم :))

هوای سرد و کوه و... هوم خیلی خوبه... 

مچکرم ؛)
آره دقیقا...منم خیلی دوسش دارم^-^

وای exile ♡-♡ فیوریت من ... نمیدونی چقدر دوسش دارم . 

خوشبحالتون،  معلوم نیست اینجا کی برف بیاد -__- مگه نه استلا ؟

کبدت؟ چه مشکلی داره ؟ اشکالی نداره :)) باز باید شکر گذار این باشی که بالاخره درمان میشه و مجبور نیستی قرص بخوری . واسه من که تا آخر عمرم هست و هیچ درمانی براش کشف نشده . تازه قرص های خیلی دقیقی هم باید بخورم که اگه یه ذره این ور و اونور بشه ممکنه باعث پیشرفتش بشه . میبینی؟ این حرفو هانی بانچ بهت میزنه که کلی اتفاقای بد براش افتادن و بعد از اومدن ربکا دوباره پیدا کرده خودشو . اینو هانی بانچی میگه که دوستته و دوستت داره ، پس دلیلی نمیبینم کت بخوای ناراحت باشی . از جات بلند شو ، چشماتو ببند و یه نفس عمیق بکش . به سفیدی نگاه کن.... به خاطرات بچگیت...بهترین خاطراتت رو به یاد بیار و به نور خورشید فکر کن . به آسمونی که همیشه آبیه و به دریاچه هایی که زیر نور خورشید میدرخشن و درختایی که دستای سبزشون به سوی ابر ها دراز کردن فکر کن . به تمام رویا ها و آرزو های قشنگت . به این فکر کن که چند نفر وقتی نبودی ازت دفاع کردن ، به اینکه چند نفر دوستت دارن ، به اینکه سلول های بدنت، تنها دغدغه شون فقط و فقط تویی . چشماتو باز کن کیدو . نور رو ببین . شادی رو ببین . لبخند بزن .... فقط .... لبخند بزن و بهم قول بده که این کارو میکنی. 

راستش نمیدونم چرا این حرفا رو بهت زدم . شاید دلم نمیخواست ناراحت باشی چون دقیقا میدونم چه حس و حالی داری ‌ میدونم چقدر خیلی چیزا میتونن بد باشن . شایدم فکر میکنم دارم با خود گذشته ام حرف میزنم و سعی میکنم شادش کنم . به هر حال ... :)♡        

Exile عالیه...خیلی حال و هواشو دوس دارم:")
اینجا معمولا پاییز و بهارم برف داریم:)
عام..راستش خودمم نفهمیدم چه مشکلی داره کبدم...درواقع صورتم یمدت بود خیلی جوش میزد بخاطر همین رفتیم‌ دکتر..و گفت که مشکل از غلظت خونته و همینطور خونت باید تصفیه شه...فکر کنم یکم عملکردش مختل شده..به هر حال حل میشه^-^ مرسی که پرسیدی♡
+ برام سوال پیش اومد چه بیماری ای داری؟ ( اگه دوست نداشتی جواب نده)

="))))))))))

چشام اشکی شد:">

باشه قول میدم..قول میدم که اینکارو بکنم؛)

:)💙

توهم همینطور~
مراقب خودش باش^^

چه قشنگ بود :)

امیدوارم حالت زودتر خوب شه :)

مرسی:)
بازم مرسی؛)

واو..همه درباره یکی دیگه نوشتن تو درباره خودت نوشتی*-*

آهنگ تیلور......="))

منم برف میخواام"-"

و امیدوارم بهتر بشییی:")

من همیشه متفاوت بودم"-"
خیلی قشنگههه:">
فردا قراره برم اداره پست"-" حالا چقد برف میای؟•~•
مرسیییی:>
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۰۹:۱۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

کوهستانتون کانون پرورش فکری نداره منو استلا هم بیایم ¿ XDD

 

نه متاسفانهXD
ولی درکل تو شهر هس
میتونین اونجا بیاینD:

کیدو.."-"دیگه احساس نمیکنی داری زیادی خراب میکنی امتحاناتو؟"-"درسته منم خیلی درس نخوندم ولی دیگه سعی کردم پایین تر از 18 نگیرم:|بچه مثلا کنکوری هستی برو یکم درس بخون._.
واوووو چه قشنگ نوشتی*^*چقدر جالب که مثل بقیه اول شخص ننوشتی:)
منم برف میخواااااااام نسیتنهتسظ فکر نکنم امسال اصلا توی شهرمون برف بیاد:""
اووووو خوب بشی کیدوT-Tامیدوارم خیلی دردت نیاد:"

چرا"-"
باشه._.
مرسیD":
نگران نباش برات پست میکنمTT
بازم‌مرسیD"": و نه..چیز دردناکی نیس^^

وای آهنگ تیلور ...

زود خوب میشی  (((=

@ هانی بانچ

من صبح پاشدم یه کوچولو برف اومده بود D:

@ استفان 

کووووفت XD 

:)
مچکرم؛)
شهر ما شبیه اون شهره تو فروزن شده._.

پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۲۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

واجب شد یه سری بیایم D:

@استلا

برف ¿ کوو

به سمت پنجره میدود*

عه ظهر شده که XDDD

آره ادرس میفرستم یه سری بزنین^-^

....
زنگ بزنم اورژانس؟._.
+ خودم همین الان‌ پا شدم"-"

@ استفان

قم که اصلا برف نمیاد @-@

ما زنجانیم !!

بالاخره فهمیدم استفان اهل قمه-_-
زنجان D=

ای وای خاک تو سرم فکر کردم میدونی :/

استفاااان ببخشیییییید :(((((

یجوری میگی انگار  یکی از اسناد و مدارک لانه جاسوسیو لو دادی"-"
استفان ببخشش'^' 
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۳۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اوهوم 

@استلا

منم تعجب کردم در حدِ لالیگا کانون XDD

خوش بذگره

*سریع با ۱۲۵ تماس میگیرد*
صب کنه._. ۱۲۵ اتش نشانی نبود؟"-"

اسم کانونو نیارین من تازه خوب شدمXD
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۳۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خا کیدو میپرسیدی بهت بگم XD

پرسیده بودم...
ولی نگفتی-،-
تازه فکر کنم دوبارم پرسیدم"^"

به هر حال XD

D=
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۳۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

@استلا

تو نگران ناراحت شدن منی نامصن ¿ XD

حتما دیگه-،-

@ استفان

ممنون واقعا :/

*پفیلا ها را میاورد..*
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

@استلا

=))))

شما دارین مرموز میشین...
حتی مرموز تر از استفدوXD

تو هم با اون پفیلا هات XD

 به پفیلاهام توهین نکن...
درحد پلی لیست استفان ارزشمنده!!

وای استفدو XD

خدایی اسم قشنگیه *-*

میتونست کیفان هم باشه XDDDD

پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

کیدو فک کنم اگه تخیلات رو فیلم کنیم، چیز خوبی بشه D:

درستهD=
ولی جدی جدی..من دارم کانجکاو میشم"-"
و مشکووووک@-@
*سریعا با آرتی تماس میگیرد*
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

عجبا xd

(--@-@)------
*شمشیرش را درمیاورد*
واقعا الان مشکوک نشم؟•~•

کیفان XD

مثل کفشان :/

 

بابا چیزی نیست که :/

چی می خواستی باشه :|

هیییD:

باشه=-=
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۸ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

شمشیرت را غلاف کن ای دلاور XD

 

نمیتوانم...
تا حقیقت را نیافم(دی._.!!!) این شمشیر را غلاف نخواهم کرد..

استفان نگو D:

:]

لبخند نزن :/

: >
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۳:۰۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ای رستم (:مرداد) مرد نکونام نمیرد هرگز ! XDDD

خا اگه شمشیرمو غلاف کنم که نکونام نمیشم._.
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۳:۰۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آهان حالا مصرع دوم:

مرده آن است که نام کیدو به نکویی نبرد xd

آها باشه پسXD
یادتون باشه نام کیدو به نکویی ببرینXD
منم برم گم شم درس بخونم..هعی..

من اومدم نام کیدو به نکویی ببرم ...

سپاس ای بانو~
پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ , ۱۳:۰۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ولکامم

یاح یاح

*آرتی هم به کیدو می پیوندد*

قضیه مشکوکه!!مشکوووک!!

درسته@-@

دوباره شروع کردید... 

اهوم، من تا حالا برف ندیدم :D

چی مشکوکه؟! 

هیییD:
وای واقعااا؟@-@ ما حتی گاهی پاییز و بهارم برف داریم@-@ 
قضیه استلا و استفان...مشکوکه"-"

چقدرم بهم میان...:D

@ استلا فک کتم باید برند بستنی رو عوص کنیم از ویستلا به استفلا یا میخوای پفیلا تولید کنیم....

اره:D
استفلا؟*^* چه کیوته..
استفلا خوبه...
@ استلا_ استفان
اسم شیپتون شد استفلاD:

وای چه خوبه((":...

کوه... اون میله ها... بارون... هق هق*

یاح مرسی*-*
+ حس میکنم شبیه مال تو شده!! قشنگ علایق مشترک موج میزنه*-*

آره شبیه شده، فقط مال من یه مقدار گرم تره... انگار مال من قهوه ای و طلاییه ولی مال تو سیاه و آبی*-*

درسته*-*
مال من سوز داره._.

میشه با توصیف کوهستان یادِ انیمه رکاب‌زنان کوهستان بیفتم؟ -__-

البته که میشه"-"
دقیقا چیزی مث اون مدنظرم بود^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan